Kun hän perjantai illalla klo 00.45 makaa saunanraikkaana- ja hieman humaltuneena- vuoteessa. Menen nyt hänen viereensä ja me aiomme...keskustella pienoismalleista läpi yön, hyvää yötä.
"In the name of world peace, in the name of world traffic"
MarttyyriMallari-TTt
Ps: Huomenna alkaa 2-viikon teneriffan matka. Pärjäättehän ilman kirjoituksiani sen aikaa?
See you...
Nainen on parhaimillaan
6
738
Vastaukset
- pärjäät :)
sen pienoismallisi kanssa :)
- Tristar
jos se kotona "elpynyt" nainen on ansaitun rentoutumisen (sauna ja kevyt humaltuminen) jälkeen kömpinyt sänkyyn nykkymaan rättiväsyneenä, se voi olla että ei aivan ilolla ota vastaan keskusteluavauksiasi niistä pienoismalleista :D jos vaimo vaikuttaa ärtyneeltä kun herätät sen, anna jatkaa unia. Se on inhimillisempää.
*** - naapurin täti
Lähdet siis äitisi kanssa Mälikkälään sukuloimaan. Toivottavasti viihdyt siellä ei vain kaksi viikkoa vaan kaksi vuotta.
Vai onko sittenkin niin että et lähde mihinkään vaan kökötät siellä koneesi ääressä ja lätiset seuraavat kaksi viikkoa saitille jollain toisella nimimerkillä? - Stürmgeschutz
Rakenna taas Wehrmachtin panssareita ja kerro terveiset etelän Biermächteiltä !
- kesken reissun
päivittämässä galleriasivuasi :)
12.5.2007 klo 00.45 "Huomenna alkaa 2-viikon teneriffan matka."
Kirjauduin sisään viimeksi: 17.5.2007 !
LOLLOLLOLLLOLLOLLOLLL
Ei vaan, eipä Teneriffa niin kaukana ole, etteikö sinnekin ulottuisi internet-yhteys. Jos se on mallari pistäytynyt johonkin nettikahvilaan reissunsa aikana. - Teneriffan asukki
Mistä sait lennot Teneriffalla toukokuussa? Luulin ettei tänne Suomesta lennetä tänä vuonna (kun viime vuonna päätettiin lentää) huhtikuun jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039