MIKÄ NÄKYY TÄLLÄ PALSTALLA,KEHOITAN VELJIÄ JA SISARIA JEESUKSESSA KERTAAMAAN GALATALAISKIRJEEN 5:22-23 LUKUA.EI TÄMÄ PALSTA ANNA HYVÄÄ KUVAA HELLUNTAISUUDESTA,JOS TÄTÄ PALSTAA NYT HELLAREIDEN PALSTANA VOIDAAN PITÄÄ?
VOI TÄTÄ RAKKAUDEN MÄÄRRÄÄ
3
208
Vastaukset
- RitariOlevainen
jos täällä ei rakasta homoja seurakuntaan sellaisenaan, niin on vailla lähimmäisenrakkautta tyystin, ja siitä saa mkassa.
Täysin jumalattomat tahot ovat vallanneet palstan, turhanpäiväistä jorinaa palsta enimmältään, ei mitään rakentavaa keskustelua pääse syntymään.
-Tämä palsta on kaiketi sittenkin oikeaa hedelmää kantavaa, se vaan ei näy meille, se tapahtuu palstan ulkopuolella, täthän luetään paljon, ja täällä kuitenkin julistetaan täyttä puhdasta evankeliumia, meiltä muutamilta joka tapauksessa.
-Sen tietää siitä, että pahan voimat hyökkää niin rajusti tätä plastaa vastaan, hyvä hedelmä vaan syntyy ja kasvaa salassa, ja niin onkin parempi, Jumalan sana ei tyhjänä palaja!- M@k3
Tullut mieleesi että ne ovatkin valkeuden voimat jotka hyökkäävät teitä vastaan, eivätkä suinkaan pimeyden.
- Lantionkaari
Helluntalaisten nimissä tehdään kaikkea pahaa: Ei ole saatana syytä vaan ihmiset itse ovat riidanhaluisia.
Aito demoninen pahuus tuntuu kadonneen maailmasta. Pahuuden synonyymeiksi kelpaavat nykyään tyhjät termit, kuten olosuhteiden pakko tai koko asia saatetaan kiertää puhumalla erilaisista inhimillisistä heikkouksista, kuten oman edun tavoittelusta, ahneudesta ja välinpitämättömyydestä. Maailmassa tapahtuvia pahoja asioita ei enää sälytetä supranormaalien henkiolentojen niskoille. Samalla tavoin myös hyvyys on arkistunut. Sen alkuperä ei ole Jumalasta vaan sivistyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806