Kertokaa ihmiset mitä kyseinen polttoaine maksaa satamissanne. Itse aloitan ketjun. Lappeenranta n.85c/l
Moottoripolttoöljyn hinta..
26
6380
Vastaukset
- Joskin nousee
Hinta on siis pysynyt "vakaana" talven ajan.Niillä main Saimaalla keskimäärin viime kesänä tankkailtiin.Ollaan tyytyväisiä tuohon hintatasoon,jos säilyy koko kesän.Seuraavana kesänä onkin polttoaineen väri keltaisempaa ja hintakin varmaan Euron tietämillä.
- hintaa
Hangon itäsatamassa 0.869, viime kuussa taisi olla 0.889/0.899 paikkeilla...
- viides viidettä
viime lauantaina 0,894€
- 33670
Hinta 2 vko sitten moottoripolttoöljylle 0,69 €/l
- hinta
70c/l
- Mikä laatu.
Olikohan kaupan kohteena moottoripoltto-öljy vai oliko tarjouksessa ylihintaan lämmitys poltto-öljy.Nyt keskustellaan moottoripoltto-öljyn hinnasta. Saisko selvennyksen.
- myöskin
70 c/l
- sama
myöskin kirjoitti:
70 c/l
Kyseisellä huoltoasemanpitäjällä on asiakkaina myös suuria koneurakoitsijoita, joten tankkiauto tulee aina täydellä ja purkaa kaiken sataman lisäksi ehkä vain yhteen paikkaan. Monella pikku veneasemalla joudutaan tilaamaan vain 5-10 m3, jolloin toimitushinta öljy-yhtiöltä on aivan toinen.
- ihan kohtuullista
0,798e
- Turussa päin
Tankkiautosta 0,615
- huvittaa
suoraan tankkerista? Sinäkö ostit 45 litraa suoraan tankkiautosta? MIksi pitää aina laittaa puuta heinää eikä pysytä asiassa vai väitätkö että ostit 15000 litraa kerralla?
- halpaa
ja sain ennenkuin vartija näki 25 litraa eikä maksanut mitään..
- Turussa päin
huvittaa kirjoitti:
suoraan tankkerista? Sinäkö ostit 45 litraa suoraan tankkiautosta? MIksi pitää aina laittaa puuta heinää eikä pysytä asiassa vai väitätkö että ostit 15000 litraa kerralla?
Tankkiauto sen rantaan toi ja 1400 litraa ostin enkä 45 tai 15000 litraa.
Tuhat litraa on pienin määrä kun tuovat ilman eri veloitusta tankkiautolla.
Pysyinhän asiassa enkä kirjoitellut puuta heinää pöljä.
- Päijänne
Bensiini 95 1,42 ?/litra
Moottoripolttoöljy 0,79 ?/litra - JoJo
Lauantaina Taalintehtaalla hinta oli 0,865 €/l.
- ostanut
mo-pö 0.89€
- 3D MV
0.790 viikko sitten.
- Kellis
polttoöljy 79c 19.5
- lossivahti-saimaa
Partakosken Parrankuohun Rosvo-Roopella hinta 1,09!!! Kallista... elämä on... Mutta joka tapauksessa kannattaa tankata muualla...
- Haaselius
Hyvä tietää paikan hintataso. Taidanpa tankata muualla. Onko kaikki muutkin hinnat noussu pilviin Partakoskella?
- helostoma temminki
Warkauden Wierasvenesatamassa PÖ maksoi 15.6.2007 0,95€ litra, joten ajakaa ohi vaan! Tuossa on reilut 25-30snt ylihintaa.Siis sen normaalin katteen lisäksi mitä polttoainejakelijat suurine ostoerineen saavat.
Iloista veneilykesää! - moottoripolttoöljyä
saa?
Helsingin (ex Sipoon) Karhusaaren huoltsikan laiturista. Tosin tulli on tehnyt jo ratsioita Helsingin edustalla.
- sitä...
saa monilta huoltoasemilta ihan niin kuin tähänkin asti. Tankissa lukee Polttoöljy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816