Miten ihmeessä voidemaisen luomivärin saa pysymään siellä missä kuuluukin?Ei mene kauaa kun se on jo rutussa luomivaossa ja luomella ei ole mitään.Olen kokeillut puuterointia,luomen pohjustusvoidetta,molempia yhdessä ja ilman kumpaakin...Vieläkö keinoja löytyy vai jouduko palaamaan puuterimaisiin väreihin?Onko merkeisä eroja?Olen kokeillut oriflamen sekä lorealin versioita,kummassakin sama juttu.
Voidemainen luomiväri
6
677
Vastaukset
- AvonJaanuska
voidemainen ei kestä, koska oma luomeni on ns. rasvainen, kaikista paras on nuo puuterimaiset luomivärit.
- N33
Harvalla ne tosiaan pysyvät luomella...kokeile Oriflamen under eye concealeria ja kiinnitä se irtopuuterilla.
Jotta voidemainen luomivärisi ei mene ihan hukkaan voit sipaista voidemaista väriä tehosteeksi puuterimaisen luomivärin päälle, myöskin bil/juhlameikkiin kulmaluulle :) Huomaan, että mulla ns halpisluomivärit tekevät monesti tuon, oli sitä silmämeikinpohjustusainetta ja irtopuuteria siinä päällä sitten miten paljon tahansa. Rimmelin on ollut pahinta. Sittemmin ostin kokeeksi Lancomen ja se kyllä pysyy hyvin. Eikä sillä hintaakaan ole paljon, kun vertaa moniin marketeistakin saataviin luomiväreihin. Monet duopaketit maksavat hyvinkin n.15 euroa, joten Lancomen luomiväripaletti oli ihan samaa hintaluokkaa.
- onnisti!
sain perjantaina uutukaisen Avonin "hohtava duon" jossa on rajaus- ja luomiväri samassa putkilossa. Rajausta en osaa käyttää mutta tuon voidemaisen ihanan värisen luomivärin vuoksi tilasin sen, siinä on jopa kiillettä mukana - hirvitti - olen j o 44 -vuotias. Mutta - koko eilinen lauantai hääjuhlissa ja silmäni olivat tosi kauniit eikä paakkuuntunut luomivakoon!! Värinä oli Cafe, koska se oli sillä tavalla huomaamaton että näytti suht luonnolliselta mutta silti huolitellulta meikiltä, aivan ihana. Ja kait myös muidenkin mielestä, sillä silmiäni ja koko meikkiäni kehuttiin muutenkin. Pyrin ns. nude-meikkiin, "paljon" kasvoilla mutta näyttää luonnolliselta.
En olisi ikinä uskonut ostavani tässä iässä kiiltopitoista voidemaista luomiväriä, mutta pakko oli kokeilla kun väri näytti niiin houkuttelevalta esitteessä ja hintakin oli vain 11,90.
Kyllä niitä ylläreitä tulee noissa edullisissakin meikkivalinnoissa.- luomiväri.
En tajua mikä idea niissä edes on ku eivät pysy tai siis "paakkuuntuvat". Mulla on Clarinsin Multiblush vai mikä sen nimi onkaan; poskipuna, luomiväri ja huulipuna samassa. Laitoin sen päälle Biothermin samansävyistä puuterimaista luomiväriä niin pysyi, mutta mitäs järkeä on laittaa kahta samanväristä päällekkäin.
- N33
luomiväri. kirjoitti:
En tajua mikä idea niissä edes on ku eivät pysy tai siis "paakkuuntuvat". Mulla on Clarinsin Multiblush vai mikä sen nimi onkaan; poskipuna, luomiväri ja huulipuna samassa. Laitoin sen päälle Biothermin samansävyistä puuterimaista luomiväriä niin pysyi, mutta mitäs järkeä on laittaa kahta samanväristä päällekkäin.
voidemainen luomiväri Forever eyes cream eyeshadow :) se kyllä pysyy...itse asiassa se kuivahtaa luomille ja jää siihen kauniisti silkimäiseksi. 6 eri värisävyä sulautuvat mukavasti yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612300En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101554
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751539Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151498Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061111
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999