Tultiin sitten taas tänne keskustaan. Ei meillä entisessä paikassa mitään hätää olisi ollut, viihtyisä paikka ja mukavat maisemat, mutta häätö sieltä tuli.
Niin no, häätö ja häätö. Lähdettiin, kun vuokraisäntä alkoi käydä tunkelevaiseksi. Ihan pikkuasian takia. Vuokrat maksamatta. Miten lie unohtunut moinen pikkuseikka.
Olihan siinä kyllä muutakin. Sen verran jytäkkää meininkiä oli vapun aikaan baarissa, että tuli paikasta korjauskelvoton. Kuka lie mellastanut?
Remonttilasku vei kaikki vapun juomatulot ja musiikin desibelit kuulemma nousivat niin korkealle, että poliisit joku oli soittanut paikalle.
Sakoilla selvittiin.
Minä luulen, että Pelle den första Peloton soitti ne poliisit sen jälkeen, kun sai porttikiellon sopimattomasta kielenkäytöstä.
Mutta, matka baariin lyheni ja oikopolkua pitkin pääsee vielä nopeammin.
Vapulta jääneet munkit ja tippaleivät puoleen hintaan koko loppupäivän!
Tervetuloa baariin koko bobboo.
Pystybaari
327
13961
Vastaukset
- Kingkale
Pistäydyn pikaisesti konjakilla ennen kuin uusi kokous alkaa. Hieman on flunssainen olo, jospa korjaisi hitusen tilannetta.
Tule Olivia nauttimaan lasillinen kanssani.
Yritän päästä illalla uudestaan, silloin tarjoan koko porukalle kierroksen.- OliviaKoo
Sanonnan mukaan naiselle tietää hyvää, jos palveluammatissa ensimmäinen asiakas on mies.
Voi, että!
Minä en taida saada alas konjakkia, mutta kuuman lumumban voisin seurassasi nauttia.
Ota sinäkin jotain kuumaa, jos olet vilustunut.
Ikävä on ollut, olit kauan matkoilla. - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Sanonnan mukaan naiselle tietää hyvää, jos palveluammatissa ensimmäinen asiakas on mies.
Voi, että!
Minä en taida saada alas konjakkia, mutta kuuman lumumban voisin seurassasi nauttia.
Ota sinäkin jotain kuumaa, jos olet vilustunut.
Ikävä on ollut, olit kauan matkoilla.Nyt tulee selitys sivulta seitsemän.
Tarkoitin sitä, että työelämässä, olin siis palvelualalla, kun aamulla ovet avattiin, jos ensimmäinen asiakas oli eri sukupuolta (meillä oli tietyst miehiäkin sillä työpaikalla), päivästä tuli hyvä.
Huoh. Tarkoitin, mitä tarkoitin.
- pertucia
Hei!
Onko teistä kukaan pelannut mahjonggia netissä?
Minä löysin suomenkielisen, ilmaisen pelihallin ja nyt olen ihan koukussa tähän peliin.
Olen ottanut sen ihan helpoimman vasta, koska olen ihan harjoitteluasteella. Kyllä on mukava ajanvietepeli.- tietää
mistä pelin löysit? Kerro minne menen että löydän sen?
- pertucia
tietää kirjoitti:
mistä pelin löysit? Kerro minne menen että löydän sen?
googlen kautta, siellä on linkkejä. Tässä sinulle kuitenkin sen paikan osoite, jossa minä pelaan.
En laita linkkiä, kun se ei kai ole suotavaa.
www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/aly/lauta/mahjongg
Toivottavasti tuli oikein.
Peli-iloa. - KristaTee
Aivan mahtava peli. Olen jäänyt koukkuun. Löysin sen aivan vahingossa, ja se oli siinä.
KristaTee kirjoitti:
Aivan mahtava peli. Olen jäänyt koukkuun. Löysin sen aivan vahingossa, ja se oli siinä.
Kiitos Krissen! Googlettamalla Mahjong löytyi, mutta ei siinä ollut suomen sanaa - sitten löytyi apu Pystybaarista ja niin vaan se tulivuori joskus purkautuu...
- OliviaKoo
koko peliä. Kävin kurkkimassa ja aloitin siitä helpoimmasta, Dreamista, mutta enimmäkseen vaan hölmöilin.
Kai siinä on sama juttu kuin monessa muussakin, harjoitus tekee mestarin.
Taidan kyllä liioitella, ainakin omalla kohdallani. - Kiitos kiitos
pertucia kirjoitti:
googlen kautta, siellä on linkkejä. Tässä sinulle kuitenkin sen paikan osoite, jossa minä pelaan.
En laita linkkiä, kun se ei kai ole suotavaa.
www.mbnet.fi/pelihalli/pelaanyt/aly/lauta/mahjongg
Toivottavasti tuli oikein.
Peli-iloa.löysin pelin hyvin ja nyt pellannut sitä ja taidan minäkin jäädä siihen koukkuun :)
OliviaKoo kirjoitti:
koko peliä. Kävin kurkkimassa ja aloitin siitä helpoimmasta, Dreamista, mutta enimmäkseen vaan hölmöilin.
Taidan kyllä liioitella, ainakin omalla kohdallani.Sauna siiderille taas tulin ja katsomaan samalla kuinka on alkanut sujumaan, hyvältä näyttää.
Kiitos Olivialle, kun ihan itsekseen taas kaikki hoiteli.
Toivottavasti pysyy vähän aikaa paikat kunnossa - tarkoitan nyt baaria. Täytyy alkaa varomaan, ettei ala sammakoita taas tulemaan!
Kova myrsky on päivän ollut, saa pelätä, että kaatuu toinenkin pihamänty, ei oikein viitsi tönköksikään mennä.
Baarin nurkilta on talkkari jo myrskyn tuhot korjannut, hyvin pääsee tulemaan.
Mistä mahdoin sen pelin löytää, kun ei siinä ole kuin yksi Mahjong ja sillä googletin.
Ei siinä muuta jujua kuin samanlaiset klikkaa aina pois.
Kun minäkin sen maalaisjärjellä ymmärsin, niin oppii varmaan muutkin.- TyrNimaNteli
OliviaKoo kirjoitti:
Taidan kyllä liioitella, ainakin omalla kohdallani.milloin tuo karaoke koroke on valmis?
- folk
Onnea taas ehompaan baariin ja kiitos Olivialle,kun jaksoit taas homman hoidella.
Ottaisin niitä eilisiä munkkeja pari ja kahvit.
Vähän voisin vaikka tuossa mikrossa käyttää niin tuorestuvat.
Pidän kovasti sokerisista munkeista.
Kun tässä yksin asustelen ei tule enää munkkeja paistettua.
Löysin kaupasta valmiiksi paistetut munkit ei tarvi kun vähän mikrossa lämmittää ja sokeroida,niin vot on kuin kotona paistettuja.Heippa sitten vaan,lähden taas vilkuilemaan niitä Nättejä ja Uskaliaita(siitä huolimatta vaikka pitäisitte sitä hömpän hömppänä!!) - KristaTee
Uusi Pystis. Vähän oli hidasteita matkalla, vastatuuli meinasi puhaltaa minut polulta pois. Vaan löysin perille. Limun ottaisin uuden paikan kunniaksi. Ja väkeäkin täällä tuntuisi olevan. Hauskaa!
Tänne tullessa kannattaa varoa, tuuli on kaatanut ison männyn polun poikki. Loikkaamalla siitä kyllä yli pääsee. - M...Mummi
Oletteko maistaneet riisikakkuja? Minä sain kerran kylässä ja sen jälkeen ostin niitä kaupasta itsellenikin.
Kolmen eri merkin kokeilun jälkeen löysin mieleiseni makuisen tästä L-kirjaimella alkavasta saksalaisperäisestä kaupasta.
Riisikakun päälle laitan maustettua tuorejuustoa, tällä hetkellä on kreikkalaista valkosipulijuustoa.
Kyllä on maukas välipala. Päällyksiä voi vaihdella, kevyempää tai raskaampaa, suolaista tai makeaa.kevyttä naposteltavaa tai riippuu tietysti siitä mitä niiden päälle laittaa.
Sopii keliakiaa sairastavallekkin.
- "pelkkää hyvää"
ja löytyisikö munkin puolikasta minullekin?
Töitten jälkeen pähkäilin lähteäkö ulos vai ei ja sinnehän sitten menin. Nyt on sisäpiha harattu ja sauna odottaa. Tässä odottaessani kuumempia löylyjä tulin katsomaan ketä tänne on tullut.
Jumaltenkukkaa, profeetankukkaa tai pisamakelloa en nähnyt, mutta kevätkaihonkukka kurkisteli nuppuineen perennapenkistä. Haikeasti keltasirkku kuusesta lauleli. Tuli kaihomieli itsellekin. =)
Tekisi mieleni laittaa soimaan Edit Piafia, mutta olisiko jollakin parempaa mielessä? Kertokaahan, ellette ole aivan siman ja tippaleipien tainnuttamia.- OliviaKoo
Ihan tiskin vieressä on sinulle hyvä paikka, siinä on ovi lähellä, pääset äkkiä sitten saunaan.
Ja ainoastaan kokonaiset munkit ovat tarjouksessa, ei puolikkaat.
Vai työntää kaihonkukka jo nuppua? Eikös se ole sellainen kasvi, joka viihtyy myös varjossa?
Sellaisia perennoja olen nyt etsiskellyt. Oliko sinulla talvensuoja siinä päällä, onko se siis kovin arka? - "pelkkää hyvää"
OliviaKoo kirjoitti:
Ihan tiskin vieressä on sinulle hyvä paikka, siinä on ovi lähellä, pääset äkkiä sitten saunaan.
Vai työntää kaihonkukka jo nuppua? Eikös se ole sellainen kasvi, joka viihtyy myös varjossa?
Sellaisia perennoja olen nyt etsiskellyt. Oliko sinulla talvensuoja siinä päällä, onko se siis kovin arka?Näkyisikö munkinpuolikasta vailla olevaa, minä todellakin syön vain sen puolikkaan.=)
Kaihonkukka on aika vaatimaton ja hyvin leviävä kasvi. Ei edes rajajoen rantamilla tarvitse suojia ja on ensimmäinen kukkija. Ensimmäiset kukat avautuvat mullan tasolla ja myöhemmin kukkavarsikin nousee uusine kukkineen. Pitäisikö minun kauhasta muovipussiin pari alkua sinulle ja seuraavalla kerralla tuoda? - TyrNimaNteli
OliviaKoo kirjoitti:
Sellaisia perennoja olen nyt etsiskellyt. Oliko sinulla talvensuoja siinä päällä, onko se siis kovin arka?mhilloin lauletaan?
- OliviaKoo
"pelkkää hyvää" kirjoitti:
Näkyisikö munkinpuolikasta vailla olevaa, minä todellakin syön vain sen puolikkaan.=)
Kaihonkukka on aika vaatimaton ja hyvin leviävä kasvi. Ei edes rajajoen rantamilla tarvitse suojia ja on ensimmäinen kukkija. Ensimmäiset kukat avautuvat mullan tasolla ja myöhemmin kukkavarsikin nousee uusine kukkineen. Pitäisikö minun kauhasta muovipussiin pari alkua sinulle ja seuraavalla kerralla tuoda?Laita vaan postiin, ei tarvitse lähteä kantamaan, tuothan kuitenkin kunnon juurakon. Ja mulla mukana.
Onko sinulla kuunliljoja? Ne ovat myös varjokasveja eivätkä tarvitse talvipeittoa.
Kun laittaa eri lajikkeita, tulee komea lopputulos, niiden lehdet poikkeavat niin paljon toisistaan vaikka kukinta ei niin kovin komea olekaan (ammattilaisten mielestä, minusta kyllä on). - "pelkkää hyvää"
OliviaKoo kirjoitti:
Laita vaan postiin, ei tarvitse lähteä kantamaan, tuothan kuitenkin kunnon juurakon. Ja mulla mukana.
Onko sinulla kuunliljoja? Ne ovat myös varjokasveja eivätkä tarvitse talvipeittoa.
Kun laittaa eri lajikkeita, tulee komea lopputulos, niiden lehdet poikkeavat niin paljon toisistaan vaikka kukinta ei niin kovin komea olekaan (ammattilaisten mielestä, minusta kyllä on).Ne kuunliljat olivatkin toinen ihastus, nyt odottelen, kuinka menivät talven yli. Lumi on vasta sulanut niiltä kulmilta. Ehkei näin pohjoisessa kaikki kukoista?
Nyt voisi uudetkin munkit kelvata, tuli huonosti varattua eväitä mukaan.
Kävin komentamassa Pellen baariin - siellä se nyyhki nurkan takana - ei sitä kukaan kestä.
- OliviaKoo
Tulikohan oltua sille liian ankara? Mitenkähän nyt lepyttelisi...
Kurkkasin vanhaan baariin, siellä se tosiaan nojaili siihen tolppaansa ja aika lammikko oli kyyleleistään tullut. Vai olisiko käynyt vahinko, kun siinä kylmässä niin kauan kyyhötteli.
Tulkoon sisään lämmittelemään, jotain kuumaa juotavaa, talo tarjoaa sovinnon merkiksi ja sitten unohdetaan koko juttu.
Sopiiko näin, Pelle?
Ps. Ei taatusti mitään "dagen eftereitä", kun ei "dageneitakaan".
Mitä ihmettä tuo jälkimmäinen sitten ikinä tarkoittaakaan. - P1P
...Teille, Te naiset, kaunokaiset, naiset kypsänlaiset, parhaissa i'issänne...eiku ikilöissänne ihanaiset (ja Sinulle myös Kingkale),riippumatta siitä oletteko läsnä vai ette!!
Niin, minä olen se tolppa, johon se pelle-ressukka siellä nurkan takana nojaili. Anteeks vaan, jos kintut haisee vähän koiran kuselle - tolppahan olen -
On muhun nojannu monet muutkin väsyneet baarilaiset, eikä pelkästään pelle. Sitävartenhan tolpat on. Ja jos ovat lyhtytolppia, ovat kuin tilasto: Niihin on hyvä nojata, mutta valaisevat mahdollisimman vähän.
Valitettavasti en voi nauttia tuota Kingkalen tarjouskierrosta; tolpat kun eivät ryyppää.
Pelle itte meni tuonne Tikkamäelle lääkäriin. Lupas kyllä joskus tulla salaa kurkistamaan sellaisena aikana, kun se kaikista ihanin porttikieltojen jakelija ei ole paikalla.
No siinäpä ne terveiset tulikin. Saanen nyt käydä tuonne pytingin taakse pitkäkseni; huimaa pikkusen, kun ei ole juuret kunnolla maassa.
PS.
Sanokaa Olivialle, että nyt on lintujen, Närhienkin, pesimärauhan aika, eikä niiden munia saa ronkkia, ei edes näyttelytarkoituksessa. - OliviaKoo
P1P kirjoitti:
...Teille, Te naiset, kaunokaiset, naiset kypsänlaiset, parhaissa i'issänne...eiku ikilöissänne ihanaiset (ja Sinulle myös Kingkale),riippumatta siitä oletteko läsnä vai ette!!
Niin, minä olen se tolppa, johon se pelle-ressukka siellä nurkan takana nojaili. Anteeks vaan, jos kintut haisee vähän koiran kuselle - tolppahan olen -
On muhun nojannu monet muutkin väsyneet baarilaiset, eikä pelkästään pelle. Sitävartenhan tolpat on. Ja jos ovat lyhtytolppia, ovat kuin tilasto: Niihin on hyvä nojata, mutta valaisevat mahdollisimman vähän.
Valitettavasti en voi nauttia tuota Kingkalen tarjouskierrosta; tolpat kun eivät ryyppää.
Pelle itte meni tuonne Tikkamäelle lääkäriin. Lupas kyllä joskus tulla salaa kurkistamaan sellaisena aikana, kun se kaikista ihanin porttikieltojen jakelija ei ole paikalla.
No siinäpä ne terveiset tulikin. Saanen nyt käydä tuonne pytingin taakse pitkäkseni; huimaa pikkusen, kun ei ole juuret kunnolla maassa.
PS.
Sanokaa Olivialle, että nyt on lintujen, Närhienkin, pesimärauhan aika, eikä niiden munia saa ronkkia, ei edes näyttelytarkoituksessa.Isäntä sitten ennen lähtöään sinne Tikkamäelle opetti, miten naisia (ja naisista) puhutellaan.
Viisas mies, tuo Pelle.
Yritä nyt jotenkin kuivattautua, ettet lahoa. Maalit on ainakin tainneet jo karista.
Vedetään sinut kyllästysaineella, se kyllästää, mutta estää myös kyllästymisen.
Sano nyt Pellelle, kun se palaa sieltä lääkäri(sedän)tädin luota, että käyköön ottamassa talon laskuun sovintomehua, minä olen takatiloissa sen aikaa. - P1P
OliviaKoo kirjoitti:
Isäntä sitten ennen lähtöään sinne Tikkamäelle opetti, miten naisia (ja naisista) puhutellaan.
Viisas mies, tuo Pelle.
Yritä nyt jotenkin kuivattautua, ettet lahoa. Maalit on ainakin tainneet jo karista.
Vedetään sinut kyllästysaineella, se kyllästää, mutta estää myös kyllästymisen.
Sano nyt Pellelle, kun se palaa sieltä lääkäri(sedän)tädin luota, että käyköön ottamassa talon laskuun sovintomehua, minä olen takatiloissa sen aikaa....juuh.. voiskos sen kyllästymisaineen sijaan saada tervaa? Onkos teillä ihka oikeeta hautatervaa? Se olis paljon parempaa, ja nythän se männä vuonna pääsi pois siitäkin EU:n pannasta. Pieninä määrinä sitä saa jopa myydä kyllästymis..äh.. eiku kyllästystarkoituksiin.
Olisi se tolpasta niin somaa, kun Jussin päiväks pääsis hyvin kunnostettuna kolleegojen sekaan kaikkien kännikalojen nojailtavaks ja koirien kuseskeltavaks.
Se vaara siinä on, että vois joutua kokon keskitolpaks, mutta en ole kuullut, että siihen hommaan olis hyväkuntoisia otettu.
Kiitos nyt kumminkin lepopaikasta, ja toivotaan, että sitä tervaa löytyy.
- Kingkale
Tervetuloa ladyt ja gentlemanit pöytääni, lupasin illalla tarjota kierroksen ja sen teen.
Hakekaa baarista ja sanokaa, että laittavat minun piikkiini.
Oli mukava bisnesmatka ulkomaille ja nyt on taas varaa lepäillä muutama kuukausi ja tarjota vaikkapa hyville ystäville jaloa juomaa. Olkaa hyvät ja nauttikaa!- OliviaKoo
peruutetaan just nyt ja kaikki juomat ovat taas normaalihintaisia.
Kiitos, Kingkale, juomatarjouksesta. Onpa mukavaa saada baariin miespuolista seuraa, Pelle ei uskalla tulla, vaan kykkii tuolla vanhan baarin nurkalla.
Puhui jotain mymmeleistä ja akkalaumasta ja minä vähän suutahdin moisesta kielenkäytöstä.
Sinä se osaat naisia puhutella. Ladyt...Ihanaa. - pertucia
Otan mielelläni herrasmiehen tarjouksen vastaan.
En tosin käytä alkoholia lainkaan, joten voisinkohan saada vaikka energiajuomaa. Alkaa yövuoro ja se on jo kolmas.
Tällainen baari työmatkan varrella on mainio. - "pelkkää hyvää"
Näinhän minä ehdin vielä saunapuhtaana yömyssyllekin, kun herrasmies tarjoaa. Ethän katso pitkään, kun otan giniä raakana? Toiset muikistelevat ja sanovat, että se on moukkamaista. Mutta ei minusta, kun en halua sekoitella siihen mitään.
OliviaKoo kirjoitti:
peruutetaan just nyt ja kaikki juomat ovat taas normaalihintaisia.
Kiitos, Kingkale, juomatarjouksesta. Onpa mukavaa saada baariin miespuolista seuraa, Pelle ei uskalla tulla, vaan kykkii tuolla vanhan baarin nurkalla.
Puhui jotain mymmeleistä ja akkalaumasta ja minä vähän suutahdin moisesta kielenkäytöstä.
Sinä se osaat naisia puhutella. Ladyt...Ihanaa.En oikein ole samaa mieltä Herra Kingkalen puhetaidoista - muistan vielä, kun olin esitellyt uuden nikkini niin joksikin hiivatin ammukseksi haukkui, joku telamiina vai mikä se oli.
Olen kuitenkin pitänyt tämän nikin - Pelle nimittäin kehui sitä.
Kannatti siirtyä näkyvämmälle paikalle, hyvin kun näkyy asiakkaita käyvän.
Jospa sen Kingkalen tarjouksen käyttäisi hyväkseen ja ottaisi kaiken kalliimpaa konjamiinia mitä talosta löytyy, vaikka en siitä vähääkään tykkää.
Mutta hiukan korvausta siitä loukkaamisesta!- "pelkkää hyvää"
Tellastiina kirjoitti:
En oikein ole samaa mieltä Herra Kingkalen puhetaidoista - muistan vielä, kun olin esitellyt uuden nikkini niin joksikin hiivatin ammukseksi haukkui, joku telamiina vai mikä se oli.
Olen kuitenkin pitänyt tämän nikin - Pelle nimittäin kehui sitä.
Kannatti siirtyä näkyvämmälle paikalle, hyvin kun näkyy asiakkaita käyvän.
Jospa sen Kingkalen tarjouksen käyttäisi hyväkseen ja ottaisi kaiken kalliimpaa konjamiinia mitä talosta löytyy, vaikka en siitä vähääkään tykkää.
Mutta hiukan korvausta siitä loukkaamisesta!konjakkia ja pommacia yhdessä, sanovat sen sekoituksen olevan hyvää. =))
Nyt täytyy jo lähteä nukkumaan, huomenna työt odottavat. Nähdään taas! - TyrNimaNteli
othan vain vethtä;)
Rheilu Khinge!
- Rauha Tauti
Tääl saap kuulemma juuva jottai ilmaseks, käsitiks mie oikee?
Miule yks pullo Muumi-limpsaa.
Onks meijä Aulista tääl näkynt?
Jos joku sattuu näkemää, ni sanos, jot tulis hää ees joululahjasa hakemaa. Ja näkis mukulasa samal.Hyvää iltaa teille.
Kävin alkuillasta pikaisesti baari keskustelun kurkkaamassa ja joku mukava oli kirjoittanut mahjongin sivut ja uteliaana piti se katsastaa.
No siellä sitä sitten on mennyt koko ilta pelatessa :O) Löysin sieltä legendaarisen laivanupotuspelinkin ja helppo oli konetta vastaan pelata. Enää ei tarvitse ruutupaperille piirtää laivoja ja saa pelata aina silloin kun siltä tuntuu :)
Ai täällä on tarjoaja, Mr King, mikäli oikein ymmärsin.
Siispä ottaisin yömyssyksi "Herkän", Mr L tuolla jossain muualla palstalla opetti minut nauttimaan tästä jalosta juomasta ja myönnän, että oikein hyvää on, nam nam. Mutta vain yksi, huomenna työpäivä, onneksi ei vielä aamuun tarvitse mennä.
Kiitän ja kumarran KingKalen puoleen. Saanen minä joskus myös tarjota mitä vain haluatte.
Kauniita unosia jokaiselle......
- marjapensas evk
koputellut, jokusen kerran baarin oveen, vaan eipä ole avattu, että näköjään se porttikielto minullakin?
Nyt kun vahingossa sisään pääsin, niin saiskos mahdollisesti yhden "ale" munkin, vesilasin ja
jälkiruoaksi Kk:n tarjoaman, ilmaisen konjakin.
En minä nuukuuttani, mutta kun, vapunrieha ja poliisit veivät rahani.
Nyt kysynkin, olinko se minä, joka paikat rikkoi, kun en nyt satu muistammaan?
Olisin kyllä Folkillekin kertonut että, kyllä euroviisuihin satsataan,
ihan sumuverhoihin kuvia heijastellaan, toivotaan ettei haihdu, siis sumuna;)- OliviaKoo
Sinä et ollut baarin rakenteita nuijimassa, ihan tuolta toisesta piiristä olivat. Mutta ei se mitään, päästiinhän entistä paremmalle paikalle. Tästä on hyvät näkymät joka puolelle.
Näyttää siltä, että pikkuhiljaa baari alkaa jotain tuottaakin. Lisätään valikoimiin erilaiset pikkusuolaiset, nämä tapakset.
meitä tarkoiteta, kun sanotaan tällä palstalla höpistävän jonnijoutavia?
Eihän me mitään...- marjapensas evk
mitä tarkoittaa, minä ainakin höpisen mitä huvittaa, ei ole pakko lukea, ja jos vahingossa lukaisee,
muuttakoon muualle, huumorimielellän me;)
- TyrNimaNteli
mukava ilta.
Mielenkiintoista katsella vähän sivusta toistaiseksi.
Kovin on kestävää porukkaa,onnksi otin vettä välillä,että artikulointi sujuu.
Heippa,jatkakaa,menen tapamaan Robin Hoodia!- OliviaKoo
Särkeekö päätä? Että otit sitten ja repäisit, keskellä viikkoa, voi sinun kanssasi.
Vasemmassa nurkkakaapissa viiskymppisten palstalta katsoen on aspiriinia.
Sen se tekee, kun kokematon saa ilmaista juotavaa, ei osaa hallita himoaan.
Oppia ikä kaikki. Nyt lepäilet tämän päivän. - TyrNimaNteli
OliviaKoo kirjoitti:
Särkeekö päätä? Että otit sitten ja repäisit, keskellä viikkoa, voi sinun kanssasi.
Vasemmassa nurkkakaapissa viiskymppisten palstalta katsoen on aspiriinia.
Sen se tekee, kun kokematon saa ilmaista juotavaa, ei osaa hallita himoaan.
Oppia ikä kaikki. Nyt lepäilet tämän päivän.köllötellessä......nyt on yö,enkä tiedä olenko vieläkään hereillä,niin on kovat nuo Pystybaarin atmosfäärit.Miten usein Pystybaari on auki,tarkoitan noin viikkoisin vai kuukausittain vai miten sattuu??
- folk
No eihän täällä vielä ketään.
Laitan nyt kumminkin ton kahvin valumaan,ehdin kupin hörppäistä.
Sitten täytyy lähteä ette arvaa minne?
Menen hamstraamaan pakkaseen ruokaa?
Niin, varmaan kysytte onko jotain kummaa tulossa?
Ei,täälläpäin on tapana,että jotkut ruokakaupat myyvät -50% viimeisen myyntipäivän tuotteita.
Esim.joku paahtopaisti vain paranee,ja on siellä kaikenlaista muutakin.Näin se on pieneläkeläisen toimittava.- termariinko
laitat kahvit ja sitten pitäisi jumpata, että hien haju jää baariin!
- OliviaKoo
termariinko kirjoitti:
laitat kahvit ja sitten pitäisi jumpata, että hien haju jää baariin!
Tarkoitus ei ole apinoida Kahvipirttiä. Meillä on erilainen liikeidea, vaikka molemmissa sopii kyllä käydä tarjonta katsastamassa.
Onhan niitä kaikenlaisia eri kohderyhmille suunnattuja kauppoja, kahviloita, tv-ohjelmia, sun muuta. On vara valita.
Piti katsoa miltä tänään näyttää, kovin myöhään on viimeiset riekkuneet.
Kai aamulla kahvit voi täälläkin ottaa, ei nyt heti väkeviä. Ei se silti tästä kahvipirttiä tee.
Eikä täällä mitään jumpata - aamujumpat vedetään kotona.
Nyt tämä muori lähtee silmälääkäriin ja hieman samalla reissulla shoppailemaan tai ainakin "hiplaamaan"!- pertucia
kun yövuorosta ajelin kotiin. Niin märkä olin siinä räntäsateessa polkiessani, että tuntui kuin kastelisi enemmän kuin tavallinen vesisade.
Isoja räpäleitä tuli taivaalta ja siihen vielä tuuli, niin kauneus on kyllä katsojan silmässä.
No, nyt on yövuorot taas tältä erää ohi. Pari päivää menee rytmiin totutellessa.
Sitä se on, vuorotyöläisen elämä. Vuosikausia olen tätä työtä tehnyt, silti vaan tuntuu, ettei kroppa totu ja unirytmi vaikeutuu iän myötä.
- KristaTee
pippalot eilen? Voi harmi, en tiennyt mitään siitä. Sen siitä saa, kun lähtee naapuriin iltakahville. Seuraaviin kyllä varmasti osallistun. Voi että harmittaa.
- rohkaisuryyppy
menen eka kertaa tapaamaan nettituttavaa tänä iltana. Enpä taida kuitenkaan uskaltaa maistissa mennä.
Mitä mieltä olette?Pystybaarissa voit sen rohkaisevan ottaa ja toisenkin, mutta enpä taida muuta suositella.
Totta puhuen ei mielestäni ole fiksua eka kerralla edes haiskahtaa väkeville.
Tsemppiä vaan, tule huomenna kertomaan kuinka kävi! Ellei mitään kuulu niin sitten arvataan, että huonosti.
Hauskaa iltaa!- KristaTee
miksi maistissa pitäisi mennä. En ymmärrä ollenkaan. Luuletko, että nettituttavasi juoksee pakoon kun näkee sinut? Jos maistissa menet niin varmasti juoksee. Mene rohkeasti omana viehättävänä itsenäsi. Ellet kelpaa sellaisena niin et kyllä kelpaa maistissakaan.
- folk
Poikkesin tuossa naapurissa käydessäni tänne baariin kertomaan minkäläinen pölvästi sitä pitää olla.
Leikkelin kaalia soppaa varten,ja tietysti sitten siinä sormen pääni.Tuli iso palkeenkieli ja hirveästi verta.
Eihän sitä tietysti laastaria ollut ja piti käydä naapurilta lainaamassa.
Aina sattuu ja tapahtuu,ainakin minulle.- KristaTee
ja sormenpää kun on niin kovin herkkä. Voi raasua, jos lapsi olisit, tulisin puhaltamaan. Lähetän kuitenkin virtuaalisen puhalluksen .. puuh...
- folk
KristaTee kirjoitti:
ja sormenpää kun on niin kovin herkkä. Voi raasua, jos lapsi olisit, tulisin puhaltamaan. Lähetän kuitenkin virtuaalisen puhalluksen .. puuh...
Kiitos myötätunnosta tuntuukin jo paremmalle!
- TyrNimaNteli
kyllä on kurjia sattumia muuallakin kuin sopassa.Tuleeko siitä enää sormea ollenkaan?;)
- OliviaKoo
Minäpä käännänkin nämä räntäsateet voitokseni. Istutin lämpimän aikaan lisää narsissin sipuleita ja unohdin kastella.
Nyt saivat tarvitsemansa kosteuden.
Eikö tämä ole sitä positiivisuutta;)
Pelle hoi, joko juhannuksena saadaan uusia perunoita? Missä vaiheessa muut maanviljelystyöt ovat? Joko olet siementänyt?- KristaTee
hyvää ilta sinulle. Tulin käymään, koska minulla on "vapaailta" eli mies on poissa ja nyt olisi aikaa rupatella. Vaan eipä täällä ole ketään! Voi surkeus! Ties milloin voin taas jutella rauhassa ilman että joku murisee selän takana.
Mutta ei auta, juon limuni ja jatkan matkaa ... jonnekin. Höh, kotiin tietysti. KristaTee kirjoitti:
hyvää ilta sinulle. Tulin käymään, koska minulla on "vapaailta" eli mies on poissa ja nyt olisi aikaa rupatella. Vaan eipä täällä ole ketään! Voi surkeus! Ties milloin voin taas jutella rauhassa ilman että joku murisee selän takana.
Mutta ei auta, juon limuni ja jatkan matkaa ... jonnekin. Höh, kotiin tietysti.Kaikki pelaa sitä mahjongia, ei ehdi kukaan rupattelemaan. Löysin toisenkin pelipaikan missä on useampia näitä pelejä, mutta ne on vaikeampia ja epäselvempiä - laatat on pienempiä.
Kunhan saan ne maltaita maksavat silmälasini niin sitten maailma kirkastuu. Meinasin peffalleni lentää, kun kuulin hinnan ja siinä oli jo kaikki plussa sun muut tarjoukset ja vuoden päästä käskettiin mennä taas tarkastukselle, huh-huh.
Joku sanoi, että tänä aamuna on ollut kauneus katsojan silmissä sään suhteen, mutta kyllä meillä paistoi aurinko koko päivän ja oli suht. koht. lämminkin.
Taas tuli se joka päiväinen sääkatsaus, mutta eikö se ole aina ajankohtainen puheenaihe.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Kaikki pelaa sitä mahjongia, ei ehdi kukaan rupattelemaan. Löysin toisenkin pelipaikan missä on useampia näitä pelejä, mutta ne on vaikeampia ja epäselvempiä - laatat on pienempiä.
Kunhan saan ne maltaita maksavat silmälasini niin sitten maailma kirkastuu. Meinasin peffalleni lentää, kun kuulin hinnan ja siinä oli jo kaikki plussa sun muut tarjoukset ja vuoden päästä käskettiin mennä taas tarkastukselle, huh-huh.
Joku sanoi, että tänä aamuna on ollut kauneus katsojan silmissä sään suhteen, mutta kyllä meillä paistoi aurinko koko päivän ja oli suht. koht. lämminkin.
Taas tuli se joka päiväinen sääkatsaus, mutta eikö se ole aina ajankohtainen puheenaihe.Niinpä. Tautihan siitä on tullut. Pelaan ja aina välillä kurkkaan tänne josko joku olisi kuulolla.
Ostin uudet lasit vähän ennen joulua ja ne maksoivat maltaita. Totta kai sitä maksaa siitä, että näkee jotain, mutta rajansa kaikella.
Vai että aurinkoa. Meillä on sataa tihuuttanut koko päivän. Kylmäkin on. Taas kerran jouduin laittamaan hellaan tulen. Tähän aikaan vuodesta en todellakaan enää suostu kakluuneja lämmittämään. KristaTee kirjoitti:
Niinpä. Tautihan siitä on tullut. Pelaan ja aina välillä kurkkaan tänne josko joku olisi kuulolla.
Ostin uudet lasit vähän ennen joulua ja ne maksoivat maltaita. Totta kai sitä maksaa siitä, että näkee jotain, mutta rajansa kaikella.
Vai että aurinkoa. Meillä on sataa tihuuttanut koko päivän. Kylmäkin on. Taas kerran jouduin laittamaan hellaan tulen. Tähän aikaan vuodesta en todellakaan enää suostu kakluuneja lämmittämään.Aina saa aikansa kolkutella ennen kuin aukeaa, kuin se nyt on vallan sitä.
Ehkä se on osasyynä tähän hiljaisuuteen.
Minäkin taidan laittaa koneen kiinni ja mennä kerrankin ajoissa nukkumaan.
Kyllä huomaa, että on päivän ollut liikenteessä.
Oli muuten jordanialainen silmälääkäri, ollut jo iät ja ajat Suomessa, Tyksissäkin ollut tai taitaa olla vieläkin ja käy täällä "kehitysalueella" pitämässä yksityisvastaanottoa, päteväksi kehuivat.
Muuten minä olen vielä melkein joka päivä lämmittänyt pystymuuria, tänään viimeksi.
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!- Pelle1Peloton
Entä vieläkö itse olet perätilassa? (vai takatilko se nyt oli)
Asiasta toiseen, kyllä taas tökkii tämä Eniron palvelu! Ylläpito pitäis kyllä laittaa turkin hihaan ja siementää uudestaan! - KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Aina saa aikansa kolkutella ennen kuin aukeaa, kuin se nyt on vallan sitä.
Ehkä se on osasyynä tähän hiljaisuuteen.
Minäkin taidan laittaa koneen kiinni ja mennä kerrankin ajoissa nukkumaan.
Kyllä huomaa, että on päivän ollut liikenteessä.
Oli muuten jordanialainen silmälääkäri, ollut jo iät ja ajat Suomessa, Tyksissäkin ollut tai taitaa olla vieläkin ja käy täällä "kehitysalueella" pitämässä yksityisvastaanottoa, päteväksi kehuivat.
Muuten minä olen vielä melkein joka päivä lämmittänyt pystymuuria, tänään viimeksi.
Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!Taidan vielä hetken roikkua täällä. Kävin päiväunilla eikä nukuta yhtään.
Hermoja tämä hitaus koettelee. Oppii tässä hillitsemään hermonsa. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Entä vieläkö itse olet perätilassa? (vai takatilko se nyt oli)
Asiasta toiseen, kyllä taas tökkii tämä Eniron palvelu! Ylläpito pitäis kyllä laittaa turkin hihaan ja siementää uudestaan!Eikös maanviljelijä siemennä peltonsa, mitä? Minäkin siemennän kukkapenkkini, kun se aika tulee.
Vai onko kaupunkilaistyttö jotenkin väärässä...? - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Eikös maanviljelijä siemennä peltonsa, mitä? Minäkin siemennän kukkapenkkini, kun se aika tulee.
Vai onko kaupunkilaistyttö jotenkin väärässä...?Iki-ihana kaupunkilaistyttö olet, Olivia. Eikä siinä sinänsä ole mitään höhhöttämistä. Siementele Sinä vaan kukkapenkkejäs kaikessa rauhassa.
Minä taas varon visusti mihinkään siementämästä. Eihän se tällä iällä enää olis sopivaa.
Mutta aikaisempiin kysymyksiis: Pussiperunan mukulat ovat jo itäneet hyvin ja istutusmulta pusseissa on lämpiämässä. Huomenna tökkään ne itumukulat multiin. Tuleeko Jussiks? Luoja tietää, minä en.
- folk
Laitan tuosta kahvin tippumaan,jos vaikka olis toisiakin aikaisia tulossa.
Tuolla kyseltiin aukiolo ajoista,eikös se niin ole,että tämä baari on auki ympäri vuorokauden.
Alkoholi tarjoilu alkaa kyllä vasta iltapäivällä.
Vaikka baari on auki,mutta kun toi polku tänne on niin kivinen ja mutkainen,pitää vähän väliä kääntyä takaisin.
Sitä varten täällä illallakin oli niin hiljaista.
Nyt pitää tehdä noi aamu hommat,sitten on kampaajalle lähtö.- KristaTee
On se mukavaa kun kahvin tuoksu on vastassa jo ovella. Aamulenkillä poikkesimme, koira ja minä, vähän lepuuttamaan jalkojamme. Oli vähän polkua siivottu, ainakin suurimmat kivet ja kaatunut kuusi olivat poissa.
Nyt jatketaan matkaa. Kampaajalle minunkin pitäisi mennä, mutta patalaiskana ihmisenä en ole saanut tilattua aikaa. Yritänpä ryhdistäytyä. - P1P
KristaTee kirjoitti:
On se mukavaa kun kahvin tuoksu on vastassa jo ovella. Aamulenkillä poikkesimme, koira ja minä, vähän lepuuttamaan jalkojamme. Oli vähän polkua siivottu, ainakin suurimmat kivet ja kaatunut kuusi olivat poissa.
Nyt jatketaan matkaa. Kampaajalle minunkin pitäisi mennä, mutta patalaiskana ihmisenä en ole saanut tilattua aikaa. Yritänpä ryhdistäytyä....te, jotka koiran kanssa kuljette, ettei se roiskase mun kintuille, ennenkun on tervattu!
Toivoo se tolppa - "pelkkää hyvää"
Pilvien takaa kurkistelee kirkas aurinko ja lämmittää maan pinnalta jään. Kirpeä aamu ja kahvinuoksu, ah, jos olisi vielä joku ystävällisesti hymyilemässä ja juttukaverina, olisipa hyvä lähteä päivän askareihin.
No, eihän minulla tässä kovin pitkiä aikoja edes ole, töihin kipin-kapin!
Pylvästä myöten kaikille hyvät huomenet! ;) - OliviaKoo
Näin on, kyllä meillä on ovet auki yötä päivää. Omintakeinen kapakka siinä mielessä tämä Pysty.
Mutta vaikka onkin ovet kuinka avoimet, ovenrivassa saa roikkua hermot riekaleina, kun ei meinaa aueta, ei meinaa.
Nyt olen oppinut sen mahjonggin jujun ja heikkopäisesti olen sitä pelaillut. On se kumma, että jatkuvasti pitää olla koukussa johonkin. Aiemmin pelasin pasianssia, sitä "hämähäkki ylösalaisin", niinköhän se oli.
Eilen sain mahjonggin kerran läpi, aikaa kului 30 min ja olen sentään siinä helpoimmassa versiossa.
Aika taukki!
Pari vuotta sitten pelasin joskus Aapelissa Sanapeliä, mutta sitten, kun Aapelin sivustot siirtyivät Maikkarille, en ole enää siellä käynyt.
Pistän pian sämpylät uuniin, poikani käy joka perjantaina töistä tullessaan iltapäiväkahvilla ja katsoo usein samalla, onko jotain pikku töitä tehtävä. Enimmäkseen ne liittyvät kyllä tähän tietokoneeseen, muuten olen hyvin omavarainen enkä paljon apua tarvitse. - omavarane
OliviaKoo kirjoitti:
Näin on, kyllä meillä on ovet auki yötä päivää. Omintakeinen kapakka siinä mielessä tämä Pysty.
Mutta vaikka onkin ovet kuinka avoimet, ovenrivassa saa roikkua hermot riekaleina, kun ei meinaa aueta, ei meinaa.
Nyt olen oppinut sen mahjonggin jujun ja heikkopäisesti olen sitä pelaillut. On se kumma, että jatkuvasti pitää olla koukussa johonkin. Aiemmin pelasin pasianssia, sitä "hämähäkki ylösalaisin", niinköhän se oli.
Eilen sain mahjonggin kerran läpi, aikaa kului 30 min ja olen sentään siinä helpoimmassa versiossa.
Aika taukki!
Pari vuotta sitten pelasin joskus Aapelissa Sanapeliä, mutta sitten, kun Aapelin sivustot siirtyivät Maikkarille, en ole enää siellä käynyt.
Pistän pian sämpylät uuniin, poikani käy joka perjantaina töistä tullessaan iltapäiväkahvilla ja katsoo usein samalla, onko jotain pikku töitä tehtävä. Enimmäkseen ne liittyvät kyllä tähän tietokoneeseen, muuten olen hyvin omavarainen enkä paljon apua tarvitse.mie tiijän sen. Sano pojalle terveisiä.
- mie oon?
omavarane kirjoitti:
mie tiijän sen. Sano pojalle terveisiä.
"Lähetääks kaupoille", "Keistiil" jne.
No tiijät jo. - OliviaKoo
mie oon? kirjoitti:
"Lähetääks kaupoille", "Keistiil" jne.
No tiijät jo.Vähän aikaa piti ensimmäisen viestin jälkeen miettiä, toinen vähän avasi.
Menes töihis siitä!
- marjapensas
ollut vaikea saada ovea auki.
Onkohan kuuskymmppisten voimat uupuneet, kuten joku yläpuolella mainitsee?
Kävin tänään kirppiksellä aikani kuluksi ja ostin video leffan "Housut pois", jonka juuri katsoin;))
Siitä syntyi liikeidea, jonka voin konsultoida Olivialle, jos olet kiinnostunut?
Pientä korvausta vastaan tietenkin.- Fridanna
eilen ostamassa uuden kännykän :)) On muuten hyvä radio siinä. Kuuntelin kävelylenkillä napit korvissa. Kun vielä joku soittaiskin siihen!
Marjapensas ihmettelee, että onko porukka väsynyt. Ei varmaan, mutta tämä kolea sää vähän mielialaa laskee. - OliviaKoo
Mielenkiinnolla jään ideaasi odottamaan vaikka pahat aavistukset jo käyvät mielessäni. Sen verran luulen tuntevani mieltymyksiäsi;)
Minä maksan. Pakko on jo pelkästä uteliaisuudesta. Laitan rahat tulemaan sähköpostissa. Hyvin siellä kulkee, olen laittanut jopa Pellelle pullaa, joten voit luottaa, että maksu tulee.
Ja sitten julkaiset, mitä kujeita on nyt mielessäsi. - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Mielenkiinnolla jään ideaasi odottamaan vaikka pahat aavistukset jo käyvät mielessäni. Sen verran luulen tuntevani mieltymyksiäsi;)
Minä maksan. Pakko on jo pelkästä uteliaisuudesta. Laitan rahat tulemaan sähköpostissa. Hyvin siellä kulkee, olen laittanut jopa Pellelle pullaa, joten voit luottaa, että maksu tulee.
Ja sitten julkaiset, mitä kujeita on nyt mielessäsi.nähnyt kyseisen leffan?
Pystybaarihan pitää saada pysymään pystyssä, eikö vain?
Nyt täytyisikin miettiä tarkkaan, löytyisikö baarista muutama mies strippari?
Ehei, ei löydy, vain P1P ja yksi tolppa, elikkä miten saada miehiä lisää pystikseen rahojaan "tuhlaamaan"??
JES MUMMUSTRIP. - OliviaKoo
marjapensas kirjoitti:
nähnyt kyseisen leffan?
Ehei, ei löydy, vain P1P ja yksi tolppa, elikkä miten saada miehiä lisää pystikseen rahojaan "tuhlaamaan"??
JES MUMMUSTRIP.Osuit suoraan nauruhermoon. Jos tuo idea toteutuu (ja miksi ei toteutuisi), täytyy rakentaa baariin seinät ja ovi ja alkaa kerätä sisäänpääsymaksua.
Olisitpa keksinyt tuon ajatuksen ennen vappua, niin olisi saatu kunnon vappubileet.
Mutta. Tuleehan niitä uusia juhlia ja on nyt sitten ainakin yksi ohjelmanumero valmiina.
Täytyykin delegoida tämä riemu Kingkalelle. - Pelle1Peloton
marjapensas kirjoitti:
nähnyt kyseisen leffan?
JES MUMMUSTRIP.Mahtava idea! Voi hyvinkin tulla ukkoja minun ja Tolpan lisäksi pällistelemään.
Musiikiksi voisi sopia Simo Salmisen Pornolaulu. Ainakin näin siinä sanottiin: "...ja oon minä nähnynnä riptiisitanssin ja siltä näky rintaliivikkin..."
Tai miksei tämä Viuhahdus (tekijää en muista): "...ja paljas pylly vain juoksussa hylly, kun mä viuhahdin..."
Mutta onhan sitten varmasti esiintyjät omasta porukasta, ettei mitään ostotaiteilijoita. No ehkä tuolta seitsemänkymppisten missikisojen parhaat palat vois kutsua vierailulle. - Netti-Ilona
Pelle1Peloton kirjoitti:
Mahtava idea! Voi hyvinkin tulla ukkoja minun ja Tolpan lisäksi pällistelemään.
Musiikiksi voisi sopia Simo Salmisen Pornolaulu. Ainakin näin siinä sanottiin: "...ja oon minä nähnynnä riptiisitanssin ja siltä näky rintaliivikkin..."
Tai miksei tämä Viuhahdus (tekijää en muista): "...ja paljas pylly vain juoksussa hylly, kun mä viuhahdin..."
Mutta onhan sitten varmasti esiintyjät omasta porukasta, ettei mitään ostotaiteilijoita. No ehkä tuolta seitsemänkymppisten missikisojen parhaat palat vois kutsua vierailulle.Viuhahtajasta lauloi Irwin.
Mutta tasapuolisuuden nimissä, strippari myös naisille! Mikäs se nyt olikaan se poikaporukka, nyt on dementia minulla... - marjapensas
Pelle1Peloton kirjoitti:
Mutta onhan sitten varmasti esiintyjät omasta porukasta, ettei mitään ostotaiteilijoita. No ehkä tuolta seitsemänkymppisten missikisojen parhaat palat vois kutsua vierailulle.Sä teit sen, ilmoittauduit.
Olen aina tiennyt, että se ON asenteesta kiinni, arvaapa vaan kuinka monta naishenkilöä saat iloiseksi,
viuhahduskin riittää, ellei Olivia toisin määrää? - marjapensas
Netti-Ilona kirjoitti:
Viuhahtajasta lauloi Irwin.
Mutta tasapuolisuuden nimissä, strippari myös naisille! Mikäs se nyt olikaan se poikaporukka, nyt on dementia minulla...jota eilen katselin, oli kuusi engelsmannia, tai tarkoitatko niitä kolmea svenssonia ja balonki(ilmapallo)tanssia?
Naisille on jo ilmaantunut, ainakin 1 viuhahtaja;) - marjapensas
marjapensas kirjoitti:
jota eilen katselin, oli kuusi engelsmannia, tai tarkoitatko niitä kolmea svenssonia ja balonki(ilmapallo)tanssia?
Naisille on jo ilmaantunut, ainakin 1 viuhahtaja;)Ei poikaporukka, vaan kaikenkokoisia, ikäisiä ja painoisia miehiä.
- OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Mutta onhan sitten varmasti esiintyjät omasta porukasta, ettei mitään ostotaiteilijoita. No ehkä tuolta seitsemänkymppisten missikisojen parhaat palat vois kutsua vierailulle.Minä olen kerran, hamassa nuoruudessani käynyt stripparipaikassa. Siellähän ne notkuvat tolpan ympärillä suuntaan ja toiseen.
Eli meillä on siis tolppa jo valmiina!
Nyt täytyy tämä tölppö...tarkoitan tolppa hinkata santapaperilla tai hiomakoneella sileäksi ja sitten siihen kaunis kiiltomaali päälle. Ettei irtoile tikkuja, kun aletaan tolpan ympärillä kiemurrella.
Ikävä on niitä tikkuja sitten jälkeen päin irroitella...Tai esityksen aikana. - DancingMatilda
marjapensas kirjoitti:
nähnyt kyseisen leffan?
JES MUMMUSTRIP.Täällä ollaan tultu minun reviirilleni minun leipääni syömään.
MINULLA on tanssiryhmä, joka esiintyy erilaisissa tilaisuuksissa.
MINUN tanssiryhmäni ei ole mikään naispuolinen tzibbendaale, mutta eri maksusta voimme kyllä riisua hieman enemmän.
Ja minä huomautan: ME olemme ammattilaisia.
Emme mikään amatööriryhmä, joka ei erota Saarenmaan valssia Säkkijärven polkasta, puhumattakaan, että osaisi esiintyä musiikin tahdissa. - Pertta-täti
Pelle1Peloton kirjoitti:
Mutta onhan sitten varmasti esiintyjät omasta porukasta, ettei mitään ostotaiteilijoita. No ehkä tuolta seitsemänkymppisten missikisojen parhaat palat vois kutsua vierailulle.Monessa minäkin olen mukana ollut, mutta tämä alkaa jo olla vähän liikaa. Ikäihmiset tuolla tavalla vauhkoontuvat!
Missä teidän arvokkuutenne on? Missä iän tuoma viisaus?
Mikä tämä hullutus on?
(Jos en pääse ryhmään mukaan, teen ilmoituksen...jonnekin.) - pertucia
marjapensas kirjoitti:
nähnyt kyseisen leffan?
JES MUMMUSTRIP.Ilmoittaudun tiimiin, jos sopii. Siis, jos mahtuu ja muutenkin.
Nyt on yövuoron jälkeiset vapaat ja on aikaa. Milloin ovat ensimmäiset harjoitukset, vai onko niitä ollenkaan?
Kyllä te olette! Voi, hyvä tavaton. pertucia kirjoitti:
Ilmoittaudun tiimiin, jos sopii. Siis, jos mahtuu ja muutenkin.
Nyt on yövuoron jälkeiset vapaat ja on aikaa. Milloin ovat ensimmäiset harjoitukset, vai onko niitä ollenkaan?
Kyllä te olette! Voi, hyvä tavaton.niiden piti esiintyä, on niillä niin suuret luulot itsestänsä, mutta on tainnut mennä pupu pöksyyn.
Laitan pian oven säppiin - turha täällä on tiskiin nojailla.
vähäiseen kirjoitteluun on varmaan tämä vaikeus päästä tänne ja se jatkuu aina vaan...
Aioin mennä vieroitushoitoon koko koneesta, mutta täytyi tulla katsomaan mitä kuuluu ja melkein poltin hihani, kun ensimmäisenä kysytään ollaanko me kuuskymppisiä ja me kun ollaan niin nuorekkaita, ettei osata oikeaa asiaa edes kirjoittaa.
Olen ennenkin sanonut, että kukin taaplaa tyylillään.
Menen jatkamaan mahjonggin pelaamista...- OliviaKoo
Menemällä mahjonggin peluuseen vieroitut koneelta? Onpa sinulla logiikka! Koukutut vain toiselle sivulle, älä yhtään yritä väittää vastaan.
Totta on, että ei kovin kauan jaksa (ainakaan minun hermoillani) notkua kolistelemassa pääsyä sivulle. Ei tämä kangertelu näköjään ole yhtään vähentynyt. Miettii ja miettii ja miettii vieläkin...
Ps. Saatko miten nopeasti menemään läpi? Montako prosenttia pelikerroista jää palikoita laudalle? - marjapensas
käytä voimiasi pelaamiseen, nyt aletaan harjoitella strepteasia pystikseen,
ettei, kukaan "stadilainen", meitä ala mollaamaan, ehei, se on "näytön paikka" nyt?
Olivian suostumuksella ja muutaman muunkin mukaantulolla tietenkin? OliviaKoo kirjoitti:
Menemällä mahjonggin peluuseen vieroitut koneelta? Onpa sinulla logiikka! Koukutut vain toiselle sivulle, älä yhtään yritä väittää vastaan.
Totta on, että ei kovin kauan jaksa (ainakaan minun hermoillani) notkua kolistelemassa pääsyä sivulle. Ei tämä kangertelu näköjään ole yhtään vähentynyt. Miettii ja miettii ja miettii vieläkin...
Ps. Saatko miten nopeasti menemään läpi? Montako prosenttia pelikerroista jää palikoita laudalle?koneen avasin niin sitten ollaan tietysti koko rahan edestä. Aloitan sen vieroituksen vasta huomenna - ehkä.
Ei baarissa olijat sitten enää muista mitä olen luvannut, jos kumminkin tulen sinne norkoilemaan.
Näyttää tosin siltä, että meikämantan olisi paras pysyä lähiaikoina kaukana, jos siellä mummut laitetaan strippaamaan. Ei käy!
Antaa Kingkalen valmistella niitä grillikauden avajaisia, siksi siitä (anteeksi hänestä)ei varmaan ole paljon kuulunut.
Ei tiedä mitä yllätyksiä tulee.
En ole saanut yhtään peliä läpi siinä pelihallissa, mutta siinä toisessa mikä tulee vain googlettamalla mahjongg, useammankin kerran, se on helpompi.
Tämä on tätä maalaisen selitystä!- Atolfia
marjapensas kirjoitti:
käytä voimiasi pelaamiseen, nyt aletaan harjoitella strepteasia pystikseen,
ettei, kukaan "stadilainen", meitä ala mollaamaan, ehei, se on "näytön paikka" nyt?
Olivian suostumuksella ja muutaman muunkin mukaantulolla tietenkin?noita teidän stripteasejuttujanne. Pöydälläkö aiotte esityksen pitää.
Muistakaakin mainostaa iltaa, jolloin ensiesitys tapahtuu. Luulenpa, että tupa täyttyy joka nurkkaa myöten.
Jospas vaikka maistaisin sitä konjakki-spritesekoitusta. Voisi varmaankin olla vaihteeksi ihan mukava juoma ja ehkäpä antaisikin makoisan unen. Olen ottanut tähän asti konjakin konjakkina ja korkeintaan huuhdellut vedellä päälle.
Vaihteeksi siis konjakki pitkänä juomana. Olen viimeksi maistanut konjakkia jouluiltana, joten voinen nyt taas maistaa.
P.S. Eihän nyt kukaan teitä mollaamaan ala, päinvastoin, taitaa tulla uusia julkiksia. - marjapensas
Atolfia kirjoitti:
noita teidän stripteasejuttujanne. Pöydälläkö aiotte esityksen pitää.
Muistakaakin mainostaa iltaa, jolloin ensiesitys tapahtuu. Luulenpa, että tupa täyttyy joka nurkkaa myöten.
Jospas vaikka maistaisin sitä konjakki-spritesekoitusta. Voisi varmaankin olla vaihteeksi ihan mukava juoma ja ehkäpä antaisikin makoisan unen. Olen ottanut tähän asti konjakin konjakkina ja korkeintaan huuhdellut vedellä päälle.
Vaihteeksi siis konjakki pitkänä juomana. Olen viimeksi maistanut konjakkia jouluiltana, joten voinen nyt taas maistaa.
P.S. Eihän nyt kukaan teitä mollaamaan ala, päinvastoin, taitaa tulla uusia julkiksia.Porukkaahan ei vielä ole koottu, ennen emännän siunausta.
Siihen täytyy ilmoittautua useampi esiintyjä ideoineen, ja taustamusiikki toiveineen.
Oletko valmiina? - folk
Atolfia kirjoitti:
noita teidän stripteasejuttujanne. Pöydälläkö aiotte esityksen pitää.
P.S. Eihän nyt kukaan teitä mollaamaan ala, päinvastoin, taitaa tulla uusia julkiksia.Nyt olis kyllä kova sana ne minun kureliivit,mutta minä olen kyllä niin ujo,etten moiseen rietasteluun uskalla ryhtyä.
Niitä saa kyllä rohkeammat vapaasti lainata,ja jos ei nauhat riitä niin laitetaan narusta jatketta. - marjapensas.
folk kirjoitti:
Nyt olis kyllä kova sana ne minun kureliivit,mutta minä olen kyllä niin ujo,etten moiseen rietasteluun uskalla ryhtyä.
Niitä saa kyllä rohkeammat vapaasti lainata,ja jos ei nauhat riitä niin laitetaan narusta jatketta.nyt takerru pikkumaisuuksiin.
Rohkea rokan keittää. - Atolfia
marjapensas kirjoitti:
Porukkaahan ei vielä ole koottu, ennen emännän siunausta.
Siihen täytyy ilmoittautua useampi esiintyjä ideoineen, ja taustamusiikki toiveineen.
Oletko valmiina?moiseen ryhtyä, mutta jännittävältä jutulta tuo tuntuu. Joskohan tässä iässä vielä pistäisi stripteasiksi?
Asiaa pitää pohtia mietintämyssy päässä ainakin yhden yön yli.
Ehdin tänne näin yömyöhään, joten yömyssy olisi kai nyt paikallaan. En taida uskaltaa ottaa joka ilta konjakkia, sanovat kohta juopoksi. Jos vaihtaisi cocacolaa whiskyn kanssa. Tulisikohan tuolla hyvä yöuni?
Kokeillaan nyt tuota. Ei täällä hirveä pulina näytä käyvän tähän aikaan illasta. Ovat aikaisemmin liikkeellä näköjään.
En minäkään täällä kauan vanhene. Hörppään juomani ja juoksen pois. HEI VAAN!!!!
- KristaTee
lauantai-aamua kaikille. Säätiedotus: -2 astetta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ei tuule ollenkaan.
Poikkesin taas aamulenkillä. Leivoin eilen ja toin pussillisen pullia tännekin. Syökää!- folk
Kuulin,että tuoretta pullaa olis tarjolla.
Kiitoksia,kiitoksia itse leivottu pulla on suurinta herkkuani,tuhma lääkärisetä on kyllä sen minulta kieltänyt,siksi se varmaan maistuu vielä paremmalle.
Nyt nautitaan auringon paisteesta.
Se paistaa tasapuolisesti hyville ja pahoille köyhille ja kipeille. - OliviaKoo
folk kirjoitti:
Kuulin,että tuoretta pullaa olis tarjolla.
Kiitoksia,kiitoksia itse leivottu pulla on suurinta herkkuani,tuhma lääkärisetä on kyllä sen minulta kieltänyt,siksi se varmaan maistuu vielä paremmalle.
Nyt nautitaan auringon paisteesta.
Se paistaa tasapuolisesti hyville ja pahoille köyhille ja kipeille.Aamun pakollinen säätiedote.
Kuulostaa taas niin naisketjulta, niin naisketjulta, mutta sanon silti, että heitän tänään matot pihalle, sisäinen ääni ihan pakottaa.
Iltapäivällä alan miettiä marjapensaan strippausehdotusta ja ryhdyn ottamaan vastaan hakemuksia. Kriteerit on kovat, mutta luulen, että niistä täytyy joustaa, olosuhteiden pakosta.
Riittäkö viikon harjoitusaika?
Paitsi, mitä ihmeen harjoitusta me tarvitsemme, joka iltahan me riisuudumme. Nyt se tietysti täytyy opetella tekemään musiikin tahtiin.
Musiikkinsa saa itse kukin valita. - "pelkkää hyvää"
Ystäväiseni, riittäisikö niitä lämpimäisiä sinne asti, että olen ehtinyt käydä 35 km:n lenkin pyörällä? Laittaisitko piiloon yhden pienen? Joisin samalla siellä sen palautusjuomapullon ja nauttisin seurastanne, vai oletteko kaikki maton tomutusvaiheessa?
Olen muuten vielä vähän alaikäinen, mutta ettehän viimeksikään ulos ajaneet. =)) - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Aamun pakollinen säätiedote.
Kuulostaa taas niin naisketjulta, niin naisketjulta, mutta sanon silti, että heitän tänään matot pihalle, sisäinen ääni ihan pakottaa.
Iltapäivällä alan miettiä marjapensaan strippausehdotusta ja ryhdyn ottamaan vastaan hakemuksia. Kriteerit on kovat, mutta luulen, että niistä täytyy joustaa, olosuhteiden pakosta.
Riittäkö viikon harjoitusaika?
Paitsi, mitä ihmeen harjoitusta me tarvitsemme, joka iltahan me riisuudumme. Nyt se tietysti täytyy opetella tekemään musiikin tahtiin.
Musiikkinsa saa itse kukin valita.taustamusiikkia olen tässä pähkäillyt, kun olisi kaksi vaihtoehtoa.
Antaisitko vinkin? Ensin ajattelin Tompan "She´s a lady",(säveltäjän varmaan tunnetkin)
ja toinen vaihtoehto olisi "Rentun ruusu"? - OliviaKoo
marjapensas kirjoitti:
taustamusiikkia olen tässä pähkäillyt, kun olisi kaksi vaihtoehtoa.
Antaisitko vinkin? Ensin ajattelin Tompan "She´s a lady",(säveltäjän varmaan tunnetkin)
ja toinen vaihtoehto olisi "Rentun ruusu"?Että sitten musiikkiehdotukset molemmilta laidoilta;)))
Hyviä ovat, ja Ladyn säveltäjän kyllä tiedän.
Mutta emme kai me yhteen esitykseen show´ta jätä, täten molemmat sopivat, keskiarvo on nimittäin silloin kohdallaan.
Ja jos joku haluaa esiintyä yksin, hän voi sitten itse valita oman musiikkinsa. Ryhmärähmälle ehdottamasi kappaleet sopivat kuin grillimakkara pellavaiseen lautasliinaan.
Reipasta meininkiä ja hitunen hienostuneisuutta. - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Että sitten musiikkiehdotukset molemmilta laidoilta;)))
Hyviä ovat, ja Ladyn säveltäjän kyllä tiedän.
Mutta emme kai me yhteen esitykseen show´ta jätä, täten molemmat sopivat, keskiarvo on nimittäin silloin kohdallaan.
Ja jos joku haluaa esiintyä yksin, hän voi sitten itse valita oman musiikkinsa. Ryhmärähmälle ehdottamasi kappaleet sopivat kuin grillimakkara pellavaiseen lautasliinaan.
Reipasta meininkiä ja hitunen hienostuneisuutta.tarkoittanut ehdotuksellani, että yksikseen,
Ei, ei, tiiminä mentäisiin, ja ainakin Pelle jo on lupautunut viuhahdukseen, ilman tolppaa, ymmärtääkseni;) - OliviaKoo
marjapensas kirjoitti:
tarkoittanut ehdotuksellani, että yksikseen,
Ei, ei, tiiminä mentäisiin, ja ainakin Pelle jo on lupautunut viuhahdukseen, ilman tolppaa, ymmärtääkseni;)sopii kai yhden hengen esityskin? Ajattele, kun muutaman valkoviinilasillisen jälkeen vauhtiin pääsee, niin voi tulla jopa kinaa, kuka seuraavaksi saa esiintyä.
Vai saako töissä ollessa ottaa ollenkaan valkoviiniä? Vai ollaanko ollenkaan töissä? - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
sopii kai yhden hengen esityskin? Ajattele, kun muutaman valkoviinilasillisen jälkeen vauhtiin pääsee, niin voi tulla jopa kinaa, kuka seuraavaksi saa esiintyä.
Vai saako töissä ollessa ottaa ollenkaan valkoviiniä? Vai ollaanko ollenkaan töissä?oletko ajatellut maksaa oikein "rahallista" palkkaa, vai saako sen "valkkarina"?
Uskoisin, että jälkimmäinen vaihtoehto, on kaikkien kannalta parempi??;) - OliviaKoo
marjapensas kirjoitti:
oletko ajatellut maksaa oikein "rahallista" palkkaa, vai saako sen "valkkarina"?
Uskoisin, että jälkimmäinen vaihtoehto, on kaikkien kannalta parempi??;)drinkkipalkalla varmaan esiinnytään. Minä ainakin toivoisin tässä asiassa yhtä ryntä...rintamaa.
Eikös se ole yhtä paljon omaksi huviksemme kuin muidenkin.
Mutta TyrNimaNtelin täytyy olla varovainen nauttiessaan palkkiota. OliviaKoo kirjoitti:
drinkkipalkalla varmaan esiinnytään. Minä ainakin toivoisin tässä asiassa yhtä ryntä...rintamaa.
Eikös se ole yhtä paljon omaksi huviksemme kuin muidenkin.
Mutta TyrNimaNtelin täytyy olla varovainen nauttiessaan palkkiota.se mitä eilen lupasin!
Tänään aioin hipsiä ihan huomaamattomasti johonkin nurkkapöytään, muttä näyttää tarjoilijoista tulevan pulaa, joten lupaan tulla kaljahanan taakse - voin hyvin olla siinä hommassa, kun mulle ei kalja maistu.
Niin ja minä en sitten strippaa enkä laula karaokea!- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
se mitä eilen lupasin!
Tänään aioin hipsiä ihan huomaamattomasti johonkin nurkkapöytään, muttä näyttää tarjoilijoista tulevan pulaa, joten lupaan tulla kaljahanan taakse - voin hyvin olla siinä hommassa, kun mulle ei kalja maistu.
Niin ja minä en sitten strippaa enkä laula karaokea!enkä koskaan. Luvattu mikä luvattu.
Ja sinähän strippaat, jos baarin olemassaolo siitä riippuu. Ja laulat vaikka karaokea.
Nyt täytyy ottaa tiukka linja!
Ei luisteluja. - KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
se mitä eilen lupasin!
Niin ja minä en sitten strippaa enkä laula karaokea!haluaisin mukaan tulla, muttä en ole varma pääsenkö. Ei minusta tosin mitään hupia olisi. En varmalla strippaisi ja jos laulaisin, tyhjenisi baari hyvin äkäisesti. Tai miksei. Jos emäntä haluaa sulkea aikaisemmin, voisin tulla lurauttamaan tilat tyhjiksi?
KristaTee kirjoitti:
haluaisin mukaan tulla, muttä en ole varma pääsenkö. Ei minusta tosin mitään hupia olisi. En varmalla strippaisi ja jos laulaisin, tyhjenisi baari hyvin äkäisesti. Tai miksei. Jos emäntä haluaa sulkea aikaisemmin, voisin tulla lurauttamaan tilat tyhjiksi?
sinne baaritiskin toiselle puolelle, vaikka musta tuntuu, että sinä olisit hyvinkin passeli strippaamaan.
Mitään tarjouksia ei sitten tänään ole - siellä juomapuolella tarkoitan - muusta en tiedä!
Senkin tähden olisi saada kaveri, kun en oikein osaa tehdä hienoja drinkkejä - kossuvissyä vaan.
Mutta parhaani yritän!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
sinne baaritiskin toiselle puolelle, vaikka musta tuntuu, että sinä olisit hyvinkin passeli strippaamaan.
Mitään tarjouksia ei sitten tänään ole - siellä juomapuolella tarkoitan - muusta en tiedä!
Senkin tähden olisi saada kaveri, kun en oikein osaa tehdä hienoja drinkkejä - kossuvissyä vaan.
Mutta parhaani yritän!nähdä minun strippaavan!
Jos sitten yrittäisin tulla, en lupaa m itään varmasti mutta yritän. Osaan tehdä Lumumboja, niitä voisi tarjoilla. Saisi kansa ainakin kahta sorttia.
kukaan muista mitä eilen lupasin? Ei kai?
Sitä paitsi siinä oli se pieni sana - ehkä!
Että se siitä - täällä taas ollaan, mutta kun olen kotona päivät ja illat niin aina vaan tulee katsomaan mitkä ovat päivän aiheet.
Eikä näin aamulla heti ole pelkoa siitä strippaamisesta!- Netti-Ilona
Ehkä niskoista johtuvaa, ei kuitenkaan missään tapauksessa eilisistä juomista. Yhdestä oluesta ei tule seuraavana päivänä sairaaksi.
Jos vaikka vissyvedellä huuhtelisi tuon Ibusalin kurkusta alas.
Camarero, uno aqua con gas, por favore! - OLIVARMASTI
Oli -70 luvulla pystypanobaari..!!!
- sinä
tehdä uusinta reissun, Tel Aviviin?
- OliviaKoo
olet käynyt tutustumassa kyseiseen baariin. Käyttäydyitkö baarin etiketin mukaisesti?
Mitkä olivat vaikutelmasi? Oliko "kivaa"?
Nyt ei tarvii paljon kolkutella.
Käsittämätöntä, että ketään ei näy eikä kuulu - ei kai ne kotona ota pohjia, ettei sitten enää baarin antimet maita.
Vai pelkäävätkö uutta baarimikkoa ja sen ammattitaidottomuutta.
Kyllä ainakin olutta ja siideriä osaan hanasta päästää, Krisse tekee sitten niitä hienompia juttuja.
Stripparimummut tietysti vetävät kureliivejään niin piukkaan ettei henki kulje, tai mitä hepeniä laittavat.
Antaas kattoo kuin tässä käy, meneekö ketuille tääkin ilta, vaikka kaikki oli intoa piukassa vielä päivällä...- TyrNimaNteli
katkesivat ja pari mummua pyörtyi..ei tule tänään kuulutettua ohjelmanumeroa.
Minähän se vaan odottelen milloin Pystybaarisa lauletan karaokea!!!!!!
Aika hiljaista on..jutut suuremmat kun teot.Kai? TyrNimaNteli kirjoitti:
Aika hiljaista on..jutut suuremmat kun teot.Kai?jo laittaa ovet säppiin, kun ei ketään näkynyt.
Onneksi on hiljaista - ties mitä korvauksia vaatisivat, kun stripparit jänistivät.
Taitaa nyt olla valkoisen valheen paikka niillä.
Minä en tiedä karaokesta mitään, kun mulla ei ole lupa laulaa, mutta sinä voit vapaasti laulaa, se ei ole kielletty!- ja luule
TyrNimaNteli kirjoitti:
Aika hiljaista on..jutut suuremmat kun teot.Kai?vähemmän, harjoitellaan ainakin viikko, haittaako se jotenkin sinun elämän menoasi???
Ohjelmanumeron julkaisee emäntä myöhemmin. - OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
jo laittaa ovet säppiin, kun ei ketään näkynyt.
Onneksi on hiljaista - ties mitä korvauksia vaatisivat, kun stripparit jänistivät.
Taitaa nyt olla valkoisen valheen paikka niillä.
Minä en tiedä karaokesta mitään, kun mulla ei ole lupa laulaa, mutta sinä voit vapaasti laulaa, se ei ole kielletty!Vastahan harjoitukset ovat alussa, herrantähden teidän kanssanne, kun olette kiireiset.
Idea pantiin alulle pari päivää sitten ja nyt pitäisi jo olla valmis ohjelmisto?
Hävetkää, jos osaatte!
Ja kuinka monta teitä, Ladyt, on tulossa mukaan hyväntekeväisyyteen? Kysyn vain. - Atolfia
ja luule kirjoitti:
vähemmän, harjoitellaan ainakin viikko, haittaako se jotenkin sinun elämän menoasi???
Ohjelmanumeron julkaisee emäntä myöhemmin.luiskahda tuosta ovesta ulos. Huomasinkin vielä pari pulisijaa nurkassa. Kuuntelenpas hetken, mitä hyö keskustelevat.
Joo taitaa striptease sielläkin askarruttaa. Vielä kuulema on esiintyjät etsintävaiheeessa, joten ei ole kiirettä vielä edesharjoittelemaan.
Musiikistakaan ei taida olla mitään hajua. Tunnelmaan sopivaa sen tietysti täytyy olla, sellaista viettelevän sorttista.
Emännällä onkin paljon fundeeraamista.
Hyvää Yötä! - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Vastahan harjoitukset ovat alussa, herrantähden teidän kanssanne, kun olette kiireiset.
Idea pantiin alulle pari päivää sitten ja nyt pitäisi jo olla valmis ohjelmisto?
Hävetkää, jos osaatte!
Ja kuinka monta teitä, Ladyt, on tulossa mukaan hyväntekeväisyyteen? Kysyn vain....strippikö tämä onkin? No, kyllähän se "hyvvee tekköö" kauniita naisia kureliiveissään kattella.
Lippujen hinta on sitten varmaan hyväntekeväisyysluokkaa?
Kai lopuksi esiintyjät huutokaupataan yleisölle hyvän hyväntekeväisyystavan mukaisesti? OliviaKoo kirjoitti:
Vastahan harjoitukset ovat alussa, herrantähden teidän kanssanne, kun olette kiireiset.
Hävetkää, jos osaatte!
Ja kuinka monta teitä, Ladyt, on tulossa mukaan hyväntekeväisyyteen? Kysyn vain.tuli mokattua oikein viimeisen päälle!
Luonteelleni ominaista on että kaikki pitäisi tapahtua tässä ja nyt.
Onneksi muut olivat ymmärtäneet asian oikein eikä mitään ryntäystä ollut - kuten ei tänne enää yleensäkään.
Kysyisin vielä, että mihin hyväntekeväisyyteen tuotto menee, laitanko harkintaan, että tulenko vielä juomanlaskijaksi!- OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
...strippikö tämä onkin? No, kyllähän se "hyvvee tekköö" kauniita naisia kureliiveissään kattella.
Lippujen hinta on sitten varmaan hyväntekeväisyysluokkaa?
Kai lopuksi esiintyjät huutokaupataan yleisölle hyvän hyväntekeväisyystavan mukaisesti?Esiinnymme kartuttaaksemme esiintyjien matkakassaa. Lähdemme joukolla hurvittelumatkalle jonnekin kauas lämpimään.
Tosin tämä oli vasta toinen syy.
Se ensimmäinen ja alkuperäinen oli pönkittää baarin kannattavuuta.
- KristaTee
keväistä aamua kaikille. Valkovuokot ovat vihdoin auenneet, koko metsikön pohja on aivan valkoinen. On se nyt uskottava, kevät on täällä!
Mitenkäs karaokessa/strippauksessa? Olin lukevinani pientä epätoivoa. Eikö väki uskaltautunut paikalle? Lapsenlapset estivät minun saapumiseni. Toivottavasti Tellastiina pärjäsi tiskin takana. Ja miksei olisi pärjännyt!
Toivotan itse kullekin oikein hyvää sunnuntaita.- Fridanna
Nauran ihan silkasta vahingonilosta Annalle hänen pöntön halauksesta.
Tosipuheessa tässä tarvitseisin itsekin jonkinlaisen sielun puhdistuksen. Jospa lähtisin keskellä viikkoa johonkin tanssiravinteliin hiukan irroittelemaan ja olisin sitten vakavana tulevana äitienpäivänä niin kuin tässä iässä kuuluukin olla! Heh he , hih hih,,,,,,,
Niin, ja se tuleva striptease täällä pystybaarissa, voisihan siihen osallistua. Eihän sitä tiedä, vaikka onnistuisi viekoittelemaan jonkun herran täältä.
Kaunista pyhäpäivän jatkoa! Fridanna kirjoitti:
Nauran ihan silkasta vahingonilosta Annalle hänen pöntön halauksesta.
Tosipuheessa tässä tarvitseisin itsekin jonkinlaisen sielun puhdistuksen. Jospa lähtisin keskellä viikkoa johonkin tanssiravinteliin hiukan irroittelemaan ja olisin sitten vakavana tulevana äitienpäivänä niin kuin tässä iässä kuuluukin olla! Heh he , hih hih,,,,,,,
Niin, ja se tuleva striptease täällä pystybaarissa, voisihan siihen osallistua. Eihän sitä tiedä, vaikka onnistuisi viekoittelemaan jonkun herran täältä.
Kaunista pyhäpäivän jatkoa!paras ilo, sinäkin sitä mieltä?
Nyt on kyllä käynyt niin, että olo on jo huomattavasti parempi :)
Kauan on aikaa, kun viimeksi kävin, enkä taas ihan kohta.
Mene puhdistamaan sitä sielua vaikkapa naisten tansseihin, tekee ihan hyvää. Oletko koskaan käynyt?
Täällä paikallisessa kylpylässä ne on tiistaisin, ja käynyt joskus muutaman kerran.
Äitienpäivää ei sitten vietetä vakavana, ei edes huumorimielessä vakavana :o) Tuliko tarpeeksi selvästi?- OliviaKoo
A..N..N..A kirjoitti:
paras ilo, sinäkin sitä mieltä?
Mene puhdistamaan sitä sielua vaikkapa naisten tansseihin, tekee ihan hyvää. Oletko koskaan käynyt?
Täällä paikallisessa kylpylässä ne on tiistaisin, ja käynyt joskus muutaman kerran.
Äitienpäivää ei sitten vietetä vakavana, ei edes huumorimielessä vakavana :o) Tuliko tarpeeksi selvästi?Sen selvemmin sitä et voi sanoa, varsinkin, kun olet illalla ollut hummaamassa.
Tuliko Yrjö Kankkunen kylään?
Syö jäätelöä, se menee helposti alas ja tulee yhtä helposti ylös...Hehehhehhhh...Kyllä nyt naurattaa! OliviaKoo kirjoitti:
Sen selvemmin sitä et voi sanoa, varsinkin, kun olet illalla ollut hummaamassa.
Tuliko Yrjö Kankkunen kylään?
Syö jäätelöä, se menee helposti alas ja tulee yhtä helposti ylös...Hehehhehhhh...Kyllä nyt naurattaa!Yrjö, mutta Georgea käväisi pika pikaa. Onneksi ei jäänyt vaan hävisi melkein samantien.
Naura vapaasti, niin ne on muutkin tehneet :O- Wivi
A..N..N..A kirjoitti:
paras ilo, sinäkin sitä mieltä?
Äitienpäivää ei sitten vietetä vakavana, ei edes huumorimielessä vakavana :o) Tuliko tarpeeksi selvästi?Miten voit juoda niin paljon alkkohoolia yhtenä iltana, että siitä ihan kannngunen tulee? En taida edes osata kirjoittaa koko sanaa, niin vieras se minulle on. Nyt sinä hömppä varmaan tiedät, että sitä kannattaa ottaa kohtuullisesti, esim. yksi viinilasi viikossa.
Äitienpäivänä luultavasti tarjoillaan anopille lounasta - vakavana. Anoppini on niin hirveän uskonnollinen ihminen, että luultavasti joudun ottamaan virsikirjat esille jo ennen hänen tuloaan. Yleensä hän on valmistellut jo jonkin uskonnollisen tarinan Raamatusta ja kertoo sitä omin sanoin kahvin aikana.
Mutta kuten on tullut jo mainituksi muualla, jokainen viettää omalla tavallaan äitienpäivää. Meillä ainakin liehuu lippu tangossa. - OliviaKoo
Wivi kirjoitti:
Miten voit juoda niin paljon alkkohoolia yhtenä iltana, että siitä ihan kannngunen tulee? En taida edes osata kirjoittaa koko sanaa, niin vieras se minulle on. Nyt sinä hömppä varmaan tiedät, että sitä kannattaa ottaa kohtuullisesti, esim. yksi viinilasi viikossa.
Äitienpäivänä luultavasti tarjoillaan anopille lounasta - vakavana. Anoppini on niin hirveän uskonnollinen ihminen, että luultavasti joudun ottamaan virsikirjat esille jo ennen hänen tuloaan. Yleensä hän on valmistellut jo jonkin uskonnollisen tarinan Raamatusta ja kertoo sitä omin sanoin kahvin aikana.
Mutta kuten on tullut jo mainituksi muualla, jokainen viettää omalla tavallaan äitienpäivää. Meillä ainakin liehuu lippu tangossa.kun tulee lisää naisia Pystybaariin, saamme kunnon stripteasejoukkueen. Tulethan ryhmään, Wivi? Ja A.N.N.A. myös?
Ainoaksi ongelmaksi ryhmän kasvaessa jää, kuka(!) on yleisönä ja maksavana katsojana.
Lukekaahan, tytöt, musiikiehdotukset ja antakaa omanne, mietitään kaikkia vaihtoehtoja. - Wivi
OliviaKoo kirjoitti:
kun tulee lisää naisia Pystybaariin, saamme kunnon stripteasejoukkueen. Tulethan ryhmään, Wivi? Ja A.N.N.A. myös?
Ainoaksi ongelmaksi ryhmän kasvaessa jää, kuka(!) on yleisönä ja maksavana katsojana.
Lukekaahan, tytöt, musiikiehdotukset ja antakaa omanne, mietitään kaikkia vaihtoehtoja.ne musiikiehdotukset voi käydä lukemassa?
Minä ehdotan Emmanuellea, se on niin sensuvelli piisi. - OliviaKoo
Wivi kirjoitti:
ne musiikiehdotukset voi käydä lukemassa?
Minä ehdotan Emmanuellea, se on niin sensuvelli piisi.Tämän ketjun puheenaihe se strippaaminen on ja tästä ketjusta löydät myös musiikkiehdotukset.
A.N.N.A.:n ehdotus otetaan huomioon, arvelen, että saat siitä itsellesi ihan yksityisnumeron.
Voit kehitellä sitä edelleen esim. siten, että samalla kun strippaat, laulat Sexbommia karaokena.
Olen varma, että menestys on taattu! - Wivi
OliviaKoo kirjoitti:
Tämän ketjun puheenaihe se strippaaminen on ja tästä ketjusta löydät myös musiikkiehdotukset.
A.N.N.A.:n ehdotus otetaan huomioon, arvelen, että saat siitä itsellesi ihan yksityisnumeron.
Voit kehitellä sitä edelleen esim. siten, että samalla kun strippaat, laulat Sexbommia karaokena.
Olen varma, että menestys on taattu!Haluan pyörivän lavan, metalliputken jonka ympärille on hyvä käydä ja musiikiksi Emmanuelle. Jos Emmanuellea ei löydy mistään, Säkkijärven polkka käy yhtä hyvin.
- folk
OliviaKoo kirjoitti:
Tämän ketjun puheenaihe se strippaaminen on ja tästä ketjusta löydät myös musiikkiehdotukset.
Olen varma, että menestys on taattu!Pylly vasten pyllyä pum pum.on minun ehdotukseni.Näin Euroviisujen aikaan!!
- OliviaKoo
Wivi kirjoitti:
Haluan pyörivän lavan, metalliputken jonka ympärille on hyvä käydä ja musiikiksi Emmanuelle. Jos Emmanuellea ei löydy mistään, Säkkijärven polkka käy yhtä hyvin.
Meillä on Pellen nimikirjaimin (kaiverrettuna) varustettu tolppa kiemurtelua varten.
Se on nyt vain niin huonossa kunnossa, vähän laho, kun koirat entisessä paikassa kuseskelivat juurelle, että se täytyy saada hyvään kuntoon, ettei tule tikkuja...sinne ja tänne.
Koroke tulee, ehdottomasti, täytyyhän kunnon näkyvyys taata. Ja screeni, sellainen 10mx10m. - OliviaKoo
folk kirjoitti:
Pylly vasten pyllyä pum pum.on minun ehdotukseni.Näin Euroviisujen aikaan!!
Sinun täytyy nyt vain itse hankkia se toinen pylly. Tai useampikin.
Siitä tulee tosi hyvä! - DancingMatilda
Wivi kirjoitti:
Haluan pyörivän lavan, metalliputken jonka ympärille on hyvä käydä ja musiikiksi Emmanuelle. Jos Emmanuellea ei löydy mistään, Säkkijärven polkka käy yhtä hyvin.
mitähän siitäkin tulee, kun on amatöörit asialla.
Ei muuta kuin sanomista.
Rouva(?) Wiville minä suosittelen lukemaan minun aikaisemman viestini tässä ketjussa.
Ei sitten tulisi kirjoiteltua mitä sattuu.
Joillakin nyt vain on liian suuret luulot itsestään.
- viivi-karoliina
Olin tuolla Helsingin puolessa vähä "sivistystä" saamassa,mutta ei tainnu takkihin tarttua mitään.Täällä paarissa on ollut sitten monenmoista pippalua,kateheksi aiva käy,kun mun piti tuonne hesahan ryykätä,kyllä minäkin olisin vaikka pöytiä voinut pyyhkiä,jos ei nyt ihan esiintymähän.Hauska oli juttuja lukea,kyllä huumori täällä on parasta,eli kuppi kuumaa rommia sen kunniaksi että pääsin kotiin Hesan hulinasta.
ole ollut mitään muuta kuin suuria suunnitelmia - hyvin ehdit typyköiden (anteeksi ladyjen)stripparitreeneihin, olen ymmärtänyt, että sinne otetaan kaunottaria niin paljon kuin mukaan ehtii.
Minun taitaa nettivieroitus mennä pieleen, en malta pysyä pois täältä.
Olen sitten edelleen kaljahanoissa siellä tiskin takana, jos vain ymmärrän oikeana iltana sinne
tulla.- viivi-karoliina
Tellastiina kirjoitti:
ole ollut mitään muuta kuin suuria suunnitelmia - hyvin ehdit typyköiden (anteeksi ladyjen)stripparitreeneihin, olen ymmärtänyt, että sinne otetaan kaunottaria niin paljon kuin mukaan ehtii.
Minun taitaa nettivieroitus mennä pieleen, en malta pysyä pois täältä.
Olen sitten edelleen kaljahanoissa siellä tiskin takana, jos vain ymmärrän oikeana iltana sinne
tulla.Suotta sitten murehdin että jäin paitsi iloista..tarkoitan tietysti pöytien pyyhkimistä.
- naurunaama
Te kirjoitatte niin hauskasti, että ei tätä nauramatta voi lukea!
Mistä ihmeestä te oikein ammennatte ideanne ja energianne?
Minä en osaa kirjoittaa hauskasti vaikka haluaisinkin mukaan, siksi tyydyn lukemaan.
Mieheni tuossa vieressä ihmettelee, mitä minä pyrskähtelen. Hänkin lukee välillä ja pyörittelee päätään, että kaikkea ne keksivätkin.
Jatkakaa vielä pitkään ja antakaa meille lisää hauskuutta.
Toivoo naurunaama täällähän on niin paljon viestejä, etten millään ehdi vielä aloittaa lukemista.
Tuli oltua reissussa kahdeksan päivää ja kovasti olettekin puuhailleet tällä välin.
On pistetty paikat säpäleiksi ja sen sellaista pientä. Onkos edes syylliset vapaaehtoisesti ilmottautuneet, ei kai sitä kukaan yksikseen ole pystynyt sellaista paikkaa hajoittamaan.
Jo oli iisiä minun Vappujuhlani, teihin muihin verrattuna. Kai se sitten niin on, että ikä ei tuo pelkästään harmaita hiuksia, vaan tekee myöskin vähän laiskaksi. Mitä taas teistä muista melskaajista ei voi sanoa.
Nyt sitten onkin aikaa miettiä seuraavan Vapun rientoja, jos vaikka ottaisi silloin vähän iisimmin.
Mutta onhan se kohta juhannuskin, pistää ajattelemaan, kuinka monta teikäläistä joutuu aaton jälkeisenä aamuna putkasta hakemaan.
No nyt on saarnat saarnattu ja pääasiahan on, että hauskaa oli, jos joku nyt sitä muistaa.
Niinkuin jo tutusta sanonnasta tiedetään: "Mitäs siitä jos kunnia menee, kunhan maine kasvaa".- viivi-karoliina
Hiljaista on..kuppi kahvia ja ihana auringonpaiste,eipä tässä terassilla muuta voi toivoa.Kaikki taitaa olla "juhlia"suunnittelemassa kun on näin hiljaista.Itse suunnistan taas mökille päin,"lainaan" vähän naapurin isäntää,pitäis vanha kiuas saada pois,ja painaa niin paljon ettei minun voimilla liikahdakkaan.Uusi tilalle savupiippua myöten,on taas kunnossa sekin asia.Hyvää päivänjatkoa kaikille.
- marjapensas
Istahdan seuraksesi juomaan kupillisen kahvia, ilman lisukkeita, on eilisen jälkeen,
vieläkin sen verran ähky olo, kaikkien herkkujen jälkeen.
Olin nimittäin -60 vuotis synttäreillä.
Mahtava päivä tosiaan tulossa, ensimmäiseksi lähden lenkille, nähtäväksi jää, mitä sen jälkeen?
Työn iloa mukaasi mökille;) - KristaTee
Istahdan minäkin tähän kahvikuppini kanssa nauttimaan hiljaisuudesta. Tunnetteko luonnon ihanan tuoksun, vähän kahvin tuoksua siihen sekoitettuna. Aah, tästä tulee ihana päivä.
- viivi-karoliina
KristaTee kirjoitti:
Istahdan minäkin tähän kahvikuppini kanssa nauttimaan hiljaisuudesta. Tunnetteko luonnon ihanan tuoksun, vähän kahvin tuoksua siihen sekoitettuna. Aah, tästä tulee ihana päivä.
Nyt olisi taas kaikki tarvittavat tavarat koossa,eikun menoksi.Vilkutan teille jos vielä olette terassilla,kun ohi ajan..Kaunis päivä tulossa jo 11 ja aurinko paistaa.Kyllä voi olla ihana tuoksu kun metsätöitä tehty siinä viereisellä tontilla,aurinko paistaa ja pihka tuoksuu..Kyllä ilo voi olla pieni asia,mistä tulee hyvälle mielelle.Iloa kaikille tähänkin päivään.
- folk
viivi-karoliina kirjoitti:
Nyt olisi taas kaikki tarvittavat tavarat koossa,eikun menoksi.Vilkutan teille jos vielä olette terassilla,kun ohi ajan..Kaunis päivä tulossa jo 11 ja aurinko paistaa.Kyllä voi olla ihana tuoksu kun metsätöitä tehty siinä viereisellä tontilla,aurinko paistaa ja pihka tuoksuu..Kyllä ilo voi olla pieni asia,mistä tulee hyvälle mielelle.Iloa kaikille tähänkin päivään.
Istahdan tuohon terassille hörppäämään kupposen kahvia,jos vielä löytyis`pullan känttyrä,niin kelpaisi.
Tuli ihan nälkä,kun kiertelin ystävättäreni kanssa kierrätys keskuksessa.
Tuntee nimen Eko-Talli.
On hämmästyttävää kuinka paljon ihmisille tarpeetonta tavaraa sinne on kuskattu.
Sinne voi viedä tarpeettomat tavarat,joita sitten tarvitsevat voivat ostaa pienellä rahalla.
Tämä toimii jotenkin kehitysvammaisten hyväksi.
Ystäväni osti sieltä toimivan Mulinexin 2 eurolla.
Itse osti kaksi jumbo kuppia 50 centtiä kpl.
Tämä ei ole kirpputori, tavarat annetaan lahjotuksin,ja ostetaan pienellä rahalla. - OliviaKoo
folk kirjoitti:
Istahdan tuohon terassille hörppäämään kupposen kahvia,jos vielä löytyis`pullan känttyrä,niin kelpaisi.
Tuli ihan nälkä,kun kiertelin ystävättäreni kanssa kierrätys keskuksessa.
Tuntee nimen Eko-Talli.
On hämmästyttävää kuinka paljon ihmisille tarpeetonta tavaraa sinne on kuskattu.
Sinne voi viedä tarpeettomat tavarat,joita sitten tarvitsevat voivat ostaa pienellä rahalla.
Tämä toimii jotenkin kehitysvammaisten hyväksi.
Ystäväni osti sieltä toimivan Mulinexin 2 eurolla.
Itse osti kaksi jumbo kuppia 50 centtiä kpl.
Tämä ei ole kirpputori, tavarat annetaan lahjotuksin,ja ostetaan pienellä rahalla."tavarataivaassa" eli huonekaluliikkeessä. Kyllä on ostaminen nykyään helppoa. Lauantaina katsastin netissä kaupunkimme huonekalukauppojen tarjonnan ja kun tiesin, mitä etsin, löysin myös helposti.
Tulostin tavarat paperikopioksi ja tänään sain kyydin ja tuosta vain, menin ja ostin.
Ei tarvitse enää kierrellä missään, kun tietää, mitä tahtoo. Helpoksi on tosiaan tehty.
Entiset myyn osto-ja myyntiliikkeeseen, saan niistä mitä saan, saanpahan ainakin pois käsistäni. Huomenna tulee arvioitsija.
Nyt täytyy vain löytää joku, joka osaa kasata. Nehän ovat ihan kamalia ne kasausohjeet, harva niistä selvää ottaa.
Parin viikon kuluttua olen kuitenkin onnellinen (ja vähän köyhempi) uusien kalusteiden omistaja.
Hmm...Sopivat verhotkin täytyy kai ostaa, uusiin mööpeleihin sopivat.
- marjapensas evk
"kaikille"?
Käväisen minäkin pikaisesti, jättämässä puumerkkini ja kahvikupin renkaan pöydälle.
Kovin on hiljaista, no maanantai ja kaunis päivä kun on ollut, niin ymmärtäähän sen, ja ne harkkarit vie voimat?;)- KristaTee
minäkin. Eikö täällä ole ketään? Haloo? No, ei mikään ihme, ainakaan terassille ei ole asiaa kun sataa. Jatkanpa matkaani.
KristaTee kirjoitti:
minäkin. Eikö täällä ole ketään? Haloo? No, ei mikään ihme, ainakaan terassille ei ole asiaa kun sataa. Jatkanpa matkaani.
pikakäynnillä. Yössä työssä ja kahvikupillisen juon, että jaksan aamuun asti valvoa.
Heissulit ja yökkösiä.
- KristaTee
Harmaata mutta lämmintä. Ei tuule. Noin lyhyesti, sillä en oikein jaksa keskittyä säähän nyt. Syynä on meidän ihana kisuliini. Ilmeisesti kettu on sitä purrut ja kissaparka on todella kipeä. Selkään sitä on purtu eikä siihen saa koskea. Sain ajan eläinlääkärille vasta klo 16:30. Vähän tässä on itkuinen olo.
- viivi-karoliina
Aurinko paistaa täällä länsirannikolla,vähän tuulee,kuten aina meren läheisyydessä.Kyllä se on kamala tunne kun eläin sairastaa ja ei voi auttaa mitenkään,on itse ihan avuton.Toivottavasti kaikki menee hyvin kuitenkin.Oma koira kun satutti joskus itseään,eläinlääkäriin menoa kun vartoi,tunnit oli pitkiä.Kerrohan myöhemmin mitä kissallesi kuuluu.
- KristaTee
Aurinko paistaa täällä länsirannikolla,vähän tuulee,kuten aina meren läheisyydessä.Kyllä se on kamala tunne kun eläin sairastaa ja ei voi auttaa mitenkään,on itse ihan avuton.Toivottavasti kaikki menee hyvin kuitenkin.Oma koira kun satutti joskus itseään,eläinlääkäriin menoa kun vartoi,tunnit oli pitkiä.Kerrohan myöhemmin mitä kissallesi kuuluu.
Aivan varmasti kerron, tapahtui sitten mitä tahansa. Ainahan sitä toivoo parasta, mutta pelkää pahinta.
- OliviaKoo
Harmaata on täälläkin, siispä tehdään hommia sisällä. Aion siivota siivouskomeron, eikö kuulostakin hullulta? Kuin pesisi pesukoneen;)
Ikävältä kuulostaa, KristaTee, mutta tätähän tämä on, yhtenä päivänä hyvää, toisena ei sitten niinkään hyvää.
Vieläkö strippipuuhia mietitään? Onko joku keksinyt ryhmälle nimen?
Sekin vielä! - folk
OliviaKoo kirjoitti:
Harmaata on täälläkin, siispä tehdään hommia sisällä. Aion siivota siivouskomeron, eikö kuulostakin hullulta? Kuin pesisi pesukoneen;)
Ikävältä kuulostaa, KristaTee, mutta tätähän tämä on, yhtenä päivänä hyvää, toisena ei sitten niinkään hyvää.
Sekin vielä!Eipä taida terassilla tareta,otan vaikka tuosta termarista kupposen kahvia,vai oisko jo väljähtänyttä.
Ei se mitään,kylmä kahvi kaunistaa.
Käytin tänään 10v.vanhan autoni katsastuksessa.
Eihän siinä sitten mitään kummempaa vikaa ollut,kuulemma helmapellit vähän kivien kolhimat.
No se siitä,kumminkin jännitin mitä sieltä löytyy.
Kyllä oli ystävällinen katsastusmies!
Ennenhän sitä mentiin katsastukseen ja pankkiin hattu kourassa.
Näin se on,toisen päivä on iloinen toisen suruinen,pärjäilehän KristaTee. - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Sekin vielä!Täällä on ollut tosi aurinkoinen päivä, vaikkakin kovin tuulinen.
Aamulla kävin pii`tkällä kävelyllä ja iltapäivällä kävin leikkipuistossa,
keinumassa ja laskettelemassa liukumäessä.
En kylläkään ihan yksin, oli parivuotias taapero neuvomassa;)
Ei kai strippiä voi puolitiehen jättää, nyt vain jättämään palautelaatikkoon nimi ehdotuksia?
Muuten, olen sitä pesukonettakin pessyt,kylläkin ulkopuolelta;) - marjapensas
olla utelias, mutta, kuinka kisuliini ja sinä voitte, toivottavasti kaikki meni hyvin?
Hyvää yötä kuitenkin, kaikille samalla kertaa.
Huomisiin. - viivi-karoliina
marjapensas kirjoitti:
olla utelias, mutta, kuinka kisuliini ja sinä voitte, toivottavasti kaikki meni hyvin?
Huomisiin.Aurinkoinen aamu,hiljaista on! Nukkuvatko kaikki vielä?Mitähän Kristateen kissalle kuuluu?Lähden ajelemaan tuonne naapurikaupunkiin,pitäis luennolle taas piipahtaa.Mutta tullessani piipahdan kahvilla,nähdään.
- folk
Aurinkoinen aamu,hiljaista on! Nukkuvatko kaikki vielä?Mitähän Kristateen kissalle kuuluu?Lähden ajelemaan tuonne naapurikaupunkiin,pitäis luennolle taas piipahtaa.Mutta tullessani piipahdan kahvilla,nähdään.
Huomenta Pystybaariin!! Taisi olla viivi-karoliinalla niin kiire luennollensa ettei ehtinyt laittaa kahvia tulemaan,minäpä laitan,niin kahvittaa.Tuli varmaan vatsa kipeäksi siitä eilisestä seisoneesta kahvista.Niin harmaa päivä,joku 7astetta taisi olla mittarissa.Voi voi,kun vihdoin tulisi terasssi ilmat,niin kiva olis kahvi nauttia tuossa linnun laulussa ja koivun tuoksussa.Hyvää päivän jatkoa!!
- KristaTee
marjapensas kirjoitti:
Huomisiin.ja kaikki muut. Minä voin suht´ hyvin ja kisuliini aloittelee uutta elämäänsä. Kahdeksan niitä on vielä jäljellä. Sylivauva siitä tuli.
Toin tölkillisen kermaa tullessani, koska myöhään eilan illalla huomasin, että se oli loppunut.
Pakollinen säätiedotus käsittelee sumua. Metrin pari näkee eteensä. Muuten on aika lämmintä, 10 astetta.
Ajattelin leipoa tänään, joten tuon varmaan lämpimäisiä sitten myöhemmin. - marjapensas evk
KristaTee kirjoitti:
ja kaikki muut. Minä voin suht´ hyvin ja kisuliini aloittelee uutta elämäänsä. Kahdeksan niitä on vielä jäljellä. Sylivauva siitä tuli.
Toin tölkillisen kermaa tullessani, koska myöhään eilan illalla huomasin, että se oli loppunut.
Pakollinen säätiedotus käsittelee sumua. Metrin pari näkee eteensä. Muuten on aika lämmintä, 10 astetta.
Ajattelin leipoa tänään, joten tuon varmaan lämpimäisiä sitten myöhemmin.vain kaikille, poikkesin minäkin aamukahville, ennen aamulenkkiä.
Täällä aurinko paistaa ja 10 astetta.
Sehän on hauska kuulla, että kisusi selvisi.
Nyt sitten olisi aika kaikkien laittaa mietintämyssy päähän ja keksiä "strippi ryhmälle" nimi?
Jään vesi kielellä odottelemaan lämpiäisiäsi, nam;) KristaTee kirjoitti:
ja kaikki muut. Minä voin suht´ hyvin ja kisuliini aloittelee uutta elämäänsä. Kahdeksan niitä on vielä jäljellä. Sylivauva siitä tuli.
Ajattelin leipoa tänään, joten tuon varmaan lämpimäisiä sitten myöhemmin.Onpa hyvä, että kissasi on hengissä. Meinasin jo alkaa ihmettelemään, että onko sulla tosiaan kahdeksan kissaa, onneksi tajusin ja muistin sen vanhan sanonnan kissan yhdeksästä hengestä.
Kovin on baarissa ollut hiljaista, on muuttunut kahvittelupaikaksi - ei taida enää tarvita juomanlaskijaa!
Siitä säästä - sumuista ja lämpötila vain 5 astetta. Hieman on ankeaa...
Olen yrittänyt vieroittaa itseäni tästä netistä, mutta ei se vaan onnistu ja kai sitä joku henkireikä pitää olla.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Onpa hyvä, että kissasi on hengissä. Meinasin jo alkaa ihmettelemään, että onko sulla tosiaan kahdeksan kissaa, onneksi tajusin ja muistin sen vanhan sanonnan kissan yhdeksästä hengestä.
Kovin on baarissa ollut hiljaista, on muuttunut kahvittelupaikaksi - ei taida enää tarvita juomanlaskijaa!
Siitä säästä - sumuista ja lämpötila vain 5 astetta. Hieman on ankeaa...
Olen yrittänyt vieroittaa itseäni tästä netistä, mutta ei se vaan onnistu ja kai sitä joku henkireikä pitää olla.nettiä jätä. Jos paheiden summa todella on vakio ja jos tämä on pahe (epäilen ettei ole), niin taivas ties mitä tilalle keksit! En halua edes ajatella. Voisit vaikka ruveta virkkaamaan pannulappuja.
Kyllä täällä juomanlaskijaa ja kaljahananavaajaa tarvitaan. Odotahan kunhan strippiryhmä pääsee vauhtiin. Ehkäpä tänne jokunen mieskin sitten eksyy. KristaTee kirjoitti:
nettiä jätä. Jos paheiden summa todella on vakio ja jos tämä on pahe (epäilen ettei ole), niin taivas ties mitä tilalle keksit! En halua edes ajatella. Voisit vaikka ruveta virkkaamaan pannulappuja.
Kyllä täällä juomanlaskijaa ja kaljahananavaajaa tarvitaan. Odotahan kunhan strippiryhmä pääsee vauhtiin. Ehkäpä tänne jokunen mieskin sitten eksyy.Enhän minä tätä paheeksi sanonut, kaukana siitä!
Ja olishan se patalappujen virkkaaminen ihan hyödyllistä puuhaa...
En ymmärrä, olen vähän masentunut, vaikka kesä tulossa ja kaikkea mukavaa, mutta kai se ohi menee - toivottavasti!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Enhän minä tätä paheeksi sanonut, kaukana siitä!
En ymmärrä, olen vähän masentunut, vaikka kesä tulossa ja kaikkea mukavaa, mutta kai se ohi menee - toivottavasti!menee. Aina välillä tulee sellaisia päiviä. Ei siihen edes mitää syytä tarvita. Ja sitäpaitsi, ei kukaan jaksa aina iloinen olla. Moinen ihminen olisi varmaan sietämätön, aina naama virneessä. Eihän kukaan edes uskoisi sellaiseen. Mökötä ihan rauhassa, se tekee hyvää.
- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Enhän minä tätä paheeksi sanonut, kaukana siitä!
En ymmärrä, olen vähän masentunut, vaikka kesä tulossa ja kaikkea mukavaa, mutta kai se ohi menee - toivottavasti!Tässä sinulle ja muillekin harmaan sadepäivän raskauttamille vähän piristystä.
Voi olla tuttu, mutta laitan silti.
Toivottavasti linkki onnistuu, en ole näissä jutuissa mikään neropatti.
http://crass.on.ru/flash/bbird.swf - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Tässä sinulle ja muillekin harmaan sadepäivän raskauttamille vähän piristystä.
http://crass.on.ru/flash/bbird.swfäänet päälle, jos et normaalisti pidä. Minä en.
- marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Tässä sinulle ja muillekin harmaan sadepäivän raskauttamille vähän piristystä.
http://crass.on.ru/flash/bbird.swfYksi lemppareistani, olihan se Scorpions ja "Still loving you"?
Ei sillä, etteikö tulkinta olisi ollut hyvä, mutta kun löi se veret seisauttava AHAA elämys,
tässäpä ensimmäinen solisti ja kappale strippiin!
Juuri muuten kuunnellessani, otin yhden "lämpimäisen", jonka Krista Tee on saanut
tosi maukkaaksi, ja onhan Tellastiina hanojen takana, sillä nyt maistuisi olut, kesäisen (melkein ainakin) päivän jälkeen?
Nyt sitten viisaat päät yhteen, mikä kappale seuraavaan esitykseen?
- KristaTee
Tiskiltä löytyy läjä lämpimäisiä. Olkaa hyvät!
- OliviaKoo
Sopiiko lämmin pulla ja tuhti viskipaukku yhteen? Millainen makuelämys siitä mahtaisi tulla?
Ihan tuntuu siltä, että nyt olisi joku väkevä tulijuoma paikallaan, olen niini raivona.
Raivon syvimpiä syitä en lähde erottelemaan, sanonpahan vain, että mies tämän raivon on saanut aikaan. Tai paremminkin kaksi miestä. Epäluotettavuus, epäkohteliaisuus, töykeys...Joko riittää?
Tukka leimahtaa kohta tuleen.
Otan sen väkevän ryypyn ja syön jälkiruuaksi mitä lienetkin sitten tiskille läjäyttänyt.
Tellastiina, anna sinä alakulon vain tulla, kyllä aurinko taas paistaa, kun on sen aika. Näitä pilvisiä, harmaita päiviä meillä itsekullakin on aina välillä.
Pidä hananlaskijan taitoa yllä, sinua tarvitaan enemmän kuin arvaatkaan. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Sopiiko lämmin pulla ja tuhti viskipaukku yhteen? Millainen makuelämys siitä mahtaisi tulla?
Ihan tuntuu siltä, että nyt olisi joku väkevä tulijuoma paikallaan, olen niini raivona.
Raivon syvimpiä syitä en lähde erottelemaan, sanonpahan vain, että mies tämän raivon on saanut aikaan. Tai paremminkin kaksi miestä. Epäluotettavuus, epäkohteliaisuus, töykeys...Joko riittää?
Tukka leimahtaa kohta tuleen.
Otan sen väkevän ryypyn ja syön jälkiruuaksi mitä lienetkin sitten tiskille läjäyttänyt.
Tellastiina, anna sinä alakulon vain tulla, kyllä aurinko taas paistaa, kun on sen aika. Näitä pilvisiä, harmaita päiviä meillä itsekullakin on aina välillä.
Pidä hananlaskijan taitoa yllä, sinua tarvitaan enemmän kuin arvaatkaan.yhteen sopii, kunhan et kasta pullaa viskiin. Siitä kuulemma tulee humalaan ja sitähän et halua. Vai? Tai anna mennä vaan. Päästä raivo ulos, hyvää raivoa ei kannata hassata, se pitää näyttää.
- OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
yhteen sopii, kunhan et kasta pullaa viskiin. Siitä kuulemma tulee humalaan ja sitähän et halua. Vai? Tai anna mennä vaan. Päästä raivo ulos, hyvää raivoa ei kannata hassata, se pitää näyttää.
Raivo pitäisi osata kanavoida johonkin hyödylliseen.
Taidan ryhtyä ikkunanpesuun. Vai annanko raivon vielä yltyä, menisi kaksi ikkunaa samalla vauhdilla?
Kun ei vain lasit särkyisi... - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Raivo pitäisi osata kanavoida johonkin hyödylliseen.
Taidan ryhtyä ikkunanpesuun. Vai annanko raivon vielä yltyä, menisi kaksi ikkunaa samalla vauhdilla?
Kun ei vain lasit särkyisi...Saattaa ruudut haljeta. Kokeile sen sijaan silittämistä. Jos kihisee raivosta niin kyllä tule sileää ja nopeasti sittenkin.
- Wivi
Tarjoilija! Onko teillä sammakon koipia? Ai on. No hyvä, loikkikaa hakemaan minulle yksi olut.
- folk
Otan tupla konjakin,kun vieläkin olen vähä huonolla tuulella.
Tiedän,että kaikkia luotuja pitää rakastaa,niin variksia,harakoita räkättejä ym.
Mutta kyllä hymy hyytyi aamulla,kun menin autolle.
Niin oli linnun p......a koko auto,ei meinannut tuulilasista läpi näkyä.
Juuri olin sen eilen pessyt.
Meillä ei ole talossa kun muutama talli paikka,minun autopaikka on isojen koivujen alla ja siinä kun ne oikein mekastaa.
Kummasti tuo konjakki rauhottaa.Kymppi uutiset pitää katsoa ja sitten maate ja maha sivulle!
- KristaTee
kaikille. Kuuntelin hetu alkuun OliviaKoo´n linnunlaulun. Hauskaa. Hyvin lähti aamu käyntiin.
Kahvit hörppäsin ja jatkan matkaani. Paljon on tekemistä. Mies täyttää 60 sunnuntaina (siis on minua nuorempi) ja sukua pukkaa. Juhlakalu on esittänyt vakaan toivomuksen, että EI JUHLIA, mutta vähät he siitä piittaavat. Eli onhan heille jotain särvintä keksittävä. Taidanpa rustata voileipäkakun, ison sellaisen.- Terttumarja
tuossa ryyppäämisessä oikein kiinnostaa? :)
- KristaTee
Terttumarja kirjoitti:
tuossa ryyppäämisessä oikein kiinnostaa? :)
En muistaakseni mitään ryyppäämisestä puhunut. Vai näkyykö jotain sellaista rivien välissä?
Sitten on monia erilaisia ryyppäämismuotoja. Tässä on kyse virtuaaliviinasta ja virtuaalijuomisesta ja se on hauskaa. Suurempia kankkusia ei tule. Ehkä jokunen morkkis. Tule joskus mukaan kokeilemaan. Varmasti viihdyt. Aurinkoista päivänjatkoa sinulle.
- Terttumarja
Sitä juuri tarkoitinkin, kun en jaksaisi olla niin kiinnostunut, että oikein "kuvittelemalla kuvittelisin" ryyppäämistä..! En lukenut rivien välistä mitään, enkä tarkoittanut kenellekään erikseen edellistä viestiänikään, vaan kaikille jotka jaksavat väsätä tuota pystyä.
No ei se minua häiritsekään. Ja nyt voisi tietysti sanoa, että älä lue sitä jos ei kiinnosta...Mutta, mutta. Kun se viina on niin monet ihmiset vienyt..- OliviaKoo
Jopas sinä nyt otat tosissasi tämän viestiketjun nimen. Naapurissa on Kahvipirtti ja meillä on Pystybaari. Ja vähemmän meillä kuitenkin juodaan viinaa edes virtuaalisesti kuin kollegojen Kahvipirtissä kahvia.
Etkö sinä koskaan nauti edes viinilasillista?
Täällä sitä voi ainakin nauttia mielinmäärin seurauksia pelkäämättä.
Olisikohan pitänyt laittaa nimeksi Juorukerho? Olisiko ollut parempi?
Tule kuitenkin turisemaan, jos vain mielesi tekee, juomapakkoa ei meillä ole ja sitäpaitsi tarjolla on myös limuja ja tuoremehuja;) Ja kahvia. Ja pullaa. Mutta harvemmin. OliviaKoo kirjoitti:
Jopas sinä nyt otat tosissasi tämän viestiketjun nimen. Naapurissa on Kahvipirtti ja meillä on Pystybaari. Ja vähemmän meillä kuitenkin juodaan viinaa edes virtuaalisesti kuin kollegojen Kahvipirtissä kahvia.
Tule kuitenkin turisemaan, jos vain mielesi tekee, juomapakkoa ei meillä ole ja sitäpaitsi tarjolla on myös limuja ja tuoremehuja;) Ja kahvia. Ja pullaa. Mutta harvemmin.Tulin juuri naapurikunnan torilta, joka on ainakin kesäisin hyvinkin suosittu. En tiedä mikä siellä vetää väkeä - molempia riittää, myyjiä ja asiakkaita ja torikokouksia pidetään.
Päihittää lähikaupungin torin mennen tullen.
Sitten kurkkasin tietysti tänne ja mun mieleeni tuli, että pistetään pensselit santaan ja rukkaset naulaan, eihän tässä muukaan auta!
Jos jonkun moraali näistä kirjoituksista kärsii, niin ahtaat ovat ympyrät.
Sitäpaitsi tämä on viimeaikoina ollut paremmin kahvilana, pitäisikö muuttaa nimi joksikin "Cafeeksi" tai "Cofeeksi"?
Älä sinä Olivia vaan ala ensiviikon vaihteessa strippaamaan, kun on se äitienpäiväkin. Eivät jaksa sunnuntaina juhlia, jos pikkutunneilla ovat strippari klubilla!
No enemmän on aikaa harjoittelulle.
Kai on paras täällä roikkua, kun heti iski masennus, kun suunnittelin sitä nettivieroitusta.
Paras antaa koneen laulaa!
Joko sinä olet päästänyt raivostasi? Eilen ajattelin, että "balansissa" ollaan (Mitä se sitten tarkoittaakin - hah-hah-haa!)kun toinen on raivona ja toinen jossain nurkassa mieli ihan maassa.
Vähän on maailma kirkastunut, kun pääsin välillä ihmisten ilmoille - paistaa se päivä vielä risukasaankin!
Olivialle vielä - oletko huomannut, että pian mennään taas nurkan taa?
Olisiko paras, että pysyttäisiin siellä eikä rellestettäisi etusivulla?- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
Tulin juuri naapurikunnan torilta, joka on ainakin kesäisin hyvinkin suosittu. En tiedä mikä siellä vetää väkeä - molempia riittää, myyjiä ja asiakkaita ja torikokouksia pidetään.
Päihittää lähikaupungin torin mennen tullen.
Sitten kurkkasin tietysti tänne ja mun mieleeni tuli, että pistetään pensselit santaan ja rukkaset naulaan, eihän tässä muukaan auta!
Jos jonkun moraali näistä kirjoituksista kärsii, niin ahtaat ovat ympyrät.
Sitäpaitsi tämä on viimeaikoina ollut paremmin kahvilana, pitäisikö muuttaa nimi joksikin "Cafeeksi" tai "Cofeeksi"?
Älä sinä Olivia vaan ala ensiviikon vaihteessa strippaamaan, kun on se äitienpäiväkin. Eivät jaksa sunnuntaina juhlia, jos pikkutunneilla ovat strippari klubilla!
No enemmän on aikaa harjoittelulle.
Kai on paras täällä roikkua, kun heti iski masennus, kun suunnittelin sitä nettivieroitusta.
Paras antaa koneen laulaa!
Joko sinä olet päästänyt raivostasi? Eilen ajattelin, että "balansissa" ollaan (Mitä se sitten tarkoittaakin - hah-hah-haa!)kun toinen on raivona ja toinen jossain nurkassa mieli ihan maassa.
Vähän on maailma kirkastunut, kun pääsin välillä ihmisten ilmoille - paistaa se päivä vielä risukasaankin!
Olivialle vielä - oletko huomannut, että pian mennään taas nurkan taa?
Olisiko paras, että pysyttäisiin siellä eikä rellestettäisi etusivulla?kun laitoin sinulle ja muillekin vähän piristystä otsikolla Piristystä:DD?
Ei stripata tänä viikonloppuna, ei, nyt ollaan arvokkaita äitejä ja palataan "normaalikäyttäytymiseen" sitten ensi viikolla.
Voisi olla parempikin pysyä taas vähän aikaa nurkan takana, siellä on itseasiassa ihan mukava lymytä, katseilta piilossa.
Raivoni alkaa laantua, tein eilen niin paljon hommia, että energiaa ei enää riitä raivoamiseen.
Mutta nimeä ei muuteta, uskottavuus kärsii, jos hyvä nimi muutetaan vain sen vuoksi, että joku saa siitä väärän käsityksen. - KristaTee
me emme muuten ryyppää, niin pitää yrittää kuvitella millaista se on!
- Terttumarja
OliviaKoo kirjoitti:
Tule kuitenkin turisemaan, jos vain mielesi tekee, juomapakkoa ei meillä ole ja sitäpaitsi tarjolla on myös limuja ja tuoremehuja;) Ja kahvia. Ja pullaa. Mutta harvemmin.Olen vasta opettelemassa palstallaoloa, enkä ymmärrä muutenkaan kaikkia juttuja täällä kun olen niin hidas! Niin ihmettelin miksi juorukerho pitäisi olla nimenä, eikös se ole vähän negatiivinen. Minusta on Pystybaarikin, ei silti.:)
OliviaKoo kirjoitti:
kun laitoin sinulle ja muillekin vähän piristystä otsikolla Piristystä:DD?
Ei stripata tänä viikonloppuna, ei, nyt ollaan arvokkaita äitejä ja palataan "normaalikäyttäytymiseen" sitten ensi viikolla.
Voisi olla parempikin pysyä taas vähän aikaa nurkan takana, siellä on itseasiassa ihan mukava lymytä, katseilta piilossa.
Raivoni alkaa laantua, tein eilen niin paljon hommia, että energiaa ei enää riitä raivoamiseen.
Mutta nimeä ei muuteta, uskottavuus kärsii, jos hyvä nimi muutetaan vain sen vuoksi, että joku saa siitä väärän käsityksen.ja luettu on, kiitoksia!
Mistä kaikkia keksitkin? Laita muutama hyvä linkki tänne, koitetaan saadaanko vielä sheriffikin liikkeelle - on pitkän aikaa ollut hiljaista sillä taholla.
Muuten tuntuu olevan päivän puheenaihe "Pysty" - sana on vapaa kaikille!- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
ja luettu on, kiitoksia!
Mistä kaikkia keksitkin? Laita muutama hyvä linkki tänne, koitetaan saadaanko vielä sheriffikin liikkeelle - on pitkän aikaa ollut hiljaista sillä taholla.
Muuten tuntuu olevan päivän puheenaihe "Pysty" - sana on vapaa kaikille!Laitoin tuonne yhden "piristyslinlinkin" lisää, mutta se on kadonnut. Olikohan siihen tullut jotain sopimatonta?
Mikään kaupallinen linkkihän se ei ollut, nehän ovat kiellettyjä täällä.
Ihan rarmiton loilotus;)
http://fun.from.hell.pl/2003-02-18/volare-karaoke.swf
Toivottavasti tuli oikein. Nautinnollisia hetkiä kaikille musiikin ystäville.
Kaiuttimet auki! OliviaKoo kirjoitti:
Laitoin tuonne yhden "piristyslinlinkin" lisää, mutta se on kadonnut. Olikohan siihen tullut jotain sopimatonta?
Ihan rarmiton loilotus;)
Kaiuttimet auki!ei ollut mitään sopimatonta - tuuli sen vei!
- OliviaKoo
Tellastiina kirjoitti:
ei ollut mitään sopimatonta - tuuli sen vei!
ihmettelinkin. Katosi tosiaan kuin taivaan tuuliin. Olikohan siinä "haarassa" sitten jotain sellaista, joka piti poistaa...
Harmaan aamun jälkeen paistaa taas aurinko. Tuuli on vain niin kova, että se jäähdyttää auringon lämmön.
Lauantaina menen pienen perheeni kanssa lounaalle, olkoon sitten mikä lounas tahansa.
Kahvit kotona jälkiruuaksi.
Saapas nähdä, jaksanko katsoa tänä iltana ja/tai lauantai-iltana Euroviisuja, vähän mieli tekisi nähdä miten järjestelyt on hoidettu, mutta kun tulevat niin myöhään ja minä olen niin kamalan illantorkku.
Maxilta pääsee jo katselemaan formuloita;) OliviaKoo kirjoitti:
ihmettelinkin. Katosi tosiaan kuin taivaan tuuliin. Olikohan siinä "haarassa" sitten jotain sellaista, joka piti poistaa...
Harmaan aamun jälkeen paistaa taas aurinko. Tuuli on vain niin kova, että se jäähdyttää auringon lämmön.
Lauantaina menen pienen perheeni kanssa lounaalle, olkoon sitten mikä lounas tahansa.
Kahvit kotona jälkiruuaksi.
Saapas nähdä, jaksanko katsoa tänä iltana ja/tai lauantai-iltana Euroviisuja, vähän mieli tekisi nähdä miten järjestelyt on hoidettu, mutta kun tulevat niin myöhään ja minä olen niin kamalan illantorkku.
Maxilta pääsee jo katselemaan formuloita;)tyhjää jankutusta!
Kai ne euroviisut lauantaina pitää katsoa, vaikka nyt jo kyllästyttää se vouhotus.
Formulat, kiitos ei.
Olen toivossa, että pyhänä pääsisin ulos syömään, mutta, mutta kylvöt on pahasti kesken...- marjapensas
Tellastiina kirjoitti:
ei ollut mitään sopimatonta - tuuli sen vei!
Kyllä se Volare minun koneeltani kuului, koko kipale? Ehkä se lensi tänne;))
marjapensas kirjoitti:
Kyllä se Volare minun koneeltani kuului, koko kipale? Ehkä se lensi tänne;))
mullakin, mutta olen täällä vähän sählännyt - taas kerran!
- marjapensas
Tellastiina kirjoitti:
mullakin, mutta olen täällä vähän sählännyt - taas kerran!
hyvä kun selvis.
Oli muuten kiva kun avasi ketjun ja sain kuunnella ensimmäiseksi nostalgista musiikkia:) - marjapensas
OliviaKoo kirjoitti:
Laitoin tuonne yhden "piristyslinlinkin" lisää, mutta se on kadonnut. Olikohan siihen tullut jotain sopimatonta?
Ihan rarmiton loilotus;)
Kaiuttimet auki!soimaan ja toivottelen kaikille hyvää yötä.
Yritän katsoa euroviisut loppuun, mutta ei hätää,ellen jaksa, niin katson huomenna nauhalta.
- onko tämä
pystybaari sellainen nykyajan klubi vai voiko tänne tulla mukaan myös ihan tavallinen hetero nainen/mies. Ajattelin, kun kaikki kirjoittajat tuntuvat olevan naisia. Ajattelinko tuhmasti.
Tuliko se häätö juuri sen, miten sen nyt sanoisi, h...klubin takia.- OliviaKoo
Jos tarkoitat, ole oikeassa. Jos et tarkoita, olet väärässä.
Oleppa itse ihan mikä tahansa, täällä ei kysellä kirjoittajien...hm, mieltymyksiä...hm. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Jos tarkoitat, ole oikeassa. Jos et tarkoita, olet väärässä.
Oleppa itse ihan mikä tahansa, täällä ei kysellä kirjoittajien...hm, mieltymyksiä...hm.että pitäisikö saada myös miesstrippareita kehiin?
- nikkejä,
KristaTee kirjoitti:
että pitäisikö saada myös miesstrippareita kehiin?
ja esiintykää miehinä, täällähän tuntuu olevan sellaista touhua kuulemma!
- KristaTee
nikkejä, kirjoitti:
ainakin minulle riittää yksi nikki.
- aika!
nikkejä, kirjoitti:
Eli esim. Pelle Peloton ei olisikaan oikeasti mies! Jo on aikoihin eletty.
- marjapensas
nikkejä, kirjoitti:
mitä?? Luinko oikein, tuletko pystybaariin vaatimaan, että, kaikki naiset esiintyvät miehinä??
Esittelisit itsesi, (kun nikkiä ei ole)edes sukupuolesi? - NOIN tosikkoja..?
marjapensas kirjoitti:
mitä?? Luinko oikein, tuletko pystybaariin vaatimaan, että, kaikki naiset esiintyvät miehinä??
Esittelisit itsesi, (kun nikkiä ei ole)edes sukupuolesi?Siinäkö se teidän kuuluisa huumorintajunne nyt on?? Mutta lukekaapas tamä Suoli24 kokonaan, niin löydätte varmaan sen kommentin, en muista missä se täällä oli, jossa kerrotaan ihmisillä olevan useita rekattuja nikkiä, ja he esiintyvät sekä miehinä että naisina. Kuulitteko tästä eka kertaa?? :D :D
- marjapensas
NOIN tosikkoja..? kirjoitti:
Siinäkö se teidän kuuluisa huumorintajunne nyt on?? Mutta lukekaapas tamä Suoli24 kokonaan, niin löydätte varmaan sen kommentin, en muista missä se täällä oli, jossa kerrotaan ihmisillä olevan useita rekattuja nikkiä, ja he esiintyvät sekä miehinä että naisina. Kuulitteko tästä eka kertaa?? :D :D
mikä "kuuluisa huumorintaju" ja mikä suoli 24?
Minulla on yksi nikki siis 1kpl, suolia kyllä enemmänkin, ainakin lääkärini väitteen mukaan:))) marjapensas kirjoitti:
mikä "kuuluisa huumorintaju" ja mikä suoli 24?
Minulla on yksi nikki siis 1kpl, suolia kyllä enemmänkin, ainakin lääkärini väitteen mukaan:)))masennukset, sait aikaan oikein kunnon naurut!
Onneksi ei kukaan ollut kuulemassa kun yksikseni hekotan.
Niin että mistäs me niitä miehiä ruvetaan tekemään? Täytyykö mennä treffipalstalle - sieltä vois löytyä tänne sopivia...- marjapensas
Tellastiina kirjoitti:
masennukset, sait aikaan oikein kunnon naurut!
Onneksi ei kukaan ollut kuulemassa kun yksikseni hekotan.
Niin että mistäs me niitä miehiä ruvetaan tekemään? Täytyykö mennä treffipalstalle - sieltä vois löytyä tänne sopivia...mukana yksi "viuhahtaja", missähän muuten luuraa, onkohan mennyt "pupu pöksyihin", kun ei näy eikä kuulu?
- Pelle1Peloton
marjapensas kirjoitti:
mukana yksi "viuhahtaja", missähän muuten luuraa, onkohan mennyt "pupu pöksyihin", kun ei näy eikä kuulu?
Päivää, Pystybaarin iki-ihana naiskaarti!
Todellakin Pystybaarilla on vakava ongelma: jäsen- ja asiakaskunnan naisistuminen. Vai onko nyt niin, että osa naisnimimerkeistä onkin oikeasti miehiä? Miksikö olisi? Mutta siellä strippauskisassahan tuokin on helppo selvittää.
Omasta sukupuolestani olen ihan varma. Äsken juuri kävin katsomassa. Oikeanlaiset on vehkeet.
Ja mitä pupuihin tulee, niin itsesi pöksyissä, Marjapuska, taitavat puput piileksiä.
Enkä minä missään luuraa. Lasareetissa olin viis päivää ja viikon päästä meen uudestaan leikeltäväksi.
Mutta en anna nukuttaa ja visusti pidän vehkeistäni huolta, etteivät vahingossa vie. Sukupuolenvaihdos kun näyttää olevan muotia.
Koittakaa nyt, hyvät naiset, jollain konstilla hommata miehiä pystikseen, ettei siitä ihan kahvipirttiä tulisi. Toivoo Pelle - marjapensas
Pelle1Peloton kirjoitti:
Päivää, Pystybaarin iki-ihana naiskaarti!
Todellakin Pystybaarilla on vakava ongelma: jäsen- ja asiakaskunnan naisistuminen. Vai onko nyt niin, että osa naisnimimerkeistä onkin oikeasti miehiä? Miksikö olisi? Mutta siellä strippauskisassahan tuokin on helppo selvittää.
Omasta sukupuolestani olen ihan varma. Äsken juuri kävin katsomassa. Oikeanlaiset on vehkeet.
Ja mitä pupuihin tulee, niin itsesi pöksyissä, Marjapuska, taitavat puput piileksiä.
Enkä minä missään luuraa. Lasareetissa olin viis päivää ja viikon päästä meen uudestaan leikeltäväksi.
Mutta en anna nukuttaa ja visusti pidän vehkeistäni huolta, etteivät vahingossa vie. Sukupuolenvaihdos kun näyttää olevan muotia.
Koittakaa nyt, hyvät naiset, jollain konstilla hommata miehiä pystikseen, ettei siitä ihan kahvipirttiä tulisi. Toivoo PelleOlet palannut kehiin puolustamaan naisten kunniaa.
Sinä se herrasmiehenä osaat antaa arvoa, meille, muiden "adoniksien" hylkäämille naispoloisille.
Olimmekin huolissamme täällä, kun sinusta ei mitään kuulunut.
Saat anteeksi tuon "puska" nimityksen, kunhan muistat ensi kerralla, että pensas;)
Ja sitten vielä kannustusta, kyllä ne lasaretissa pitää sinusta hyvää huolta ja me jatkamme, kunhan tulet takaisin.
Meinaat laittaa mun laulamaan karaokea vai - kiitos ei käy. Kuuntelen kyllä sujuvasti.
Anteeksi, että tuulenpuuska tuli ja vei sen linkin. Kyllä se talteen jäi.
Kiitos - nostalgiaa sekin!- marjapensas
Yritin jo aamupäivällä käväistä, mutta tungosta oli, niin kyllä näyttää olevan nytkin?
"Pitkälle huurteiselle" poikkesin, kuuntelemaan hyvää musiikkia, mukavien ihmisten seurassa.
Aurinkoista on ollut koko päivän, mutta tuuli oli viedä mennessään, jopa kottiskärryt,
jolla roudasin kiviä tekemääni, uuden kukkapenkin reunuskiviksi.
Sinulla tuo musiikkimaku pelaa, joten, laadithan sinä musiikin esityksiin? - Netti-Ilona
Onpa täällä käynyt paljon porukkaa, vasta 2.5. baari avattiin ja nyt on jo yli 5000 ihmistä käynyt! Taitaa olla ennätys, 8 päivää - se tekee yli 600 ihmistä päivässä.
Baarin omistaja kerää tuohta, Oliviako?- ole seonnut
Laskussasi. Eiköhän asia ole niin että samainen moninikkikin on liksutellut satoja kertoja päivässä. Toisekseen kuinka monta kertaa itse olet käynyt lukenmassa ketjua. Minäkin olen vilkaisut ketjua n, 500 kertaa ja olen vaan yksi sama....
Milläs älläät jos ei ole älliä. - kynnykselle
ole seonnut kirjoitti:
Laskussasi. Eiköhän asia ole niin että samainen moninikkikin on liksutellut satoja kertoja päivässä. Toisekseen kuinka monta kertaa itse olet käynyt lukenmassa ketjua. Minäkin olen vilkaisut ketjua n, 500 kertaa ja olen vaan yksi sama....
Milläs älläät jos ei ole älliä.87,5 % onkin ketjuun kirjoittanut yksi sama henkiö.
ole seonnut kirjoitti:
Milläs älläät jos ei ole älliä.sillä kuka käy - pääasia on, että ovea availlaan tiuhaan tahtiin. Kovin tuntuu kiinnostavan...
Tellastiina kirjoitti:
sillä kuka käy - pääasia on, että ovea availlaan tiuhaan tahtiin. Kovin tuntuu kiinnostavan...
hyvät hyssyrät mikä mikä peli oli, Suomi VOITTI :o UPEAA!!!
A..N..N..A kirjoitti:
hyvät hyssyrät mikä mikä peli oli, Suomi VOITTI :o UPEAA!!!
ja pelit jatkuu...
Ja Pystybaari on sitten nurkan takana taas kerran...- OliviaKoo
ole seonnut kirjoitti:
Milläs älläät jos ei ole älliä.Kuka täällä on moninikki? Minä ainakin haluaisin tietää. Ja sitten, kun kerrot, minä nauran sinun "ällillesi".
On hienoa, jos sinua on jo 500 kertaa kiinnostanut, mitä Pystybaarissa puuhataan. Eikä laskuri yksittäisiä lukijoita noteeraakaan, ainoastaan ne kerrat kun joku, kuka tahansa avaa Pystiksen oven. - OliviaKoo
kynnykselle kirjoitti:
87,5 % onkin ketjuun kirjoittanut yksi sama henkiö.
on tuo mainitsemasi 87,5%? Minä olen hirveän utelias, sillä kovin montahan meitä kirjoittajia ei ole, se on totta, mutta kukaan ei yksin ole tuota lukumäärää näpytellyt.
Olet ottanut pienet päivätirsat ja nähnyt unta, sillähän se selittyy. - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Kuka täällä on moninikki? Minä ainakin haluaisin tietää. Ja sitten, kun kerrot, minä nauran sinun "ällillesi".
On hienoa, jos sinua on jo 500 kertaa kiinnostanut, mitä Pystybaarissa puuhataan. Eikä laskuri yksittäisiä lukijoita noteeraakaan, ainoastaan ne kerrat kun joku, kuka tahansa avaa Pystiksen oven.Kolme kirjoittajaa on viestittänyt samalla kellonlyömällä? Haa, saitpas heti pitkän nenän.
Siis, kuka täällä on moninikki? - Netti-Ilona ek
ole seonnut kirjoitti:
Milläs älläät jos ei ole älliä.Pienen laskutoimituksen jälkeen saan seuraavaa:
käyt noin 63 kertaa päivässä lukemassa pelkästään tämän Pystybaarin viestejä!
Olet todella kiinnostunut tästä viestiketjusta.
Näin minä ällään:
500 : 8 = 62.5
- KristaTee
hyvät huomenet kaikille.
Sain makeat aamunaurut kiitos eilisten viestien. Kiitos niistä. Ja nyt kahvit helttaan ja touhuamaan.
Ai niin, aurinkoa ja asteita nolla. - OliviaKoo
Onko teistä koskaan tuntunut heti aamulla herättyänne, että tänään tulee hyvä päivä? Tai olo ollut sellainen, että nyt ei maistu mikään, olo on ihan löllö?
Minulla on juuri nyt jotenkin sellainen kutina, että tänään tapahtuu jotain mukavaa. Ja jos ei muuten tapahdu, panen tapahtumaan.
Mahtaako johtua tuosta auringon paisteesta, että heti sängystä noustua on virkeä mieli.
Eilen olin niin laiskalla tuulella, että kaikki kevyet kotitaloustyötkin maistuivat puulta, mutta eilinen on mennyttä ja tänään uusi päivä kaiken muuttaa voi. Ja muuttaa.
Ihan puhkun intoa käydä taas käsiksi, ihan mihin tahansa tekemiseen.
Ihanaa päivää kaikille.
Ps. Siis, sinäkö, Tellastiina, puhalsit sen ensimmäisen version Volaresta bittitaivaaseen???
Ai, että!minä tunnustan, että meni siinä mukana, kun ne jankutuksetkin, valitan!
Kylläpäs onkin sattunut, että kaikki "syntiset"
yht´aikaa on tänne ilmestyneet!
Katselin vielä muita ketjuja, mutta nyt häivyn.- KristaTee
intoa aamulla, mutta en tänään. On jotenkin sellainen laiskanpulska olo. Keksin koko ajan verukkeita miksi minun ei tarvitse tehdä sitä tai tätä.
Pakkasyö (kolme astetta) on takana ja aurinko paistaa.
Mitä nyt on mahtanut palstalta lähteä, kun Pysty on vielä tullut etusivulle! Luulin jo sheriffin lähteneen kesälomille, en ole huomannut paljon poistoja viimeaikoina.
Nyt pitää lähteä leipomaan ja sitten vähän ulkohommiin, trekoolityöt on pahasti kesken.- folk
Kylläpä olette kaikki reippaalla tuulella.
Täytyypä minunkin tässä piristyä,siivoojaa odotellessa.
Niin minulla käy siivooja,sen verran noita remppoja,varsinkin astma.
Otankin tuosta kupillisen kahvia,vaikka ensimmäiset kahvit join jo vähän neljän jälkeen aamulla.
Euroviisutkin jäi katsomatta,kun nyt jaksaisi huomenna sen finaalin. - KristaTee
folk kirjoitti:
Kylläpä olette kaikki reippaalla tuulella.
Täytyypä minunkin tässä piristyä,siivoojaa odotellessa.
Niin minulla käy siivooja,sen verran noita remppoja,varsinkin astma.
Otankin tuosta kupillisen kahvia,vaikka ensimmäiset kahvit join jo vähän neljän jälkeen aamulla.
Euroviisutkin jäi katsomatta,kun nyt jaksaisi huomenna sen finaalin.heräilet. Minä avasin sulosilmäni vasta kuudelta.
Voi kun minäkin saisin siivoojan tänne. Mutta kun ei noita remppoja ole minkäänlaisia. Onhan se tietenkin hyvä asia, mutta siivooja olisi vielä parempi. Etenkin kun tuo ukko kantaa roskia sisään alvariinsa. KristaTee kirjoitti:
heräilet. Minä avasin sulosilmäni vasta kuudelta.
Voi kun minäkin saisin siivoojan tänne. Mutta kun ei noita remppoja ole minkäänlaisia. Onhan se tietenkin hyvä asia, mutta siivooja olisi vielä parempi. Etenkin kun tuo ukko kantaa roskia sisään alvariinsa.ja tulin vieläkin tänne. En nostata taikinaa lainkaan, leivon heti ja ihan yhtä hyvin onnistuu ja säästyy tätä kallista aikaa.
Jaa että mihin - vaikka tällä koneella istumiseen...
Kaikki te olette aikaisia, minä en ymmärrä aamulla kuudelta alkaa mitään tekemään, kun ei ole koiraakaan että pitäisi lähteä lenkille. Olen kissaihminen ja enää ei ole sitäkään.
Sinulla sitten riittää puuhaa niiden synttärien valmisteluissa. Itse aikoinani täysiä kymmeniä täyttäessäni olisin ollut ihan hissukseen, mutta sukulaiset juhlivat mielellään ja minkäs teet..
Voin ihan tässä vaan sanoa, että meidänkin isäntä on minua nuorempi - siksi se on nytkin pellolla.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
ja tulin vieläkin tänne. En nostata taikinaa lainkaan, leivon heti ja ihan yhtä hyvin onnistuu ja säästyy tätä kallista aikaa.
Jaa että mihin - vaikka tällä koneella istumiseen...
Kaikki te olette aikaisia, minä en ymmärrä aamulla kuudelta alkaa mitään tekemään, kun ei ole koiraakaan että pitäisi lähteä lenkille. Olen kissaihminen ja enää ei ole sitäkään.
Sinulla sitten riittää puuhaa niiden synttärien valmisteluissa. Itse aikoinani täysiä kymmeniä täyttäessäni olisin ollut ihan hissukseen, mutta sukulaiset juhlivat mielellään ja minkäs teet..
Voin ihan tässä vaan sanoa, että meidänkin isäntä on minua nuorempi - siksi se on nytkin pellolla.Ihanaa pullantuoksua!
Kissaihminen olen minäkin, mutta kun isäntä on koirasellainen, niin meillä on molemmat. Aamu- ja iltalenkit koiran kanssa tekee kyllä hyvää. Siinä sen ainoa tehtävä taitaakin olla, ulkoiluttaa minua.
Nyt pitäisi irrottautua tältä koneelta ainakin hetkeksi. Sukuhan on pahin ja täällä pitää kaiken olla puleerattuna sunnuntaihin mennessä.
Muuten tulee arvosteluja. Kehtaavatkin, vanhaa ihmistä! Pyh sanon minä.
- folk
Jokohan olisi taas aika pystiksen muutto puuhaan.
Terassin penkitkin on vielä melkein käyttämättömät.
Nyt sitten kaikki riuskat miehet muutto touhuun.
On valiteltu,ettei pystis ole oikein miesten suosiossa,siinähän talkoo touhuissa tutustuisitte.
Ei muuta,mutta alkaa olla toi kunto sellanen,ettei jaksais nurkan taakse raahautua.- Pelle1Peloton
... mutta ei jaksas tolla puolikuolleella kintulla talkoissa penkkejäkään raahailla. Saiskohan josain lainaksi kuorma-auton tai traktorin?
Miehiä kyllä kaivattas. Missähän sekin Kinkale ja aatu ja muut?
Jaa taisvat säikähtää, että jos tosissaan sen stripteasen joutuu katsomaan. Pakoonko juoksivat?
Minä vaan en päässyt. - marjapensas
Pelle1Peloton kirjoitti:
... mutta ei jaksas tolla puolikuolleella kintulla talkoissa penkkejäkään raahailla. Saiskohan josain lainaksi kuorma-auton tai traktorin?
Miehiä kyllä kaivattas. Missähän sekin Kinkale ja aatu ja muut?
Jaa taisvat säikähtää, että jos tosissaan sen stripteasen joutuu katsomaan. Pakoonko juoksivat?
Minä vaan en päässyt.Olisitko juossut??
- OliviaKoo
sanoo vanha sananlasku. Enpä siis ryhdy tämänpäiväisiä tekemisiäni luettelemaan, sanon vain, että olo on puh-pah-pelistä-pois.
Eilen oli tosi laiska olo, mutta tänään on eilisen erheet korjattu.
Tulin juuri suihkusta ja nyt pitäisi pienen kuivattelun jälkeen levitellä rasvat. Iho kuivuu vanhemmiten ihan kamalasti, joskus ihan kiristää.
Sama se on naamassakin, aamuin illoin se huutaa rasvaa, tarkemmin kosteutta.
Lupasin, että töitä en luettele, mutta sen verran kerron, että sain tänään parvekkeen kesäkuntoon. Kyllähän sitä on keväällä jo joutunut pesemään muutaman kerran, mutta nyt tein perusteellisemman putsingin ja toin kesäkalusteetkin omille paikoilleen. Ei puutu kuin grilli nurkasta nököttämästä.
Minä ostin viime kesänä tosi hyvän sähkögrillin, siinä on grilliosa ja parilaosa ja oli koko kesän ahkerassa käytössä.
Itseksenikin grillailin ja söin sitten parvekkeella. Pääsisipä niihin nautintoihin taas nopeasti.
Mukavaa illanjatkoa porukalle. Pitääkö Pysty siirtää, ei näy ylläpito pistävän ketjulle pistettä.
Onko jo liian kaukana...Ei ole enää kulmakuppila, siis sanan varsinaisessa merkityksessä, muuten kyllä on. Kun on kulman takana.- KristaTee
niin kaukana ole että hengen päälle ottaisi. Kyllä tänne vielä köpöttelee.
- marjapensas
kaukana on, kun kiirettä pitelee.
Baarin suosiohan on jatkuvassa kasvussa, eihän sitä asiakkaitaan voi pettää.
Toinen vanha sananlasku, joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, älä petä asiakkaittesi luottamusta.
On se niin mukava poiketa, silloin tällöin, rupattelemaan niitä ja näitä.
Muuten kyllä tuli sydämmen pohjasta naurut, myös "naperoille", poika 6v ja tyttö 2v
kun näytin sen video pätkän siitä "linnunlaulusta".halusivat nähdä sen monta kertaa, eikä ihme;))
- folk
Kylläpä on hiljaista.
Istahdampa tuohon terassille kuuntelemaan linnun laulua,jos vaikka käkikin kiekaisisi niitä onnen vuosia.
Ajattelin,että tuleeko sitä vanhemmiten araksi vai ronkeliksi vai miksi?
Nyt on kysymys vain verhoista.
Oli pari päivää mallikangas kotona ja vieläkään en osannut päättää otanko vai jätänkö.
Enhän tässä muuta,mutta kun nuorempana olin aina niin varma mikä sopii ja mikä ei.
Tulkaa nyt ihmeessä nauttimaan baarin antimista,ettei ihan konkurssiin mene.- OliviaKoo
Taidatpa istua terassin varjoisalla puolella, kun ei muita näy.
Mutta eihän se mikä ihme ole, kyllä näin kauniina päivänä on varmaan muutakin tekemistä kuin istua joutilaana kuppilassa.
Minä en kerro, että siivosin enkä kerro, että pesukone pysähtyi äsken, enkä kerro sitäkään, että lähden tuotapikaa viemään pyykit ulos narulle.
Sen voin kertoa, että Maxilta tulee kolmelta aika-ajot. Siis formulan. Sii ne, joita Tellastiina inhoaa. Vai oliko se Tellastiina vai joku muu?
Joku kuitenkin.
Sitten vaihdan farkut liehuhelmahameeseen ja tennarit korkkareihin ja lähden ulos syömään.
Hyvää ruokahalua minulle. Kiitos. - OliviaKoo
Annappa intuition päättää. Älä järkeile, vaan käytä vaistoa. Ainakin minä onnistun sillä tavoin parhaiten.
Tai sitten on kai pakko heittää kolikolla, jos ei muuten päätöstä tule.
Minä juon lasillisen sokeritonta mehua, kai täällä sitäkin on? Ei ole tuota hananvartijaa näkynyt, että voisi kysyä. OliviaKoo kirjoitti:
Taidatpa istua terassin varjoisalla puolella, kun ei muita näy.
Mutta eihän se mikä ihme ole, kyllä näin kauniina päivänä on varmaan muutakin tekemistä kuin istua joutilaana kuppilassa.
Minä en kerro, että siivosin enkä kerro, että pesukone pysähtyi äsken, enkä kerro sitäkään, että lähden tuotapikaa viemään pyykit ulos narulle.
Sen voin kertoa, että Maxilta tulee kolmelta aika-ajot. Siis formulan. Sii ne, joita Tellastiina inhoaa. Vai oliko se Tellastiina vai joku muu?
Joku kuitenkin.
Sitten vaihdan farkut liehuhelmahameeseen ja tennarit korkkareihin ja lähden ulos syömään.
Hyvää ruokahalua minulle. Kiitos.Piipahdin vähän katsomaan, mutta ei näy ketään.
Lähden synttäreille ja harmittaa niin vietävästi, kun ei näe kokonaan sitä Venäjä-peliä, formuloista viis!
Pidetään peukkua Suomelle, siis jääkiekossa!
Saas nähdä kuin illalla käy, mutta epäilen, että viisuja en jaksa loppuun asti katsoa, täytyy laittaa nauhalle, että näkee millai ovat pisteitä antaneet, tuskin Suomi kovin hyvin pärjää.
Eipä täällä ole viimeaikoina paljon kaljahanan vahtia tarvittu, niin on ollut hiljaista sillä puolella.
Hyvää äitienpäivää kaikille - miten sen sitten itse kukin viettääkin!
- KristaTee
teitille.
Olen aivan hermoraunio ja piti pysähtyä tänne rauhoittumaan.
Kävin lähikaupungin marketissa ja tungos oli mahtava. Huomisen johdosta tietenkin. Tungosta ja tönimistä ja minä kun en kestä sitä, että vieraat ihmiset tulevat liian lähelle. Kai se on hölmöä, mutta en voi sille mitään.
Ja sitten en ymmärrä sitä, että jos tapaa tuttuja kaupassa niin pitää pysähtyä keskelle muutenkin kapeaa käytävää ja ruotia kuulumisia. Miksi ei sopia tapaamisesta parkkipaikalla? Näiden tuttavapiirien ohitse ei pääse ja tilaahan he eivät anna. Siispä kiertämään ja toteamaan, että toisessa päässä on toinen mokoma.
Todella hupaisaa.
Vaan nytpä juon limuni rauhassa ja kuuntelen lintujen laulua hetken ja sitten kotiin. Tulee Formulaa ja jääkiekkoa. Sitten illalla vielä pitää katsoa Euroviisut.- Fridanna
Piti piipahtaa tänne kulman taakse, josko joku vielä ennen euroviisujen finaalia olis paikalla.
Olen ihan rauhallinen päinvastoin kuin KristaTee, vaikka läksyt ovat tekemättä ja huomenna käväisen 100 km:n päässä äitienpäivälounaalla.
Olen tällä iällä vielä ajatellut hiukan tutustua filosofiaan ja siitä ne läksyt huomeniltaan mennessä. Jos en ehdi, niin sitten jatkoajalla:))
Hyvää äitienpäivää kaikille äideille!
- OliviaKoo
kyllä on nyt ähky olo! Käytiin lounaalla ja annokset olivat niin isoja, etten salaatin jälkeen jaksanut syödä kuin puolet pääruuasta.
Ravintola tarjosi jälkiruuaksi täytekakkukahvit ja pitihän kakkua maistaa, kun oli niin herkullisen näköistä.
Sitten kotona vähän myöhemmin kahvit tippumaan ja taas kakkua pöytään.
Kun sain (omat)vieraat ulos, riipaisin vaatteet päältä ja sujahdin yöpaitaan ja aamutakkiin.
Nyt on vähän kevyempi olo, mutta vieläkin vatsa on liian täysi.
Minä en ymmärrä, miksi ravintola-annokset ovat niin suuria. Kyllähän raavas mies sellaisen syö, mutta pitäisiköhän olla naistenannoksia, kuten on lastenannoksia...
Oli miten oli, taidanpa ottaa lasillisen valkoviiniä ja ryhtyä sittenkin katsomaan viisuja.
Uteliaisuus voittaa uneliaisuuden.- KristaTee
Jos/kun menemme ulos syömään pitsaa, loppuu minun nälkäni siihen kun näen tämän valtavan plätyn valtavalla lautasella. Puolet jaksan syödä ja siitäkin tulee kunnon ähky.
Kahvit laitan piakkoin tippumaan ja sitten asetun mukavasti sohvan nurkkaan viisuja katsomaan. Saapas nährä kuis käy. - folk
KristaTee kirjoitti:
Jos/kun menemme ulos syömään pitsaa, loppuu minun nälkäni siihen kun näen tämän valtavan plätyn valtavalla lautasella. Puolet jaksan syödä ja siitäkin tulee kunnon ähky.
Kahvit laitan piakkoin tippumaan ja sitten asetun mukavasti sohvan nurkkaan viisuja katsomaan. Saapas nährä kuis käy.Minäpä se löin vetoa voittajasta,ihan vaan euron panoksella ja kioskin tytön ystävällisellä avustuksella.
folk kirjoitti:
Minäpä se löin vetoa voittajasta,ihan vaan euron panoksella ja kioskin tytön ystävällisellä avustuksella.
kuinka kävi? Et kai Suomea veikannut?
Minä en voi sanoa mitään - ole seurannut niitä niin vähän.
Olen kans vähän ähkyssä, kun olin synttäreillä ja pöytä oli katettu oikein viimeisen päälle.
Nykyään ainakin täällä päin on kaikenlaista ohjelmaa, minäkin tulin kotiin pullo kuohuvaa kainalossa. Oli tietokilpailu juhlakalusta rasti ruutuun menetelmällä ja meitä oli kolme samalla virhemäärällä - oli jäänyt varmaan onnittelumaljoista ylimäärää...
Sitten on huomiseksi oikein shamppanjaa, vaikken ole luvannut juhlia. Taidanpa päästä ulos syömäänkin - kylvöt on tehty!
Niin ja jääkiekko jatkuu...- OliviaKoo
Täällä minäkin vielä keekoilen ja aion yrittää jaksaa Euroviisut loppuun asti.
Mutta, kävi miten kävi, Hanna on silti paras.
Upea nainen, kaunis ja kaikinpuolin näyttävä eikä viisussakaan mitään vikaa ole.
Mitä enemmän sitä kuuntelee, sitä enemmän siitä pitää. Siis minä. - KristaTee
OliviaKoo kirjoitti:
Upea nainen, kaunis ja kaikinpuolin näyttävä eikä viisussakaan mitään vikaa ole.
Mitä enemmän sitä kuuntelee, sitä enemmän siitä pitää. Siis minä.minäkin. Ensin se ei meinannut aueta, mutta sitten aloin pitämään siitä. Ja Hanna on upea. Turhaan haukkuivat lihavaksi, juur on sopivan mittainen.
Niin jääkiekko ... ja vielä Formulatkin. Ja Äitienpäivä ja synttärit. On siinä yhdelle päivälle meinaan! - OliviaKoo
KristaTee kirjoitti:
minäkin. Ensin se ei meinannut aueta, mutta sitten aloin pitämään siitä. Ja Hanna on upea. Turhaan haukkuivat lihavaksi, juur on sopivan mittainen.
Niin jääkiekko ... ja vielä Formulatkin. Ja Äitienpäivä ja synttärit. On siinä yhdelle päivälle meinaan!Onpa sinulla paljon aihetta juhlaan! katso vain, että et tukehdu juhlakakkuähkyyn;)
Kerroppa, siis jos sopii, päivänsankarille terveiset ja onnittelut...täältä jostain. - OliviaKoo
OliviaKoo kirjoitti:
Mitä enemmän sitä kuuntelee, sitä enemmän siitä pitää. Siis minä.Itä-Euroopan väliset. Ovat omineet itselleen koko kilpailun, kun Intervision laulukilpailut lopetettiin.
Muistatteko muuten, kuka suomalainen artisti voitti Intervision laulukilpailun vuonna ?? (en siis muista vuotta) ja millä kappaleella?
Ei saa luntata, so, googlettaa!
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=D - folk
OliviaKoo kirjoitti:
Itä-Euroopan väliset. Ovat omineet itselleen koko kilpailun, kun Intervision laulukilpailut lopetettiin.
Muistatteko muuten, kuka suomalainen artisti voitti Intervision laulukilpailun vuonna ?? (en siis muista vuotta) ja millä kappaleella?
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=DHuomenta ja hyvää Äitienpäivää!
Näinhän meille sitten viisuissa kävi.
Samaa mieltä olen Olivian kanssa Hanna oli paras!
Hannan esitys oli kertakaikkiaan huikea.
Hannan esiintymiseen asti katsoin telkkarista,lopun laitoin videolle.
Aamulla sitten pikakelauksella nuo pisteet.
Uhka pelikin meni pieleen,niinhän sitä mainoksessa,että suomalainen voittaa aina!
Kannattaa sitä vaikka iltahämärissä tulla baariin kohottamaan kuohuva malja meille kaikille SUOMALAISILLE kyllä me olemme hyviä melkein joka asiassa!!
Onhan meillä paljon muutakin kun sauna ja Sibelius. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Itä-Euroopan väliset. Ovat omineet itselleen koko kilpailun, kun Intervision laulukilpailut lopetettiin.
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=DJuu, Kyllä se Hanna ihan hyvä oli: sopivan tumma, sopivan kookas, sopivan kohtalokas, ehkä pikkasen jänskätti, ja kaikin puolin "hyvä jätkä".
Hyvä oli se biisikin, siis laulu, mutta mutta:
Tässä finaaliesityksessä Hannan laulun pilasi liian kovaa päällesoittava "naukukitara(t)". Kyllä se on niin, että silloin, kun noin tummaääninen vokalisti kohtalokkaasti laulaa, pitää naukukitaroiden olla hyvin pienellä. Komppi saa ja pitääkin ollä äänessä. Vokalistin ollessa hiljaa, saa "naukusoolonkin rääkästä", jos on ihan pakko.
Tässä myös häiritsi liian levottomaksi laadittu videotausta. Ei tukenut laulajaa; päinvastoin!
Nykytekniikalla on niin helppo tehdä kaikenlaisia taustoja, mutta ei niillä saa syödä itse taiteilijaa.
"Itämaiset" olivat näissä suhteissa paljon maltillisempia; viisaampia.
Yleensä en katso, enkä arvostele. Nyt oli pakko, kun kisat olivat Suomessa.
Paljon on vielä hommaa tälle päivälle, kun on nuo formulat ja lätkät. Huoohh! OliviaKoo kirjoitti:
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=Dviisut meinaan ja sitten on Suomi palautettu taas ruotuun. Täytyi meikäläisenkin ne katsoa ihan loppuun asti ja siinä sivussa muutama ristikko ratkoen.
Se on kyllä niin väärin, että Itä-Eurooppa jyrää sillä osallistujamäärällä ja toisiaan äänestämällä kaikki muut. Hyvä juttu taas on se, että rakas naapuri jäi näissäkin kisoissa taakse!
Mikä siinä onkin, mutta Ruotsi pitäisi aina voittaa.
Eikö Marion ole osallistunut kaksikin kertaa Intervision laulukilpailuihin, ainakin Hyvästi yö oli muistaakseni voittajakappale, vuotta en muista, mulla on joku mielikuva, että Suomi olisi voittanut siellä toisenkin kerran. Silloin kun niitä kisoja pidettiin oltiin sitä mieltä, että Suomi ei niihin kisoihin kuulu.- Wivi
OliviaKoo kirjoitti:
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=DHyvästi yö. Sehän se oli Marionin kappale,jolla voitti koko kisan joskus 1980-luvun alussa.
Hyvä laulu vieläkin.
Nyt euroviisuissa paras voitti. Hyvä Serbia. Ei kikkailtu minihameilla eikä rintsikoilla, vaan kauniilla laululla. - OliviaKoo
Wivi kirjoitti:
Hyvästi yö. Sehän se oli Marionin kappale,jolla voitti koko kisan joskus 1980-luvun alussa.
Hyvä laulu vieläkin.
Nyt euroviisuissa paras voitti. Hyvä Serbia. Ei kikkailtu minihameilla eikä rintsikoilla, vaan kauniilla laululla.Mitä ihmettä tuo B Olivian edessä tarkoittaa? Olen miettinyt pääni puhki, eikä salaisuus ole selvinnyt. Beautuful, best...Ei kai ainakaan niitä, nehän kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Brother? En ole.
Kerro nyt jo!
Minä olen kuin riepunukke viimeöisen valvomisen jälkeen. Heräsin tapani mukaan jo kuuden pintaan, suoritin aamurituaalit ja kellahdin sohvalle ja nukahdin.
Tylsä olo. Onneksi kohta alkavat formulat, saa vähän edes mielenkiintoa aivoille.
Ja oikein, Marionhan se voitti Sopotissa laululla Hyvästi yö.
On minulla myös kuitenkin jotenkin samanlainen kutina kuin Tellastiinalla, että joku toinenkin olisi voittanut, ei kai Kirka, joskus myöhemmin...
Ei muuten mennyt minun lounassuunnitelmani ihan niinkuin piti. Pois lähtiessämme aloin kaivaa kukkaroa esiin maksaakseni laskun, kun miniä salamannopeasti ottikin oman lompakkonsa ja sanoi tarjoavansa. Eli se siitä lounastarjouksesta.
Säätiedotus: Aurinko paistaa ja kova tuuli. En tiedä, onko tuuli kylmä, en ole käynyt ulkona, en edes parvekkeella. - Wivi ek
OliviaKoo kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo B Olivian edessä tarkoittaa? Olen miettinyt pääni puhki, eikä salaisuus ole selvinnyt. Beautuful, best...Ei kai ainakaan niitä, nehän kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Brother? En ole.
Kerro nyt jo!
Minä olen kuin riepunukke viimeöisen valvomisen jälkeen. Heräsin tapani mukaan jo kuuden pintaan, suoritin aamurituaalit ja kellahdin sohvalle ja nukahdin.
Tylsä olo. Onneksi kohta alkavat formulat, saa vähän edes mielenkiintoa aivoille.
On minulla myös kuitenkin jotenkin samanlainen kutina kuin Tellastiinalla, että joku toinenkin olisi voittanut, ei kai Kirka, joskus myöhemmin...
Ei muuten mennyt minun lounassuunnitelmani ihan niinkuin piti. Pois lähtiessämme aloin kaivaa kukkaroa esiin maksaakseni laskun, kun miniä salamannopeasti ottikin oman lompakkonsa ja sanoi tarjoavansa. Eli se siitä lounastarjouksesta.
Säätiedotus: Aurinko paistaa ja kova tuuli. En tiedä, onko tuuli kylmä, en ole käynyt ulkona, en edes parvekkeella.Olen kuullut pikku pikku linnuilta, että koko nimesi olisi Beatrix Olivia Kronqvist. Pitäneekö paikkansa, sitä en tiedä. Voi olla, että muistan väärin ja B tarkoittaakin Blancea. Miten väärässä minä olen, kerro Olivia. Niin - ja hyvää äitienpäivää sinulle kuin myös muille äideille
- Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo B Olivian edessä tarkoittaa? Olen miettinyt pääni puhki, eikä salaisuus ole selvinnyt. Beautuful, best...Ei kai ainakaan niitä, nehän kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Brother? En ole.
Kerro nyt jo!
Säätiedotus: Aurinko paistaa ja kova tuuli. En tiedä, onko tuuli kylmä, en ole käynyt ulkona, en edes parvekkeella.Sitä se "B" varmaankin tarkoitti.
Anteeks nyt vaan kun, tää Pelle taas ja taaskin tunkeutuu sivusta Sun juttuihis B. Olivia, mutta olet Sinä niin vahva nykymeiningin kyseenalaistaja, että kanssas vois vaikka ystävystyä ihan julkisestikin, varsinkin kun tuo Kingkalekin näyttää siirtyneen muualle "bisneksiään" hoitelemaan.
Et arvaakkaan, minkälaista vois tulla, jos tosissa yhteen ryhdyttäis?
Kuis on? - Wivi ek
Pelle1Peloton kirjoitti:
Sitä se "B" varmaankin tarkoitti.
Anteeks nyt vaan kun, tää Pelle taas ja taaskin tunkeutuu sivusta Sun juttuihis B. Olivia, mutta olet Sinä niin vahva nykymeiningin kyseenalaistaja, että kanssas vois vaikka ystävystyä ihan julkisestikin, varsinkin kun tuo Kingkalekin näyttää siirtyneen muualle "bisneksiään" hoitelemaan.
Kuis on?Ihanko Pelle julkisesti lähtee Oliviaa kosiskelemaan tyttöystäväkseen? Rohkea mies, muuta ei voi sanoa. Onnea matkaan!
Wivi ek kirjoitti:
Ihanko Pelle julkisesti lähtee Oliviaa kosiskelemaan tyttöystäväkseen? Rohkea mies, muuta ei voi sanoa. Onnea matkaan!
Nyt alkaa olla entinen meininki Pystybaarisssa, parasta on sitten vain pysytellä nurkan takana, tarkoitan tätä baaria, en Oliviaa ja Pelleä!
Ei tämä nyt niin kaukana ole, ettei tänne "huonojalkaisetkin" pääse.
Jatkoja vaan...- Pelle1Peloton
Tellastiina kirjoitti:
Nyt alkaa olla entinen meininki Pystybaarisssa, parasta on sitten vain pysytellä nurkan takana, tarkoitan tätä baaria, en Oliviaa ja Pelleä!
Ei tämä nyt niin kaukana ole, ettei tänne "huonojalkaisetkin" pääse.
Jatkoja vaan...Onko se nyt sitten niin kauhian paha, Tellastiina, jos Olivia B.:ltä pikkasen kysäsen, ihan ninku silleen?
Mistä löytyis tänne enempi kyselijöitä?
Eikä ole se Olivia B. eiku Koo:kaan mitään vastannu. Ei huonommin vois mennä. Nyyh! Mut nyt en nojaa tolppiin, eikä koirat kuse kintuille. On meinaan sen verran lantteja taskussa.
Tyhjätaskujahan ne koirat tolpiksi luulevat. - Wivi ek
Pelle1Peloton kirjoitti:
Onko se nyt sitten niin kauhian paha, Tellastiina, jos Olivia B.:ltä pikkasen kysäsen, ihan ninku silleen?
Eikä ole se Olivia B. eiku Koo:kaan mitään vastannu. Ei huonommin vois mennä. Nyyh! Mut nyt en nojaa tolppiin, eikä koirat kuse kintuille. On meinaan sen verran lantteja taskussa.
Tyhjätaskujahan ne koirat tolpiksi luulevat.Olivia kattoo formuloita ja vastaa 100 % varmuudella myöhemmin.
Pelle1Peloton kirjoitti:
Onko se nyt sitten niin kauhian paha, Tellastiina, jos Olivia B.:ltä pikkasen kysäsen, ihan ninku silleen?
Tyhjätaskujahan ne koirat tolpiksi luulevat.Millai senkin nyt sitten käsitit! Tarkoitin sillä, että on hyvä kun tulee vähän piristystä niin kuin ennen vanhaan.
Baarille on aina välillä meinannut iskeä joku näivetystauti, niin on ollut hiljaista.
Luulisi kesän tullessa terassin kutsuvan - lämpenis ilmat vaan. On se vähän huonoa, jos fällyt mukana pitää olla.
Sanoppa se, mistähän löytyisi...Wivi ek kirjoitti:
Olivia kattoo formuloita ja vastaa 100 % varmuudella myöhemmin.
kun Kimikin on näköjään keskeyttänyt!
IltaSanomien lööpissä näkyi niin lukevan.
Mitä se Pelle sinne etusivulle hinkuu, eikö nurkan takana ole hyvä olla?- Hanna oli
OliviaKoo kirjoitti:
Oli miten oli, Hanna oli silti paras, minkäs sille voi, jos muut ovat eri mieltä ja siis väärässä :=Dhyvä ja lauloi hyvin ja kappalekin hyvä, ja ulkonäkökin ok, mutta Hanna on hyvä jätkä nimenomaan. Mutta naisellinenhan pitäisi olla, vaiko jätkä... Mihin olemme menossa, naiset?
- Pelle1Peloton
Tellastiina kirjoitti:
kun Kimikin on näköjään keskeyttänyt!
IltaSanomien lööpissä näkyi niin lukevan.
Mitä se Pelle sinne etusivulle hinkuu, eikö nurkan takana ole hyvä olla?On täällä ihan hyvä, mutta luulisin, että etusivulta sais enempi niitä kilpakosijoita. Olis jotain haastetta.
- OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Sitä se "B" varmaankin tarkoitti.
Kuis on?Arvaan kyllä, että kyydissäsi ei ikävä tulisi. Ja juuri siksi ja siitä syystä olisi oikein mukavaa olla ystäväsi. Tyttöystäväksi minusta ei enää ole, siinä suhteessa ikä asettaa jo rajoituksia, mutta sellainen "pikku" ystäväsi voisin olla.
Totta on, että läheisempi yhteydenpito Kingkalen kanssa on hyytynyt, mutta se ei suinkaan johdu kyseisestä herrasmiehestä itsestään, hän on edelleen hulluna upeaan vartalooni ja suuriin, kauniisiin silmiini, mutta nyt on vaimo alkanut asettaa tiukempia rajoja. Olen ennenkin huomannut, että tämä rouva on vähän katsannoltaan rajoittunut.
Vastaus kysymykseen:Kuis on? (Ihan uusi tapa muuten kysyä...) Näin on. Eli yes. Se on englantia ja tarkoittaa kyllä. - OliviaKoo
Wivi ek kirjoitti:
Olen kuullut pikku pikku linnuilta, että koko nimesi olisi Beatrix Olivia Kronqvist. Pitäneekö paikkansa, sitä en tiedä. Voi olla, että muistan väärin ja B tarkoittaakin Blancea. Miten väärässä minä olen, kerro Olivia. Niin - ja hyvää äitienpäivää sinulle kuin myös muille äideille
Nimeeni ei kuitenkaan, hyvistä perusteluistasi huolimatta kuulu kirjainta B.
Ehkä sinä sekoitat minut Tyttökullat-sarjan Blanche Devereouxiin, siihen miestennielijään, olen pahoillani, että minun on todettava sinun olevan väärässä.
Minulla on kyllä avuni, myönnettäköön, mutta yhtäläiyyksiä kyseiseen roolihahmoon en itsessäni tunnista.
Ainoa asia, johon tämän B:n voisin yhdistää, on se, että Kingkale usein kutsui minua Brinsessaksi, hän kun ei osannut sanoa p-kirjainta.
Mutta en usko, että sinä olisit koskaan kuullut Kk:n minua puhuttelevan. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
Tyhjätaskujahan ne koirat tolpiksi luulevat.nuo lantit ja varsinkin, jos niitä on paljon. Mieluummin kuitenkin seteleitä, sama paino.
Tyhjätaskun on turha edes yrittää, siinä ei lirkuttelut auta. Olen, katsos, tottunut vähän korkeampaan elintasoon enkä siitä aio luopua. - OliviaKoo
Hanna oli kirjoitti:
hyvä ja lauloi hyvin ja kappalekin hyvä, ja ulkonäkökin ok, mutta Hanna on hyvä jätkä nimenomaan. Mutta naisellinenhan pitäisi olla, vaiko jätkä... Mihin olemme menossa, naiset?
Naisellinen nainen voi olla myös hyvä jätkä. Se ei sulje naisellisuutta pois.
Nykykielessä, naisesta puhuttuna, hyvällä jätkällä tarkoitetaan modernia naista, reilua ja hyvän itsetunnon olevaa, sellaista, joka voi esim. olla hyvä ystävä myös miehelle. Siis ystävä, ei muuta.
Yksinelävä nainen joutuu usein myös itse tekemään mm kaikenlaista pikku remonttia huushollissaan, on kätevä käsistään myös niissä ns. perinteisissä miesten töissä.
Ei naisellisuus siitä kärsi, naisellisuus on jotain ihan muuta kuin se, mitä perinteisessä mielessä ajatellaan.
Olen samaa mieltä. Hanna on paitsi naisellinen nainen, myös hyvä jätkä.
Tämän päivän nainen, rohkea, ennakkoluuloton ja vailla kaikkea asenteellisuutta. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Arvaan kyllä, että kyydissäsi ei ikävä tulisi. Ja juuri siksi ja siitä syystä olisi oikein mukavaa olla ystäväsi. Tyttöystäväksi minusta ei enää ole, siinä suhteessa ikä asettaa jo rajoituksia, mutta sellainen "pikku" ystäväsi voisin olla.
Totta on, että läheisempi yhteydenpito Kingkalen kanssa on hyytynyt, mutta se ei suinkaan johdu kyseisestä herrasmiehestä itsestään, hän on edelleen hulluna upeaan vartalooni ja suuriin, kauniisiin silmiini, mutta nyt on vaimo alkanut asettaa tiukempia rajoja. Olen ennenkin huomannut, että tämä rouva on vähän katsannoltaan rajoittunut.
Vastaus kysymykseen:Kuis on? (Ihan uusi tapa muuten kysyä...) Näin on. Eli yes. Se on englantia ja tarkoittaa kyllä.Huhh! Oikeen syvämmeltä kivi tipahti, kun puolikosintaani myönteisesti vastasit, Olivia (en nyt jaksa etsiä niitä tehosteita tähän). Paljon on toki mutkia matkassa ennen yhteen menemistämme, kuten esimerkiksi tuo Pystybaarin jatkuvuus ja siitä koituvien tappioiden maksaminen.
Artiguloinko puutteellisesti? Taskussani on nappulaa riittäästi. Koirat suorastaan Äristen menevät karkuun.
Mites olis ihan pikku, pikku, ninku silleen, ihan piänesti? - valita
OliviaKoo kirjoitti:
Ehkä sinä sekoitat minut Tyttökullat-sarjan Blanche Devereouxiin, siihen miestennielijään, olen pahoillani, että minun on todettava sinun olevan väärässä.
Minulla on kyllä avuni, myönnettäköön, mutta yhtäläiyyksiä kyseiseen roolihahmoon en itsessäni tunnista.
Ainoa asia, johon tämän B:n voisin yhdistää, on se, että Kingkale usein kutsui minua Brinsessaksi, hän kun ei osannut sanoa p-kirjainta.
Mutta en usko, että sinä olisit koskaan kuullut Kk:n minua puhuttelevan.kaksoisolennon, juu. Sopii loistavasti.
- Wivi ek
OliviaKoo kirjoitti:
Mutta en usko, että sinä olisit koskaan kuullut Kk:n minua puhuttelevan.Taidan sekoittaa nyt sitten johonkin toiseen henkilöön tuon B-kirjaimen. Mutta ei se mitään. Hieno kirjain sinänsä, se ei ole mennyt hukkaan, meillä on paljon muita sillä kirjaimella alkavia merkkihenkilöitä.
Kingkalen äänen olen kyllä kerran kuullut, se on mielettömän miehekäs, matala ääni. Missä KK muuten kupeksii, ei ole näillä kulmilla näkynyt aikoihin. Ehkä tosiaan vaimo pitää aisoissa...
Pelle saa mekastaa yksin kanalauman keskellä. - Pelle1Peloton
Pelle1Peloton kirjoitti:
Huhh! Oikeen syvämmeltä kivi tipahti, kun puolikosintaani myönteisesti vastasit, Olivia (en nyt jaksa etsiä niitä tehosteita tähän). Paljon on toki mutkia matkassa ennen yhteen menemistämme, kuten esimerkiksi tuo Pystybaarin jatkuvuus ja siitä koituvien tappioiden maksaminen.
Artiguloinko puutteellisesti? Taskussani on nappulaa riittäästi. Koirat suorastaan Äristen menevät karkuun.
Mites olis ihan pikku, pikku, ninku silleen, ihan piänesti?...rakas Olivia, ja muutkin. Lempeni huumassa jäi noita pikku kirjoitusvirheitä.
- OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
...rakas Olivia, ja muutkin. Lempeni huumassa jäi noita pikku kirjoitusvirheitä.
Asia tuli kuitenkin ymmärretyksi. Olen minäkin joskus kontrollini menettänyt...huumassa.
Mutta siitä on kyllä tosi kauan, muistelen. Pelle1Peloton kirjoitti:
On täällä ihan hyvä, mutta luulisin, että etusivulta sais enempi niitä kilpakosijoita. Olis jotain haastetta.
On huomattu, että miehet kiertää kaukaa Pystyn, on aivan sama ollaan etu- tai takapuolella.
Nyt tietysti kaikki katsoo jääkiekkoa - ei taida tulla mestaruutta Suomeen, kun Kanadalla on jo kaksi maalia Suomen puhdasta nollaa vastaan.- Pelle1Peloton
Tellastiina kirjoitti:
On huomattu, että miehet kiertää kaukaa Pystyn, on aivan sama ollaan etu- tai takapuolella.
Nyt tietysti kaikki katsoo jääkiekkoa - ei taida tulla mestaruutta Suomeen, kun Kanadalla on jo kaksi maalia Suomen puhdasta nollaa vastaan.Ja paskst niist maaliloist. Siinähä niit tulloo.
Enempikin huolta kannan tästä baarista. Olisko niin, että miehil on pahoja kokemuksia, kun akat on joukolla hyökänneet?
- Pelle1Peloton
Meinaan muurata nurkkakivet ikäänkuin perustaksi mahdollisesti tulevalle Pystybaarille tuonne etusivulle. Pysty-yrittäjästä sitten riippuu, tuleeko sinne baaria koskaan. (tai ei siitä mitään riipu, hyvin kiinteetä on)
Nurkkakiven muuraus alka koht'siltään.- OliviaKoo
Pystyssähän on varsinainen kuhina käynnissä. Onko tarpeeksi tarjottavaa, kun on noin paljon asiakkaita? Vai ovatko kaikki tulleet muuten vain nurkkiin kurkoilemaan, ilman edes tarkoitusta nauttia talon (maksullisista) antimista.
Formulat loppuivat juuri pieneen pettymykseen, joka johtui Räikkösen keskeytykseen autoon tulleen sähkövian vuoksi.
Minä sulattelen tätä pettymystä kahvikupillisen ajan ja otan sitten kantaa muihin...hm, mielenkiintoisiin asioihin.
Levätkää rauhassa hetki. - OliviaKoo
Nämä uudet push`upit takaavat hyvän eteentyönnön.
Nostavat, kantavat, lähentävät...toisiaan. - Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
Nämä uudet push`upit takaavat hyvän eteentyönnön.
Nostavat, kantavat, lähentävät...toisiaan....tulis sitä "lähentämistä". Nimittäin viehättävyyden kannalta on parasta, että rinnat, iäkkäämänkin naien, ovat sopivasi toisistaan erillään. Abaut kämmenen leveyden verran.
Siinäpä teille mallia, hyvät parhaaseen ikäänne tulleet ladyt.
Hiljaa pitäis olla, mutta en voi, kun asia on mitä tärkein. - OliviaKoo
Pelle1Peloton kirjoitti:
...tulis sitä "lähentämistä". Nimittäin viehättävyyden kannalta on parasta, että rinnat, iäkkäämänkin naien, ovat sopivasi toisistaan erillään. Abaut kämmenen leveyden verran.
Siinäpä teille mallia, hyvät parhaaseen ikäänne tulleet ladyt.
Hiljaa pitäis olla, mutta en voi, kun asia on mitä tärkein.kun selälleen heittäytyy, niin kainaloon luiskahtavat:DD
- Pelle1Peloton
OliviaKoo kirjoitti:
kun selälleen heittäytyy, niin kainaloon luiskahtavat:DD
Totta kai luiskahtaa, jos selälleen... mitä siitä... ja tartteeko sitä aina selällään... Voipihan toki muutenkin olla. ;))
Ensimmäiseksi säikähdin, että nyt on sheriffi iskenyt täälläkin, kun näytti viittäkymmentä vastausta, mutta olihan tämä koko rimssu paikallaan. Mahtavat ovt lukijamäärät ja paljon käydään vieläkin, kovin ovat vain hiljaisia...
Harmaan ja ankean näköistä on ulkona, tulee taas päivä jolloin ei huvita mikään.
Illaksi on ohjelmaa, joka ehkä piristää - lapsenlikaksi menen ja toinen 10kk. on vallan äidin perään, saa nähdä kuinka mummun käy.
Tuntee itsensä tosi avuttomaksi, jos lapsi vain huutaa ja mikään ei auta, siitä on piristymiset kaukana.
Missä kaikki aamuvirkut luuraa?- KristaTee
Täällä ollaan! Ei ole harmaata, aurinko paistaa ja lämmintä on, 10 astetta.
Nyt en jaksa lukea kaikkia juttuja, tulin vain aamukahvilla käymään. Luen varmaan myöhemmin. Sen huomasin, että etusivulla oli pientä riidanpoikasta, mutta tuntui sekin selvinneen, ainakin melkein.
Pari aamua sitten käki kukkui 23 kertaa ja nyt se teki sen taas! Kai se on uskottava. 23 onnellista vuotta vielä. Jee! - folk
KristaTee kirjoitti:
Täällä ollaan! Ei ole harmaata, aurinko paistaa ja lämmintä on, 10 astetta.
Nyt en jaksa lukea kaikkia juttuja, tulin vain aamukahvilla käymään. Luen varmaan myöhemmin. Sen huomasin, että etusivulla oli pientä riidanpoikasta, mutta tuntui sekin selvinneen, ainakin melkein.
Pari aamua sitten käki kukkui 23 kertaa ja nyt se teki sen taas! Kai se on uskottava. 23 onnellista vuotta vielä. Jee!Mutta kyllä alkaa olla Pystybaariin pitkä matka ja kivinen tie.
Mie en enää jaksa!! folk kirjoitti:
Mutta kyllä alkaa olla Pystybaariin pitkä matka ja kivinen tie.
Mie en enää jaksa!!Taitaa vielä olla Pellellä muuraushommat kesken, kun alkoi kirjoittajia tänne houkutella.
Ei taida onnistua, ollaan niin tyhjäpäisiä, ettei meidän seura kiinnosta! Näin annoin tuolla jossain itseni ymmärtää.- KristaTee
folk kirjoitti:
Mutta kyllä alkaa olla Pystybaariin pitkä matka ja kivinen tie.
Mie en enää jaksa!!luovuta. Tehdään pitkospuut tuohon viereen, on helpompi kävellä.
Kaikki on katoavaista!
Toivottavasti Pysty on ja pysyy!Syvä hiljaisuus on joka puolella, johtuuko siitä, että ovea saa kolkutella kauan ennen kuin sisälle pääsee, vai ovatko kaikki jo Hesarin Keskustelufoorumilla.
Muutenkin täällä tapahtuu ihmeellisiä asioita, kirjoitin päivällä viestin, joka ei silloin tullut perille ja kirjoittaessani sen uudestaan sanottiin massapostituksen olevan kiellettyä ja äsken se ilmestyi näkyviin, kun taas kirjoitin jotain muutakin.
Täytyi poistaa se, ettei samat jutut tule moneen kertaan, mutta kyllä kesti sekin.
Kaikki lyö vastaan ja vettä tulee kuin aisaa - sadetta on kyllä odotettukin, niin vähän on kevään aikana satanut...- Pelle1Peloton
Sitä pitää juhlia!
Heti aamulla kun aukee, huikat.... Onnea Olivia!Huomenta vaan kaikille!
Mitä Pelle yöllä täällä on kuhkinut? Aukesko ovet silloin helpommin - vai tarvittiinko tiirikkaa?
Mulle kone väitti vieläkin, ettei sivua löydy, kiusaa mokoma.
Sateet ovat menneet ja aurinko paistaa, ilma on sateen jälkeen ihanan raikasta. Nyt se suvi alkaa. Eikö sanota, että sataen suvet tulevat?- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Huomenta vaan kaikille!
Mitä Pelle yöllä täällä on kuhkinut? Aukesko ovet silloin helpommin - vai tarvittiinko tiirikkaa?
Mulle kone väitti vieläkin, ettei sivua löydy, kiusaa mokoma.
Sateet ovat menneet ja aurinko paistaa, ilma on sateen jälkeen ihanan raikasta. Nyt se suvi alkaa. Eikö sanota, että sataen suvet tulevat?kolmannella yrittämällä. Toivotin jo huomenet, mutta toivotetaan nyt vielä yksityishuomenta sinulle. Sait viestisi läpi, sillä aikaa kun minä vielä omaani nyhersin.
- KristaTee
Pääsihän tänne vihdoinkin. Eilen oli ovi niin lujasti lukossa, ettei edes potkiminen auttanut. Vai lieneekö sitten sateesta turvonnut.
Kahvit hörppään helttaani ja sitten kotiin ja pesukone pyörimään. Hauskaa päivänjatkoa kaikille!- OliviaKoo, joka ei pääse ki...
Keskipäivää kaikille! Tässä muun touhun lomassa ajattelin tulla pistämään muutaman sanan.
Kone pirulainen väitti monta kertaa, että hakemaani sivua ei ole olemassakaan, mutta enhän minä kovin helposti tuommoista juorua usko ja yritin uudelleen ja uudelleen.
Lopulta antoi periksi ja avasi sivun, mutta eipä antanut kirjautua.
No, mitä tuosta, kyllä minut tunnistaa näinkin.
On Pelle1P yöllä keikkunut, mitä ihmettä se koneella siihen aikaan roikkuu, silloin vedetään sikeitä, että ollaan päivällä timmissä.
Jokohan kohta siirretään matala majamme sinne Pellen muuraamalle kivijalalle?
Folk ei ainakaan jaksa enää tallustaa tänne.
Mielipiteitä! Halooooooooo....kuuntelen.... - Pelle1Peloton
OliviaKoo, joka ei pääse ki... kirjoitti:
Keskipäivää kaikille! Tässä muun touhun lomassa ajattelin tulla pistämään muutaman sanan.
Kone pirulainen väitti monta kertaa, että hakemaani sivua ei ole olemassakaan, mutta enhän minä kovin helposti tuommoista juorua usko ja yritin uudelleen ja uudelleen.
Lopulta antoi periksi ja avasi sivun, mutta eipä antanut kirjautua.
No, mitä tuosta, kyllä minut tunnistaa näinkin.
On Pelle1P yöllä keikkunut, mitä ihmettä se koneella siihen aikaan roikkuu, silloin vedetään sikeitä, että ollaan päivällä timmissä.
Jokohan kohta siirretään matala majamme sinne Pellen muuraamalle kivijalalle?
Folk ei ainakaan jaksa enää tallustaa tänne.
Mielipiteitä! Halooooooooo....kuuntelen.......että, kun "sikeitten veto" ei syystä tai toisesta käy, ei sitä pakolla pidä yrittää. Sehän olisi väkisinmakaamista!
Ja hyvähän täällä on yölläkin keikuskella. Huonompiakin ajanvietteitä voisi olla. (esim. Kurosen kirjan lukeminen)
Siirrä vain tupa keskustaan; tai anna lupa, niin jos vaikka talkoilla... Alkaa ruohot kohta peittää vastamuuratut nurkkakivet.
Mutta ennen sitä ne kolmesatasnapanterit...
Hölökynkölökyn!
- KristaTee
Eipä taida kukaan enää jaksaa näi pitkälle kävellä, paitsi minä nyt. Hiljaista on. Näyttää vähän surulliselta koko paikka. Tuoretta kahveeta olisi, jos joku saattaisi piipahtaa.
- folk
Jos nyt sitten vielä könkkäis tänne Pystikseen,alko tulla niin hyvät kahvin tuoksut,ei voinut vastustaa.
Tännehän on ollut aika vaikea päästäkin,kun on ollu sivut tukkeessa.
Uutisissa juuri sanottiin,että jostain itä euroopasta päin on hakkeroitu Ylen sivuja ja näitä Suomi-24 sivuja.Kohta alkaa Kadotettu,se pitää katsoa,sitten onkin jo nukkumaaika. - KristaTee
folk kirjoitti:
Jos nyt sitten vielä könkkäis tänne Pystikseen,alko tulla niin hyvät kahvin tuoksut,ei voinut vastustaa.
Uutisissa juuri sanottiin,että jostain itä euroopasta päin on hakkeroitu Ylen sivuja ja näitä Suomi-24 sivuja.Kohta alkaa Kadotettu,se pitää katsoa,sitten onkin jo nukkumaaika.Kuulin kyllä Ylen hakkeroinnista, mutta en tiennyt, että meidänkin oviin oli koputeltu. Mitä ne täältä voi hakea?
folk kirjoitti:
Uutisissa juuri sanottiin,että jostain itä euroopasta päin on hakkeroitu Ylen sivuja ja näitä Suomi-24 sivuja.Kohta alkaa Kadotettu,se pitää katsoa,sitten onkin jo nukkumaaika.Könkkäämistä on ollut kaikilla tänne tulo, johtuuko hakkereista vai mistä!
Olisiko etusivulla vilkkaampaa, hiljaisia lukijoita vain näkyy käyvän...
En alkanut katsomaan Kadotettua, kun mua kiukuttaa ne ikuisuussarjat. Pakoa katsoin tämän ensimmäisen kauden, mutta taisi jäädä siihen - eihän se lopu ikinä.
Lostia lakkasin aika pian katsomasta ja sekin kestää vissiin vuosikausia.
Kesäksi loppuu kaikki ohjelmat - uusintoja
riittää...- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Könkkäämistä on ollut kaikilla tänne tulo, johtuuko hakkereista vai mistä!
En alkanut katsomaan Kadotettua, kun mua kiukuttaa ne ikuisuussarjat. Pakoa katsoin tämän ensimmäisen kauden, mutta taisi jäädä siihen - eihän se lopu ikinä.
riittää...Niitä sarjoja kun sitten pitäisi katsoa joka jakso, jotta pysyisi kärryillä. En jaksa. CSI:t voi katsoa silloin tällöin, niissä ei ole "jatkuu seuraavassa jaksossa" juttuja.
Saisi ne hakkerit painua suolle, häiritsevät meidän rauhallista elämää. - KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Könkkäämistä on ollut kaikilla tänne tulo, johtuuko hakkereista vai mistä!
riittää...mitään. Olen laittanut vaikka kuinka monta viestiä, mutta perille ne eivät mene, kellonaika näkyy mutta ei muuta. Ovat varmaan haihtuneet bittitaivaaseen.
- KristaTee
hyvää ja aurinkoista huomenta.
Kylläpä tänne oli helppo päästä. Ovi aukeni aivan kuin saranat olisi öljytty. Sen kunniaksi toin pullapitkon, vähän jäässä vielä, mutta sulaa kyllä pian.
Toivottavasti hakkerit jättävät meidät rauhaan ainakin hetkeksi, ei niitten hyökkäys ollut lainkaan hyvä ajatus.Sinä täällä vain yksinäsi olet joutunut olemaan.
Pahoittiko Marjapensaskin mielensä sheriffin touhuista niin, ettei enää tule tänne? Toivottavasti sentään!
Uskaltaisiko vielä sanoa mielipiteensä niihin poistoihin? Taitaa olla paras pitää mölyt mahassaan...
Pakollinen säätila: Kaunista, mutta kylmä tuuli.Tellastiina kirjoitti:
Sinä täällä vain yksinäsi olet joutunut olemaan.
Pahoittiko Marjapensaskin mielensä sheriffin touhuista niin, ettei enää tule tänne? Toivottavasti sentään!
Uskaltaisiko vielä sanoa mielipiteensä niihin poistoihin? Taitaa olla paras pitää mölyt mahassaan...
Pakollinen säätila: Kaunista, mutta kylmä tuuli.Eilen jotkut viestit viipyi monta tuntia ennen kuin ehtivät näkyville ja toisia ei tullut perille milloinkaan...
Hakkerit varmaan kaappasivat - mitähän ne niistä ymmärsivät!- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Eilen jotkut viestit viipyi monta tuntia ennen kuin ehtivät näkyville ja toisia ei tullut perille milloinkaan...
Hakkerit varmaan kaappasivat - mitähän ne niistä ymmärsivät!ymmärrä, tyhmät. Minunkin epätoivoiset viestit olivat ilmestyneet vasta nyt aamulla. Pitkään ovat lukeneet niitä!
Kyllä marjapensas varmaan vielä takaisin tulee. Kuka nyt täältä voisi poissa pysyä. Ymmärrän hyvin, jos hänelle paha mieli tuli. Vetäytyyhän sitä itsekin nurkkaan murjottamaan, jos viesti poistetaan. Etenkin jos siinä ei mitään pahaa ole ollut. En lukenut marjapensaan kirjoitusta, mutta arvelen, ettei siinä ketään loukattu.
Jaa, säätiedotus. Aurinkoista, tuulista ja suht´ kylmää. KristaTee kirjoitti:
ymmärrä, tyhmät. Minunkin epätoivoiset viestit olivat ilmestyneet vasta nyt aamulla. Pitkään ovat lukeneet niitä!
Kyllä marjapensas varmaan vielä takaisin tulee. Kuka nyt täältä voisi poissa pysyä. Ymmärrän hyvin, jos hänelle paha mieli tuli. Vetäytyyhän sitä itsekin nurkkaan murjottamaan, jos viesti poistetaan. Etenkin jos siinä ei mitään pahaa ole ollut. En lukenut marjapensaan kirjoitusta, mutta arvelen, ettei siinä ketään loukattu.
Jaa, säätiedotus. Aurinkoista, tuulista ja suht´ kylmää.Lauluketjun aloitus se poistettu oli - nyt rikottiin tekijänoikeuksia ja kuinka monta lauluketjua on jo ollut ja mennyt...
Ei kai ollut mitään muuta poistettavaa!
Lähti se vastausketjukin.
Näyttää siltä, että lähtee kirjoittajatkin kyllästyneenä sensuuriin, mutta en minä ainakaan ymmärrä minkään lähteä.
Alkuun kirjoittelin IS:n keskustelupalstalla ennen kuin löysin tänne.- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Lauluketjun aloitus se poistettu oli - nyt rikottiin tekijänoikeuksia ja kuinka monta lauluketjua on jo ollut ja mennyt...
Ei kai ollut mitään muuta poistettavaa!
Lähti se vastausketjukin.
Näyttää siltä, että lähtee kirjoittajatkin kyllästyneenä sensuuriin, mutta en minä ainakaan ymmärrä minkään lähteä.
Alkuun kirjoittelin IS:n keskustelupalstalla ennen kuin löysin tänne.mutta onhan täällä runojakin siteerattu? No, aina ei voi ymmärtää toisen aivoituksia. Pahalta vain tuntuu.
Ja nyt ruokaostoksille, huomennahan on pyhä ja sen kunniaksi ajattelin pyöräyttää kunnon lihakeiton.
- KristaTee
Ei ristin sielua. Istun tässä hetken muistelemassa menneitä, vaikkei niitä kuulemma saisi muistella. Vaan eipä täällä paljon muutakaan voi tehdä.
Tulisi edes joku! Olen taas "peltoleski" ja kaipaan juttuseuraa. Kuulitteko?- folk
Se on tämä matka varmaan,kun on niin hiljaista.
Nyt ottaisin oikein kunnon kermakahvit.
Kävin tuolla toisessa ketjussa muistelemassa vanhoja.
Mikä siinä onkin kun muistelee jotain vanhaa asiaa, niin tulee mieleen toinen asia ja siitä taas toinen ja niin edespäin.
Tämä pystis on siitä hyvä,kun tänne voi aina tulla höpisemään mitä mieleen tulee.
Tänne on vissiin harvemmin Shefullakaan asiaa.
En ainakaan muista. - marjapensas
minäkin tulla muistelemaan menneitä, tänne nurkan taakse seuraksesi.
Minun piponi on sen verran tiukalla nyt, että eipä taida kahvi riittää, jotain "PIIP" väkevää ja PALJON,
tarjoan sinullekkin, jos sopii?
Mikä mahtaa olla "peltoleski", kesäleskestä olen kyllä tietoinen?
Muuten menneitä on kiva muistella, kun tulevaa voin vain arvailla;) - KristaTee
folk kirjoitti:
Se on tämä matka varmaan,kun on niin hiljaista.
Nyt ottaisin oikein kunnon kermakahvit.
Kävin tuolla toisessa ketjussa muistelemassa vanhoja.
Mikä siinä onkin kun muistelee jotain vanhaa asiaa, niin tulee mieleen toinen asia ja siitä taas toinen ja niin edespäin.
Tämä pystis on siitä hyvä,kun tänne voi aina tulla höpisemään mitä mieleen tulee.
Tänne on vissiin harvemmin Shefullakaan asiaa.
En ainakaan muista.Hyvä, että toin kermaa tullessani. En nimittäin voi juoda kahvia ilman kermaa. Maito ei käy. Onhan kerma epäterveellistä, mutta mikä ei olisi?
Älä maalaa p...a seinälle. Ei sitä tiedä kuka tänne eksyy. Ainakaan nyt, kun ollaan niin kaukana kaikesta. Toivottavasti OliviaKoo/PellePeloton saavat uuden paikan pian valmiiksi. - KristaTee
marjapensas kirjoitti:
minäkin tulla muistelemaan menneitä, tänne nurkan taakse seuraksesi.
Minun piponi on sen verran tiukalla nyt, että eipä taida kahvi riittää, jotain "PIIP" väkevää ja PALJON,
tarjoan sinullekkin, jos sopii?
Mikä mahtaa olla "peltoleski", kesäleskestä olen kyllä tietoinen?
Muuten menneitä on kiva muistella, kun tulevaa voin vain arvailla;)"piip´iäkin" on, jos joku osaa käyttää hanoja/avaajaa.
Peltoleski on sellainen, että kun mies viettää kaiken aikansa pelloilla, oma kesannolla, mutta muut kaipaavat apua.
Totta kai menneitä saa ja pitää muistella. Tuolla vain joku oli täysin eri mieltä. KristaTee kirjoitti:
"piip´iäkin" on, jos joku osaa käyttää hanoja/avaajaa.
Peltoleski on sellainen, että kun mies viettää kaiken aikansa pelloilla, oma kesannolla, mutta muut kaipaavat apua.
Totta kai menneitä saa ja pitää muistella. Tuolla vain joku oli täysin eri mieltä.Kirjoitan vielä täällä vanhasta tottumuksesta.
Kiva, että Marjapensaskin on saapunut mukaan...
Ennätin jo ihmetellä Krissen peltoleskeyttä, tiesin kyllä mitä se tarkoitti, mutta muuten...
On hienoa, että homma pelaa ja apua löytyy, kun sitä tarvitaan. Joskus tuntuu, että ei nykyajan ihmiset talkooapua ymmärrä... Vai olenko väärässä?
On tainnut hanat jo jumittua vallan kiinni, kun niitä ei ole paljon tarvittu...- marjapensas
KristaTee kirjoitti:
"piip´iäkin" on, jos joku osaa käyttää hanoja/avaajaa.
Totta kai menneitä saa ja pitää muistella. Tuolla vain joku oli täysin eri mieltä.Luulin keksiväni kivankin aloituksen, mutta mettään mäni.
Ja vitsi kun ketuttaa, mahtuuhan tälle palstalle aiheita?
Joku miepuolinen valitteli, että muutama naishenkilö, täällä "pörrää", miksi valittelee, kun ei itse "pörrää"?
Ota nyt sitten selvää, mitä saa kirjoitella ja kenelle se sopii?
Elikkä "kippis ja kulaus" pörräillään;)) - marjapensas
Tellastiina kirjoitti:
Kirjoitan vielä täällä vanhasta tottumuksesta.
Kiva, että Marjapensaskin on saapunut mukaan...
Ennätin jo ihmetellä Krissen peltoleskeyttä, tiesin kyllä mitä se tarkoitti, mutta muuten...
On hienoa, että homma pelaa ja apua löytyy, kun sitä tarvitaan. Joskus tuntuu, että ei nykyajan ihmiset talkooapua ymmärrä... Vai olenko väärässä?
On tainnut hanat jo jumittua vallan kiinni, kun niitä ei ole paljon tarvittu...Hanoja meinaan, kun emäntäkin on lyönyt, "hanskat tiskille"?
- KristaTee
marjapensas kirjoitti:
Luulin keksiväni kivankin aloituksen, mutta mettään mäni.
Ja vitsi kun ketuttaa, mahtuuhan tälle palstalle aiheita?
Joku miepuolinen valitteli, että muutama naishenkilö, täällä "pörrää", miksi valittelee, kun ei itse "pörrää"?
Ota nyt sitten selvää, mitä saa kirjoitella ja kenelle se sopii?
Elikkä "kippis ja kulaus" pörräillään;))täällä pitääkin pörrätä, sitä vartenhan tämä on.
marjapensas kirjoitti:
Hanoja meinaan, kun emäntäkin on lyönyt, "hanskat tiskille"?
me niin kalkkeutuneita, että täällä vaan pörrätään ja emäntä on etusivulla, etkö huomannut?
Sheriffin poistot ovat kyllä ihan - sanonko mistä! Pitäiskö loikkia aina jollekkin spesiaalipalstalle, jos aiheesta on muualla oma palstansa. Tänään on ainakin pari alustusta lähtenyt. Ei ole oikein mitään tähdellisempää tekemistä ollut kuin kuikuilla täällä.
Kai taas täytyy tämä nurkkakuppila jättää ja mennä katsomaan kuinka uudessa paikassa pyyhkii!
- OliviaKoo
Jättäkää nyt jo tämä uppoava laiva ja siirtykää upouuteen baariin;)
Ikkunapöytä on varattu vakioasiakkaille.- hih.
:) :)
- pystybaarin.
hih. kirjoitti:
:) :)
Onko emäntää näkynyt, tahi muita mukana olleita??
- meirikki
pystybaarin. kirjoitti:
Onko emäntää näkynyt, tahi muita mukana olleita??
tuollaisista mitään!!!
Avaa oma pystis, riittääkö rahkeet?
Eilinen on vanhaa, netissä, tiesitkö sen? - täälä määräilee?
meirikki kirjoitti:
tuollaisista mitään!!!
Avaa oma pystis, riittääkö rahkeet?
Eilinen on vanhaa, netissä, tiesitkö sen?Oletkos joku palstanvalvoja??
- meirikki
täälä määräilee? kirjoitti:
Oletkos joku palstanvalvoja??
vaan pitäisi meillä olla nyt ihan omia juttuja, ollaanhan vuodessa 2009, eikö totta?
Aloitappa vaikka ihan uusi juttu, lupaan tulla täpöllä mukaan, vaan en noihin mistä ei ole harmainta tieyoakaan!!! - ja jos ei
meirikki kirjoitti:
vaan pitäisi meillä olla nyt ihan omia juttuja, ollaanhan vuodessa 2009, eikö totta?
Aloitappa vaikka ihan uusi juttu, lupaan tulla täpöllä mukaan, vaan en noihin mistä ei ole harmainta tieyoakaan!!!niin kannattaa jättää väliin, ja olla kommentoimatta:DD
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959