Onko kukaan onnistunut virittelemään TomTom Onen
Moottoripyörään, ei tunnu mistään löytyvän telinettä..
TomTom prätkään??
5
652
Vastaukset
- Vaksidogi
Ei ole kyseisestä laitteesta kokemusta, mutta kannattaako laitetta kytkeä ollenkaan pyörään? Onko se vedenpitävä vai meneekö särki samantien kun ensimmäinen kuuro yllättää? TomTomiltahan on nimeomaan pyöriin tehty TomTom Rider, pitäisi olla vedenkestävä, helposti kiinnitettävissä ja käytettävissä hanskat kädessä. Näin mainostavat ja olen harkinnutkin kyseistä laitetta, vedenpitävyys pitäisi ainakin olla taattu jos semmoista lupailevat.
- Pertti...
Tekeekö sillä navilla aikuisten oikeesti mitään vai onko se vaan leikkikalu.
Itse olen aina helposti perille osannut, kun vaan viitsii hieman perehtyä reittiin, niin saa samalla mielenkiintoa ajamiseen kun miettii eri reittejä, eikä vaan ajaa konemaisesti sinne minne käsketään. Pertti... kirjoitti:
Tekeekö sillä navilla aikuisten oikeesti mitään vai onko se vaan leikkikalu.
Itse olen aina helposti perille osannut, kun vaan viitsii hieman perehtyä reittiin, niin saa samalla mielenkiintoa ajamiseen kun miettii eri reittejä, eikä vaan ajaa konemaisesti sinne minne käsketään.Vieraassa isossa kaupungissa esim. Tukholmassa navi on todella paikallaan.Voipi huoletta ajella ja katsella paikkoja ja kun sitten pitäis suunnistaa lautalle niin eipä tarvi ihmetellä mihinpäin tarttis lähteä.
- ...,,,..-
googlettamalla löytyy kiinteää telinettä,itse paikallisesta autovaraosa liikkeestä sain sellaisen nivelellä/kallistuksella ruuvi kiinnitteisen telineen 15e.hyvin on pelannut ainut heikkous on kun aurinko heijastaa takaa niin ei meinaa näkyä en ole jaksanut alkaa väsään mitään aurinko lippaa käyttänyt vaan joskus hanskaa suojana.
- Äfjiiärrä
Itselläni on vanhempi TomTom GO 300 tangossa kiinni. Irrotin siitä tuulilasitelineestä sen navigaattoriin liittyvän osan ja kiinnitin lattaraudan palasella vasempaan kahvaan paikalle, jossa on yleensä peili. FJR:ssä tuohon ei pikkusateissa edes osu vettä ja isompien varalta taskussa on pieni muovipussi. Kerran ukkoskuurossa nappasin laitteen käteen ja annoin sen vaimolle takapenkille jossa hän sitten sujautti sen taskuun. Näkyvyys on kohtuullinen kun valitsee musta-valkoisen näytön ja äänet täysillä sen kuulee kaupunkinopeuksissa aivan hyvin. Kiinnityksen varmistamiseksi laitan ympärille vahvan kumilenksun, tiedä onko tarpeen mutta eipä tuo mitään ole haitannutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969