Tänään hoksasin kuka kätkeytyy nimimerkki Symbioosin taakse.
Turhaan utelette, en paljasta häntä.
Symppikselle: Jatka kirjoitteluasi, olen aiemmin täällä tuonut julki, etten erityisemmin pidä teksteistäsi, hieman "kypsyttyäni" ja luettuani juttujasi olen alkanut pitää niistä.
Täällä on pari kirjottelijaa joilla on lievästi sanottuna samansuuntainen sarkastinen tyyli, kuin minulla. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että kirjoitan vaan ja ainoastaan ym. nimimerkillä.
palaset loksahtivat kohdalleen
4
1863
Vastaukset
- Custom
Nyt kun yksi salapoliisitehtävä on suoritettu kunnialla läpi ja pystyy maitojonossa rinta rottingilla salaa seuraamaan mitä tämä Symbioosi kärryynsä laittaa, niin voitkin sitten seuraavaksi vaikka rekisteröidä oman nikkisi ja käyttää sitä. Siitä kun on se hyöty, ettei joku vähemmällä mielikuvituksella varustettu vasemmalla puolella tietä kulkeva marisko käytä sitä sinua vastaan.
Onnea matkaan - Theodorr-pieni. uskaltaako sitä allesi kirjoittaa (?). On muistissa ainakin yksi karsea kokemus, kun pois häädit (ja viellä keskustelupalstalla) vai olenko viellä mustalla listalla?
Kiitos tiedosta, että käytät vain tätä nimimerkkiä, joten olen anteeksi pyynnön velkaa. Anteeksi, kun sekoitin teidät sarkastisten tyylien kirjoittajat. Ymmärrät varmaan, koska muut käyttävät villisti nimimerkkejä.- hyvä.........
sie taiat assuu samasa rivitalossa ton symppiksen,sakkeuksen,meyrin,customin ja muiden "pelkkää hyvää" tarkoittavien kera.
Eikö sielä tuu ahasta,kun yleensä ollaan koneella yhtäaikaa;)) - sakkeus
Tuutori,jos palijastat symppiksen,siitä tuut saamaan sapiskaa.Haastan sinut kaksintaisteluun torilla.
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969