Voisitko kertoa miten se yks tyttö tyri sen homman? olin just sillon keittiössä ja kun tulin niin kaikki mollasivat sitä jne.. että kuinka nolo on ja ei olis pitänyt tulla, miten se mokas sen iilimato jutun? oksenti heti vai ei suostunu tekemään koko juttua? oliks se kummassa puolessa, silmät kiinni vai se "vastaan ottaja"? onpas kysely :D mut ku kiinnostaa..
Katsoitko Pelkokertoimen 20.5.2007?
Yks_tyttö_vaan
1
405
Vastaukset
- Heti...
Luovutti heti alkuunsa. Pari kertaa yritti työntää naamansa lähelle iilimatoja, mutta ei pystynyt ottamaan ensimmäistäkään matoa, kun lopetti leikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712