Hämmästyin todella kun huomasin, kuinka paljon eri opinahjojen välillä on eroja bioteknologian /Herbiot sisäänpääsyprosenttien suhteen! Taas tuli haettua väärään paikkaan...SAPETTAA!
Hain (tyhmänä) TKK:lle ja sinne oli ihan mielettömästi hakijoita kun sen sijaan yliopistolle olisi maat-metsätieteelliseen päässy tosi helposti. Sisäänpääsy% oli jotain 45%!!! ARGG!
Huomasin ton mahdollisuuden hakea mm puolelle vasta kun olin jo jättänny paperit TKK:lle, joten nyt täytyy vaan kiltisti odotella ens vuoteen. Harmittaa vaan ihan mielettömästi. Kun toi on just se ala jonne haluan, mutta oletettavasti TKK:lle ei ihan rahkeet riitä. Siellä on niin mielettömästi hakijoita!
ARGG..Bioteknologia
Gitten
1
1064
Vastaukset
- orvokki-tyttö
Harmi!!!
Mulla kävi samalla tavalla kun hain opiskelemaan hesaan ja samoilla pisteillä olisi päässyt kuopioon. Tiedän tunteen. Vuosi on osi pitkä aika odottaa pääsykoetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774