1. Niini ku Garyhan löys sen patsaan ni joo ni onko se nyt varmasti FinalFourissa vai saako se käyttää sitä va kerran? Piilotetaanko se patsas uuestaa vai? En oikee tajuu voisko joku selittää?
2. Onko jollain tietoo, et kuka tippuu seuraavaks, katkä kaikki on FinalFourissa ja kuka voittaa? Putoomis järjestys ois kans iha kiva.
EI ENGLANNINKIELISIÄ SIVUJA, PLEASE?!´
Selviytyjät/Patsas :D
2
494
Vastaukset
- kunhanvaroitin
Putoamisjärjestys:
Jamie
Gary
Judd
Cindy
Lydia
Rafe
Stephenie
Danni voittaa...
Eli Gary ei ole loppunelikossa. Eikä patsastakaan taideta piilottaa uudestaan. - parempi kuin ei milloinkaan
Sitä vain halusin sanoa, että kisaajat puhuivat neljän joukkoon pääsemisestä siinä mielessä, että patsaan löytäjä käyttäisi patsasta oikeassa kohdassa. Garyn asemassa oli tietysti pakko käyttää patsasta heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.
Minua jäi ihmetyttämään se, mihin patsas olisi tarkoitus kätkeä, jos sitä ei halua käyttää heti. Olikohan kisaajilla jokin oma laukku tai muuta vastaavaa, johon kukaan muu kilpailija ei saa koskea. Vaikea kai sellaista murikkaa olisi kätkeä paitansa sisään.
Samanlainen koskemattomuuspatsas on käsittääkseni käytössä myös tulevilla tuotantokausilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699