Hänen hevi-villityksensä nakertaa hänen uskottavuuttaan laulajana.Hänen hevitulkintansa osoittavat,miten kapea-alainen tyylilaji hevi on.Ja miten paljon hevimusiikin vaikuttavuus on kiinni esittäjän persoonasta ja ulkoisesta olemuksesta.
Arinkin suurin faniryhmä on keskenkasvuiset teinipojat,jotka kuvittelevat ihailevansa rock-tähteä,joka kuitenkin on vain ikäistään nuorempi pop-idoli.
Arin ääni on kaunis.Mutta.
92
3254
Vastaukset
- SVT
Tietääkseni Arin, sen paremmin kuin muidenkaan idolsien kannattajista ja faneista ei ole tehty ja ainakaan julkaistu mitään virallista tilastoa.
Et siis voi tietää mitään kenenkään fanipohjasta ja kuuntelijoista.- Tilastoja ei ole tehty
Mutta keskustelujen perusteella syntyy tietynlainen kuva kirjoittajista.
Niin on aina syntynyt, ja niin tulee aina syntymään. - nimenomaan
Tilastoja ei ole tehty kirjoitti:
Mutta keskustelujen perusteella syntyy tietynlainen kuva kirjoittajista.
Niin on aina syntynyt, ja niin tulee aina syntymään.nämä anti-Arifanit vaikuttavat enimmäkseen olevan keskenkasvuisia, huonosti kasvatettuja kakaroita. Kenenköhän faneja lienee? Ainakin Kristiina- faneilla tuntuu olevan jotain Aria vastaan? Kenestäkään muusta idolskilpailijasta ei ole kirjoitettu niin inhottavia ja vastenmielisiä kommentteja kuin Arista.
Kirjoitusten perusteella on helppo päätellä, että Arilla on paljon myös aikuisia ja fiksuja faneja, jotka osaavat perustella mielipiteensä, eivätkä lähde heti solvaamislinjalle, jos toinen ei ole samaa mieltä. - Kysyn vaan.
nimenomaan kirjoitti:
nämä anti-Arifanit vaikuttavat enimmäkseen olevan keskenkasvuisia, huonosti kasvatettuja kakaroita. Kenenköhän faneja lienee? Ainakin Kristiina- faneilla tuntuu olevan jotain Aria vastaan? Kenestäkään muusta idolskilpailijasta ei ole kirjoitettu niin inhottavia ja vastenmielisiä kommentteja kuin Arista.
Kirjoitusten perusteella on helppo päätellä, että Arilla on paljon myös aikuisia ja fiksuja faneja, jotka osaavat perustella mielipiteensä, eivätkä lähde heti solvaamislinjalle, jos toinen ei ole samaa mieltä.Miksi solvaat muiden mielipiteitä?
Sinähän olit Ari-fani, jos oikein ymmärsin. - lho
nimenomaan kirjoitti:
nämä anti-Arifanit vaikuttavat enimmäkseen olevan keskenkasvuisia, huonosti kasvatettuja kakaroita. Kenenköhän faneja lienee? Ainakin Kristiina- faneilla tuntuu olevan jotain Aria vastaan? Kenestäkään muusta idolskilpailijasta ei ole kirjoitettu niin inhottavia ja vastenmielisiä kommentteja kuin Arista.
Kirjoitusten perusteella on helppo päätellä, että Arilla on paljon myös aikuisia ja fiksuja faneja, jotka osaavat perustella mielipiteensä, eivätkä lähde heti solvaamislinjalle, jos toinen ei ole samaa mieltä."Kenestäkään muusta idolskilpailijasta ei ole kirjoitettu niin inhottavia ja vastenmielisiä kommenteja kuin Arista".
Ai miksikö,etkö kuuntele kun Ari heittää läppää "huumorilla"! - No kysy pois..
Kysyn vaan. kirjoitti:
Miksi solvaat muiden mielipiteitä?
Sinähän olit Ari-fani, jos oikein ymmärsin.En solvannut ketään, sanoin vain että VAIKUTTAVAT olevan... (siis kirjoitustensa perusteella). Tutustu itse ensin aiheeseen ennenkuin ruopeat TUOMITSEMAAN!
En myöskään solvaa kenenkään mielipiteitä, vaan sitä miten ne esitetään. Minä en ole ketään täällä palstalla esim. homotellut, haukkunut kenenkään ulkonäköä, lauluääntä jne., enkä kyllä hyväksy sitä muiltakaan. - metsänpoikatahdon...
lho kirjoitti:
"Kenestäkään muusta idolskilpailijasta ei ole kirjoitettu niin inhottavia ja vastenmielisiä kommenteja kuin Arista".
Ai miksikö,etkö kuuntele kun Ari heittää läppää "huumorilla"!tuokin, mutta näitä törkeitä ja härskejä kommentteja oli jo ennen näitä "huumorinkukkasiakin".
- Käräjille mennään heti.
No kysy pois.. kirjoitti:
En solvannut ketään, sanoin vain että VAIKUTTAVAT olevan... (siis kirjoitustensa perusteella). Tutustu itse ensin aiheeseen ennenkuin ruopeat TUOMITSEMAAN!
En myöskään solvaa kenenkään mielipiteitä, vaan sitä miten ne esitetään. Minä en ole ketään täällä palstalla esim. homotellut, haukkunut kenenkään ulkonäköä, lauluääntä jne., enkä kyllä hyväksy sitä muiltakaan.Mielipiteitä on monia, se pitää ymmärtää.
Henkilökohtaisuuksiin ei kyllä mennä, siitä pidän huolen.
Jokainen lukija päättää itse, mitkä asiat häntä loukkaavat. - ajattelit
Käräjille mennään heti. kirjoitti:
Mielipiteitä on monia, se pitää ymmärtää.
Jokainen lukija päättää itse, mitkä asiat häntä loukkaavat.käräjöidä, Idols finalistien vai omien nimimerkkiesi?
- kai tiemmä
Käräjille mennään heti. kirjoitti:
Mielipiteitä on monia, se pitää ymmärtää.
Jokainen lukija päättää itse, mitkä asiat häntä loukkaavat.käräjöikin sitten virtuaalikäräjillä. Onko suomi24:lla sellanenkin palsta?
- Älä sekaannu turhanpäite as...
ajattelit kirjoitti:
käräjöidä, Idols finalistien vai omien nimimerkkiesi?
Ei pidä olla liian utelias.
- palstoja löytyy
kai tiemmä kirjoitti:
käräjöikin sitten virtuaalikäräjillä. Onko suomi24:lla sellanenkin palsta?
Tiedoksi sinulle vaan, ettei palstoilla käräjöidä, vaan ihan muualla.
Ymmärrät asian, kun lueskelet ja otat hieman asioista selvää.
Mut kiva, että olet aidosti kiinnostunut asiasta. - senvuoksi
palstoja löytyy kirjoitti:
Tiedoksi sinulle vaan, ettei palstoilla käräjöidä, vaan ihan muualla.
Ymmärrät asian, kun lueskelet ja otat hieman asioista selvää.
Mut kiva, että olet aidosti kiinnostunut asiasta.näillä keskustelupalstoilla ei ole mitään luotettavuutta, ainakaan minun silmissäni.
- ihokkaalla
olevan parempaakin tietoa, tullessaan väittämään päättömiä tanne.
Kuka ei usko Ariin ja se ketä ei usko, niin mitä sitten. Meitä uskovia on pilvin pimein ja kesäkuun alussa meitärunsain mitoin enemmän.
Jos Ari ei sulle kelpaa niin se on oikeestaan vaan ihan hyvä asia, sillä on hyvä olla olemassa myös niitä jotka pitää toisia täällä maan pinnalla. Tänään on kyllä leijaillut aika pilvissä.
Jollet satu tietää niin Arilla on taivaallisen ihana ääni. Se ei hivele yksin korvia vaan se sivelee sielua ja sisuksia kuin enkelin siiven höyhenillä. Jos Arin ääni olisi juotavaa, niin minä joisin itseni hukuksiin.- lho
Ari on todella sympaattinen luonne,ei vähättele ,eikä aliarvioi muita aritsteja.
Edes huumorimielessä,Ari vaikuttakin aika tosikolta. - odotetaan
Olisi mielenkiintoista tietää kuka IHO:n takana lymyilee. Ei julkinen galleria sivu...
Eihän Arin hevilevyä ole vielä edes julkaistu.Haloo. - Ei julkinen sullakaan
odotetaan kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää kuka IHO:n takana lymyilee. Ei julkinen galleria sivu...
Eihän Arin hevilevyä ole vielä edes julkaistu.Haloo.Eikä tarvitse ollakaan julkinen ja hyvä, ettei ole.
- Totuudessa pysytään.
Sulla ei tunnu olevan mitään tietoa, joten miksi täällä turhasta itseksesi väittelet.
Nyt vaan nalle kainaloon ja nukkumaan, niin jaksat huomenna Euroviisut katsoa.
- kanssasi samaa mieltä.
Jotenkin Arin ääni ei kuulosta enää ollenkaan hyvältä.
Onko se ääni liian "ohut", vai mikä mättää?
Tuohon en osaa vielä vastata, mutta kyllästynyt ja pettynyt olen Ariin.
Valitettavasti nyt näin.- nykyinen fani
Ja minä olin tähän asti sen ja sen fani, mutta nyt olen ex-fani. Valitettavasti nyt on näin.
- dr shrink
Sun pakkomielteesi Ariin näyttää vain kasvavan. Taas uusi avaus Arista, oletko jo unohtanut Kristiinan kokonaan?
Varo vain ihokas, seuraavaksi alat kai väijyä Aria?;DDD
Oireiden lievitykseen laita pikainen ennakkotilaus Free Record Shop'iin Arin levystä, ettet vain jää ilman. Youtubesta voit ensiapuna käydä kuuntelemassa Arin uusimman biisin Hear My Call.- lho
Korvani on siunattu Aksulle,siinä on mies ja ääni,joka saa todellisuuden katoamaan jonnekkin kauas.AKSU on punk,enemmän kuin Sid ja Rotten yhdessä koskaan,ikinä,milloinkaan!!!
- dr denial
lho kirjoitti:
Korvani on siunattu Aksulle,siinä on mies ja ääni,joka saa todellisuuden katoamaan jonnekkin kauas.AKSU on punk,enemmän kuin Sid ja Rotten yhdessä koskaan,ikinä,milloinkaan!!!
on yksi oire myös monessa mentaalipuolen sairaudessa. Toinen selvä merkki huolestuttavasta terveydentilasta korvien välissä on tietenkin ettei itse huomaa tilaansa;D
Piipaapiipaapiipaapiipaa - lho
dr denial kirjoitti:
on yksi oire myös monessa mentaalipuolen sairaudessa. Toinen selvä merkki huolestuttavasta terveydentilasta korvien välissä on tietenkin ettei itse huomaa tilaansa;D
PiipaapiipaapiipaapiipaaTuollainen luonnehdinta Arista on minusta mauton!
Ja onhan se Ari oikonut kärkkäitä sanomisiaan,eikö? - dr love<333
lho kirjoitti:
Tuollainen luonnehdinta Arista on minusta mauton!
Ja onhan se Ari oikonut kärkkäitä sanomisiaan,eikö?Ja taas jauhat Arista, vaikka kyse oli ihan muusta.
Onneksi tilanne ei olekaan niin huolestuttava kuin ensin luulin. Kysymyshän on RAKKAUDESTA - sitä se teettää
lho kirjoitti:
Siihen jätkään jää kaikki koukkuun tavalla tai toisella. Niin se vaan on.
- mielipiteeseen
vaikka kuulutkin marginaaliin, ja saat uskotella itsellesi meistä Arista pitävistä ihan mitä haluat. Heviä löytyy sangen laajalla skaalalla, ja Arin laulama power-metal vaatii laulalajalta paljon. Tänään YleXiltä tullut Hear my Call oli upea veto Arilta, ääni toimi niin alhaalla kuin ylhäällä. Huomenna voit jälleen ihastella Arin ääntä kun samaiselta kanavalta tulee 13:30-13:50 Ari-speciaali.
- Oikeestikko tykkäsit?
No ei ole suuret vaatimukset sulla.
- lho
Top of the world oli parasta mitä Arilta oli lupa odottaa,kaikki rankempi tekee vääryyttä Arille,joka on todella pehmo-popin seuraava suuri nimi.Hear my call oli kappale ,joka olisi voitu soittaa mukulakivillä.Olet selvästi sellaisesa Ari hurmiossa,että et tajua todellisuutta.
- nyt niin
lho kirjoitti:
Top of the world oli parasta mitä Arilta oli lupa odottaa,kaikki rankempi tekee vääryyttä Arille,joka on todella pehmo-popin seuraava suuri nimi.Hear my call oli kappale ,joka olisi voitu soittaa mukulakivillä.Olet selvästi sellaisesa Ari hurmiossa,että et tajua todellisuutta.
mutrussa, että...sinun mielipiteesi eivät vaikuta
Arin tekemisiin vaan ainoastaan siihen,mitä itse
teet. - kauhean
lho kirjoitti:
yksinäinen ja siksi vihainen. Kyllä suakin joku joskus vielä halaa, mutta kiukuttelu kannattaa lopettaa, se ei ole miehekästä. Pusi, pusi, hali, hali.
- mielipiteesi.
nyt niin kirjoitti:
mutrussa, että...sinun mielipiteesi eivät vaikuta
Arin tekemisiin vaan ainoastaan siihen,mitä itse
teet.Jokainen tekee, kuten tahtoo, mutta kaikesta ei tarvitse pitää.
Se on tässä pointti. - Oikeestikko?
kauhean kirjoitti:
yksinäinen ja siksi vihainen. Kyllä suakin joku joskus vielä halaa, mutta kiukuttelu kannattaa lopettaa, se ei ole miehekästä. Pusi, pusi, hali, hali.
Yhdyn edelliseen viestiketjuun.
Tämän keskustelupalstan vois lopettaa.
Kellään ei todellakaan ole mitään enää sanottavaa. - olet
Oikeestikko? kirjoitti:
Yhdyn edelliseen viestiketjuun.
Tämän keskustelupalstan vois lopettaa.
Kellään ei todellakaan ole mitään enää sanottavaa.kuitenkin pitämässä ketjua pystyssä.:) Mutta saat toki yhtyä mihin haluat, kuitenkin lain sallimissa rajoissa.
- se persoonallisuus tässä mä...
Ari ei ole uskottava hevimusiikin saralla.
- tuli sitten
taas se uskottavuus ongelma. Sinä kun olet sitten niin saatana uskottava. Mikä vittu se tuota ihoa vaivaa. Kuuntelee Kristiinaa päivät pitkät ja runkkaa. Pedofiili. Sitä saa mitä tilaa-
- virkistäviä
tuli sitten kirjoitti:
taas se uskottavuus ongelma. Sinä kun olet sitten niin saatana uskottava. Mikä vittu se tuota ihoa vaivaa. Kuuntelee Kristiinaa päivät pitkät ja runkkaa. Pedofiili. Sitä saa mitä tilaa-
noi tollaset tunteenpurkaukset.. mutta totta taiat turista. Silloin kilpailun aikanahan täällä paljastui keski-ikäisten äijien kerho joka selvästi sai kiksejä Kristiinasta tylsään seksielämäänsä. Ei kait siinä mitään kun pitäisivät vaan vähän pienempää suutä, koska intohimot kuitenkin paljastuu läpi. Sitäpaitsi tunnen muutamia tollasia keski-ikäisiä papparaisia, joiden ihanne on juuri Kristiinan kaltaiset pitkätukkaiset blondit.
- laitetaan sulku päälle.
tuli sitten kirjoitti:
Tommosia törkeyksiä täällä ei sentään kuunnella.
Haukut kirjoittajia.
Tiedätkö, mitä pedofiili tarkoittaa?
Toivottavasti tästä ei tule sulle ikävyyksiä. - älähti...
laitetaan sulku päälle. kirjoitti:
Haukut kirjoittajia.
Toivottavasti tästä ei tule sulle ikävyyksiä.kun kalikka kolahti:-DDDDD
Täälläpä onkin hauskaa. - mitään sulkuja laita
laitetaan sulku päälle. kirjoitti:
Haukut kirjoittajia.
Toivottavasti tästä ei tule sulle ikävyyksiä.senkin vanha, ihramahainen, pikkutyttöjen tiirailija. Hae apua, ennen kuin sattuu jotakin.
- :-DDDDDDDDD
mitään sulkuja laita kirjoitti:
senkin vanha, ihramahainen, pikkutyttöjen tiirailija. Hae apua, ennen kuin sattuu jotakin.
vauhti sen kun paranoo.. Oltaispa jossaan bubissa vaikka samassa pöydässä:-DDDDDDDD
- vai pubissa?
:-DDDDDDDDD kirjoitti:
vauhti sen kun paranoo.. Oltaispa jossaan bubissa vaikka samassa pöydässä:-DDDDDDDD
bubi alias Bror-Erik Wallenius...no varmaan joku haluaa olla bubissakin...
- kun sattuskin
vai pubissa? kirjoitti:
bubi alias Bror-Erik Wallenius...no varmaan joku haluaa olla bubissakin...
Biit ja Piit vähän sotkeentua. Mulla ei ole kyllä taipumuksia oleskella bubissa sen paremmin kuin pubissakaan, ehkäpä siksi meni persiisiin tuokin juttu :-DD
- No eipä ole kivaa moinen
senkin vanha, ihramahainen, pikkutyttöjen tiirailija. Hae apua, ennen kuin sattuu jotakin.
Vanhuudelle et mitään voi. Kaikki me vanhetaan, se on ihan ymmärrettävää.
Mutta tuolle ihramahallesi voit kyllä tehdä jotain.
Rohkeasti vaan salille kuntoilemaan.
Voin suositella. - En minä, vaan joku muu.
Juu en minä niitä sulkuja laita, vaan ylläpito, tai Sefu.
Minä en valvo tätä palstaa.
Tiedoksi sinulle, että keskustelupalstoilla on Seriffit. - kiinni eikä
siitä esiintyjästä. Jos kuulija kokee esiintyjän jollainlailla itselleen merkittäväksi on tämä myös samalla uskottava. Kaikille Arin faneille Ari on uskottava, muilla taas ei ole väliäkään. Olkoon mitä mieltä ovat ja tulkoot sillä autuaiksi.
- ja äänikin on
kaunis, mutta Arilla on ihan omakin palsta, voisit mennä sinne vaihteeksi ARIttamaan!
Olisi ihan oikeasti kiva keskustella tällä idolspalstalla muistakin finalisteista, mutta nyt nuo Aritopikit vievät kaiken huomion ja kirjoitusenergian palstailijoita.
Taidan seurata kaikkein järkevimpien esimerkkiä ja häippästä pysyvästi täältä ja siirtyä ainakin hetkeksi aikaa tuonne Hanna- ja Euroviisut- saiteille. Tsaukki!- Ari-fanien
avaus.
- onkin
tähti. Oikea tähti herättää myös vihaa ja katkeruutta. Kuten Ari on joskus sanonut "Jos sinulla miljoona fania ja viisi miljoonaa vihamiestä, niin sinulla kuusi miljoonaa fania". Eikös se menekkin näin.
Ihonkin pitää koko ajan avata näitä ketjuja Arista. Mistä se kertoo???????????????? - viha/rakkaussuhde
onkin kirjoitti:
tähti. Oikea tähti herättää myös vihaa ja katkeruutta. Kuten Ari on joskus sanonut "Jos sinulla miljoona fania ja viisi miljoonaa vihamiestä, niin sinulla kuusi miljoonaa fania". Eikös se menekkin näin.
Ihonkin pitää koko ajan avata näitä ketjuja Arista. Mistä se kertoo????????????????se vain kertoo. Viha on niin lähellä rakkautta, että taitaa olla Iho itsekin nyt vähän hämmennyksissään. Ihmekös tuo nyt on, Ari on niin ihana..(huokaus..)
- Missä ko avaukset?
onkin kirjoitti:
Ihonkin pitää koko ajan avata näitä ketjuja Arista. Mistä se kertoo????????????????Ei näy!
- -pakkomielle-
Missä ko avaukset? kirjoitti:
Ei näy!
tässä yksi Ari-pakkomielteisen Ihon avauksista, ihan tällä sivulla, nyt tosin jo tuolla aika alhaalla, mutta etusivulla kumminkin:
"Koska Arin levy?" ja tuolla edellisillä sivuilla myös on Ihon Ari-avauksia. Emme tietenkään tiedä kuinka monta Ari-aiheista ketjua Iho on avannut käyttämällä jotain rekisteröimätöntä nikkiä.. - lho
onkin kirjoitti:
Ihonkin pitää koko ajan avata näitä ketjuja Arista. Mistä se kertoo????????????????Että Ari-fanit on niitä herkkähipiäisiä Hevi neitejä,jotka ei ymmärrä elämästä yhtään mitään.
- fghjköl
lho kirjoitti:
Että Ari-fanit on niitä herkkähipiäisiä Hevi neitejä,jotka ei ymmärrä elämästä yhtään mitään.
Tämän ketjun avauksessahan väität että Ari-fanit ovat teinipoikia.
- Iholla
fghjköl kirjoitti:
vakava iho-sairaus. Eiks niin.
- lho
fghjköl kirjoitti:
Eikös se ole ihan sama asia!
- sano nyt
lho kirjoitti:
Eikös se ole ihan sama asia!
onko sulla vakavakin iho-sairaus?
- mustasukkaisuus
lho kirjoitti:
Että Ari-fanit on niitä herkkähipiäisiä Hevi neitejä,jotka ei ymmärrä elämästä yhtään mitään.
saattaa myös yltyä sairaudeksi. Olehan varovainen iho. Etkö siedä Hevineitoja Arin ympärillä. Ymmärrän hyvin että haluaisit hänet kokonaan itsellesi, mutta niinhän me kaikki..
- nyt niin
Iholla kirjoitti:
vakava iho-sairaus. Eiks niin.
vaarallinen ole. Murkuilla ja hormonikorvaushoitoa saavilla keski-ikäisillä miehillä sangen yleinen.
- Iho_on???
nyt niin kirjoitti:
vaarallinen ole. Murkuilla ja hormonikorvaushoitoa saavilla keski-ikäisillä miehillä sangen yleinen.
Mä olen luullut sitä teinitytöksi, kun se on niin lätkässä Ariin, ettei muusta osaa puhuakaan/kirjoittaa? No voihan Ari herättää kiellettyjä tunteita pojissa ja miehissäkin..
- lho
sano nyt kirjoitti:
onko sulla vakavakin iho-sairaus?
Ihoni on sileä kuin mikään...
- Ari-Aakkoset vai
lho kirjoitti:
Ihoni on sileä kuin mikään...
No voi sun kanssa, etkö sä enää osaa ajatella mitään muuta kuin Aria, senkin hupsuttelija.
No ei se mitään, mäkin kyllä ajattelen Aakkosta luvattoman paljon, (huh huh, jos tietäisitte;),
mutta mä yritän päästä näistä liian kiihkeistä tunteistani eroon ja keskittää energiani johonkin hyödyllisempään...(mikä muka ois hyödyllisempää?;) - kuin aripoweria
et jos joppuis jutut Arista niin sivut vois panna unosille seuraavaan idolsiin asti.
- Sivustaseuraaja
En tajua miten joku vielä jaksaa provoilla Arin fanikunnasta ja vielä väittää tietävänsä Arin fanikunnan koostumuksen ja ikäjakauman. Kuitenkin tiedetään jo että Aria fanittavat kaiken ikäiset ihmiset. Kansa äänestää lompakollaan ja määrittelee sen uskottavuuden, sinun ei siis tarvitse täällä alkaa tekemään näitä keittiönanalyyseja, jotka perustuvat ei-mihinkään. Itse mielenkiinnolla jännitän kuinka hurjasti Arin albumi tulee myymään.
Kohta tulee se Arin haastattelu. Kiitos teille jotka laitoitte vinkin tuosta himohaastattelusta, olisi mennyt muuten ohi. Toivottavasti saa kuulla sen biisinkin, kun en ole vielä kuullut. Yeah! :D - puutteita
kun kirjottelet tollasta puutaheinää. Arin uskottavuus on jo koettu ja hyväksi havaittu.
- kaltaisilleen
Tietysti jokaisella on oikeus ilmaista, ettei tykkää jostakusta, mutta mielestäni on tökeröä ruveta pilkkaamaan tämän faneja samalla. Erittäin keskenkasvuista ja ylimielistä.
- dr shrink
Ihon kirjoituksista voi päätellä ilman tohtorintutkintoakin että hänellä on paha pakkomielle Arista. Hän on omien kiellettyjen tunteidensa hämmentämä.
Ari nyt valitettavasti aiheuttaa tämmöistä hämmennystä ihmisten keskuudessa, varsinkin näin kevätaikaan;D.
Syksyllä jo saattaa helpottaa, mutta ei ole ollenkaan varmaa. Ihon kannattaisi nyt antaa jo periksi ja aloittaa ankara arittaminen avoimesti, niin olonsa helpottuisi huomattavasti, tai sitten ei
- sankari.
Ari Grandi. Jano ei sit parane kuin juomalla tai täs tapauksessa hevillä, et tiedoksi.
- 10-16v tyttöjä!
Tuolta voi vetää jo jonkinlaisia johtopäätöksiä.
Aihe on avattu idolskisan aikaan ja tuota aihetta on katsottu 1916 kertaa. Vastaamaan on pystyneet vain rekisteröityneet jäsenet. Ääniä on annettu tuohon tulokseen 245.
http://www.arikoivunen.net/index.php?option=com_smf&Itemid=32&topic=36.0;viewResults
Samoja johtopäätöksiä voi vetää kyseisen foorumin ja vieraskirjan muista kirjoituksista, voi sitä ihqutuksen määrää.
Eli Ari on pissisikäisten suuri idoli. =p - hammaskeiju...
10-16v tyttöjä! kirjoitti:
Aihe on avattu idolskisan aikaan ja tuota aihetta on katsottu 1916 kertaa. Vastaamaan on pystyneet vain rekisteröityneet jäsenet. Ääniä on annettu tuohon tulokseen 245.
http://www.arikoivunen.net/index.php?option=com_smf&Itemid=32&topic=36.0;viewResults
Samoja johtopäätöksiä voi vetää kyseisen foorumin ja vieraskirjan muista kirjoituksista, voi sitä ihqutuksen määrää.
Eli Ari on pissisikäisten suuri idoli. =pSe on ihan hyvä että nuoretkin diggaa. Toi on kuitenkin vain yksi totuus. Luuletko tosiaan että esim. yli parikymppiset viitsii rekisteröityä mihinkään fanisivustoille? Sulla kai on joku syy olettaa/toivoa että Arilla ei olisi muita faneja ollenkaan?;D.
- onkin sitten
Eli Ari on pissisikäisten suuri idoli. =ptäysin eri asia.
- taustalla
Eli Ari on pissisikäisten suuri idoli. =psiis teinit. Nehän on musan suurkuluttajia. Jos ois vaan eläkeläisiä niin ne on niin visuja, et jäis levyt hyllyyn eikä ne jaksais keikoilla kulkee. Arilla on kyllä teinien lisäksi muunkinlaista fanikuntaa, mm. entiset tai ruususen unta pitkään nukkuneet hevarit on aktivoituneet Arin myötä. Joteskin se on onnistunut äänellään tuomaan kait vanhoja muistoja pintaan ja nyt nää on ihan lovena siihen. Siis on jopa keski-ikäsiä ukkoja (todella kummaa). Osa nykyisistäkin hevin kuulijoista tykkää Arista niin et ei se pelkästään pikkutyttöidoli ole. Siihen se ei oo tarpeeksi kiiltokuvapojun näkönen. Arin valtti on sen ääni ja hyvä heviasenne tulee tokana. Näkö sun muut on listalla suht alhaalla.
- Ari-fani?
Eli Ari on pissisikäisten suuri idoli. =pkun olet nähnyt noin paljon vaivaa Arin takia? 10-16 v. eivät vaivautuisi moiseen tilastotutkimukseen, olet ilmeisesti siis vähintään 17?
Olen itsekin aikuinen Ari-fani, enkä häpeä sitä tunnustaa. Hehkutan Arskaa kaikille avoimesti kyllästymiseen asti, mutta onneksi myös monet aikuiset ystäväni diggaavat Arista. - Ihan sama
taustalla kirjoitti:
siis teinit. Nehän on musan suurkuluttajia. Jos ois vaan eläkeläisiä niin ne on niin visuja, et jäis levyt hyllyyn eikä ne jaksais keikoilla kulkee. Arilla on kyllä teinien lisäksi muunkinlaista fanikuntaa, mm. entiset tai ruususen unta pitkään nukkuneet hevarit on aktivoituneet Arin myötä. Joteskin se on onnistunut äänellään tuomaan kait vanhoja muistoja pintaan ja nyt nää on ihan lovena siihen. Siis on jopa keski-ikäsiä ukkoja (todella kummaa). Osa nykyisistäkin hevin kuulijoista tykkää Arista niin et ei se pelkästään pikkutyttöidoli ole. Siihen se ei oo tarpeeksi kiiltokuvapojun näkönen. Arin valtti on sen ääni ja hyvä heviasenne tulee tokana. Näkö sun muut on listalla suht alhaalla.
Mut eipä näy noita miespuolisia hevarifaneja ylistämässä ari sen enempää virallisillakaan sivuilla. Eli kyllä tuo jollain tapaa on oikeilla jäljillä.
Laita faktat kehiin noista muista hevareista jossain muodossa jos kykenet. - haettiin näköjään
Ari-fani? kirjoitti:
kun olet nähnyt noin paljon vaivaa Arin takia? 10-16 v. eivät vaivautuisi moiseen tilastotutkimukseen, olet ilmeisesti siis vähintään 17?
Olen itsekin aikuinen Ari-fani, enkä häpeä sitä tunnustaa. Hehkutan Arskaa kaikille avoimesti kyllästymiseen asti, mutta onneksi myös monet aikuiset ystäväni diggaavat Arista.Suurinta fanijakaumaa. Muutama sarake loistaa tyhjyyttään.
- ylistä ketään
Ihan sama kirjoitti:
Mut eipä näy noita miespuolisia hevarifaneja ylistämässä ari sen enempää virallisillakaan sivuilla. Eli kyllä tuo jollain tapaa on oikeilla jäljillä.
Laita faktat kehiin noista muista hevareista jossain muodossa jos kykenet.sellanenhan on homojen hommaa. Jos joku sanoo, et Ari ei oo ihan paska niin se on jo paljon sanottu. Korkeintaan ne voi mielenkiinnosta kaivaa jonkun epäkohdan ja sitä puntaroida. Sekin on jo kiinnostuksen osoitus.
- -hammaskeiju-
ylistä ketään kirjoitti:
sellanenhan on homojen hommaa. Jos joku sanoo, et Ari ei oo ihan paska niin se on jo paljon sanottu. Korkeintaan ne voi mielenkiinnosta kaivaa jonkun epäkohdan ja sitä puntaroida. Sekin on jo kiinnostuksen osoitus.
Tuskin esim. Jone Nikula olisi pyytänyt Ari skaboihin jos olisi pitänyt tätä ihan sukkana tai epäuskottavana. Tietysti on myös sellaista porukkaa, jotka eivät siedä Aria, tai hyväksy hänen "helppoa"? tapaansa tulla julkisuuteen. Ei kaikkia voi eikä saakaan miellyttää, siinä vasta se uskottavuus meneekin.
- ajan kanssa
haettiin näköjään kirjoitti:
Suurinta fanijakaumaa. Muutama sarake loistaa tyhjyyttään.
Eikös toi kerro vain arikoivunen.nettiin rekisteröityneiden fanien määrän? Tuskin aikuiset aakkostajat ovat rekisteröityneet minnekään fanisivustoille, naurettava ajatus. Ihan eri asia sitten vaihtaa ajatuksia joillan metalli- ja rockfoorumeilla.
Fanipohja selviä viimeistään keikoilla ja festareilla, tosin sekin saattaa muuttua tulevaisuudessa. Jos meno muuttuu liian heviksi, osa nykyisistä faneista putoaa matkalle ja tilalle tulee uusia raskaamman musan ystäviä. Niin se menee. - UUUUUUU
ajan kanssa kirjoitti:
Eikös toi kerro vain arikoivunen.nettiin rekisteröityneiden fanien määrän? Tuskin aikuiset aakkostajat ovat rekisteröityneet minnekään fanisivustoille, naurettava ajatus. Ihan eri asia sitten vaihtaa ajatuksia joillan metalli- ja rockfoorumeilla.
Fanipohja selviä viimeistään keikoilla ja festareilla, tosin sekin saattaa muuttua tulevaisuudessa. Jos meno muuttuu liian heviksi, osa nykyisistä faneista putoaa matkalle ja tilalle tulee uusia raskaamman musan ystäviä. Niin se menee.Festareille menee porukka aina katsomaan muitakin kuin jotain tiettyä bändiä. Jos haluat aakkosen fanijakaumaa selvittää niin tee se ainoastaan arin omilla keikoilla niin tiedot alkavat olemaan hiukan oikeilla jäljillä.
laitappa linkkejä kehiin niin muihin rock foorumeihin niin päästää asiassa eteenpäin.
Ja jos joku on oikein kunnolla alkanut fanittamaan jotakuta niin, se ei todellakaan kysy rajaa rekisteröitymiseen. - on Arin faneja
UUUUUUU kirjoitti:
Festareille menee porukka aina katsomaan muitakin kuin jotain tiettyä bändiä. Jos haluat aakkosen fanijakaumaa selvittää niin tee se ainoastaan arin omilla keikoilla niin tiedot alkavat olemaan hiukan oikeilla jäljillä.
laitappa linkkejä kehiin niin muihin rock foorumeihin niin päästää asiassa eteenpäin.
Ja jos joku on oikein kunnolla alkanut fanittamaan jotakuta niin, se ei todellakaan kysy rajaa rekisteröitymiseen.vastaan?
Sulla näyttää olevan tota aikaa, joten etsipä ihan itse niitä metalli ja rockfoorumeita, niitä on aikas paljon, mua ei juttu niin paljon kiinnosta että tekisin työn sun puolesta.
Mulle on muutenkin ihan sama ketä ja minkä ikäisiä Arin muut fanit on. Tietysti olen huolissani, jos Arilla ei olisikaan tarpeeksi faneja, niin tuskin se pelkästään mun iloksi laulais.
Jo toi sun viimeinen väittees on niin naurettava, ettei mitään rajaa. Sä olet itse vielä ilmeisesti niin nuori ettet tajua nuorten ja vanhojen "fanittamisen" eroja X''DDD
Tämä mainitsemasi "hevi" kattaa todella laajan skaalan erilaista rock-musiikkia. Sen alla voidaan esittää monenlaista sontaa, mutta myös aivan loistavaa ammattitaidolla tehtyä musiikkia. Esittäjän persoona ja olemus ovat tärkeitä, mutta niin myös itse sävellys ja sen sovitus. Suuressa osassa on myös soittajien ammattitaito. Hevi kattaa myös musiikkia useilta vuosikymmeniltä ja eri ikäisellä hevillä on omat ominaispiirteensä.
Arin suurin äänestäjäryhmä Idolsissa taisi koostua meistä yli kolmekymppisistä vannoutuneista hevimiehistä, joihin 80-luvun raskas musiikki puree edelleenkin. Toki nuoret pojutkin ovat taas vuosien teknohumppavöyhötyksen jälkeen löytäneet raskaamman musiikin, mutta Aria he eivät tunnu pitävän ainakaan julkisesti "aitona hevilaulajana", mikä taas ei meille vanhoille patuille ole ongelma. Varmasti Ari iskee myös teinityttöihin.- halloo !-!
mihin sinä meidät, hevimammat unohit. Luulen että se olimme ME jotka Arin äänesti voittoon. On tietysti mukava kuulla että ne pensaissa lymyilevät heviherratkin uskaltavat pikkuhiljaa hiipiä esiin. Saattaahan se olla että teitä "salarakkaita" onkin kaikki pimeät nurkat täynnä ja jostain ihmeen syystä uskallatte vasta nyt astua esiin.
- ari-fanit
halloo !-! kirjoitti:
mihin sinä meidät, hevimammat unohit. Luulen että se olimme ME jotka Arin äänesti voittoon. On tietysti mukava kuulla että ne pensaissa lymyilevät heviherratkin uskaltavat pikkuhiljaa hiipiä esiin. Saattaahan se olla että teitä "salarakkaita" onkin kaikki pimeät nurkat täynnä ja jostain ihmeen syystä uskallatte vasta nyt astua esiin.
ala riitelemään keskenään kenen äänillä Ari voitti;D
Eiköhän Arilla ole aika laaja fanipohja. Miesväellä ei vaan ole yleensä tapana hehkuttaa ketään samaan tyyliin kain naisilla. Oooh miten ihqudaa... - hevikansa
ari-fanit kirjoitti:
ala riitelemään keskenään kenen äänillä Ari voitti;D
Eiköhän Arilla ole aika laaja fanipohja. Miesväellä ei vaan ole yleensä tapana hehkuttaa ketään samaan tyyliin kain naisilla. Oooh miten ihqudaa...Tässä on 25-v. nainen, joka ei ole erityisemmin heviin vihkiytynyt, mutta musaa menee lähes laidasta laitaan. Veikkasin Aria kärkikahinoihin heti koelaulusta asti ja viimeistään finaaleiden aluttua voittajaksi. Viimesessä finaalissa sitten äänestin kahteen kertaan. Joten eiköhän sillä Arilla ole kannattajia ihan joka ikäluokasta ja kansanryhmästä, ja hyvä niin. :)
Ja alkuperäiseen aiheeseen sen verran, että Arin ääni on todella mahtava ja ainutlaatuinen, semmoista ei ole tässä maassa ennen kuultu! Siihen ei kyllästy ikinä, aivan sen pauloissa olen itsekin. Ei siitä saa tarpeekseen. :D halloo !-! kirjoitti:
Pahoittelen pahanlaatuista unohdusta. Meitä "kaapista tulleita" on paljon, mutta emme pidä hirveästi ääntä itsestämme. Siellä pimennossa pysyviä piilofaneja on sitäkin enemmän. Tästä päästäänkin siihen lopputulemaan, että Arin fanittajaporukka on mitä ilmeisemmin arvaamattoman laaja. Ensimmäisen levyn myyntiluvut saattavat yllättää monia.
- mutta on...
Humppajuntti kirjoitti:
Pahoittelen pahanlaatuista unohdusta. Meitä "kaapista tulleita" on paljon, mutta emme pidä hirveästi ääntä itsestämme. Siellä pimennossa pysyviä piilofaneja on sitäkin enemmän. Tästä päästäänkin siihen lopputulemaan, että Arin fanittajaporukka on mitä ilmeisemmin arvaamattoman laaja. Ensimmäisen levyn myyntiluvut saattavat yllättää monia.
alkanut näyttää siltä että jos Arin levy ei myy, niin se tulee olemaan yllätys. Luulen että kulta kilisee eka viikolla ellei jopa eka päivänä.
- taitaa käydä
mutta on... kirjoitti:
alkanut näyttää siltä että jos Arin levy ei myy, niin se tulee olemaan yllätys. Luulen että kulta kilisee eka viikolla ellei jopa eka päivänä.
Todennäköisesti kulta kilahtaa viimeistään parin ensimmäisen päivän aikana. Todella vaikea uskoa, että levy floppaisi.
- lho
Humppajuntti kirjoitti:
Arilla on laulutaitoa,mutta ulkoalaulamiseksi menee,ei mintään tulkintaa.Ari on malliesimerkki siitä,miltä puhtaasti laulava voi pahimmillaan kuulostaa.
- still loving youta?
lho kirjoitti:
Arilla on laulutaitoa,mutta ulkoalaulamiseksi menee,ei mintään tulkintaa.Ari on malliesimerkki siitä,miltä puhtaasti laulava voi pahimmillaan kuulostaa.
Ettei vaan se steriilius olis pesiytynyt sinne Ihon haarojen väliin.
- lho
still loving youta? kirjoitti:
Ettei vaan se steriilius olis pesiytynyt sinne Ihon haarojen väliin.
Komea on kappale,mutta ei se Ari siihen kovin paljon mieleen painuvaa saa mukaan.Kitara soi dramaattisesti,laulu ei yllä ihan samaan.
- Ari on sinuunkin
lho kirjoitti:
Komea on kappale,mutta ei se Ari siihen kovin paljon mieleen painuvaa saa mukaan.Kitara soi dramaattisesti,laulu ei yllä ihan samaan.
silti tehnyt, niinkuin meihin kaikkiin.
- paluuta
lho kirjoitti:
ei ole. Muistathan että julkistamisbileet ovat 6.6. ja että ari on syntynyt kesäkuussa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009