Onko tässä ikäryhmässä euroviisuista kiinnostuneita?
Muinulta on mennyt vuosikausia,etten ole niitä seurannut,en viime vuonnakaan.Useinhan ne tulevat niin myöhäänkin,että silloin olen jo vällyn alla.
Tänä vuonna ne on ihan pakko katsoa,ja tykkään vielä siitä Hannasta kovasti.Onnea Hannalle!!
Kiinnostaako euroviisut
8
636
Vastaukset
Sen verran yleensä kiinnostaa, että olen nauhalle laittanut lopun, että pisteet katson.
Viime vuonna tein myös niin ja aamulla aloin katsomaan, niin eiks pahus vieköön isäntä ollut kuullut postin hakumatkallaan tulokset ja tietty sanoi sen heti kun ovesta sisälle pääsi. Arvaa harmittiko!
Olisi se ollut hienoa katsoa ne ilman, ettei olisi tietänyt Lordin voitaneen - en nimittäin uskonut sen voittoon pätkän vertaa.
On alkanut vähän kyllästyttämään tämä vouhotus näiden kisojen järjestelyistä - taitaa Suomi mennä konkkurssiin koko kisojen tähden.
Voi olla, että nyt tulee katsottua - saa nähdä.- *nainen*
Ilman muuta täytyy Viisut katsoa, koskapa koskaan ennen ne ei ole olleet Suomessa.
Mielenkiintoista nähdä, miten Suomi ne nyt järjestää
Rokki-ihmisenä en ole koskaan ollut kiinnostunut Euroviisuista, mutta viimevuosi muutti kaiken.Niin oli mielenkiintoinen juttu tämä meidän Lordi, joka toi voiton meille ensimmäistä kertaa. Katsoin ohjelman alusta loppuun vuosi sitten ja olin jo etukäteen varma, että voitamme kisan.
Oli se ihan mahdoton juttu, koko kisa viimevuonna...VOITIMME, kun kerrankin oli jotakin erikoista
Hanna on todella hyvä ja pidän Hänelle peukkuja, mutta en toivo voittoa, mutta jos hyvin pärjäisi kumminkin. Kerrassaan ihastuttava nuori nainen, lahjakas ja kauniskin kovin on. - KristaTee
Kiinnostaa nähdä miten meillä osataan järjestää noinkin iso spektaakkeli. Ja ei kiinnosta, koska niistä jauhetaan liikaa. Kaikki viisut on jo kuultu moneen kertaan kun vihdoin SE ilta koittaa.
Viime vuonna katselimme ja huusimme kuin hullut. Oli minulla koko ajan tunne, että Suomi sijoittuu hyvin, eihän noin hullua viisua voi sivuuttaa. Mutta että voitto! Kyllä ne pitää tänäkin vuonna katsoa. - Wivi
Aion varmasti katsoa ne. Harmi vaan, että semifinaali tulee arkipäivänä, sitä ei voi katsoa kun menee aamulla töihin, mutta tietysti nauhalle voi ottaa. Pitäähän ne katsoa, kun Suomi kerrankin on ne saanut järjestettäväkseen.
Hannalle toivotetaan paljon onnea kisoihin, laulu ei ole yhtään hullumpi muiden seassa kuultuna. Bosnia-Herze... (en osaa kirjoittaa oikein), tulee aina ihania upeita balladeja, viime vuotinen varsinkin oli täysi kymppi. Sillehän Suomi taisi täydet pisteetkin antaa.
Kivahan se olisi, jos Suomi tekisi Irlannit, eli voittaisi kaksi kertaa peräjälkeen. Mutta tuskin. - marjapensas
tottakai.
Joka vuosi olen katsonut, nyt en kyllä mistään hinnasta jättäisi väliin, suomihan teki viime vuonna historiaa, kiitos Lordin.
Toivotan Hannalle MENESTYSTÄ, ei todellakaan ole huono biisi!- folk
Nyt on Suomella mahdollisuus näyttää kuinka täällä osataan järjestää euroviisujen euroviisut!!
Samalla saamme esitellä kaunista ja puhdasta maatamme koko Euroopalle.Euroviisuja katsoo sellanen porukka joka ei välttämättä edes tiedä missä Suomi sijaitsee.
- huomanneet...
vai huomasko kaikki, mutta eivät edes viitsineet mainita päivänselvää asiaa, että Lordi sakkeineen esiintyy helv...n lieskojen ympäröimänä? Siis ovat kuolleita olevinaan, minusta aika irvokasta. Ihan tosi.
- OliviaKoo
En ole 70-luvun lopun jälkeen enää katsonut Euroviisuja, en tiedä, mikä se silloin tympäisi niin, että lopetin katsomisen.
Nyt ajattelin kyllä katsoa, onhan tämä historiallista.
Ihan vain järjestelyn puolesta on mielenkiintoista nähdä, mitä ovat lavasteisiin keksineet.
Ja Hanna Pakarinen on "mei kylä tyttöi" ja sydämestäni toivon, että hän onnistuu kokonaisvaltaisesti.
Hanna on upean näköinen, kaunis ja näyttävä, ihan vaikka kansainvälisestikin arvioiden.
Ja lauluääntä kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806