Kumpi on hyvä laittaa ensin, häämeikki ja -kampaus?
Kumpi ensin, meikki vai kampaus?
7
6277
Vastaukset
- niin väliä...
Itse kävin paikassa, jossa tehtiin molemmat, sekä meikki, että kampaus - ja näin ollen asiat tapahtuivat vähän niinkuin rinnatusten.
Mutta yleisimmin kai hiukset laitetaan ensin ja meikki tämän jälkeen.. - Häähullu
Kaiken sen lakankäytön jälkeen saattaa ehkä joutua puhdistamaan ihon ennen meikkausta ja jos meikkaus on jo tehty, niin se on huonompi juttu. Tietenki lakalla saa nätin kiillon naamaan ja varmasti pysyvän meikin.
- ....
Itselläni oli ekaksi hiuksien laitto sitten meikki.
- Elomorsian
Minä ainakin laitatan kampauksen ensin, sillä meikki ei välttämättä kestä föönauksen lämpöä jne. jota kampaajalla kuitenkin tulee vastaan. Meikki tehdään sitten viimeisenä toimenpiteenä ennen puvun päälle laittamista.
- metu
Moi. Minulla tuo meikki tulee ennen kampausta ja kun asiasta juttelin kampaajan kanssa niin asia oli ok. Kasvot vaan suojataan kun käytetään lakkaa.
- ---
Mulla laitettiin hiukset ensin kuntoon ja meikki vasta sitten. Kampaajalle ei ollut järjestyksellä merkitystä mutta meikkaaja halusi nähdä hiukset valmiina.
Tämä järjestys sopi mulle hyvin sillä hiusten laiton jälkeen sai vielä syödä välipalaa ja pestä hampaat. Jos meikki olisi tehty ensin, olisi välipalat jäänyt syömättä.. - Tuleva morsian
Ensin kampaus ja sitten meikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722