Tää mun seuraava teksti varmasti on hiemna outoa mut aattelin nyt hieman purkaa ajatuksiani vaikka tässä koko kirjoituksessa ei juuri taida järkeä ollakkaan..
Entinen minä: En hirveesti kiinnittänyt huomiota ulkonäkööni vaan vaatteet oli vähä mitä oli. Ei mitään sikaisia vaatteita mutta tavallisen näköistä jotka ei varmastikkaan naisissa juuri tuteita herättäneet. eli muodikuudesta ei hirveesti ollut tietoakaan.
Hiustyylinikään en hirveesti kiinnittänyt huomiota. säännöllisesti kyllä parturissa kävin mutta ei hiustyyliänikään muodikkakasi voinut sanoa. Väristä puhumattakaan.
Nykyinen minä.
Jossain vaiheessa havaihduin ja aloin miettimään että olisi ehkä syytä hieman vaihtaa tyyliä ja ruveta panostamaan pukeutumiseen ja hiustyyliin..
No siinä sitten makutuomareitten kanssa ostettiin minulle erittän hyvin sopivat vaatteet ja niihin pistettiin surutta rahaakin palamaan niin paljonko tarve vaati.
Hiusutyyli uusiksi. Nykyään hiukseni ovat melkoisen hyvännäköiset ja värikin on minulle huomattavasti paremmin sopiva kuin ennen.
ero on ollut selvä. Nykyään saan paljon kehuja ulkonäöstäni ja monesti flirttailevia katseitakin missä nyt liikunkin. Baarissakin hyvin monesti nykyisin naisseuraa saan mutta ei sieltä semmoista ole löytynyt joka haluaisi sitoutua.. yhdenillan seuraa kyllä löytyy.. (ennen ei koskaan)
Varsinainen asiani on kuitenki sellainen että tapasin silloin kun en ollut vielä kohentanut ulkonäköani niin netin välityksellä muutamia naisia johon varsinkin yhteen pahasti ihastuinkin mutta hän pisti jutun aika nopeasti poikki. Muutaman naisen kanssa todella olisin halunnut seurustella.
oletan etten saanut hänessä ihmeempiä ihastumisen tunteita aikaan ja kerta toisensa jälkeen jutut meni poikki nopeasti juuri mitäänsanomattoman ulkonäköni takia. Todella minulle sopiviakin naisia sillloin tapailin..
Tässä olen päässäni pyöritellyt että voi että kun olisin tämän yhdenkin naisen nähnyt vasta nykyään kun ulkoinen olemus on kohdallaan..
Monta naista sitä tuli junttimaisuuttaan menetettyä ja kun muutaman helmikin oli mukana niin todella surettaa etten tavannut heitä sen jälkeen kun oli saanut ulkonäköni jo suht komeaksi. Uskon että olisin ihan toidella tavalla näillekkin naisille silloin kelvannut..
Että tämmöisiä ajatuksia. Ei varmaan kellään ole samanlaisia mietteitä koskaan ollut??
Pinnallistahan se näiden nuorten naisten kanssa on mutta ei se nykyään ole mikään ihme ja tilanne on todella se että ulkonäkö pitää olla kunnossa että homma toimii..
ajatuksiani!
9
851
Vastaukset
- sasasaa
tottahan se on että nuorten naisten mielestä miehen pitää näyttää suht hyvältä. Ei niitä verkkarit jalassa isketä :D Tohon ulkoasuun kun vielä lisää tietyn itsevarmuuden niin jo alkaa hommat naisten kanssa sujua
- treknor
Ei minua ainakaan verkkarit estäneet saamasta naista, tosin olin sak´lilla ehkä vaikutti asiaan. jos baariin menee plökät päällä ei varmasti pimpsaa tipahda.
treknor kirjoitti:
Ei minua ainakaan verkkarit estäneet saamasta naista, tosin olin sak´lilla ehkä vaikutti asiaan. jos baariin menee plökät päällä ei varmasti pimpsaa tipahda.
Pilluahan sitä vain jahdataankin. Itse 20v. ja en ole kertaakaan harrastanut seksiä, ihan omasta tahdostani. Ihmettelen, että eikö miehillä oikeasti ole muuta mielessä ?
- minäkin^
Paahdin kirjoitti:
Pilluahan sitä vain jahdataankin. Itse 20v. ja en ole kertaakaan harrastanut seksiä, ihan omasta tahdostani. Ihmettelen, että eikö miehillä oikeasti ole muuta mielessä ?
ihmettelen tai sanotaanko että eikö kellään ole muuta mielessä naisilla/miehillä? Tuntuu, että kaikki vain janoavat seksiä, eikö teillä muuta siellä päässä liiku, mulla ainakin on monta muuta asiaa jotka menevät seksin edelle.
- ei edes
minäkin^ kirjoitti:
ihmettelen tai sanotaanko että eikö kellään ole muuta mielessä naisilla/miehillä? Tuntuu, että kaikki vain janoavat seksiä, eikö teillä muuta siellä päässä liiku, mulla ainakin on monta muuta asiaa jotka menevät seksin edelle.
tee mieli seksiä ennenkuin on jotain muutakin. Mieli voi tietysti tehdä ja tekeekin usein,päässä muuta liikukkaan, mutta silti se laatu ratkaisee ja korvaa määrän ;)
- ei päde kaikkiin.
mut iskettäis kyllä paremmin verkkarit jalassa, kuin täydessä tällingissä partavedeltä lemuten. Että pitkät sulle vaan.. :) En kestä mitään ulkonäköpellejä, haluan miehen, joka tietää olevansa mies, ilman, että pitää mennä makutuomarin kanssa vaatekaapille. Ehkä ap on myös menettänyt sillä joitakin, että omakuva on yhtä kuin peili, vaatteet on mun aatteet ja itserakkaus ja vaatekaappiin pohjautuva itsetunto. Ehkä mä olen sen verran nihilisti, että kun se sisäpuoli merkitsee kuitenkin enemmän, niin monesta viimeisen päälle stailatusta tulee mieleen rasvainen sliippi.
- kiribati
ei voi kiistellä, mutta henkilökohtaisesti en voi sietää värjättyjä hiuksia miehellä. Poikkeuksena gootit, punkkarit tai muut marginaaliryhmät, joilla erikoinen hiusväri on osa huomiota herättävää ulkonäköä. Mutta "tavismiehellä" valkaistut tai tummennetut hiukset ovat MINUN (sic!) mielestäni järkyt, kyllä suomalainen mies saa olla ihan maantienvärinen.
Mutta hyvä on, jos omassa ikäryhmässäsi homma on tuolla konstilla lähtenyt toimimaan. Muista kuitenkin, että ne trendikkäät vaatteet ovat trendikkäät vain vähän aikaa, eli jos joku ihastuu sinuun ulkomuotosi ansiosta niin älä päästä tasoa laskemaan tulevaisuudessakaan vaan kiikuta kiltisti satasia vaatekauppoihin muutaman kuukauden välein.- ap.....
Mielenkiintoine mielipide histen värjäyksestä. Itse värjäilen niitä nykyisin aina kun rupeaa hiusjuurka ikävästä pukkaamaan. Kyllä tämä nykyinen väri minulle paljon paremmin sopii kun alkuperäinen värini. Liekkö ikäsi syynä kileteiseen suhtautumiseen värjäyksistä vai ovatko useammatkin naiset tätä mieltä että värjäys on täyisn turn off!
- ihmiset
on yleensä huonoja ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796