Koska otan paljon valokuvia, joudun usein lähettämään niitä sähköpostitse ja erilaisten suurten kuvatiedostojen lähettäminen monille ihmisille vie kohtuuttoman paljon aikaa.
Olen tutkimassa mahdollisuuksia avata jokin maksuton kuva-arkisto, -bogi, -albumi tms, johon pääsisi vain salasanan avulla.
Tiedättekö, onko sellaisia olemassa?
Onko teillä kokemuksia sellaisista?
Mitä osoitetta suosittelisitte?
Olisin kiitollinen opastuksesta ja välillisesti monet muutkin. ;))
Kuvakansiot yms. netissä?
14
939
Vastaukset
- Pirre*
ainakin on, olisikohan tuo tarkoittamasi jutska:
http://www.kuvaboxi.fi/main.html;jsessionid=594423D7C5233824E93E576715FAC9BB- Pirre*
optimisti-orvokki kirjoitti:
juuri tuollaisia paikkoja tarkoitin. Oletko itse käyttänyt sitä?
valokuvia boksiin, jonka hän oli avannut minulle.
Hän valitti ettei sähköpostiohjelmilla saa siirrettyä kuvia kuin muutaman kerrallaan, ja boksi onkin tosi kätevä siihen tarkoitukseen.
Hyvää huomenta vaan :) Pirre* kirjoitti:
valokuvia boksiin, jonka hän oli avannut minulle.
Hän valitti ettei sähköpostiohjelmilla saa siirrettyä kuvia kuin muutaman kerrallaan, ja boksi onkin tosi kätevä siihen tarkoitukseen.
Hyvää huomenta vaan :)sinullekin.
Tyttäresi ongelma on tuttu minullekin.
Olen istunut tosi pitkiä aikoja tietokoneen ääressä kuvia lähetellessä. Jonkun lokero voi olla täysi ja pitää lähettää kuvia moneen kertaan, toinen haluaa kuvat suurina, toinen pienenä pakettina, joku haluaisi paperikuvia jne.
Ajattelin helpottaa omaa elämääni ja ilmeisesti joudun maksamaan vähän (5 eur/kk) saadakseni mahdollisimman helpon palvelun.
Täällä on ihana aurinkoinen aamu, 5 astetta, luonto alkaa herätä vihertämään, koivut ovat vähintään rotankorvalla, tulppaanien nuput alkavat paljastaa kukkien värin, ruoho on vihreää jo aidan tällä puolellakin ja uskomattoman monia vihreän sävyjä ilmestyy maisemaan. ;))- lisäämäni vielä
sinullekin.
Tyttäresi ongelma on tuttu minullekin.
Olen istunut tosi pitkiä aikoja tietokoneen ääressä kuvia lähetellessä. Jonkun lokero voi olla täysi ja pitää lähettää kuvia moneen kertaan, toinen haluaa kuvat suurina, toinen pienenä pakettina, joku haluaisi paperikuvia jne.
Ajattelin helpottaa omaa elämääni ja ilmeisesti joudun maksamaan vähän (5 eur/kk) saadakseni mahdollisimman helpon palvelun.
Täällä on ihana aurinkoinen aamu, 5 astetta, luonto alkaa herätä vihertämään, koivut ovat vähintään rotankorvalla, tulppaanien nuput alkavat paljastaa kukkien värin, ruoho on vihreää jo aidan tällä puolellakin ja uskomattoman monia vihreän sävyjä ilmestyy maisemaan. ;))että vuodatusnetin sijasta voi tietenkin ottaa gmailin sähköpostin, siinä on aikalailla tilaa kuvatiedostojen lähettämiseen, ainoo vaan että sitten vastaanottajalla pitäisi olla vähintään samankokoinen postiloota että mahtuvat tulemaan.
Täällä aurinko vihdoin paistelee ja olen lähdössä kuvailemaan sen ehdittyä vähän laskea. Aamu ja ilta-auringossa saa parhaimman sävyiset kuvat, tiesitkö sitä? :) lisäämäni vielä kirjoitti:
että vuodatusnetin sijasta voi tietenkin ottaa gmailin sähköpostin, siinä on aikalailla tilaa kuvatiedostojen lähettämiseen, ainoo vaan että sitten vastaanottajalla pitäisi olla vähintään samankokoinen postiloota että mahtuvat tulemaan.
Täällä aurinko vihdoin paistelee ja olen lähdössä kuvailemaan sen ehdittyä vähän laskea. Aamu ja ilta-auringossa saa parhaimman sävyiset kuvat, tiesitkö sitä? :)vaan vastaanottajien postilokerot siirtonopeudet.
Kiitos ohjeista, kuvaajana olen ikuinen opettelija. Joskus matkoilla joutuu kuvaamaan myös keskipäivällä kovassa auringossa, eikä niitä kuvia paljon tee mieli muille näyttää. Vaikka kuinka etsii kuvakulmaa, kovat valon ja varjon kontrastit häiritsevät välillä tosi pahasti.
Aloitin harjoittelun viisivuotiaana, kun sain synttärilahjaksi ensimmäisen kamerani, enkä tunne vieläkään osaavani. Useimmiten tulee räpsityksi muistikuvia, kun harvoin on riittävästi aikaa yhdelle harrastukselle. ;))- Pirre*
lisäämäni vielä kirjoitti:
että vuodatusnetin sijasta voi tietenkin ottaa gmailin sähköpostin, siinä on aikalailla tilaa kuvatiedostojen lähettämiseen, ainoo vaan että sitten vastaanottajalla pitäisi olla vähintään samankokoinen postiloota että mahtuvat tulemaan.
Täällä aurinko vihdoin paistelee ja olen lähdössä kuvailemaan sen ehdittyä vähän laskea. Aamu ja ilta-auringossa saa parhaimman sävyiset kuvat, tiesitkö sitä? :)lisää, - en olekaan oikein expertti näissä kuvansiirto asioissa..:)
Kyllä ilta-aurinko on hieno kuvauskohde kun se laskee tuonne horisontin taa, - niitä kuvia minulla on paljon; hyviä kuvaushetkiä :) - sitä EV:tä
vaan vastaanottajien postilokerot siirtonopeudet.
Kiitos ohjeista, kuvaajana olen ikuinen opettelija. Joskus matkoilla joutuu kuvaamaan myös keskipäivällä kovassa auringossa, eikä niitä kuvia paljon tee mieli muille näyttää. Vaikka kuinka etsii kuvakulmaa, kovat valon ja varjon kontrastit häiritsevät välillä tosi pahasti.
Aloitin harjoittelun viisivuotiaana, kun sain synttärilahjaksi ensimmäisen kamerani, enkä tunne vieläkään osaavani. Useimmiten tulee räpsityksi muistikuvia, kun harvoin on riittävästi aikaa yhdelle harrastukselle. ;))hiukan miinukselle kirkkaalla auringonpaisteella ja tai käytä automaattisäädöistä sitä auringon kuvaa, jollei sinulla ole valaisunsäätöä, eli sitä EV'tä kamerassasi? Ota aina useampi kuva eri säädöillä samasta kohteesta, niin pikkuhiljaa opit ne asettamaan oikein. Mut 45 vuodessa luulis jo oppineen. ;))
- tulin tuossa
Pirre* kirjoitti:
lisää, - en olekaan oikein expertti näissä kuvansiirto asioissa..:)
Kyllä ilta-aurinko on hieno kuvauskohde kun se laskee tuonne horisontin taa, - niitä kuvia minulla on paljon; hyviä kuvaushetkiä :)noin tunti sitten kuvausmatkalta, saa nähdä montako kuvaa pidän hyvänä 300'sta ja montako menee bittitaivaalle. 25 kuvan luulis ainakin onnistuneen riittävän hyvin tai reissu oli hukkaan heitettyä aikaa.
Ihan myöhäinen ilta-aurinko on mukava, mutta parhaat saa silloin kun aurinko alkaa laskemaan alemmaksi, eikä porota aivan täysillä enään.
Kiitos myös toivotuksista ja ps ps, en minäkään mikään expertti vielä voi sanoa olevani, kaukana siitä. ;D
täällä:
http://photobucket.com
toimii hyvin.
T. Palomarekisteröityneet katselemaan sinun kuviasi vapaasti ja miten linkitys käytännössä toimii?
Olen hieman epäluuloinen luettuani noiden kahden - teidän ihanien aktiivisten naisihmisten - antamien osoitteiden ehtoja ja sääntöjä.
Tällä erää olen melkein kallistumassa maksullisen kuvat.fi-palvelun suuntaan. Selviäisin yhden salasanan antamisella kunkin albumin kohdalla ja kuvat säilyisivät vain haluamieni katselijoiden nähtävänä. Ymmärsin, että Pirren ilmoittamassa pitäisi antaa jokaiselle kävijälle oma vierailuoikeutensa salasanansa ja Photobucket'issa ilmeisesti linkittää kuvat. Olenkohan ymmärtänyt oikein, kun yritin laiskuuttani pikalukea ohjeita ja sääntöjä?
Palojon kiitoksia teille, tytöt!- suomenkielinen
rekisteröityneet katselemaan sinun kuviasi vapaasti ja miten linkitys käytännössä toimii?
Olen hieman epäluuloinen luettuani noiden kahden - teidän ihanien aktiivisten naisihmisten - antamien osoitteiden ehtoja ja sääntöjä.
Tällä erää olen melkein kallistumassa maksullisen kuvat.fi-palvelun suuntaan. Selviäisin yhden salasanan antamisella kunkin albumin kohdalla ja kuvat säilyisivät vain haluamieni katselijoiden nähtävänä. Ymmärsin, että Pirren ilmoittamassa pitäisi antaa jokaiselle kävijälle oma vierailuoikeutensa salasanansa ja Photobucket'issa ilmeisesti linkittää kuvat. Olenkohan ymmärtänyt oikein, kun yritin laiskuuttani pikalukea ohjeita ja sääntöjä?
Palojon kiitoksia teille, tytöt!helppokäyttöinen sivu ja riittää kun annat saman salasanan kaikille niille, joiden haluat kuviasi näkevän, kukaan muu ei niitä näe.
http://vuodatus.net oleppa hyvä. suomenkielinen kirjoitti:
helppokäyttöinen sivu ja riittää kun annat saman salasanan kaikille niille, joiden haluat kuviasi näkevän, kukaan muu ei niitä näe.
http://vuodatus.net oleppa hyvä.Tämä on tosi kiva ja näyttää helpolta. Jos on paljon kuvia, 20 Megaa voi käydä pieneksi. Ehkä sinne voisi avata useampia boxeja eri kuva- ja ihmisryhmille.
Kiitos tiedosta.- useampia boxeja
Tämä on tosi kiva ja näyttää helpolta. Jos on paljon kuvia, 20 Megaa voi käydä pieneksi. Ehkä sinne voisi avata useampia boxeja eri kuva- ja ihmisryhmille.
Kiitos tiedosta.itselläni on 7 boxia siellä, eri aiheista.
Samaan boksiin mahtuu kyllä paljon kuvia, jos antaa siinä skaalata ne kuvat vaikka 480x480 tai 640x640 kokoisiksi kuvia sen boxin kuvatiedostoihin lataamisen yhteydessä.
Oleppa hyvä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164