Kuulemma darlan kaksoissisko saapuu kaunareihin...darlahan itse kuoli mutta nyt saapuu kaksoissisar. Jänniä juttuja tulossa :)
DARLAN KAKSOISSISKO KAUNAREIHIN!!!
7
1847
Vastaukset
- sama
Onks tää sama paljastaja, joka paljasteli salkkareitakin ja sen jutut kaikki poistettiin eikä sen kirjoituksia päästetä enää palstalle?
On vaan niin saman tyyppistä sepitelmää.- Rhannan sijainen
ainaski luin jutun soaplandista...
- Rhanna
Rhannan sijainen kirjoitti:
ainaski luin jutun soaplandista...
Schae Harrison haluaisi palata boldiksiin Dalkan kaksoissiskona. Ei siis ole varmaa tietoa että Darlan kaksoissisko olisi olemassa.
Lisää täältä:http://soapland.albumit.fi/29
- HÖH?
Carolinella ja Amberillahan on jo ollut kaksoissisaret...
- vähäsen
tympii kaikki kaksoissisaret ja henkiin heräämiset
- ei ollut kaksoissiskoa vaan
vähäsen kirjoitti:
tympii kaikki kaksoissisaret ja henkiin heräämiset
hänet on aina vaan herätetty henkiin.
CMIkä olikaan Amberin kaksoissiskon nimi? Carolinen siskohan oli Karen muistaakseni - sisteri
ei ollut kaksoissiskoa vaan kirjoitti:
hänet on aina vaan herätetty henkiin.
CMIkä olikaan Amberin kaksoissiskon nimi? Carolinen siskohan oli Karen muistaakseniApril
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709