Kun täytätte 30 . Niin se vain on, pelit lakkaa kiinostamasta. Möin puuceen pois kaikkineen herkkuineen, GF 8800 GTS esim. Mitä mä sillä teen? Ei jouda enään pelaamaan, ei edes kiinnosta. Riittää jopa tämmöinen integroitu GMA950 ala Mac :)
Hyviä hetkiä peleissä, nauttikaa vielä kun intoa riittää...
Terveisin Duke..
Halvaks se tulee sittenkin :)
11
619
Vastaukset
Olla ne ahkerimmat pelaajat.Joillakin esim. työ perhe tai joku muu syy aiheuttaa tilapäisen esteen perheenperustamis/työura iässä.
Kyllä se sitten helpottaa kun vaimon tai uran kanssa ei enää olla niin kiihkeissä väleissä.
Taitaa ne jotka nuoruudessaan ovat pelanneet PC/konsolipelejä jatkavan niitä hamaan vanhuuteen.
Samoin kuten meillä nykyään on rokkipappoja ja mummoja.Ennen ei ollut koska rokkia ei edes ollut heidän nuoruudessaan.
Veikkaan että ainakin nostalgian kaipuusta pelaat vielä joskus.Ehkä ei siinä määrin kuin ennen mutta kuitenkin.- j70.
vaimon kanssa ollaan aina kiihkeissä väleissä!
tavalla tai toisella..
- on pelattu..
hyvin pitkälti täälläkin. Ehkä Flashpoint ykköstä tulee jonkun verran viellä netissä pelailtua samaten kuin RedAlert kakkosta. No tuleehan noita wanhoja nintedon pelejä emulla pelailtua hauskuuten vuoksi, siinäpä se onkin, nyky pelit eivät ole enää olleet pitkään aikaan hauskoja eli viihdyttäviä, joka pitäisi olla pelien perus idea.
Kyllähän tällä miun nyky koneella uusimmatkin pelit toimii mutta ei kehtaa enää...pelaaminen on täälläkin koko ajan vähentynyt kun 30V lähestyy ei jaksa enää oikein innostaa. Ainoostaan tätä tulee pelattua nykyään
http://www.travian.fi/ kannattaa kokeilla jos ei ole tuttu peli kun on ilmainenkin vielä ;)
- Linkki......
- kakskytyhdeksän
Vähän on sellaista huomattu täälläkin. Koneella pelaaminen rajoittui lähes kokonaan civ4 ja fearcombat-peleihin. Niistäkin sitten pääsin (ainakin toistaiseksi) eroon luopumalla xp:stä ja asentalla linuxin. Eipä ole kaduttanut.
Oikeastaan nykyään kiinnostaa enemmän vanhat kunnon C64, MSX ja Amiga-pelit. Ja olohuoneessa wii odottaa parempia pelejä julkaistavaksi... - MacWii
PuuCee on vaihtunu Maciin ja pelaaminen tapahtuu tätä nykyä Wiillä isolla töllöttimellä kotiteatterissa.
- MacWii
Se on vaan niin paljon helpompaa... ;-)
- Duke..
Niin eihän sitä tiedä josko jonkun konsolin joskus vielä hankkiskin, kun tämmöinen 32" littu telekkarinakin :)
- putkonen..
eikös Wiin pitäisi olla lähinnä lapsille sopiva konsoli? mutta taitaa vetää puoleensa myöskin lapsenmielisiä. Taijampa lähteä ittekin ostamaan moisen ihmevehkeen
- kakskytyhdeksän
Olet ymmärtänyt asian aivan väärin. Wii sopii kaikille muille paitsi teini-ikäisille pojille, joiden mielestä ainoa oikea pelikone on playstationi. Muut ovatkin sitten mukamas lasten leluja.
Jo pelkästään mukana tuleva wii sports on yksinkertaisuudessaan loistava seurapeli. Vielä kun tänne suomeen/eurooppaan saataisiin uudempia pelejä...
Ja jos olet pc-pelaaja, mietipäs tätä: voit jättää yhden aikomasi näytönohjainpäivityksen tekemättä, ja ostaa sillä rahalla wii:n. Ei tule kokeilu kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952