Oletteko panneet merkille sen tosiasian, että järkevän aiheen parissa käytävää keskustelua tältä palstalta ei ole löytynyt enää pitkään aikaan. Mikäli tänne eksyy jokin keskustelunaihe, joka kerää kommentteja (järkeviä sellaisia) se kohta poistetaan jonkun toimesta. Mitäpä ootta mieltä?
Haapaveden palsta
28
1828
Vastaukset
- näyttää että
vain huuhaajutut säilyy.
keskusteluista pois,niin keskustelu on laimeata ja
siitä johtuu tämä kommenttien vähäisyys.- eilen viimeksi
totesit, että täällähän käy keskustelu vilkkaana vaikka minä itse olen ollut poissa.
- räkytystä
täällä kyllä riittää lisäksi palstan isän tekemiä toinen toistaan parempia juttuja joista kyllä ite poistaa aina suurimman osan.
- kuihttuu
niinku koko kylä
- Theodorr
Yhtenä ikävänä puolena mainittakoon myös se, jos erehdyt tekstailemaan tänne käyttäen samaa nikkiä jota ei ole rekisteröity, niin kohta joku "älykkö" alkaa kirjoitella nimissäsi, aivan kuten minulle kävi eilen. No sille hommalle panin pisteen.
Kävin tuossa aamutuimaan kurkkaamassa, mihin "naapurin tyttö" on kaikonnut, näytti olevan kahvilla, yksi niitä harvoja jonka tekstiä viitsii lukea ja joskus vastaillakkin. Hänen jutuissaan on sopivasti siistiä huumoria ja sanankäänteitä, eikä mielikuvitustakaan puutu.- eivät tarvi
Juttukumppania laisinkaan. Keskustelu sujuu hyvin yksinkin, kuten tuossa yllä.
Sama kaveri paasaa itsensä kanssa, eikä oo eka kerta. jouduit eilen kaapauksen uhriksi ja minä olin huijauksen kohde. Sen verran tietämätön oli tekijä, ettei tiennyt meidän olevan toisillemme ilmaa ja luuli, näin voivansa puhua "sinun suulla minulle". Ei mennyt huijaus läpi.
Täten ilmoitan viellä virallisesti kaikille, että kesäni on kiireistä aikaa ja täytyy tarkoin miettiä, mihin sitä käyttää, joten tälle palstalle kirjoittelu jää automaattisesti pois. Syksystä en tiedä ja olenkin jossain vaiheessa kirjoittanut, että Meyri voi vaieta ikuisesti tämän kesän jälkeen - aika näyttää. Toistan itseäni ja sanon viellä, että kirjoittelen omaksi ilokseni ja teen päätökseni omista lähtökohdista, en muiden pyynnöistä.
Minut tavoittaa Theodorrin "naapurin tytön" kahvilasta ja tervetuloa kaikki asialliset kirjoittajat.- Theodorr
meyri kirjoitti:
jouduit eilen kaapauksen uhriksi ja minä olin huijauksen kohde. Sen verran tietämätön oli tekijä, ettei tiennyt meidän olevan toisillemme ilmaa ja luuli, näin voivansa puhua "sinun suulla minulle". Ei mennyt huijaus läpi.
Täten ilmoitan viellä virallisesti kaikille, että kesäni on kiireistä aikaa ja täytyy tarkoin miettiä, mihin sitä käyttää, joten tälle palstalle kirjoittelu jää automaattisesti pois. Syksystä en tiedä ja olenkin jossain vaiheessa kirjoittanut, että Meyri voi vaieta ikuisesti tämän kesän jälkeen - aika näyttää. Toistan itseäni ja sanon viellä, että kirjoittelen omaksi ilokseni ja teen päätökseni omista lähtökohdista, en muiden pyynnöistä.
Minut tavoittaa Theodorrin "naapurin tytön" kahvilasta ja tervetuloa kaikki asialliset kirjoittajat.En vieraile täällä ihan joka päivä, josta johtuen en pitänyt tarpeellisena rekisteröityä.
Tilanne sai kuitenkin uuden käänteen eilen, kun nimissäni alettiin kirjoitella, joskaan ei mitään vakavampaa, mutta kuitenkin. Olen joskus muistaakseni maininnutkin sinulle etten käytä muita nimimerkkejä kirjoittaessani, yksi nimimerkki riittää minulle, mutta en kuitenkaan halua jakaa sitä kenenkään/keidenkään kanssa.
Hyvää kesää, moikataan, kun tavataan. Theodorr kirjoitti:
En vieraile täällä ihan joka päivä, josta johtuen en pitänyt tarpeellisena rekisteröityä.
Tilanne sai kuitenkin uuden käänteen eilen, kun nimissäni alettiin kirjoitella, joskaan ei mitään vakavampaa, mutta kuitenkin. Olen joskus muistaakseni maininnutkin sinulle etten käytä muita nimimerkkejä kirjoittaessani, yksi nimimerkki riittää minulle, mutta en kuitenkaan halua jakaa sitä kenenkään/keidenkään kanssa.
Hyvää kesää, moikataan, kun tavataan.Ei koskaan niin pahaa, ettei jotain hyvää. Tässä tapauksessa viellä kaksin verroin, sillä uskallauduin kirjoittamaan nikkisi alle (en saanut lähtöjä enkä edes huonoa kohtelua, niin ne asiat muuttuu). Poikkea joskus kahvilassa niin päästään praattaan.
Tämä viesti oli sitten tämän kesän viimeinen tälle palstalle. Tähänkin oli syynä sinun vastaus ja varmaan huomaat, että voin pottuilla, mutta en ole pitkä vihainen. Viellä kerran hyvää kesää lukijoille....
- ja kuihtukoon
mua kun ei kenenkään munat kiinnosta. eikä toisten ihmisten solvaaminenkaan. niin kuihtukoon vaan pystyyn koko juttu.
- ihmisen ominaispiirteet
säilyvät suvuissa parin massatutkimuksen mukaan noin 120-160 vuotta. Tämä tarkoittaa kolmatta ja neljättä sukupolvea. Samoilla seuduilla pysyvät suvut toistavat itseään ja samat toimintamallit ja elämänstrategiat toistuvat sukupolvesta toiseen.
Tällä palstalla on niin paljon itseään ja muita kyvyttömästi arvioivia henkisiä käpykaartilaisia, joiden pullistelu saa oksentamaan. Täällä luullaan ja puhutaan tekevänsä suuria tekoja, mutta suurimmat teot näyttää olevan tekstien poistelut ja pisteiden laitot! Säälittävää kerrassaan.
Kaikki oikeasti kyvykkäät ovat jo lähteneet eivätkä varmasti haikaile takaisin tähän henkiseen tunkkaisuuteen. On tämä niin pientä, niin pientä!- ...on sellainen itse.
Miksi sitten itse vielä olet täällä ja seuraat tätä palstaa?
- edes ollutkaan siellä,
...on sellainen itse. kirjoitti:
Miksi sitten itse vielä olet täällä ja seuraat tätä palstaa?
ehkä olin hetken, ehkä joku työ toi hetkeksi joskus aikoinaan...? Ehkä joku side jäi, ehkä ei? Tai sitten syy on aivan kokonaan jokin muu? Mahdollisuuksia on monia!
- ainakin olevinasi
Et arvioinut itseäsi, muita kylläkin.
Sorruit myös sääliin, tiesitkö, se on sairautta.
Et pidä itseäsi järin kyvykkäänä, koska notkut yhä täällä.
Täällä henkisessä tunkkaisuudessa, heh, heh - muun toiminnan ohessa,
ainakin olevinasi kirjoitti:
Et arvioinut itseäsi, muita kylläkin.
Sorruit myös sääliin, tiesitkö, se on sairautta.
Et pidä itseäsi järin kyvykkäänä, koska notkut yhä täällä.
Täällä henkisessä tunkkaisuudessa, heh, hehja... kuten edellä sanoin, mahdollisuuksia on hyvin monia!
- Koska sinäkin
muun toiminnan ohessa, kirjoitti:
ja... kuten edellä sanoin, mahdollisuuksia on hyvin monia!
Viihdyt täällä siitäkin huolimatta, että tää palsta saa sut oksentamaan.
Varmaan rankkaa puuhaa sen mainitsemasi "muun toiminnan ohessa" - koskapa
edes ollutkaan siellä, kirjoitti:
ehkä olin hetken, ehkä joku työ toi hetkeksi joskus aikoinaan...? Ehkä joku side jäi, ehkä ei? Tai sitten syy on aivan kokonaan jokin muu? Mahdollisuuksia on monia!
olet palstakäyttäytymisestä noinkin hyvin perillä.
- tämä on
Koska sinäkin kirjoitti:
Viihdyt täällä siitäkin huolimatta, että tää palsta saa sut oksentamaan.
Varmaan rankkaa puuhaa sen mainitsemasi "muun toiminnan ohessa"Tekee hoopevettä parhaiten tunnetuksi.
Kaikki tänne haluavat muuttaa. - muuta
koskapa kirjoitti:
olet palstakäyttäytymisestä noinkin hyvin perillä.
kuin pari aloitusta vilkaista, niin selevä kuva syntyy keskustelun tasosta
- kärsämäkiset
tämä on kirjoitti:
Tekee hoopevettä parhaiten tunnetuksi.
Kaikki tänne haluavat muuttaa.kans, ah niin haluavat tänne kilvan tulla, kaistaleen haluaisivat kaapata
- ahti-staa
kärsämäkiset kirjoitti:
kans, ah niin haluavat tänne kilvan tulla, kaistaleen haluaisivat kaapata
sillee kieroosti.
Halluuvat hoopovetisiä hierroo.
- tehty
ja sitä myös ihmetelty. Laittaisko Puolue asioita silleen järjestykseen?!
- eipä näytä
olevan asiat tällingissä,ku palsta menee alas kuin lehemän häntä.
- mulkun kutina
j.jussiW-T kirjoitti:
kesälomalla,mutta syksyllä uusi rumba päällä.
että kohta kauhtuu aevan mahottomiin.
milijoonat siemenet vae pölisee ja...
niinku ilimestyskirjassa... - olet sinä
mulkun kutina kirjoitti:
että kohta kauhtuu aevan mahottomiin.
milijoonat siemenet vae pölisee ja...
niinku ilimestyskirjassa...vaatimaton..
- se on
olet sinä kirjoitti:
vaatimaton..
varmaan palli-sate tai...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919