paras alotusnikkari? Ja millasiin aiheisiin toivosit alotuksia jatkossa?
Kuka
12
780
Vastaukset
- tiijä parasta
vaan monta huonoa ,niikuin tuo vasuri ja jussi.
- että *palstan*
aiheisiin ollaan tyytyväisiä,kun ei ehotuksia uusiin aiheisiin tule.
- jussi....
teen parraat alotukset.uk uk uk olen puhunut uk uk.
- ei ehdottanut
Sinua, siis sillä rekatulla nikilläsi, voi voi.
Aluksi sanon, että tässähän se epätasa-arvoisuus näkyy, koska eihän tähän voitasi nimetä kuin säännöllisesti samaa nimimerkkiä käyttäviä.
Kuitenkin minun vastaus on, että viikon sisällä tehdyistä aloituksista paras oli "Väinö vaan" aloitus ja perusteluna; laittoi vaan itsensä likoon, ei herjannut muita ja otti niin vaikean asian esille kuin kesäleskeys (itselläkin jonkin verran kokemusta). Sai kirjoituksellaan yli kunnan rajojen ihmisiä huolestumaan. Onneksi aamulla selvisi ennen poistoa, ettei ollut hänellä hätää. Terveiset "vaan Väinölle", jos joudat koneella käymään.
Toivoisin jatkossa laidasta laitaan erilaisia aloituksia, joihin voisi osallistua kukin oman mieltymyksensä mukaan. Aloitusten poistoihin toivoisin muutosta. Lopetettaisiin ne turhat poistot ja tässä sanokin terveiset eräälle, että en tule enään koskaan laittamaan kommenteja sinun allesi. Olet jo tarpeeksi kumitellut viestejäni.lauseeseen kiinnitin huomiota,jossa tuot esille jonkun toisen nikin joka poistelee aloituksiaan.
Etkai vain tarkoita minua,vai kuka muu mahtanee olla kyseessä?- sinä poistelet
j.jussiW-T kirjoitti:
lauseeseen kiinnitin huomiota,jossa tuot esille jonkun toisen nikin joka poistelee aloituksiaan.
Etkai vain tarkoita minua,vai kuka muu mahtanee olla kyseessä?niin se olet sinä joka poistelet,hahahaa.
- vastasit jos
j.jussiW-T kirjoitti:
kysytty mitään.
et kysyny hahahaa.
- vastasit vaiket
j.jussiW-T kirjoitti:
varsinainen pelle.
kysyny, sua on helppo vejättää, hahahaa.
viimeiset rivit osui ja uppos. Hän, joka tunsi osuman voi vain miettiä kumittajan roolia. Nämä kysymykset ovat hänelle; Onko todellakin oikein käyttää oman viestin poisto mahdollisuutta ja kaventaa toisten sanavapautta?
Onko tänne tehtailtava jonnin joutavia viestiketjuja omien aloitusten alle ja toisaalla poistaa painavaa toisen mielipidettä, jos aloitus ei muuten vedä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846