Mottoripyöräni sähkösydeemit pitäis tarkistaa. Sulake palaa kesken ajon. Mitään pinta silmäyksellä nähtävää vikaa ei ole löytynyt. Sinä amattitaitoinen "kipinä", jeesaa minua.
Laita viestiä tulee.
Korjauksesta saat fyffee ja 18 v vanhan viski pullon,,sisällys mukana.
09 - alue.
sähköö!
3
433
Vastaukset
Fillarin merkki ja mikä sulake?
- biker jpää
moi
kyseessä on Suzuki marauder 98.
polttaa 10 A sulakkeen.
kaveri on katsonut ja ronkki johtoja jne. eikä tiennyt mikä voisi olla vikana. Huollossa käytin ja siellä pyörä toimi moitteettomasti.
- Kra
Käyttämällä ongelma saattaa ratketa helpostikin.
- mikä sulake, onko se aina sama kun palaa
- onko joku spesiaalitilanne missä sulake kärtsää
- prätkässä on monesti johtoniput ahtaalla ja jos ovat huonosti suojattuja, niin tärinä hankaa suojamuovit puhki ja piuha voi ottaa maihin jostain kohtaa
- voihan olla että on jälkeenpäin asennettu jonkun sulakkeen varaan liikaa sähkökuormaa
- onko palava sulake oikeata kokoa
jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959