Kävin maaliskuussa espanjassa. Ford kauppiailla oli kampanjassa nykyinen pian vanha mondeo. Hinta 15.000 euroa veroineen ja malli 130 hp diesel.
Herkut sis hintaan. Meillä mokoma kinneri maksaa
pitkälti eli kolkytä tonaa.
näin espanjassa
5
807
Vastaukset
- Melkein halpa
puuttuu samoin Eberi. Tosin nahat saattoi Epsanjan Mondikassa olla.
Turha Espanjan halpoja hintoja on surra. Niissä on alvi jo mukana. Siispä tuo kosla Suomeen, jossa veroa pitää sisältyä 30 prosenttia diesel-autoon. Niinpä takaisinlaskennan avulla saat havainnoksesi, että alle kymppitonnin lisähinnalla auto on Suomessa ja verovalituksen menestyttyä olet hankkinut sen ilman elv:ä.
Tietysti en itse tekisi tätäkään, vaan odottaisin hallituspuolueiden lupailemaa veroremonttia kieli pitkällä. Alas kokoomus jos ei ala tapahtua...- crazy country
tässäpä toiselta palstalta poimittua vastaavaa keskustelua
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=565&posting=22000000026385531
- USA....
totta turiset ja usassa on tapana pistää mallinvuoden vaihtumisen jälkeen tammikuussa "vanhan vuoden" mallit polkumyyntiin ja varastot tyhjiin.
Koskas ootte nähneet rintajuipin tai vastaavan ilmoituksessa että loput 2007 mallit -20% :)- ruotsin kulukija
myivät vuoden vaihteessa V70 volvoa 60000 kruunun alennuksella, hintaan 239000, ennen 299000, siellä on aika yleistä että edellinen mallisarja myydään alennuksella joskaan muut merkit ei ole antaneet näin suuria alennuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942