Emolevy on MSI K9AGM2-FIH.
Käyttöjärjestelmä Vista Ultimate.
Latasin MSI:n sivuilta biospäivityksen. RAR-tiedostosta purkautui seuraavat tiedostot:
A7327AMS.130
Afud408.exe
Kuika edetä?
Kokeilin käynnistää tuon exe-tiedoston, mutta se sulkeutuu kun klikkaa jotakin valikon vaihtoehtoa.
Apua biosin päivittämiseen
5
336
Vastaukset
- kumiankka
jos pitää apua kysellä täällä, kohta koneesi ei toimi kun ja jos et tiedä mitä teet ja miten metsään mennyt päivitys palautetaan alkuperäiseen. Miksi haluat päivittää biosin?
- Apula
noilla tiedoilla päivittäminen, ongelmia tiedossa!!
Jos välttämättä täytyy, niin lukase artikkeleita asiasta ensim. Googlella" Bioosin päivitys ".Tuo ohjelman pätkä on biosin asennusohjelma, päivitys on yleensä *.rom tiedostona.Aika usein turha?Toki näiden C2D vehkeiden kanssa ihan hyödyllinen mutta mitä aikaisemmin asiaan tutustunut lähinnä "kosmeettinen" juttu.
Jos olet aikessa päivittää katso nyt ensin valmistajan sivuilta onko uuden BIOSin myötä tullut mitään mikä hyödyttäisi sinua.Usein vastaus on ei.
- Justiina-70
latasit tuolta biospäivityksen, ohjeet tulevat word-tiedostossa mukana
http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloadfile&dno=5497&type=bios - Pege81
MSI:n emoissa toi biospäivitys on kohtuu helppo homma. Tarvitset tuohon päivitykseen ainoastaan MSI Live Update-ohjelman. Asennat sen. Tuo ohjelma tunnistaa käytössä olevan emolevyn, ja antaa mahdollisuuden ladata MSI:n palvelimelta uuden bios version. Päivitys onnistuu myöskin tuolla samaisella ohjelmalla. Päivityksen jälkeen kone täytyy käynnistää uudestaan, mennä biossiin, ja laittaa asetukst kohdalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969