Kevät kirpputori torilla

Emilie_22

Kuopion torilla on aina yleensä keväällä järjestetty kirpputori. Tietääkö kukaan milloin se on, mitä pöytä maksaa ja mistä asiasta voisi kysellä?

10

1145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tiedä

tämä on mielenkiintoinen juttu, koska kukaan ei tunnu tietävän milloin se on, mutta siitä huolimatta siellä on aina enemmän porukkaa kuin vapputorilla. olisko koko homma sitten tarkoitettu joksikin sisäpiirijutuksi?

sen minä kuitenkin asiasta tiedän, että myyntipaikka ei maksa mitään, ja joskus aiemmin se järjestettiin toukokuun viimeisenä sunnuntaina. en tiedä sitten, että mitenkä on tänä vuonna.

• olen

nähnyt torikipparilla myynnissä
        kukkivia belliksiä(niitä pieniä)...
        joten olisko tämän
        kuun lopussa tai kesäkuun alussa?

• vuonna

oli keskellä kesää yleinen kirpputori, en muista tarkempaa aikaa, mutta keski-kesän sen täytyi olla. Tuli silloin käytyä ja löytyi ostettavaa...

• tori

Kannataskohan kysyä torivalvojalta,sillä voisi olla tietoa...

• sironeito-83

Joo,

Nää on just näitä sisäpiirijuttuja. Ei kerrota, koska muuten tulee liikaa kilpailuja ja me ei saateta saadakkaan parhaita myyntipaikkoja. Kun ME olemme saaneet paikkamme vahvistettua, alkaa markkinointi TEILLE ulkopuolisille!

Nähdään torilla parin viikon päästä!

• tiedän

Kirpputori on tänä vuonna 27.5. Kaupungin pöydät on kaikki jo varattuja mutta omalla pöydällä voi mennä mukaan.

• ...
        tiedän kirjoitti:

Kirpputori on tänä vuonna 27.5. Kaupungin pöydät on kaikki jo varattuja mutta omalla pöydällä voi mennä mukaan.

http://kalenteri.kuopio.fi/
        Siellä se lukee selkeästi 27.5.2007

• aarteenetsijä

Kesä lähenee kovaa vauhtia ja sen myötä kesän kirpputoritapahtumat. Kuopion torilla järjestetään tänä kesänä suurkirppis kolme kertaa, eli perinteisesti toukokuussa, heinäkuussa ja elokuussa. Päivät ovat: 20.5, 15.7 ja 12.8.2018 klo 7-16. Tänäkin vuonna on tarjolla sekä paikkoja torille että takakonttikirppispaikka (henkilöauto) Kauppakadulle. Myyntipaikat 10-15 euroa. Lisätietoa löytyy esim. Kuopion torin nettisivuilta.

Kuopion Prisman parkkipaikalla järjestetään perinteinen parkkipaikkakirppis helatorstaina 10.5.2018 klo 10-14. Ilmaisia myyntipaikkoja voi varata Prisman infosta to 26.4 alkaen, paikkoja rajoitetusti.

Citypörssi järjestää huutokaupan Kuopion Raittiustalolla sunnuntaina 6.5.2018 klo 13:00-16:00, joten sieltäkin voi aarteita bongata.

Varmaan muitakin kesäkirppiksiä on tulossa, mutta päivät ja paikat varmentuvat vähän myöhemmin.

Kaikille mukavaa aarteenetsintää tai omista rojuista eroon pääsemistä! Toisen romuhan voi olla toisen aarre.....

• Anonyymi

Millaisia kokemuksia on Kuopion alueen kirppareista ja second hand myymälöistä; missä kauppa käy? Kannattaako viedä tavaraa esim. Komeroon, saako hyvästä vaatteesta asiallisen korvauksen ostoseteleinä?

• Anonyymi

Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32