Heippa!
Oliskohan mitenkään mahdollista saada exceliin tyhjää riviä jollakin komennolla, kun solussa oleva teksti muuttuu?
eli siis niinku että sarakkeessa on päivämääriä, ja kun päivämäärä vaihtuu toiseksi saisin päivämäärien väliin tyhjänrivin.
Kiits!
tyhjärivi
Elli-likka
2
240
Vastaukset
- siten
Se onnistuu siten, että klikkaat hiiren oikealla aivan taulukon vasemmassa reunassa kulkevaa "numeroriviä" siltä kohdalta, mihin haluat lisärivin. Avautuvasta valikosta valitaan 'lisää'.
moduuliin...
Sub Väli()
Dim alkupvm As Variant
Dim tokapvm As Variant
Range("A1").Select
alkupvm = Weekday(ActiveCell)
Do Until IsEmpty(ActiveCell)
ActiveCell.Offset(1, 0).Select
tokapvm = Weekday(ActiveCell)
If tokapvm alkupvm Then
ActiveCell.EntireRow.Insert
ActiveCell.Offset(1, 0).Select
End If
alkupvm = tokapvm
Loop
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826