siirrytään nyt palstalla,eikö? Onko sopivasti lämpöä?
Euroviisu
22
2044
Vastaukset
- on niin
mahtavat äänivarat ja tyyli! Ulkonäkö komeanpuoleinen, kyllä Suomi pärjää suuressa showssa, eli minulla alkaa lämpö nousta!
- Suomi voitti
Venäjän!!! joten tämän parempaa lähtötilannetta ei voisi olla ! Tästä tulee hieno ilta.
- sakkeus
Suomi voitti kirjoitti:
Venäjän!!! joten tämän parempaa lähtötilannetta ei voisi olla ! Tästä tulee hieno ilta.
ilahduttaa tuo Ruotsin häviö Kanadalle.Se on jottain kun päävihollinen kaatuu pohjoisamerikkalaisvoimin.
- että Oulaisissa
sakkeus kirjoitti:
ilahduttaa tuo Ruotsin häviö Kanadalle.Se on jottain kun päävihollinen kaatuu pohjoisamerikkalaisvoimin.
on tehty nuo Moskovan kaukalot , joissa Suomi kävi voittamassa! Kaipa niistä huokui niin hyvä henki ja voitontahto!
Hyvin meni esitys. Jäin vain ihmettelemään oliko siellä jotain yllätystä. En huomannut mitään erikoista.
- sakkeus
ensimmäisen kerran Hannan laulun....Ei tosiaan säväyttänyt pikkustakaan.....Tuntuisko ehkä paremmalta jos kuuntelee useammankerran....Piru tietää,mutta ei kerro....
- erittäin
uskottava ja vangitseva esitys ja espanjan pojilla hyväkokonaisuus ja notkeat liikkeet! Lisää...
sakkeus kirjoitti:
ensimmäisen kerran Hannan laulun....Ei tosiaan säväyttänyt pikkustakaan.....Tuntuisko ehkä paremmalta jos kuuntelee useammankerran....Piru tietää,mutta ei kerro....
ja ei sen tarvi kertoakaan, koska tulet kyllä itsekkin huomaan tykkäätkö :D Minusta Hannalla on ihan hyvä laulu ja hänen laulu äänestä tykkään kovasti.
kerbiili62 kirjoitti:
Paras tähän mennessä, vaikka vähän kotiapäin vedänkin.
ps. miten saitko ruokaohjeetkäy kurkkaan. Mainiot ohjeet annoit. Melkein olin lähteä siltä istumalta kauppaan, mutta maltoin mieleni ja söin vain pyttipannua. Onhan tuo parempaa kuin hernekeitto siis pyttipannu.
meyri kirjoitti:
käy kurkkaan. Mainiot ohjeet annoit. Melkein olin lähteä siltä istumalta kauppaan, mutta maltoin mieleni ja söin vain pyttipannua. Onhan tuo parempaa kuin hernekeitto siis pyttipannu.
Oli tosi vanha, aikoinaan Tauno.V.Mäki laittoi suunnilleen semmoiset ohjeet UKK:lle. Urkin kyselyyn kuinka kyseinen otus laitetaan, sattui joku sopivasti kyselemään ohjetta niin en malttanut olla auttamatta. Kyllä ne sillä vahvemmalla juomalla syö ne kepitkin. Ruottiin mennessä ei tarvii osata kuin 2 sanaa ärtsoppa ja förskotti niillä pärjää.
kerbiili62 kirjoitti:
Oli tosi vanha, aikoinaan Tauno.V.Mäki laittoi suunnilleen semmoiset ohjeet UKK:lle. Urkin kyselyyn kuinka kyseinen otus laitetaan, sattui joku sopivasti kyselemään ohjetta niin en malttanut olla auttamatta. Kyllä ne sillä vahvemmalla juomalla syö ne kepitkin. Ruottiin mennessä ei tarvii osata kuin 2 sanaa ärtsoppa ja förskotti niillä pärjää.
tässä joutuu joku päivä pakkan tavaransa ja lähtemään Ruotsiin, niin tulen noilla sanoilla toimeen.
Onneksi osaan lisäksi muutaman muun sana, niin ei tarvi ihan hernekeittoa syödä.
- hm erittäin
luova versio, pakko myöntää, myös Ranska, tyyliä ja sanoitukset hauskoja...
- Bulgarian
"joiku" ? Parempi, villimpi, ehkä paras!
- Bulgaria,
Bulgarian kirjoitti:
"joiku" ? Parempi, villimpi, ehkä paras!
suosikkini, pääsi ihan kärkipäähän. (vastasi itselleen)Missä muut? Oli rahakas show, liian hieno?
- yökyöpelix
Bulgaria, kirjoitti:
suosikkini, pääsi ihan kärkipäähän. (vastasi itselleen)Missä muut? Oli rahakas show, liian hieno?
Moikka!
Ruotsi voitettiin, hyvä niin!
Eurobliisut.
- ei humpan ja
hömpän pääle muka ymmärrä?
Oon luullu , että julla jortikka lipsuu vähemmästäki. ei humpan ja kirjoitti:
hömpän pääle muka ymmärrä?
Oon luullu , että julla jortikka lipsuu vähemmästäki.hömppään.
- on jussi omat
j.jussiW-T kirjoitti:
hömppään.
menot, ei siihe viisuja tarvi.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942