tietoa mistä löytäisi halvan hotellin Luxorista. Onko kukaan matkustanut sinne omatoimisesti?
onko
8
898
Vastaukset
- siellä
Onhan siellä halpoja. Halvimmillaan 1.40€ / vrk.
Parilla kympillä asut jo todella hyvin.
Netti auttaa asiassa.
Omatoimimatkaajalle helppo ja turvallinen paikka. Jos haluat nimenomaan hotellia, katso vaikka Hostelworldista, www.hostelworld.com
Voin myös suositella tätä hotellia, paikan kattoterassi on suosittu paikka, sinne voi toki mennä ilman huonevaraustakin. Siellä on monesti lämmintunnelmaisia illanviettoja ym.
http://www.el-gezira.com/E/prices.htm
Paikka on aivan lautan (Niilin yli) tuntumassa, pääsee kätevästi joka paikkaan. Lähellä on pieniä kauppoja, internet-kahvila jne. No, koko Luxorissa on lyhyt matka joka paikkaan ;-)
Siinä vieressä on myös Nile Valley Hotel.
http://www.nilevalley.nl/html/en000001.htm
Kaikkein eniten suosittelen vuokraamaan asunnon. Kun katsot alla olevien linkkien hintoja, eivät ole päätä huimaavia ja osa tulee jopa edullisemmaksi kuin tuo El-Gezira -hotelli. Asunnoissa on ihanaa yksityisyyttä, oma terassi (yleensä) sekä vielä kattoterassi koko talon käyttöön, mutta harvemmin olen ketään siellä samaan aikaan kanssani nähnyt. Taloissa on normaalisti 2-4 asuntoa. Linkkien takana on kaikista asunnoista kuvat.
Asunnot West Bankin puolella (rauhallisempaa, kauniimmat maisemat):
http://www.luxor4flats.com/flats_rent_west.html
Asunnot East Bankin puolella (kaupungin puoli):
http://www.luxor4flats.com/flats_rent_east.html
Itse varailin tuolta juuri kesäksi kämppää...jotain ongelmaa vastauksen saamisessa, mulla ei ainakaan tullut ensin vastausta ja sitten kuulin että se joka hoitaa niitä, sillä oli jotain kiireitä...ken on kiinnostunut, voin antaa yhteystietoja mistä kysellä tällä hetkellä...guzel(at)suomi24.fi
Noi kämpät on ihania :-)- lomailija
Voi vitsi kuin ihanii ja suht edullisii kämppii noi!! Onks tietoo löytyyks Hurghadast samantyyppisii? Linkkejä tietty olis kiva saada jos jollain on tietoo...
- merjahurghada
lomailija kirjoitti:
Voi vitsi kuin ihanii ja suht edullisii kämppii noi!! Onks tietoo löytyyks Hurghadast samantyyppisii? Linkkejä tietty olis kiva saada jos jollain on tietoo...
on monen tasoisia ja hintaisia !Hintataso Luxor ja Hrg melkein sama!Kivoja halpoja hotelleita, myös yksityiset vuokraavat asuntoja, täällä ei varsinaisesti ole vuokravälitystoimistoja mutta kun asia on ajankohtainen voin auttaa majapaikan hommaamisessa.kerrot vaan minkälaisen asunnon haluat haluat ja kuinka pitkäksi aikaan!
- Mirkris
Olen lähdössä marraskuussa taas Luxoriin ja olen vuokraamassa huoneiston. Tällä kertaa ajattelin Länsirannan puolta. Jos sen huoneiston vuokraa netin kautta niin laittavatko ne jonkunlaisen vahvistuksen tulemaan että sellainen asunto sitten todella on kun Luxoriin saavun. Ja miten sinne asunnolle löytää vai onko niillä joku yhdyshenkilö jonka kanssa voi treffata jossain ja joka näyttää asunnon, antaa avaimet ja lunastaa rahat. Kaupungin puolella sovin vuokranantajan kanssa että tapaamme hotellin ulkopuolella ja hän vie mut huoneistoon. Viimeksi huoneistoni oli aivan keskustassa ja hinta oli korkeampi kuin mitä näissä asunnoissa, maisemat ovat kyllä todellakin kauniimpia Länsirannalla kuin Itärannalla.
Mirkris kirjoitti:
Olen lähdössä marraskuussa taas Luxoriin ja olen vuokraamassa huoneiston. Tällä kertaa ajattelin Länsirannan puolta. Jos sen huoneiston vuokraa netin kautta niin laittavatko ne jonkunlaisen vahvistuksen tulemaan että sellainen asunto sitten todella on kun Luxoriin saavun. Ja miten sinne asunnolle löytää vai onko niillä joku yhdyshenkilö jonka kanssa voi treffata jossain ja joka näyttää asunnon, antaa avaimet ja lunastaa rahat. Kaupungin puolella sovin vuokranantajan kanssa että tapaamme hotellin ulkopuolella ja hän vie mut huoneistoon. Viimeksi huoneistoni oli aivan keskustassa ja hinta oli korkeampi kuin mitä näissä asunnoissa, maisemat ovat kyllä todellakin kauniimpia Länsirannalla kuin Itärannalla.
Kyllä yleensä on joku vastassa, jos sitä toivot. Kannattaa muistuttaa tästä erikseen, sillä aika monet taitavat mennä ominkin päin vuokraamilleen asunnoille - saa ehkä vähän edullisemmin kuljetuksen kun ottaa "lennosta". Tosin ei puhuta niin suurista rahoista meidän mittakaavassa, että siinä kauheasti säästäisi.
Ja mielestäni kaikkiin näihin voi luottaa, että on asunto kun olet perillä. Luxor on niin pieni tuppukylä, että sana leviää eikä siellä vuokraisännilläkään ole varaa menettää rahaa, mainetta tai asiakkaita. Toisekseen jos puhutaan Luxor4flats'n asunnoista - mikäli jokin ei toimi, heille voi/pitää valittaa, koska jos ilmenee huomattavia virheitä yms. he poistavat ko. vuokraisännän asunnon listoiltaan!
Olen tässä aina satunnaisesti katsellut hintoja ja kysellytkin (siis muualta kuin Luxor4flats) ja kovinpa ovat kalliita. Joskus olen kysynyt parilta vuokraisännältä suoraan hintoja (joilla asunnot Luxor4flats'n listoilla) ja ovat antaneet hieman kalliimpia hintoja minulle. Eli Luxor4flats on neuvotellut ihan kivat hinnat noille...
Luxor4flats tarjoaa myös "meet and greet" palvelua (mutta niin kyllä kaikki muutkin, ainakin kun kysyy).
Tässä vielä yksi sivusto:
http://www.egypt-hotel-luxor.com/egypt-hotel-luxor-rent -sales.htm
Tuolla on myös hotelli, mutta huomatkaa mitä kivaa pientä luksusta löytyy sivulta, jonka linkin annoin!
Ihana huvila OMALLA UIMA-ALTAALLA. Eikä ole kallis jos vertaat kunnon hotellien hintoihin! Moni maksaa hyvinkin 40 euroa yöltä/hlö hotellista (ja enemmäkin), mutta hotellissapa ei saa olla yksin uima-altaalla ;-)
4000 LE huvilasta per viikko. Wau. Huvila- ja asuntohinnat ovat aina per asunto/huvila, EI per henkilö. Hotellit taas ilmoittavat hinnat per hlö, joten todellakin tuosta tulee aika edullinen jos on kaksikin tyyppiä matkassa, puhumattakaan että enemmän.
Tuolta voi kysellä myös ihan tavallisia - ja vähän edullisempia - asuntoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019