Honda VFR 1000R

Jos Honda

Kertokaa mulle Honda VFR 1000R vm 90.. Kannataako haksahtaa jos !! Niin miksi V- kone.Onko luotettava..Se startti,,onko se laiska pyörittäjä,vai menossa rikki !!

9

2707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitit kai VFR 750R?

    • Pave321

      Tuon otsikon mukaisia malleja on tietääkseni Suomeen tuotu, mutta VFR1000R:stä en ole kuullut.

      VF1000 ja VF1000R on 80-luvun alkupuolen tai puolivälin pyöriä, ihan hyvämaineisia. VF1000 saa todella halvalla, VF1000R kalliimpi koska sillä on jo vähän kulttistatusta. Näiden pikkuveli VF750 on huonomaineinen nokka-akseli- ja voiteluongelmien takia, mutta tonnisissa ongelmaa ei kait ollut.

      VFR750 ja VFR800 on todella hyvien ja kestävien maineessa, uudempia ja kalliimpia kuin VF1000 tai VF1000R.

      • Jos Honda

        Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..


      • vee-kone
        Jos Honda kirjoitti:

        Kiitos tiedoista..Honda VFR /VF1000R Vm90..Sellainen Kone on myytävänä nettikonella..Siistiltä näytää..

        Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
        tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
        VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
        Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
        Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.


      • jii---jii
        vee-kone kirjoitti:

        Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
        tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
        VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
        Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
        Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.

        mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
        ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
        eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
        vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.

        ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
        http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htm


      • Magnum
        jii---jii kirjoitti:

        mutta tarkastin vielä etten puhu pa..aa tuollaista
        ei ole olemassakaan vaan on VF 1000 R,ei siin VFR100
        eikö tuossa vf1000R:ssä ollut nimenomaan tuo yläkerta rattailla,niinkuin alkupään vfr750 oliko
        vuoteen 90-asti sitten tuli vasta ketjut.

        ja tuolla on tämä kyseinen mopo,ei silti hieno peli.
        http://www.motorvike.com/images/HondaVFR_A.htm

        Liitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.


      • rähmänkäki
        Magnum kirjoitti:

        Liitteenä tähän keskusteluun toteaisin että se on todellakin VF 1000 Rja vuosimallit 84 -87, käytettiin noihin aikoihin superbike kilpapyörinä tehoa n. 120 -130 hp, riippuen siitä kuka ilmoittaa. On ihan kiva pyörä ajella vieläkin vaikkei mikään tykki enää olekaan. Suomen maahantuoja ei tuonut aikoinaan montaa ja värihän oli tietysti Hondan puna sini valkoinen ja jos joku sellaisen haluais niin voin myydä aidon suomipyörän vm. 84 aj. 65tkm siisti ja hyvä täysin alkuperäinen.

        tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
        ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
        vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää.


      • Magnum
        rähmänkäki kirjoitti:

        tekisin kaupat vaikka heti mutta,siinnä on se pieni
        ongelma,nimittäin tuo € niitä ei ole mulla tarpeeksi
        vaikken tuota ostakkaan,mitä hintaa olet ajatellut tuosta pyytää.

        Ihan saa vapaasti tehdä tarjouksia tai mielenkiintoisia vaihtoehdotuksiakin toki harkitaan, ei se niin kallis ole kuin Bike worldissä (15900)?


      • Anonyymi
        vee-kone kirjoitti:

        Tonninen VFR tuli muistaakseni -84 . On parempi kuin VF. Tonnisessa on yläkerta rattailla, kun tavallinen VF tonnisesa se toimi ketjulla.
        tavallisessa VF tonnisessa oli myös nokka-akseliongelmia.
        VFR oli kallein katu-japsi silloin . Maksoi muistaakseni 75000 mk.
        Koneessa on voimaa laajalla kierrosalueella, tosi mukava ajella. Kun mittarissa oli yli kakssataa ajo muuttu aina vaan paremmaksi.
        Pyöriä ei tuotu kuin muutama kymmenen, luulisin. Tulee olemaan keräilykappale, jolla kehtaa päästellä tanäkinpäivänä.

        Se on kuitenkin VF 1000 R, ei siis VFR joka on myöhempi malli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

      Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

      Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

      Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

      Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

      Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

      Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe