Olen funtsinut palstan henkilökemiaa ja tarkastellut jopa itseäni, ja vielä peilin edessä, kuten eräs kirjoittaja käski minun tehdä; katso peiliin hän sanoi.
No minä tein työtä käskettyä. Tapitin itseäni vessan peilikaapin ovesta, mutta en nähnyt mitään poikkeavaa. Ennen kuin avasin suuni.
Olin saada infarktin. Kieli oli aivan ruskea. Siis mitä ihmettä, ruskea. Katsoin toisenkin kerran, ei muuttunut väri. Otin lasiin vettä ja siihen tiputin suuvettä. Pitkän purskuttelun jälkeen normaali punaväri sinne sitten palasikin takaisin.
Huomattuani asian, tein välittömästi parannuksen ja täysin oikeaan suuntaan. Olin lopettanut yli kolme vuotta kestäneen nuoleskelun.
Kysymykseni kuuluukin, molellako teistä täällä kirjoittavista on havaittavissa jo samaa ongelmaa kuin mitä itselläni huomasin olleen??? Tiedän toki että teidän on vaikea vastata, koska Duuma on pannut liikkeelle tiedoksiannon, missä teitä kielletään vastaamasta minun viesteihini, sain sen s.postin itsekin ja tietenkin täysin vahingossa, mutta eihän teidän tarvitse rekkautua, vastatkaa ilman nickiä, jos tuntuu helpommalta. Ja jos oikein olette asiaa ajatellut, niin tehkää kuin minä tein, hypätkää panssarin päälle ja ampukaa se Duuman ylläpitämä rakennus tohjoksi. Eiköhän se vapaus sen jälkeen koita teillekin, samoin kuin minulle ja jo edesmenneelle, Borin Jeltsinille.
Nyt ymmärrän, mikä taakka ihmiselle on kirjoittaa asioista sen mukaan, mitä muutama ihminen täällä sanelee. Itse ei voi sanoa mielipidettään, jos haluaa pysyä duuman kaverina. Kirjoitellaan kananmunan kokoisista turboista, niin kuin ne olisit maailman tärkein asia tai ilmoista, miltä siellä teilläpäin näyttää. "Hyvältä, aurinko paistaa".
No se on jokaisen omakohtainen ongelma. Kukin sanoo mikä tuntuu sopivalta, mutta keskustelupasta on muutakin. Moni onkin sanonut, että eikö tuollaiset henkilökohtaiset asiat voisi kertoa s.postissa ta chatissa. Voisipa hyvinkin, vaikka Duuma ei sitä tule koskaan hyväksymäänkään.
Ruskea kieli !!!
60
6168
Vastaukset
- issu56
kukaan kiellä ei käske, vaan teen omat päätökseni ihan itse kuten olen aina tehnyt.
Täysin normaalin värinen oli kieli, eikä se muun värinen ole koskaan ollutkaan.- hatam
ja pohjalainen veresi tuskin antaisikaan myöten sitä, että joku sinun käskisi tekemään luonteesi vastaisesti.
- vastailen ilman puumerkkiäni
Täällä on otdella vaikeaa antaa ihan OMAA mielipidettä ulos, kun muutamat ihmiset lynkkaavat heti, jos on hiukankaan eri mieltä heidän kanssaan. Luetaanr ivien välistä ja ymmärretään ihan tahallaan väärin eikä edes koiteta ymmärtää toisen kantaa, vaikka kuinka selvästi toistaisi itseään. Ei näytä menevän perille. Helpompi olla hiljaa, kun alkaa heidän kanssaan olla eri mieltä.
Sinulle hatam nostan hattua, kun viitsit edes koittaa keskustella asioista ja pitää sen oman mielipiteesi ja tuoda asiaa esille. Mutta törmäsit itsekin siihen samaa, että se menee jankkaukseksi, kun ei tahdota edes ymmärtää, mitä toinen ajaa takaa. Sitten vaan nakataan vastaukseksi: "Olen viihteellä. Minun ei tarvitse vastata täällä kenellekään mitään. Saan tehdä, mitä haluan, muut on pellejä".- hatam
sama meininki. Muutama vakkari päättää mitä täällä kirjoitetaan ja ketkä saavat olla mukana.
Itsekin syyllistyin siihen alkuunsa, onneksi löysin uudelleen oman itsetuntoni.
Nyt en välitä enää puuttua siihen huuteleeko joku puskista, se on toisaalta heidän oikeutensa, aivan samoin kuin meidän kaikkien oikeus.
ole saanut ja kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan:Kukaan ei voisi sanella kenelle voin vastata ja kenelle en.Sen päätän minä ihan itse ja teen myös jokaisesta kirjoittajasta johtopäätökseni ihan itse.
- hatam
ennen katselin pitkälti sitä, mitä nämä muutamat kirjoittavat ja sitten hyökkäsin mukaan.
Se oli vain itsensä pettämistä koko touhu ja teidän muiden kirjoittajien pettämistä siinä samalla.
Nyt on linja kohdallaan. Kirjoitan vain sen mikä tarvitsee sanoa.
- puskiainen
Ensimmäinen fiksu viesti tällä palstalla!
Mahtavaa, että osaat ihan oikeasti "katsoa itseäsi peilistä". Sitä harva ihminen osaa ja jos osaakin ei pysty myöntämään sitä mitä näkee.- hatam
minullakin. Pystyin katsomaan peiliin, mutta en pystynyt tehdä muuta kuin nostaa käteni ylös.
Onneksi silmät avautuvat, kun tarpeeksi kauan hakee niitä vikoja.
Kiitos myöskin sinulle. Olethan sinä, tai joku teistä ei rekatuista aina kehottanut minua tarkastelemaan peilikuvaani.
- se_kaveri
oolsprite....VIHDOINKIN joku tunnustaa/kertoo tämän jonka jokainen tietää kukaan ei sano :-D
Mä olen ihan of to total kyllästyny jo aikaa sitten siihen että tämä mainitsemasi "Duuma" yrittää määrittää VAPAATA palstaa,on jatkuvaa vihjailua tyyliin "mä tiedän että kuka...ja sä tiedät että kuka...ja ei olis uskonu mutta uskottava on...ja arvaa teenkö tästä nyt ilmotuksen ja...."
Siis ala-arvosta käytöstä ihmisiltä jotka mieltää ittensä muka aikuisiksi!
Ihan sama kuinka asiantunteva olet ,aivan sama kuinka asiaa puhut jos se ei satu "rouva sutturoita" miellyttämään sen saat nahoissasi tuntea kun se heidän ITSENSÄ syvästi halveksima "puskista huutelu" alkaa...
Hei kaikki tietää että tietyt tyypit kirjottelee rekkaamattomina niitä herjausjuttuja ja pitävät sitten itteään muka ovelina ettei sitä saisi selville...hah helppoa kun heinänteko !!!
HYVÄ HATAMI vihdoinkin sä osotit sen millasesta "puusta" sakemanni ihmiset on tehty THANKS !!!!- hatam
Olen lukenut viestejäsi rekkaannuttuasi, ja ajattelin mielessäni, että tuo on todellakin kaveri. Et turhaan pölissyt omiasi, vaan korjasit virheeni, jos korjattaavaa oli.
Pidin tavastasi toimia heti alusta lähtien. - se_kaveri
hatam kirjoitti:
Olen lukenut viestejäsi rekkaannuttuasi, ja ajattelin mielessäni, että tuo on todellakin kaveri. Et turhaan pölissyt omiasi, vaan korjasit virheeni, jos korjattaavaa oli.
Pidin tavastasi toimia heti alusta lähtien.jotenkin uskon että ihminen valitsee koiran =lue= rodun itsensä mukaan!
Pelkäämätön/rohkea,palvelu altis ja suojeluviettinen = Saksanpaimenkoira ja minä ;-D - jaana vaan
se_kaveri kirjoitti:
jotenkin uskon että ihminen valitsee koiran =lue= rodun itsensä mukaan!
Pelkäämätön/rohkea,palvelu altis ja suojeluviettinen = Saksanpaimenkoira ja minä ;-Dteillä,mutta kaikista saku ihmisistäkään ei voi olla ihan varma onko sittenkin joku hankkinut itseään viisamman koiran. Ainakin kun lukee sakujen sivustoja..
Osalla on kova pätemisen ja päsmäröinnin tarve,jopa niin pitkälle et koittaa työntää toisille sanoja suuhun.
Ja kontrolloida toisten kirjoittamisia ja asioita joita saa kertoa esim. itsestään.
Mutta ruskeasta kielestä sen verran,että kyllähän sitä helpommin kaveeraa toisten kanssa kuin toisten ja yhteiset ajatukset yhdistää ja eriävät erottaa.
Jokainen voi tehdä töppäyksiä ja valita vääriäkin kavereita,mutta vahingoista voi viisastua.
- hmm.
sähköpostista. Sääli s.postia on yhdeltä hmmm rekatulta tullut. Aloituksen tekijä tietänee sen parhaiten.
- hatam
kuten monelta muultakin rekatulta, ainakin minun postissani. Laita esille vaan, jos siltä tuntuu. Sairauksista puitää puhua jollekin, ja minä luulin että "ystävät" täällä olisi hyvä keino lievittää omaa henkistä pahoinvointia.
Näinhän ei ollut.
peiliin :D ...tukka pystyssä ja hampaat pesemättä, silmät aamu unisina..ihan liikaa valvoneen näkönen muija...
en ole saanut minäkään postia missä olis kielletty kirjoittamasta, päin vastoin muutamia posteja on tullut missä on ihmetelty kun olen kirjoitukseni poistanut, mutta jos omaansa saa käsitellä niinku tahtoo ni voihan ne sillo poistaakkin, ainaskii silloin jos niihin on iskenyt jonkin sortin kirppu huutelemaan...
ja näitä kiistanalaisia kirjoituksia en viitsi edes kommentoida, lukenut olen muutamia ja vaihtanut sivua kun ei kiinnosta olla kenenkään välivouhkana, ihmetellyt olen monesti että mikä laittaa ihmiset haukkumaan toisiaan kuin pahaiset rakit? Toisille tulee suunnattoman pahamieli kun toiset taas nauttivat vastaväitteistä??
Ja mitä ilmanalaan tulee niin kevättä pukkaa :D- hatam
joka on koittanut pitää asiansa kasassa etkä lähtenyt takaa-ajoihin ketään vastaan.
Siitä hatunnosta sinulle. hatam kirjoitti:
joka on koittanut pitää asiansa kasassa etkä lähtenyt takaa-ajoihin ketään vastaan.
Siitä hatunnosta sinulle.kiitos vaan, pysyn edelleen linjassani
- sudenkorento75
muistan alkuvaiheissa löytäväni itsestäni jotain samaa....onneksi se vaihe meni suhteellisen nopeasti ohi. Olen oman tieni kulkija, mielipiteeni sanon, ken riidelköön-riidelköön yksinänsä.
Muistan huvittuneena, kun minuakin verrattiin sivustahuutelijaksi ilman nickiä, vaikka en sitä koskaan tehnyt...
Onneksi olen ollut pitkään sivustaseuraajana ja sellaisena tulen osittain pysymääkin, johtuen juuri tämän palstan tasosta. Edelleenkin huvittuneena kuinka tietyt ihmiset vaan jaksavat vuodesta toiseen tapella samoista asioista. Loppujen lopuksi keskustelut ovat näivettyneet juuri tuolle tasolle, mikä kuva, aurinko paistaa täällä, mulla on nuha, tässä meidän kille ja kalle...muutama oikeasti hyvä, puoleensatempaava ajatus...tässä yksi niistä.- hatam
mitä viestissäsi kuvaat, on totuus ja se ainoa totuus.
Toivotan sinulle kuitenkin menestystä oman tiesi kulkijana. Mihin tahansa se sitten viekin.
- Sisu-haukku
Miksi alunperin sitten olet ottanut jonkun roolin ellei se sinulle istu? En minäkään täällä kaikista viesteistä tykkää, luojan kiitos ei tarvitsekaan.
Kai silti sen ymmärrät, että on muiden mielestä aika outoa jos ensin olet tietynlainen, sitten yhtäkkiä näytätkin todellisen karvan?
Siinä, että on oma itsensä, ei ole mitään pahaa, mutta eikö olis ollut helpompaa olla sitä alusta saakka?
Aivan totta, täällä voi saada ja saa kritiikkiäkin joskus, mutta eikö se riski kuitenkin kannata ottaa. Jokainen kun vastaa tasan itselleen tekemisistään -on niistä myös vastuussa.
-kielen väri punainen-- hatam
palstalle, sitä yrittää päästä mukaan juoneen tavalla tai toisella. Se on ollut jokaisella edessä.
Mutta sitten kun meitä rekattuja tuli aina vain enemmän, myöskin kilpailu koveni. Muistat kai kuinka koko akkalauma oli jonkun uuden kimpussa, kun eivät jostain syystä tykänneetkään tämän kirjoituksista.
Piti siis käyttää jotakin apukeinoa hyväkseen. Pääsi sillä tavalla helpommin sisäpiiriin.
ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!
Tiedän, mutta palstoilla, muillakin kun suomi24:lla, niin tavanomaista. - Sisu-haukku
hatam kirjoitti:
palstalle, sitä yrittää päästä mukaan juoneen tavalla tai toisella. Se on ollut jokaisella edessä.
Mutta sitten kun meitä rekattuja tuli aina vain enemmän, myöskin kilpailu koveni. Muistat kai kuinka koko akkalauma oli jonkun uuden kimpussa, kun eivät jostain syystä tykänneetkään tämän kirjoituksista.
Piti siis käyttää jotakin apukeinoa hyväkseen. Pääsi sillä tavalla helpommin sisäpiiriin.
ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!
Tiedän, mutta palstoilla, muillakin kun suomi24:lla, niin tavanomaista.aivan normaali ilmiö, kyllä. Hyvät tavat pitää muistaa vaikka päästääkin sen vallattoman persoonansa esille, varmasti monikaan nainen ei arvosta tiettyjä termejä kuten p-poliisi ym. Näistä mulle tulee ainakin riivatun paha mieli.
- Jaana vaan
olkoon kukin sitä mitä on ja reilusti on itsensä vaan vaikka se ei kaikkia koskaan miellyttäkkään.
Roolileikit on tosi rankkoja ken niihin lähtee.
jokainen taplaa tyylillään.
Ulosanti on jokaisella erilainen ja kaikki ei varmasti miellytä kaikkia. Niin se vaan menee...
Henkilökohtaisuuksiin meno tai vaikka jonkin rodun mollaaminen kyllä ymmärrettävästi nostaa niskavilloja. Varsinkin kun keskustelut tuppaa siirtymään sivuraiteille aika nopeesti!
Olen joskus poistanut omia aloituksiani taikka kommenttejani silloin, kun niistä selkeesti joku pahoitti mielensä...ei mulle ainakaan palstan tarkoitus ole pilata kenenkään päivää. Silti kieli ei ole ruskea :)- hatam
puhua siten kuin itse parhaaksi katsoo tai siten kuin joku sinut käskee puhumaan.
En minä ole niitä poistoja vastaan, jos se tehdään kaikkien hyväksi. Olen niitä vastaan silloin kun se tapahtuu vain omaksi edukseen.
Jos sulta joskus tuntuu että joku loukkaa sinua tahallaan, niin poista viestisi vain. Ei siitä sua kukaan syytä.
Empä taida kuulua duumaan ;)) kun en ole saanut kyseistä s-postia....no minä nyt muutenkin olen outo oman tieni kulkija...en tykkää et mua ohjaillaan....kirjoittelen mitä tykkään jos siltä tuntuu...
- hatam
ja olen huomannut jo pitkään. Suakin on kovasti väliin poljettu mutta olet antanut takaisin. Se on hyvä merkki itsetunnosta.
- paivansadeko
en ole ainakaan saanut yhtikäs mitään sähköpostia.
Mutta oikein hienoa että, oot saanut kielesi puhtaaksi ja oikean väriseksi :)
Normaalin värinen kieli mulla, olettaisin ainakin ;))
ja kirjoittelen kenelle haluan ja koska haluan :)- hatam
ja toivon että jatkat samoin edelleenkin.
Tarkoitushan ei ollut syyttää teitä kaikkia; olette nyt erehtynyt siinä asiassa.
Kerroin vain sen Duuman olemassa olosta ja se kertomus on totta. Sitä voi sitten jokainen miettiä henkilö kohtaisesti, kuuluuko sellaiseen vai ei. - paivansadeko
hatam kirjoitti:
ja toivon että jatkat samoin edelleenkin.
Tarkoitushan ei ollut syyttää teitä kaikkia; olette nyt erehtynyt siinä asiassa.
Kerroin vain sen Duuman olemassa olosta ja se kertomus on totta. Sitä voi sitten jokainen miettiä henkilö kohtaisesti, kuuluuko sellaiseen vai ei.En mä meinannukkaan et syyttelet ;)
Samoin jatkan kuin tähänkin asti. Minusta on pirun hienoa että, kaikilla on omat mielipiteet. Niistä ei aina tarvitse itse pitää mutta kaikilla on niihin oikeus.
tulee harmaaksi tupakanpoltosta. siihen kuppi kahvia niin se on sellanen keltaruskea. (yäk)
kyllä se niin on että ei täällä monetkaan yritä edes ymmärtää mitä joku tarkoittaa. asiat kyllä käännetään siihen mitä itse haluaa sen tarkoittavan. luetaan tahallaan rivien välistä.
jätän kyllä monasti kirjoittamatta mitä mieltä olen koska tiedän että siitä ei tulisi kuin riitaa. kuitenkaan en ala ketään myötäilemään asiassa mistä olen eri mieltä.
minä pidän toisten haukkumista ja solvaamista tosi ala-arvoisena käytöksenä tuli se keltä tahansa, rekatulta tai rekkaamattomalta. huolimatta siitä kuka kirjoitti ensin. mutta se on taas MINUN MIELIPIDE.- hatam
moneen kertaan jo. Kyllä me niistä kirjoitettiinkin.
Toivottavsti jatko olisi yksinkertaisempaa. Ei tarvitsisi miettiä koko päivää sen tekstin sisältöä; että uskaltaako kirjoittaa vai ottaako joku nokkiinsa. hatam kirjoitti:
moneen kertaan jo. Kyllä me niistä kirjoitettiinkin.
Toivottavsti jatko olisi yksinkertaisempaa. Ei tarvitsisi miettiä koko päivää sen tekstin sisältöä; että uskaltaako kirjoittaa vai ottaako joku nokkiinsa.asiasta. jos asia on sydäntäni lähellä niin kirjoitan siitä huolimatta tuleeko "turpaan".
jos taas asia ei itselleni ole tärkeä niin annan olla. ;-)
- serop1
Asiallinen kirjoitus! Minä olen nykyään ollut vaan hiljaa aika paljon. En viitsi osallistua niihin riitaketjuihin, missä ajetaan jotain takaa ja koitetaan päästä porukalla voitolle eikä edes koiteta tajuta, mitä toinen ajaa tkaa. Ja sen jälkeen alkaa sitten turhanpäiväinen nälviminen... EIkä sillä väliä kuka sen aloittaa, mutta siitä ei tule ikinä loppua. Monia asiallinen ketjukin, missä on ollut hyvää keskustelua on pilattu sillä nälvinnällä.. Palstan henkeä pitäisi saada muutettua kyllä... Ja siihen voi vaikuttaa JOKAINEN! Mutta onneksi täällä on paljon asiallisia ja hyviä tyyppejäkin! Niiden takia täällä vissiin sitten roikun ;)
Seropipalstallakin on joku ihme vääntö menossa iänikuisesta rotukoira vs seropi keskustelussa ja jutut meni heti sellaiselle tasolle, että käydään henkilökohtaisesti päälle... PK-koirat rulaa ja seropit pitäs lopettaa. Ehkä liikaa kärjistettynä;) Mutta ymmärrätte varmaa, mitä ajan takaa.. Onneksi netissä on muitakin foorumeja, missä saa sitä asiallsita keskusteluakin koirista ja jopa niistä seropeistakin ;)- asiaa..
Kirjoitellaan kananmunan kokoisista turboista, niin kuin ne olisit maailman tärkein asia tai ilmoista, miltä siellä teilläpäin näyttää.
- hatam
asiaa.. kirjoitti:
Kirjoitellaan kananmunan kokoisista turboista, niin kuin ne olisit maailman tärkein asia tai ilmoista, miltä siellä teilläpäin näyttää.
näin se juuri menee.
Meillä ei ole oikeastaan asiaa koskaan. Ja jos onkin, ja joku koittaa vääntää siitä jutun, se on kuollut jo ennen ensimmäistä vastausta.
- aiheen otit esille,,,,,
Kylllähän tällä palstalla on havaittavissa tämä "sisäpiiri" ja joillekin rekatuille ei vastata ollenkaan vaikka kuinka ovat asia linjalla,,,onkohan vääränlainen koira?Mutta siintä postista en tiedä kyllä yhtikäs mitään,voisitko valaista sisältöä?
- hatam
On aika toivottaa mukavaa ja kuplivaa Wappua ja erittäin mieluisaa kevään loppua. Juhannuksesta ei sanota vielä mitään, emmehän me edes tiedä, kuka sitä on silloin enää vastaanottamassa.
Tässä mun asiani tällä kertaa. Tulen ottamaan edelleen kantaa viesteihin, mutta harvakseltaan ja entistä kriitisemmin. Varsinkin tämän nykyisen Duuman touhuihin.Kuplivaa hauskaa vappua myös itsellesi.
PS,
väärinkäsitysten välttämiseksi, en ole poistanut viestejäni myöskään sinun aloituksista, kenenkään pyynnöstä, vaan ihan muista syistäni.....- hatam
Sikra kirjoitti:
Kuplivaa hauskaa vappua myös itsellesi.
PS,
väärinkäsitysten välttämiseksi, en ole poistanut viestejäni myöskään sinun aloituksista, kenenkään pyynnöstä, vaan ihan muista syistäni.....kiitos kun mainitsit asiasta. Ei jää epäselvyyksiä.
- Lagotto125
Kuka on Duuma?
:)- byähähähähääääääää
nii näyt oleva, laita googlee Duuma, ni pääset pois pihalt
- siivoo
näitä sun juttuja.
- kalikka kalahtaa
nii taitaa tehä sun pyynnöst, ku et totuutta kestä
- tyyppi..
kalikka kalahtaa kirjoitti:
nii taitaa tehä sun pyynnöst, ku et totuutta kestä
Miks ne mun pyynnöstä mitään siivois?
Nehän poistaa vaan asiattomia viestei. - unohu!!!
Täällä on vallalla
Kirjoittanut: umalehtinen 24.4.2007 klo 08.50
yhden rekkaamattoman ihmisen aiheuttama terrori. Terrori on jatkunut todella kauan. On ikävää aistia ilmapiiri palstalla. Tämä yksi ihminen odottaa odottamistaan että joku kirjoittaa ketä hän milloinkin sitten vainoaa. sen jälkeen alkaa välittömästi hänen terrorinsa. Se on purrut sen verran että palstalta on lähtenyt jo mukavia ihmisiä pois, koska he eivät jaksa tuon yhden terroria lukea. Tästä terroristista ollaan todella oltu monet monituiset kerrat yhteydessä ylläpitoon ja pyydetty toimenpiteitä. Turhaan sillä tällä nilkillä on vaihtuva IP.
Häntäkö pitäisi sääliä tai ymmärtää. Ei ainakaan minulta sitä saa. On mennyt liian pitkälle.
Täällä on negatiivinen tunne pamahtunut myös rekattuihin. Saimme omin silmin lukea eräänä päivänä miten SOLVAUSKETJU rekatulta haukullista ja minua kohtaan näki päivänvalon. Se on myös asia jota en unohda koskaan. Siinä oli nimittelyä ihan kiitettävästi ja sen kirjoittaja tiesi tasan tarkkaan minkä teki. Samoin osansa ovat saaneet Realist ja Ultimus.
Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Kerro kaverille tästä viestistä - luu o kovaa
unohu!!! kirjoitti:
Täällä on vallalla
Kirjoittanut: umalehtinen 24.4.2007 klo 08.50
yhden rekkaamattoman ihmisen aiheuttama terrori. Terrori on jatkunut todella kauan. On ikävää aistia ilmapiiri palstalla. Tämä yksi ihminen odottaa odottamistaan että joku kirjoittaa ketä hän milloinkin sitten vainoaa. sen jälkeen alkaa välittömästi hänen terrorinsa. Se on purrut sen verran että palstalta on lähtenyt jo mukavia ihmisiä pois, koska he eivät jaksa tuon yhden terroria lukea. Tästä terroristista ollaan todella oltu monet monituiset kerrat yhteydessä ylläpitoon ja pyydetty toimenpiteitä. Turhaan sillä tällä nilkillä on vaihtuva IP.
Häntäkö pitäisi sääliä tai ymmärtää. Ei ainakaan minulta sitä saa. On mennyt liian pitkälle.
Täällä on negatiivinen tunne pamahtunut myös rekattuihin. Saimme omin silmin lukea eräänä päivänä miten SOLVAUSKETJU rekatulta haukullista ja minua kohtaan näki päivänvalon. Se on myös asia jota en unohda koskaan. Siinä oli nimittelyä ihan kiitettävästi ja sen kirjoittaja tiesi tasan tarkkaan minkä teki. Samoin osansa ovat saaneet Realist ja Ultimus.
Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Kerro kaverille tästä viestistä" Saimme omin silmin lukea eräänä päivänä miten SOLVAUSKETJU rekatulta haukullista ja minua kohtaan näki päivänvalon. Se on myös asia jota en unohda koskaan."
- molossi
Omasta puolesta,voin hyvillä mielin katsoa peiliin,jos täytyy :=)
Minulla on vahvat mielipiteet.On aina ollu ja tulee olemaan.Taitaa olla jo geeneissä ja horoskoopissakin,heh.Niistä asioista,joista on kokemusta,eritoten.Minulla on ihan sama,kenelle vastaan,ja miten.Siis kohteliaisuuden,mutta suoruuden puitteissa toki.Minua ei ainakaan saa mihinkään "poppooseen mukaan",mihinkään ja missään asiassa.Minulla on vahvaluonteisia kavereita.Ja toimeen on tultu,kun kaikki kunnioittavat toistensa mielipiteitä ja ovat kiinnostuneita niistä,vaikka ne poikkeaisi täysin omista.
Minusta keskustelu on parhaimmillaan silloin,kun asiallisesti keskustellaan ja ollaan rohkeasti eri mieltä.Keskustelussa on kuitenkin silloinkin AINA positiivinen asenne.
Itse olen ylensäkin tukka pystyssä kaikenlaiseen lokerointiin.Tai kuka on kenenkin kaveri,ja sen mukaan suhtautuminen.Ja tuota tarkoitin siis yleisesti ottaen kaikessa ihmisten välisessä kanssakäymistä.
Itse olen myös yrittänyt olla vastaamatta kaikkiin provo-juttuihin.Minusta se on paras keino niiden lopettamiseksi.Koirapalstalla kun ollaan,niin voisi ajatella niin,että toiminta loppuu kuin koiralla,joka ei saa minkäänlaista huomiota tietyntyyppiselle käyttäytymiselle :O)
En yleensä lähde myös mihinkään eipäs-juupas juttuihin,jos se homma alkaa mennä asian viereen.Minun tapani on esittää oma näkökantani,se riittäköön.
Ja lopuksi,jos minun tyylini toimia ja esittää asioita ei jotain miellytä,en sille voi mitään.
En tahallani halua toimia tai sanoa epäkohteliaasti,mutta joskus tuntuu,että pelkkä vahva mielipide,joka on "massasta" poikkeava,nostaa hiuksia.
Muista en sano mitään.Itse olen vaan se oma itseni,jonka elämän yksi tärkeinpiä asioita on koirat. - se_kaveri
Kevätväsymys > Vitamiinien puute, allergiset oireet,kevätväsymys liittyikin usein juuri työhön tai opiskeluun. Työtehtävät ja tentit kasaantuvat keväälle. Lisäksi perinteiset tavat ja tottumukset luovat paineita: pitäisi tehdä kevätsiivous, istuttaa puutarha- ja parvekekukat, aloittaa laihdutuskuuri......jne....
Käpyrauhanen aktivoituu kun valon määrä lisääntyy,elimistö käy "ylikierroksilla" ,84% ihmisistä tästä kärsii. Joten jätä nyt se vihjailu et tiedä asiasta mitään! - SINÄ..
se_kaveri kirjoitti:
Kevätväsymys > Vitamiinien puute, allergiset oireet,kevätväsymys liittyikin usein juuri työhön tai opiskeluun. Työtehtävät ja tentit kasaantuvat keväälle. Lisäksi perinteiset tavat ja tottumukset luovat paineita: pitäisi tehdä kevätsiivous, istuttaa puutarha- ja parvekekukat, aloittaa laihdutuskuuri......jne....
Käpyrauhanen aktivoituu kun valon määrä lisääntyy,elimistö käy "ylikierroksilla" ,84% ihmisistä tästä kärsii. Joten jätä nyt se vihjailu et tiedä asiasta mitään!voit tietää mistä on kysymys?
- tietää ko on
SINÄ.. kirjoitti:
voit tietää mistä on kysymys?
kyseinen henkilö.
- ...
se_kaveri kirjoitti:
Käpyrauhanen aktivoituu kun valon määrä lisääntyy,elimistö käy "ylikierroksilla" ,84% ihmisistä tästä kärsii. Joten jätä nyt se vihjailu et tiedä asiasta mitään!sairaanhoitaja olet :-)
- 2. puskiainen.
Kerroit asian joita olemme jo pitkään pähkäilleet. Rekatuista nimistä puhumatta on aivan selvää että tälläinen sisäpiiri on olemassa.
Itse koitin "tunkeutua" palstalle jo tuolla yleistä koirista palstalla. Muistatko minkälaisen vastaanoton sain? Muutama nimimerkki oli kimpussani alusta lähtien. Itsekin kuuluit siihen poppooseen. Se oli hirveetä. En kirjoittanut kuin kaksi kertaa nikillä, sitten poistuin paikalta. Palasin myöhemmin mutta en rekkautunut. Siten pääsin mukaan ja kun kirjoitin vain asioista, joista rekatutkin kirjoittivat. Kuten, hirvee myrsky, pakkaspäivää, Hyvää Joulua jne. Lopetin senkin joitakin viikkoja myöhemmin. Ilkeilyä ym. on ollut otsikkoni tällä palstalla. Eipä ole muuta saanut kuulla kuin puskajussi, puskajussi.
Nyt ymmärrän syyn. Hyvää kevättä sullekkin ja tsemppiä. ...kai kuitenkin liiasta lakun syömisestä.
Mistään sähköposteista mulla ei ole aavistusta joten siihen en ota kantaa, mutta muuten kyllä värikkäästi kirjoitetussa viestissä oli mielestäni totta ainakin se kuuluisa toinen puoli. Mielipiteiden esittäminen tällä palstalla on ollut alusta asti (ainakin siitä asti kun itse olen enemmän tai vähemmän aktiivisesti palstaa seurannut) aika mielenkiintoista. Alussa pidin jonkinlaisena vitsinä sitä kun minulle huomauteltiin siitä "kenelle" viestejä kirjoittelin - siis ei viestien SISÄLLÖSTÄ, vaan siitä kenelle vastasin tai oletettavasti-kenelle vastasin. :D Mutta ei se ollutkaan vitsi, vaan ihan totista totta, niin tällä palstalla toimitaan. Päätetään välillä, joko yksin tai yksissä tuumin, että tuolle ja tuolle ei vastata.
Minua on sekä palstalla että sähköpostissa välillä yritetty "kieltää" ottamasta kantaa siihen ja siihen asiaan siitä ja siitä syystä. Eikä niitä nuhteita ole tullut pelkästään siitä mitä olen kirjoittanut ja kenelle vastannut, vaan myös kenelle EN ole vastannut, mihin ketjuun EN ole kirjoittanut. :D :D Hiukan huvittavaa aikuisten kirjoittajien vahtimista, mutta ei kai se kiellettyä ole. Kaiken kaikkiaan tuo nyt ei minua häiritse, ei pilaa mielialaani eikä muuta, mutta kun asioista keskustelu tällä palstalla on aika hankalaa kaikenlaisten "sosiaalisten seikkojen" takia, niin tietysti olen vähentänyt täällä kirjoittelua todella paljon. Se on toki muutamilla ollut tavoitteenakin, siinä mielessä he ovat onnistuneet, mutta joskus täällä yhä näkee ihania, kärkeviä, OIKEITA keskusteluja, ja olen silloin ainakin lukijana mukana, joskus saatan erehtyä kirjoittamaankin. Saatan pysähtyä juttelemaan mukavia, mutta yhä harvemmin. Olen kiitollinen kaikista kivoista sähköposteista joita saan palstalaisilta, ja toivon että saan niitä edelleen vaikka en jatkuvasti ole aktiivinen itse palstalla.
Kaikille ns. oman tien kulkijoille sanon että toivottavasti jatkatte samaa linjaa, teidän takia ja teidän kirjoitustenne takia minä täällä yhä viitsin käydä. Mihinkään ryhmiin minä en ala keskustelupalstalle kuulua, ne ryhmät joihin oikeassa elämässä koen kuuluvani, toimivat aika lailla eri tavalla. Niissä ei luojan kiitos leimata ihmisiä kuten tällä palstalla.- Ärrieri
tempasta pää pois persiistä kun on menny kaikki ihan ohi? =)
Mie en ehkä sit oo niin aktiivisesti mukana et oisin huomannu mitään ihme kuvioita.Apua,onkohan joku päättänyt olla vastaamatta miulle,enkä ole edes huomannut ;)
Miun mielipiteistä kukaan ei oo sen kummemmin välittäny,et mistä saa tai mistä ei saa kirjoittaa,no ehkä miun jutut on niin tylsiä et ketään ei vaan kiinnosta tarpeeks.
Paha sanoa,miks toisille sit käy niin?Olihan miun ekat viestit rekattuna monille epämieluisia kun olin juuri saattanut maailmaan ne rekkaamattomat pentulaiset,mutta en oo kyl huomannu et kelleen ois siitä jääny sen kummempia hampaan koloon.Sillo siitä keskusteltiin ilman sen kummempaa draamaa.
Hui kamala,no mie ainakii oon vastaillu mielenkiintosiin aiheisiin ja sorry jos joku on jääny välistä tai en oo jollekkii vastannu,kelleen en oo tarkotuksella jättäny vastaamatta tai vastannu.Mielelläni lueskelen kaikkien tarinoita ja jos aikaa on kirjotella ni vastailenkii.. Ärrieri kirjoitti:
tempasta pää pois persiistä kun on menny kaikki ihan ohi? =)
Mie en ehkä sit oo niin aktiivisesti mukana et oisin huomannu mitään ihme kuvioita.Apua,onkohan joku päättänyt olla vastaamatta miulle,enkä ole edes huomannut ;)
Miun mielipiteistä kukaan ei oo sen kummemmin välittäny,et mistä saa tai mistä ei saa kirjoittaa,no ehkä miun jutut on niin tylsiä et ketään ei vaan kiinnosta tarpeeks.
Paha sanoa,miks toisille sit käy niin?Olihan miun ekat viestit rekattuna monille epämieluisia kun olin juuri saattanut maailmaan ne rekkaamattomat pentulaiset,mutta en oo kyl huomannu et kelleen ois siitä jääny sen kummempia hampaan koloon.Sillo siitä keskusteltiin ilman sen kummempaa draamaa.
Hui kamala,no mie ainakii oon vastaillu mielenkiintosiin aiheisiin ja sorry jos joku on jääny välistä tai en oo jollekkii vastannu,kelleen en oo tarkotuksella jättäny vastaamatta tai vastannu.Mielelläni lueskelen kaikkien tarinoita ja jos aikaa on kirjotella ni vastailenkii..jutut yleensä hirveesti kiinnosta, mutta silloin kun enemmän kirjoittelin niin tahtoihan siitä joillakin olla sanomista. Aion vastata just niihin viesteihin joihin minua huvittaa vastata, silloin kun on aikaa vastata, onhan se kummallista jos alkaa pelkästään sen takia joko vastata tai jättää vastaamatta, että joku niin täysin perusteetta yrittää "määrätä".
Kaikista huvittavinta on ollut se, että joskus jos olen jollekin rekkaamattomalle vastannut ystävällisesti, niin siitä minut on leimattu ties miksi. Voi hyvänen aika, se ei ainakaan mulla mene jakeluun yhtään, ei! Minä en aio olla "tukemassa" kenenkään ikiomaa henkilökohtaista kaunaa ketään kohtaan, kun ei se millään tavalla ole itseeni kohdistunut kuitenkaan. En normaalissa elämässäkään lopeta juttelua jollekin ihmiselle vain siitä syystä, että olen kuullut jonkun toisen sanovan, että hänellä on pahaa närää kyseisen tyypin kanssa ja tämä on täysi p...nreikä. ;o) Ja jos on pakko valita, olenko "varmuuden vuoksi" ystävällinen vai "varmuuden vuoksi" ilkeä, niin yleensä valitsen ensimmäisen.
No tämä puhallus varmaan riittää tällä kertaa. Voin aika varmasti sanoa, että mulla ei ole mitään merkittävää hampaankolossa. :D Paitsi sitä lakua. Kai minä voin pyytää anteeksi, jos olen vastannut väärässä paikassa ja jättänyt vastaamatta väärässä paikassa, mutta sitä tulee varmaan tapahtumaan edelleen, joten ei siitä hyötyä ole.- Ärrieri
Ursa kirjoitti:
jutut yleensä hirveesti kiinnosta, mutta silloin kun enemmän kirjoittelin niin tahtoihan siitä joillakin olla sanomista. Aion vastata just niihin viesteihin joihin minua huvittaa vastata, silloin kun on aikaa vastata, onhan se kummallista jos alkaa pelkästään sen takia joko vastata tai jättää vastaamatta, että joku niin täysin perusteetta yrittää "määrätä".
Kaikista huvittavinta on ollut se, että joskus jos olen jollekin rekkaamattomalle vastannut ystävällisesti, niin siitä minut on leimattu ties miksi. Voi hyvänen aika, se ei ainakaan mulla mene jakeluun yhtään, ei! Minä en aio olla "tukemassa" kenenkään ikiomaa henkilökohtaista kaunaa ketään kohtaan, kun ei se millään tavalla ole itseeni kohdistunut kuitenkaan. En normaalissa elämässäkään lopeta juttelua jollekin ihmiselle vain siitä syystä, että olen kuullut jonkun toisen sanovan, että hänellä on pahaa närää kyseisen tyypin kanssa ja tämä on täysi p...nreikä. ;o) Ja jos on pakko valita, olenko "varmuuden vuoksi" ystävällinen vai "varmuuden vuoksi" ilkeä, niin yleensä valitsen ensimmäisen.
No tämä puhallus varmaan riittää tällä kertaa. Voin aika varmasti sanoa, että mulla ei ole mitään merkittävää hampaankolossa. :D Paitsi sitä lakua. Kai minä voin pyytää anteeksi, jos olen vastannut väärässä paikassa ja jättänyt vastaamatta väärässä paikassa, mutta sitä tulee varmaan tapahtumaan edelleen, joten ei siitä hyötyä ole.tää palsta tästä taas joku kaunis päivä rauhotu =)
Hyvähän se on välillä päästää höyryjä..
Jatketaan me vaan entiseen malliin ;) Ärrieri kirjoitti:
tää palsta tästä taas joku kaunis päivä rauhotu =)
Hyvähän se on välillä päästää höyryjä..
Jatketaan me vaan entiseen malliin ;)minä näihin riitaketjuihin olen pyrkinyt ottamaan mahdollisimman vähän kantaa.
- sudenkorento75
Näin on näreet, mullakin tämän palstan parissa olo on ollut lähinnä seurailua sivusta. Valitettavasti joukosta on monia nickejä poistunut ja kirjoittelut vähentyneet. Niin kauan kun tämä palsta on ollut kasassa olen tätä kakkaa seurannut ja hullummaksi senkun menee.
Aikuiset ihmiset jotka kinaavat tietokoneella, virtuaalimaailmassa toistensa kanssa...voiko turhempaan energioitansa käyttää. Off nappula löytyy jokaisesta koneesta...kunhan sitä oppisi käyttämään.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa732480En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1111187
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91105- 201019