Oon jotain vuoden seurailut tätä palstaa ja harvakseltaan kirjoitanut tänne.Tämä on suosittu palsta ja hyvä työvälinen nettievankeluimin levittämiseen kun täällä on paljon uskosta osatomia ja on täällä joskus hyviä kirjoituksia ja opetusta raamatusta.Sitten vähän/paljon risuja,tämä on yksi syytely/loanheitto palsta,no jos olisi uskosta osatomat tai ateistit,se vielä ymmärtää,mutta et uskovaiset lähtevät loan heittoo mukaan,ei anna oikein hengenhedelmistä hyvää kuvaan,galattalaiskirjeen 5 luku on peili josta kannataa tutkia itseään.On hyvä olla läpinäkyvä,mutta kannataa harkita sähköpostin käyttöä jos on asiiaa jollekin palstan lukijalle,niin ei tuu turhaa puhetta,josta kuitenki on tehtävä tili.Jeesus on tie,totuus ja elämä.T:AKI
MIELIPIDE TÄSTÄ PALSTASTA
2
236
Vastaukset
- Antti V.Piiterinen
...todellisia uskovaisia edes ovat. Todellinen uskossa elävä ihminen on empaattinen ja tuntee huolta lähimmäisensä hyvinvoinnista.
Mitä onkaan Jeesus opettanut meille.
"Teille on opetettu: 'Silmä silmästä, hammas hampaasta.' Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin. Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin. Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan* matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi. Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta.
"Teille on opetettu: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.' Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille- Pakanain Huuto
jos raamattuun on uskominen, niin maailmassa on ollut yksi ja ainoa uskova ihminen eli Jeesus, joka vei uskonsa loppuun asti.
Muut ovat jäljittelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796