Suunnitelmissa viettää juhannus telttailemalla ja tanssien :)
Minkälainen meno merikievarissa juhannuksena?
Minkälainen leirintäalue on? Soveltuuko telttailuun ja onko yleensä telttailijoita paikalla?
Osaako joku suositella jotain toista aikuisille suunnattua telttailuun ja tanssiin soveltuvaa paikkaa.
Merikievari
10
5158
Vastaukset
- jussi.
Merikievarin juhannusviikonlopulle näyttää tulevan hyviä yhtyeitä. Viime juhannuksena oli tansseissa hyvä fiilis. Ja jos tykkää merimaisemasta, niin kievarista ajaa Yyteriin n. puolessa tunnissa rantatietä pitkin. Ja siellähän on hotelli, leirintä ja piiitkä hiekkaranta. http://www.yyteri.fi/
- rockjive
Teemu Harjukari & Taivaanrannanmaalarit Helmi juhannuksena.
Ei mikään häävi leirintäalueena, mutta ajaa asiansa. Lava sen sijaan on alueen ykköspaikkoja, ajoittain tanssijoita ruuhkaksi asti, luultavasti myös juhannuksena. - Merikarvialta
Merikievarissa vieraat miehet saavat turpiin ja vedestäkin joutuu maksamaan. Leirintäalueella iskee salama lähes kirkkaalta taivaalta.
- tietää asiasta
enää tänä päivänä ei tarvi merikievarissa maksaa vedestä se on menneen talven lumia toki monta talvee sitte sulanu:) uskon ite siihen että sinne kannataa mennä juhannusta viettään missä muualla on noin hyvät yhtyeet yhtä aikaa eikä tarvi matkustaa kenenkää perässä on vain samassa paikassa koko juhannuksen ei muuta kun sinne ja telttaileen:D
- saa vain turpaan
tietää asiasta kirjoitti:
enää tänä päivänä ei tarvi merikievarissa maksaa vedestä se on menneen talven lumia toki monta talvee sitte sulanu:) uskon ite siihen että sinne kannataa mennä juhannusta viettään missä muualla on noin hyvät yhtyeet yhtä aikaa eikä tarvi matkustaa kenenkää perässä on vain samassa paikassa koko juhannuksen ei muuta kun sinne ja telttaileen:D
ja salama iskee. Lohdutukseksi vesi on ilmaista.
saa vain turpaan kirjoitti:
ja salama iskee. Lohdutukseksi vesi on ilmaista.
Kyllä kai se on itsestä kiinni jos saa selkäänsä
olen itse käynyt kievarissa vuosikausia ja en ole vielä törmännyt nyrkkiin.riitaahakevat kyllä sieltä poistetaan niin kuin muiltakin huvipaikoilta. MERIKIEVARI on maan paras tanssipaikka ja taaskin on JOKKERI onnistunut artistivalinnoissaan juhannukseksi.SUUR KIITOS
JOUKO ELEVAARALLE. Myös viime vuoden juhannuksesta!- Täydellä teholla
hoppetseld kirjoitti:
Kyllä kai se on itsestä kiinni jos saa selkäänsä
olen itse käynyt kievarissa vuosikausia ja en ole vielä törmännyt nyrkkiin.riitaahakevat kyllä sieltä poistetaan niin kuin muiltakin huvipaikoilta. MERIKIEVARI on maan paras tanssipaikka ja taaskin on JOKKERI onnistunut artistivalinnoissaan juhannukseksi.SUUR KIITOS
JOUKO ELEVAARALLE. Myös viime vuoden juhannuksesta!Onko onnistunut edelleenkin nujertamaan kädenalitteluja yrittelevä...
- j
Merikievari on maailman tympein ja huonoin paikka . (piste)
- ohhohjef
Samaa mieltä!! Ja tiedoksi muillekin; VEDESTÄ SAA TAAS MAKSAA! :) Eikä muuten ollu edes kallista, vähä yli kolme euroa... :D:D:D:D:D::::DD::D lasista....
Ja jääpaloja jos haluaa niin nekin maksaa 30 senttiä........ HAHAHAAA ei kyllä enää mennä sinne.
Sisäänpääsykin on aika kiva; 14 euroa, eikä edes ollu mikään tunnettu bändi mikä siellä soitti, tanssimassakin oli pari ihmistä, ei niitä huvita ny semmosessa oikein soitella :)
Kertokaa toki mielipiteitä! (:
Ja merikievarin kannattajat ja ne paikalliset ihmiset voi sit olla hiljaa, on niin surkeeta siellä Merikarvialla ku ei oo ku kolme baaria, josta yks on vaan kesäsin auki :D:D
Että eiköhän se ole omat pullot seuraavalla kerralla ja jäädään kiltisti omaan tupaan :) - Pysyn poissa
ohhohjef kirjoitti:
Samaa mieltä!! Ja tiedoksi muillekin; VEDESTÄ SAA TAAS MAKSAA! :) Eikä muuten ollu edes kallista, vähä yli kolme euroa... :D:D:D:D:D::::DD::D lasista....
Ja jääpaloja jos haluaa niin nekin maksaa 30 senttiä........ HAHAHAAA ei kyllä enää mennä sinne.
Sisäänpääsykin on aika kiva; 14 euroa, eikä edes ollu mikään tunnettu bändi mikä siellä soitti, tanssimassakin oli pari ihmistä, ei niitä huvita ny semmosessa oikein soitella :)
Kertokaa toki mielipiteitä! (:
Ja merikievarin kannattajat ja ne paikalliset ihmiset voi sit olla hiljaa, on niin surkeeta siellä Merikarvialla ku ei oo ku kolme baaria, josta yks on vaan kesäsin auki :D:D
Että eiköhän se ole omat pullot seuraavalla kerralla ja jäädään kiltisti omaan tupaan :)Lipunhinta on ollut joskus lehdessä eri kuin luukulla. Kommentti oli vain, että valittaa saa Elevaaralle.
Onneksi on muitakin tanssipaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019