Mikä olisi mielestäsi paras horoskooppimerkki oinaalle, noin niinkuin vaikka omasta kokemuksesta? Itse olen huomannut viihtyväni kauriiden ja vesimiesten keskuudessa, vaikka horoskoopit ovat asiasta täysin eri mieltä!
Oinaalle paras merkki
9
6616
Vastaukset
- Oinas tytteli.
Kalat on kivoja.
- jeps.(N)
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies. - eiköstä
jeps.(N) kirjoitti:
Joo, oinaan on helppo alistaa kala kuin kala. (Sääliksi käy kaloja...);)
Paras vaihtoehto taitaapi olla meikäläinen, eli Vesuri eli Vesimies.kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
- mitäs
eiköstä kirjoitti:
kaikki maalaisjärjelläkin osaa sanoa, ettei ne käy yhteen hyvin.
Oinas on tuli-merkki
Vesimies on ilma-merkki
mutta kalat vesi-merkki
- ja Vesimies
Ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin..
- Mä olen löytänyt toisen puolikkaani vesimiehestä..
E ikuna vaihtais pois - vieläkin
Mieheni on oinas, minä olen neitsyt. Olemme olleet naimisissa nyt 15 vuotta ja hyvin on mennyt. Oinashan on jääräpäinen, mutta huumorintajuinen, ihana rakastaja. Itse olen hyvin iloinen, huumorintajuinen, liiankin pikkutarkka (äitihahmo, sanoisin) ja siitähän Oinashan tykkää, että huolehditaan asioista kodinhoidossa. Miinuspuolia miesoinaassa, että miettii liikaa asioita ja päätöksiä ei tahdo syntyä, tiedonhaluinen liikaakiin. Mutta minulle riittää komia ja että rakastaa minua.
- täällä
Meillä on sama yhdistelmä, mutta toisinpäin. Minä olen räiskyvä-oinas-äiti ja mulla on mitä mahtavin ja ihanin rakastava-pikkutarkka-neitsyt mies. Toisinaan liiankin tarkka neitsyt yrittää kyykyttää vähän sinne päin olevaan oinasta, mutta koska oinas pitää haasteista, suhde vain paranee parista sanaharkasta.
Jos etsit naista hellivää, huomioonottavaa, rakastavaa ja erittäin hyvää isää lapsillesi, valitse neitsytmies.
- jousimies!
Jousimies tarjoaa parhaiten älyllistä haastetta Oinaalle eikä makuukammarissakaan mene huonosti. Nykyiseni on on vaaka, eikä huono ole tämäkään.
- oinas........................
no mulla ei ole kaameen hirveesti HYVIÄ kavereita niitä hyvän päivän tuttuja kyllä riittää.
mutta jos näin laitan että kenen kanssa tulen hyvin toimeen on :
Vaaka (ihana ystävä), vesimies, jousimies, rapu (vähän laimeeta), leijona.....
huomannut että suurin osa kavereistä on noitten merkkien edustajia ja kenen kanssa synkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784