Aloin tässä miettimään, miksi Hunter Tylo (Taylor) muutama vuosi sitten poistui sarjasta? Huhuttiin, että kyse olisi ollut rahasta, mutta sille ei saatu vahvistusta. Tietääkö siis joku, mikä oli Tylon poistumisen syy alunperin sarjasta? Oliko se hänen oma päätöksensä, vai eikö hänelle annettu vaihtoehtoa?
Entäpä kuinka Tylo päätyi takaisin sarjaan? Oliko se kaunareiden tekijätiimin toive vai Tylon itse? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Kysymyksiä Hunter Tylosta
2
687
Vastaukset
- K&R Anne
Hmm...en tiedä sen tarkemmin, mitä nyt Bell selitteli ettei voinut viedä Taylorin rehtiä hahmoa enää alempiarvoisempaan suuntaan, vaan päätti tappaa hänet. Onhan sekin selitys... Miten hän on nyt sitten tehnyt Taylorista yhtäkkiä juopon, yms.? En tiedä, miksi Hunter sitten aikoinaan lähti. Muistan, kun ennen joulua 02 (muistaakseni) kävin hänen nettisivuillaan, niin siellä hän päästi oikein kunnolla höyryjä pihalle "potkuistaan" ja "Bradleyn petturuudesta". En sitten tiedä, mikä on totuus...
- että kun nää saippuatähdet
saa hieman nimeä itselleen, niin halutaan tekeen oikeita pitkiä leffoja (lisää näkyvyyttä ja rahaa näyttelijälle). Sitten kuitenkin usean ura floppaa, eli ei olekkaan niin paljoa vientiä leffasaralla. Sitten tapahtuu just näitä henkiinheräämisiä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712