Onko kaikki Suomessa kasvatettavat kääpiöhamsteri roborovskit väriltään normaaleja, eli sellaisia rusehtavia? Näin yhdessä poikaskuvassa harmaita roboja: vaihtuuko se väri iän myötä ruskeaksi? Entä minkälaisia värejä ovat husky ja normaali husky? Onko näistä väreistä kuvia jollain sivustolla? Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)
robojen väri
7
815
Vastaukset
- aloitteisuutta
kas, mutta netistä löytyikin helposti tämä vastaus...
hakutulokseen käytetty aika 2sekunttia...- daisy..
Luin kyllä monestakin paikkaa, että värejä on vain normaali ja normaali husky, joka vaalenee joskus jopa aivan valkoiseksi, mutta entäpä tämän kuvan robot? Eivät ole rusehtavia vaan harmaita, miksi?
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5745&s=images&img=16417506&do-jsBack=true - ne on
daisy.. kirjoitti:
Luin kyllä monestakin paikkaa, että värejä on vain normaali ja normaali husky, joka vaalenee joskus jopa aivan valkoiseksi, mutta entäpä tämän kuvan robot? Eivät ole rusehtavia vaan harmaita, miksi?
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5745&s=images&img=16417506&do-jsBack=truehybridejä ;)
Tummuvat kun vanhenevat,eikös nuo ole aivan poikasia vielä?
Laita alanharrastajien palstalle kysymys kuvan kanssa, kasvattajat osaavat vastata.
- Harmaita
Kyllä, minulla poikaset ovat harmaita. En ole kasvattaja ja poikaset olivat vahinko. :D
Robot ovat poikasina ja nuorina harmaita/harmahtavia. Väri muuttuu vanhempana punakeltaiseksi. Vanha hamsteri voi taas muuttaa värintä harmahtavaksi.
Suomessa on roborovskeilla vain väriä normaali, ainoa kuvio on husky, jonka vaikutuksesta hamsterin pää on valkea. Tietääkseni roborovskeilla ei ole maailmallakaan muita värejä.
Huskylla ja normaali huskylla ei ole mitään eroa, sama väri. Ensimmäinen ilmaisu on vain puutteellinen, koska siitä puuttuu hamsterin väri.
Löysin googlettamalla tällaisen kuvan: http://www.hobbydyrene.dk/Roborovski-husky-ikkehusky-okt05-1.jpg
Ylempi on normaali ja alempi on normaali husky.- daisy..
Kiitos paljon sinulle! Nyt selvisi tämäkin... :)
- Gyryton
itselläni roboni on harmaa valkea vähän mustaa niskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826