Levyttää!

Ogna

Tänään iltasanomissa kerrotaan kuinka idols Jannika on levyttänyt sinkun "Så länge vi finns"! Kuunnelkaa www.myspace.com/jannikab

5

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annalta ....

ilmestyy sinkku kesäkuussa. Toivon Annalle parasta. Anna oli mun suosikki ennenkuin Ari tuli pianomiehen kanssa ja jyräs yli. Samalla Annan upea äänikin katosi jonnekin muuttuen oudoksi kähinäksi.

Toivottavasti Anna on löytänyt sen upea vireen joka sillä oli alussa. Harmi ettei tuubista löydy enää Annan Fallin kappaletta. Anna on upea nätti ja kadehdittu tyttö. Toivottavasti psyyke kestää, koska Annalla on ne omat oudot kadehtivat vihamiehensä, joita aina kauniilla ja menestyvillä tytöillä on.

• jepson

Jannikan sinkun voi tilata nettisivuilta www.jannikab.com... Huippu biisi!!!!

• Ruotsiksi laulaminen Suomessa on aika iso riski. Kieli ei uppoa kansaan, paitsi ruotsinkieliseen vähemmistöön ja Ruotsissa Jannika on täysin tuntematon. Noh, joka tapauksessa toivotan onnea.

• ainakin uppoaa

Muhun ainakin tää biisi uppoaa vaikka ummikko suomityttö olenkin. Mahtava biisi!

• biisin

ja ihan kivahan se oli, mutta ääni on kyllä aika tavanomainen. Samoin itsekin mietin, että mitenkähän tuolla ruotsinkielellä pärjää Suomessa. No onnea nyt kuitenkin Jannikalle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe