..lihava? Siis jos ihmisistä puhutaan...
Voiko kasvinsyöjä olla..
8
391
Vastaukset
- syöjänä..
Siis puoliksi kasvis-syöjänä.. voin vakuuttaa, olevani sopivasti ...ihana..
Kasviksia kun valelee kermalla ja voilla tai käyttää paljon öljyä niin tuhtia ruokaa syntyy rehuistakin.
Jotkut kasvikset itsessäänkin sisältävät paljon rasvoja esim. oliivit, pähkinät ja avokadot. Hedelmissä on paljon hiilihydraatteja eli hedelmäsokeria. Hiilareita on paljon myös juureksissa.
Joten eipä tuota lainkaan vaikeuksia hankkia itselleen elopainoa eloperäisistä kasviksista.- ne..
Sumopainijat, miehiset miehet, hanki peruskuntonsa
tasapainoisesta riisi-sake dieetistä..;)
.heinii tarpeeks suu täyteen ja posket pullollee niin kyllä se paino varmaan nousee.. niistäkin.. mitä painaakaan kilo kuivattua heinää??
- fmluder135
Monissa kasviksissa on myös rasvaa ja hiilihydraattia. Ja varsinkin jos ei ole kokonaan vegaani, vaan kermat sun muut maistuu, niin kyllä voi ihan helposti lihoa. Vaikea vaan kuvitella, että kasvissyönnillä pääsis ihan Jenkki-Lihavuuteen asti (ts. niin lihava, että perseen ylös saaminen tuolista tuottaa jo konkreettisia vaikeuksia). Itse ainakin tunnen monta kasvissyöjää, jotka ovat sopivasti pyöreitä.
- sola
..hiilareitahan saa just kasvikunnan tuotteista...ja myös kasvisrasvat sisältää energiaa tasan yhtä paljon, kuin eläinrasvat.
Esim. perunalastut, suklaa, makeiset(ilman liivatetta)..etc - syö ainoastaan
perinnevihannesta. Siis lenkkimakkaraa.) Sekin on vihannes,mutta on hieman pidemmälle jalostetussa muodossa.
- Reino
,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899