koiraansa vanhan viisauden mukaan..
Onko teillä yhteneväisiä piirteitä oman koirarotunne kanssa?
Jack Russell Terrieri
Eloisa, valpas ja toimelias, jolla on tarkkaavainen ja älykäs ilme. Rohkea ja peloton, ystävällinen mutta tyynen itsevarma..
Ehkäpä se menee vähän noin ;)
Ja vähän huumoria myös,siis montako russelia(russeli-ihmistä) tarvitaan lampunvaihtoon...
Jackrussellinterrieri: Voinhan sen tietty vaihtaa, jos siitä hyvästä saan nukkua mamin peiton alla. Tarkemmin kun ajattelee, niin mähän ooon luolakoira ja luolissa on pimeetä, joten ei kait sitä tarvii vaihtaa. Sitä paitsi mä saan muutenkin nukkua mamin peiton alla.
Omistaja alkaa muistuttaa
10
550
Vastaukset
sanoo kirja näin:
Älykäs(noh,,miten sen nyt ottaa)
rohkea(sitä se kyllä on)
rauhallinen(joskus on)
oppimishaluinen(namipaloilla kyllä)
ystävällinen(joskus liiankin)
uskollinen(pitää paikkansa)
suluissa olevat on emännän ja isännän mielipiteitä:)- majorica...
Apollon kanssa jotain yhteistä. "paimennan laumaani" ;-)))))
on älykäs, tasapainoinen, valpas, erittäin tarkkaavainen, itsetietoinen, itsepäinen, omistajaansa erittäin kiintynyt, omistajalleen ja perheelleen erittäin uskollinen pieni koira.
Siinä se tepsuttaa ohitsesi, ryhdikkäänä ja arvokkaan näköisenä.
Pää pystyssä, korvannappulat valppaasti eteenpäin. Se on ylpeän, itsetietoisen ja voimakkaan näköinen koira.
Kun se ohi mennessään katsoo sinua leveässä naamassa loistavilla mantelisilmillään tiedät, että sinut on havaittu ja punnittu.
Kasvoilla on sellainen tuhatvuotiaan mietteliäs, suvaitseva katse joistakin etäisistä ja avarista ajatuksen maailmoista.
ja näin se on,minäkin muodostan ajatukseni ihmisestä ensivaikutelman turvin ja sitä on vaikea muuttaa enää ikinä.Myöskin olen pidättyväinen vieraitten kanssa mutta ystävyys suhteet perustuvat siihen että ne kestävät ikuisesti..- fanja84
fila: *erittäin rohkea ja päättäväinen, isäntä väkeä kohtaan tottelevainen, lauheka ja erittäin kärsivällinen lasten suhteen. Erittäin uskollinen ja kiintynyt isäntäväkeensä. Yksi piirteistä on epäluuloisuus vieraita kohtaan. Käytökseltään varma, rauhallinen ja täynnä itseluottamusta eikä säiky lainkaan vierasta melua tai ympäristöä. Voimakas vartiointi taipumus.
rotikka: POhjimmiltaan ystävällinen ja rauhallinen, lapsirakas; kiintyvä, kuuliainen, ohjattava, työskentely haluinen. Olemuksesta kuvastuu alkukantaisuus; käytös itsevarmaa, pelotonta ja lujahermoista. Tarkastelee ympäristöään hyvin valppaasti.
amstaffi: -leimautuva ja lapsirakas. Omallani on kyllä suunnato vartiointi viettikin (muutenkin lähempänä am. pitbullia)
Eli aika lähelle menee kaikilla tätä omaa luonnetta. - luonne....
älykäs, lempeä ja viehättävä:) Enpä tiiä olenko sitte itse .....
YLEISVAIKUTELMA: Dobermanni on keskikokoinen, lihaksikas ja vahvarakenteinen. Ihannekoira on tyylikäslinjainen ja uljasryhtinen. Sillä on temperamenttinen luonne ja päättäväinen ilme.
KÄYTTÄYTYMINEN / LUONNE: Dobermannin perusluonne on ystävällisen rauhallinen, perheeseen erittäin kiintynyt ja lapsirakas. Dobermannilla tulee olla kohtuullinen temperamentti ja kohtuulliseksi määriteltävä terävyys. Ärsytyskynnyksen tulee olla kohtuullisen korkea. Koska dobermannilta edellytetään hyvää ohjattavuutta ja iloista työskentelyä, ovat toimintakyky, rohkeus ja kovuus huomionarvoisia ominaisuuksia. Jotta dobermanni valppaana rotuna olisi yhteiskuntakelpoinen, on sen myös oltava itsevarma ja peloton.
No kaipa meissä koiran kanssa jotain samoja piirteitä on :)- ääni idästä
Tietysti olen koirani näköinen.Olemme niin
yhtä,että savu nousee kummaltakin päästä.
Terveisiä vaan kaikille kunnon terriereille!
Kiitokseni lähetän myös ajatuksen siivin
kaikille niille Englantilaisille ja Irlantilai-
sille, joiden jalostus ja kasvatustyön ansiosta
olemme saaneet ihanat rodut tänne pohjan-
perukoille.
- on sama
Luonteesta en tiedä, mutta huomasin tänään, että olen värjännyt hiukseni täysin samanväriseksi kuin koirani turkki. Ilmeisesti ulkoisesti olemme samannäköisiä :-)
- Karin1
......Ei mitään samaa omistajansa kanssa, ei ainakaan ulkonäöllisesti :))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039