Etsin tässä tietoa bangkokin hotelleista. Hotellin tulisi olla keskustan alueella, helposti löydettävä ;) ja mahdollisimman hyvät liikenneyhteydet. Hinta ei ole oleellinen seikka koska aion viipyä maks. 5 vrk
Myös kaikki info bkk:sta on tervetullutta (yleiset kulkuneuvot, asioiminen lentokentällä jne.) Kenties tyhmiä kysymyksiä, mutta kyseessä ensimmäinen matka sinne ja lähtö on tulevalla viikolla ja joudun lähtemään pikkasen "sokkona". Jos joku tietää kaupungista ja osa antaa vinkkejä, niin mielellään kuulisin.....
Bangkokin hotellit
5
1840
Vastaukset
- Khun Moo
Toi on hyvä kysymys : Bangkokin keskusta .
Mikä lienee virallinen versio ?
Mielestäni Bangkokissa on monta kaupunkia
yhden kaupungin sisällä .
Joidenki mielestä Banglamphu , Silomin alue
tai Kiinalainen kaupunginosa on se keskusta .
Majoitusta kyseisestä kaupungista löytyy ,
hinnat alkaen 2 euroa/yö/huone . - natalian
itse olin holiday inn silomissa ja nimensä mukaisesti sijaitsee siis Silom kadulla joka on monien mielestä ns. pääkatu. Kulkuyhteydet hyvät, sillä lähellä ilmaratajuna ja taksithan ovat otettavissa missä vain.
- natalian
ja toi oli siis joku 4-5 tähden hotelli, että jos laadulla ei ole niin väliä, niin ehkä kannattaa yöpyä vähän tavallisemmin.
- jmx
Noin kymmenen vuotta sitten ainakin kaupungin perusasiat olivat varmaan samat. Olen "reppumatkailija", ja Asuin Banglabhun alueella joka on yksi halvimpia ja siihen aikaan villeimpiä, yö=n. 2-4 euroa. Ruoka on myös halpaa. Venettä kannattaa aina käyttää siellä liikkuessa, siis niitä isoja, joissa on aika lailla ihmisiä, kyytiin vaan, muutaman kolikon maksaa ja kartasta näkee "noin" että missä hypätä pois. Ainut viileä tapa liikkua kaupungissa. Aivan ydinkeskustassa, Silom-roadin alueella on vain saasteita ja pölyä ja kuumaam, kuumaa. Muista juoda paljon, käy vaikkapa keskustan tuntumassa olevalla käärmefarmilla jolla on kaikki maailman myrkylliset käärmelajit, siellä tehdään vastaseerumit... Jokea pohjoiseen vain aina markkinoille asti ja matkalla voi jäädä pois, tinkiä tuk-tukin ja käydä upeita temppeleitä ihailemassa.
- Bangkok74
Bangkokin hotelleja
http://www.bookings.net/searchresults.fi.html?aid=310676;sid=08ba6752cabb7a0a05a87afe68caca0f;checkin_monthday=26;checkin_year_month=2007-8;checkout_monthday=27;checkout_year_month=2007-8;class_interval=1;do_availability_check=1;offset=0;si=ai,co,ci,re;ss_all=0;city=-3414440
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722