Kuikan

lava?

Jyväskylän maalaiskunnassa/liepeillä.Onko minkälainen paikka?kokemuksia?Avajaiset näköjään tänään.

11

2565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanssija

Kannatta on hyvä, kesälavan parhaimistoa 99%

• kävijä

Mukava, pieni lava. Hyviä tansseja. Tänään saattaa kolea sää hieman verottaa porukkaa, mutta todennäköisesti kuitenkin hyvät tanssit tulossa.

• Jeux

"Jyväskylän maalaiskunnassa/liepeillä.Onko minkälainen paikka?kokemuksia?Avajaiset näköjään tänään."

Minusta Kuikan lava on parhaita kesälavoja. Paikka on pienehkö, mutta kivan intiimi miljöö. Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää? Täytyypä käydä tänään paikalla.

• Tupakoiva humppamies

"Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää?"

Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?

• Jeux
        Tupakoiva humppamies kirjoitti:

"Aiemmin siellä on ollut karaoketuvassa mahdollista tupakoida, mutta ilmeisesti ei enää?"

Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?

"Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?"

Itse en pössyttele, mutta kävin kiinnostuksesta paikalla. Tupakointi näytti olevan kiellettyä, mutta oluttuvan terassilla sai sentään polttaa.

Tanssit olivat aivan ok, mutta parhaaseen aikaan noin klo 23 miehiä oli minusta enemmän paikalla kuin kauniimpaa sukupuolta.

• Tupakoiva
        Jeux kirjoitti:

"Viime kesänä vielä pössyttelin kyseisessä mökissä. Tarkistitko tilanteen?"

Itse en pössyttele, mutta kävin kiinnostuksesta paikalla. Tupakointi näytti olevan kiellettyä, mutta oluttuvan terassilla sai sentään polttaa.

Tanssit olivat aivan ok, mutta parhaaseen aikaan noin klo 23 miehiä oli minusta enemmän paikalla kuin kauniimpaa sukupuolta.

Näköjään tupakkalaki alkaa purra tanssipaikoillakin. Syvälahdessa on myös kielletty rantapaviljongissa käryttely. Jos haluaa pössyttää sisätiloissa, niin pitää mennä rannassa olevaan kotaan. Se onkin osuvasti uudelleennimetty savukodaksi.

• Minulta jäi nyt avajaiset väliin, mutta menneiltä vuosilta on runsaasti kokemusta. Itse lava on melko pieni, vain 210 m² pinta-alaltaan, mutta hyvällä säällä voi tanssahdella vaikka terassilla. Lavan yhteydessä on kahvila ja pienen matkan päässä olutmaja, jossa voi laulaa myös karaokea. Sisääntuloportilla on narikka ja grillikioski, josta saa makkaran lisäksi mainioita kyljyksiä. Kyljys maistuu oluen kanssa varsin oivalliselta hikisen tanssi-illan kääntyessä lopuilleen.

Kuikan lavalla olen kokenut ehkä parhaat naisten tanssit, missä olen vuosien varrella käynyt. Seisomaan ei tarvi juurikaan jäädä. Naisten tansseja järjestetään Kuikassa keskiviikkoisin.

• Näin se taitaa

Kuikka tosiaan taitaa olla ainut paikka, jossa lihanhimo tulee varmasti tyydytettyä.

• kuikka-kuikka
        Näin se taitaa kirjoitti:

Kuikka tosiaan taitaa olla ainut paikka, jossa lihanhimo tulee varmasti tyydytettyä.

tietääkö joku miten pääsee kuikalle bussilla jyväskylästä? kun ei netissä näytä olevan enä lavan omia sivuja josta saisi tietoa

• tansseihin

• MasaP.

Kaljat ja kyljykset? Entäs linja-auto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe