anna ja panu yhdessä

kertoo seiska

anna ja panu ovat suunnitelleet romanttista mökki reissua jämsään. molemmat jättäneet jo edellisen kumppaninsa.

19

4841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä siis

koko sonnassa ole mitään perää

• tässä on

totuutta minkään vertaa, niin ihmettelen Panua suuresti. Annahan on vielä ala ikäinen. Ei ihan sakkoliha enää mutta, ei paljon muutakaan. Mitenkäs vanha se Panu onkaan? Epäilen kyllä ton jutun todellisuutta. Tietäähän ne seiskan jutut.

• 17-24

Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!

• Panna ja Anu
        17-24 kirjoitti:

Panu on 24 ja Anna 17. Onhan siinä ikäeroa, mutta ei tuo aivan tavatonta ole. Varsinkaan, kun tietää missä he ovat tavanneet toisensa. Ei siis missään hämyisessä diskossa, missä Panu on ollut etsimässä helppoa nakkia, vaan ihan samassa talossa asustaen ja rauhassa tutustuen. Onnea heille, jos juoru pitää paikkaansa!

Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.

• jamskally
        Panna ja Anu kirjoitti:

Lempiparini. Olisikin ihanaa kun tuo olisi totta. Molemmat ovat suosikkejani ja yhdessä nyt; Ihanaa!

Voi kun ne tekisi yhdessä levynkin. Niitähän on ennenkin tehty, esim; "tahdon olla sulle hyvin hellä". Ai kun ne tekisivätkin noita Armi ja Danny kipaleita.

...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!

• No ei ne
        jamskally kirjoitti:

...Anna ja Panu yhdessä...Enpä usko! Justhan seiskassa oli siitä sen kiina/japani/mikä lie hyypiöstä!

sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)

• totuudellisempi
        No ei ne kirjoitti:

sitten pitkään pysyny yhessä..(Siis Anna ja se joku...MisterX)
        Voisikos joku laittaa linkin tänne siitä,kun en ite jaksa mennä...:)

linkki

http://www.iltalehti.fi/idols/

• Seiskahan on aina oikeassa..

• >: I

Siis niiin, tyhmiä jos uskotte mokomaa moskaa! HALOO!! Se on JUORU lehti, eikä siinä oo SANAAKAA totta!!!!

• lähde...

tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.

• mutta mutta
        lähde... kirjoitti:

tuolla seiskallakin on tuohon väittämään. Jos Anna olis itse sanonut näin, niin vois uskoakin.

historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...

• sokeakin kana
        mutta mutta kirjoitti:

historia on toistuvasti näyttänyt Seiskankin kohdalla, ettei savua ilman tulta...

joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.

• Seiska yököttää
        sokeakin kana kirjoitti:

joskus jyvän, eli se siitä seiskan uskottavuudesta. Ihmettelen edelleenkin ihmisiä jotka viitsivät edes ostaa ko lehteä, ja sitten vielä julistaa sitä jossain keskustelupalstoilla.

Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.

• nnvnvöxpvne
        Seiska yököttää kirjoitti:

Seiskan tietolähteenähän ovat tavalliset kansalaiset, joille maksetaan vieläpä palkkio keksimistään jutuista. Tosi uskottavaa journalismia.

mitä Seiska kirjoittaa...

• olla yksi t. kaksi
        nnvnvöxpvne kirjoitti:

mitä Seiska kirjoittaa...

innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...

• molemmat eronneet
        olla yksi t. kaksi kirjoitti:

innokasta kirjoittelijaa ja/tai provoilijaa. Mä lakkaan yleensä kuuntelemasta siinä vaiheessa, kun joku sanoo lukeneensa seiskasta...

Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..

• totta..
        molemmat eronneet kirjoitti:

Niin eli molemmathan myönsivät uudessa iltasanomassa että ero takana... että ei ihan mahdoton ajatus..

Että Anna ja se kiinalainen/vastaava ovat eronneet?

• EsaL74

Iltalehti yhdisti Annan Ariin, ja tämänkin kiistävät. Kai sitä nyt ystävät saa toisiaan tavata..

Lehteä en ole nähnyt, eli nyt en kommentoi edes juttua. Sanon vaan: Älkää hyvät ihmiset uskoko ihan kaikkea mitä katsoseiskaoh-tyyppiset lehdet kirjoitta.

• mmm

"Kun Panu Larnos putosi kilpailusta edellisviikon finaalissa, itsekin pudotusuhan alla ollut Anna purskahti suorassa lähetyksessä itkuun. Moni tulkitsi tunnepurkauksen helpotuksen kyyneliksi.

– Ei se sitä ollut. Panusta ehti tulla minulle kilpailun aikana todella hyvä ystävä. Tuntui pahalta, että Panu joutui lähtemään. Meillä oli niin mielettömän hauskaa yhdessä, Anna harmittelee."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe