Niin, eli lueskelin noita jaksoselosteita CBS:n omilta sivuilta ja sain sen käsityksen, että Gary löysi piilotetun koskemattomuuspalkinnon, jonka piti taata koskemattomuus siihen asti, että jäljellä on neljä kilpailijaa. Gary kuitenkin putosi jo seuraavassa heimoneuvostossa. Osaisiko joku sanoa miksi näin?? Vai ymmärsinkö minä väärin?
Selviytyjät/Gary *spoilaa*
kymysys
1
508
Vastaukset
- mutta vain 1 käyttökerta
Patsaan suoja oli voimassa siihen saakka, kunnes jäljellä on vain 4 kisaajaa. Siis sitä saattoi pantata ja pitää jemmassa kunnes luuli tarvitsevansa.
Jos Cary ei olisi ollut pudotusuhan alla edelliskerralla, olisi voinut säästää ja käytää patsaan koskemattomuuden myöhemmin, mutta nyt oli vähän kuin pakkosauma pistää patsas kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709