Heippas
Ajattelin tässä sellaista kun täällä on paljon tanssijoita jotta mihin lavalle kannattaa suunnata jos sattuu olemaan lähialueella monta orkesteria tarjolla..elikkä olisi mukava tietää joku orkesterien top 10 vuodelle 2007.
Esim. jos tossa 20 km päässä soittaa jani ja jetsetters ja 40 km päässä varjokuva niin kumpa mahtaa enempi vetää.
tässä omani
1 finkut
2 yölintu
3 plogman
4 annika eklund
5 anne mattila
6 eija kantola
7 varjokuva
8 tarja lunnas
9 kari tapio
10 anneli mattila
mukavaa tanssikesää joka iikalle
top 10
36
3365
Vastaukset
Tuo Jani & Jettsetters vetää kyllä populaa paikalla. Naisen määrä on huomattava. Mattilan siskokset on takuuvarmoja tanssipaikan täyttäjiä.
Anneli Eklung tarvii katsastaa Pavilla.- iskelmätähti
Kuten olen kuvitellutkin, taitaa olla pelkästään iskelmälaulaja.
Tanssi.netin sivuilla hänestä oli maininta, että nuo yleiset suosikkitanssit eivät kuulu ohjelmistoon!
Vetää todennäköisesti vähän nuorempaa väkeä. iskelmätähti kirjoitti:
Tanssi.netin sivuilla hänestä oli maininta, että nuo yleiset suosikkitanssit eivät kuulu ohjelmistoon!
Vetää todennäköisesti vähän nuorempaa väkeä.Annika siis....ei Anneli.
iskelmätähti kirjoitti:
Vetää todennäköisesti vähän nuorempaa väkeä.Kyllä Annika lavoilla vähintään pari tangoa laulaa iskelmän lisäksi. Olihan hän tangoprinsessa vuonna 2001. Siitä on pitkä aika kun olen hänen keikallaan viimeksi käynyt, mutta muistaakseni tuli kyllä paljonkin tanssimusiikkia. Ainakin pyytämällä pitäisi irrota kaikki perinteiset tanssilajit.
- ...moonriver...
Sun listaasi lukiessani tuli mieleeni, että et kyllä pääse nauttimaan esimerkiksi hitaista valsseista!
Juu, kyllähän nuo varmaan kaikki niitä soittavat, mutta eipä siellä mahdu tanssimaan...
Muuten lista on minunkin mieleeni, mutta Yölinnun ja Annika Eklundin jätän pois. Mattilat ovat myöskin megatähtiä, jotka vetävät aivan liian paljon porukkaa.- koukussa
En pidä tungoksesta, mutta jos menet lavoille yksin niin kivempi se on mennä paikkaan missä on ihmisiä. Joka ruuhkapaikassa olen saanut nauttia hitaasta valssista.
1. Finlanders
2. Omega
3. Martti Metsäkedon yhtye
4. FBI Beat
5. Syke
6. Diesel
7. Fernet
8. Taikakuu
9. Avec
10.Varjokuva
(Aivan imussa tulevat Lumipallo, Pekkaniskan Pojat, V.I.P, Tommys, Markus Sextet ja Mega)- niinkuin sanottu:
Finlanders, Omega ja Syke on paskaa! Muuten listasi oli ihan jees!
niinkuin sanottu: kirjoitti:
Finlanders, Omega ja Syke on paskaa! Muuten listasi oli ihan jees!
...on luonnollista olla egonsa suojelemiseksi tuota mieltä.
Kannattaisi kuitenkin opetella.
Ei hyvä musiikki ole ollenkaan vaiketa tanssittavaksi (ei tosin kaikki huonokaan).- Niinkuin sanottu:
Truehum kirjoitti:
...on luonnollista olla egonsa suojelemiseksi tuota mieltä.
Kannattaisi kuitenkin opetella.
Ei hyvä musiikki ole ollenkaan vaiketa tanssittavaksi (ei tosin kaikki huonokaan).Siis mitä v*ttua? "jos ei osaa tanssia"????
Mitä helv.. se tähän kuuluu? Säkö sitten osaat vai? Mitä täältä on saanut lukea niin näytöt on aika heikot! (jos ei oteta lukuun sun itsekirjoittamiasi omiakehuja).
Vähän ihmeellistä ajatusmaailmaa sulla on kun eri mieltä jostain orkestereista niin "ei osaa tanssia"?
En yhtään enää ihmettele että susta täällä jotkut kirjoittelee noita juttuja! Kyllä sä taaskin tuolla kirjoituksella paikkasi lunastit hölmöläisten kruunaamattomana kuninkaana!
Huh huh!
btw. miten voi edes puhua jonkun itselle täysin tuntemattoman ihmisen tanssitaidosta tuolla tavalla kun mekään ei olla koskaan edes tavattu, tuskin edes nähtykään toisiamme?? Niinkuin sanottu: kirjoitti:
Siis mitä v*ttua? "jos ei osaa tanssia"????
Mitä helv.. se tähän kuuluu? Säkö sitten osaat vai? Mitä täältä on saanut lukea niin näytöt on aika heikot! (jos ei oteta lukuun sun itsekirjoittamiasi omiakehuja).
Vähän ihmeellistä ajatusmaailmaa sulla on kun eri mieltä jostain orkestereista niin "ei osaa tanssia"?
En yhtään enää ihmettele että susta täällä jotkut kirjoittelee noita juttuja! Kyllä sä taaskin tuolla kirjoituksella paikkasi lunastit hölmöläisten kruunaamattomana kuninkaana!
Huh huh!
btw. miten voi edes puhua jonkun itselle täysin tuntemattoman ihmisen tanssitaidosta tuolla tavalla kun mekään ei olla koskaan edes tavattu, tuskin edes nähtykään toisiamme??Nuo kolme vähemmän korrektisti mainitsemaasi yhtyettä vetävät aina paikkaan kuin paikkaan parhaat tanssijat.
On siis melko helppoa päätellä, että sellaisella joka noin brutaalisti heidät mitättömiksi leimaa, täytyy olla jotakin erityistä syytä siihen.
Jotkut ihmiset ovat kovin läpinäkyviä.
Itse olen aina tavannut parhaat tanssijat juuri noiden (ja Metsäkedon) illoista ja päässyt niissä nimenomaan parhaiden kanssa tanssimaan.
Toki jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta mielipiteistä voi myös hyvin päätellä niiden esittäjän laadun.
Koska sinulla oli tarve tuolla tavoin negatiivinen käsityksesi julistaa, kertoo se sinusta hyvin paljon -sivistystasostasi myös.- niiinkuin sanottu:
Truehum kirjoitti:
Nuo kolme vähemmän korrektisti mainitsemaasi yhtyettä vetävät aina paikkaan kuin paikkaan parhaat tanssijat.
On siis melko helppoa päätellä, että sellaisella joka noin brutaalisti heidät mitättömiksi leimaa, täytyy olla jotakin erityistä syytä siihen.
Jotkut ihmiset ovat kovin läpinäkyviä.
Itse olen aina tavannut parhaat tanssijat juuri noiden (ja Metsäkedon) illoista ja päässyt niissä nimenomaan parhaiden kanssa tanssimaan.
Toki jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta mielipiteistä voi myös hyvin päätellä niiden esittäjän laadun.
Koska sinulla oli tarve tuolla tavoin negatiivinen käsityksesi julistaa, kertoo se sinusta hyvin paljon -sivistystasostasi myös.No kun olet noin kova jaoittelemaan lavalla käyviä ihmisiä (jotka eivät edes tiedä tulleensa Truehumin "kisoihin")
-Miten määritellään seuratanssikontekstissa "parhaat" tanssijat? niiinkuin sanottu: kirjoitti:
No kun olet noin kova jaoittelemaan lavalla käyviä ihmisiä (jotka eivät edes tiedä tulleensa Truehumin "kisoihin")
-Miten määritellään seuratanssikontekstissa "parhaat" tanssijat?...tähän mukaan, koska provokaatiomielessähän tuo parhaita yhtyeitä paskaksi nimittänyt lähti liikkeelle, ja tämäkin kysymys on samassa tarkoituksessa esitetty. Kohta jo taas kuoro rupeaa huutamaan, että humppis varastaa palstatilan riitelyä ja omakehua varten!
Lukekaapa kuitenkin ensin, miten tämäkin lähti liikkeelle!
(Siitä oman tanssitaitoni kehumisesta eivät ole muutkaan esimerkkejä löytäneet, vaikka vähän väliä sellaisesta syyöksiä onkin heitelty. Ei löydä tuokaan väittäjä.)
No, parhaat lavatanssijat ovat tietysti niitä, jotka pystyvät osuvimmin ja viihdyttävimmin tulkitsemaan mahdollisimman monipuolista musiikkia erilaisin tanssityylein ja niitä varioiden.
Kuten olen ennenkin sanonut: Parhaimmisto on se, joka tanssitaidollaan tuottaa tyydytystä ja nautintoa tanssipartnereilleen ja siinä samalla tietysti itselleen.
Sekin on hyvin merkittävä seikka tuossa, että parhaimmisto osaa ottaa muut tanssijat huomioon ja välttää heitä häiritsemästä, vaikka vähempitaitoiset eivät itse siihen pystykään (eiväkä usein edes yritä).- niinkuin sanottu:
Truehum kirjoitti:
...tähän mukaan, koska provokaatiomielessähän tuo parhaita yhtyeitä paskaksi nimittänyt lähti liikkeelle, ja tämäkin kysymys on samassa tarkoituksessa esitetty. Kohta jo taas kuoro rupeaa huutamaan, että humppis varastaa palstatilan riitelyä ja omakehua varten!
Lukekaapa kuitenkin ensin, miten tämäkin lähti liikkeelle!
(Siitä oman tanssitaitoni kehumisesta eivät ole muutkaan esimerkkejä löytäneet, vaikka vähän väliä sellaisesta syyöksiä onkin heitelty. Ei löydä tuokaan väittäjä.)
No, parhaat lavatanssijat ovat tietysti niitä, jotka pystyvät osuvimmin ja viihdyttävimmin tulkitsemaan mahdollisimman monipuolista musiikkia erilaisin tanssityylein ja niitä varioiden.
Kuten olen ennenkin sanonut: Parhaimmisto on se, joka tanssitaidollaan tuottaa tyydytystä ja nautintoa tanssipartnereilleen ja siinä samalla tietysti itselleen.
Sekin on hyvin merkittävä seikka tuossa, että parhaimmisto osaa ottaa muut tanssijat huomioon ja välttää heitä häiritsemästä, vaikka vähempitaitoiset eivät itse siihen pystykään (eiväkä usein edes yritä).Noilla mainitsemillasi kriteereillä on turha edes lähteä PUHUMAAN mistään "parhaimmista" koska viihdyttävyys ja nautinnon tuottaminen partnerille on täysin subjektiivinen asia! Ei tuollaista voi mitenkään mitata eikä määrittää joten ei ole kertakaikkiaan mitään JÄRKEÄ edes puhua mistään "parhaimmista"!
Kuka tahansa pari voi keskenään omilla edellytyksillään tarjota toisilleen mahtavan ja mitä viihdyttävimmän tanssinautinnon täysin riippumatta taitotasosta! Vaikkapa mökin Elli ja mäkitupalainen Aarne ensi tanssireissullaan...
Vai huomasitko vain joutuneesi umpikujaan jaoitteluinesi ja nyt yritätkin vetäytyä epämääräisyyden suojiin?
Kyllähän se kuule on sillä tavalla että jos ylipäätään puhut "parhaimmista" verraten esim. koko suomen tanssivaa kansaa taustana (niinkuin teit) niin olet velvollinen esittämään sellaiset kriteerit joilla tuo paremmuus muihi nähden voidaan todentaa!
Muuten pidä pienempää meteliä ja ota opiksesi! niinkuin sanottu: kirjoitti:
Noilla mainitsemillasi kriteereillä on turha edes lähteä PUHUMAAN mistään "parhaimmista" koska viihdyttävyys ja nautinnon tuottaminen partnerille on täysin subjektiivinen asia! Ei tuollaista voi mitenkään mitata eikä määrittää joten ei ole kertakaikkiaan mitään JÄRKEÄ edes puhua mistään "parhaimmista"!
Kuka tahansa pari voi keskenään omilla edellytyksillään tarjota toisilleen mahtavan ja mitä viihdyttävimmän tanssinautinnon täysin riippumatta taitotasosta! Vaikkapa mökin Elli ja mäkitupalainen Aarne ensi tanssireissullaan...
Vai huomasitko vain joutuneesi umpikujaan jaoitteluinesi ja nyt yritätkin vetäytyä epämääräisyyden suojiin?
Kyllähän se kuule on sillä tavalla että jos ylipäätään puhut "parhaimmista" verraten esim. koko suomen tanssivaa kansaa taustana (niinkuin teit) niin olet velvollinen esittämään sellaiset kriteerit joilla tuo paremmuus muihi nähden voidaan todentaa!
Muuten pidä pienempää meteliä ja ota opiksesi!...valtuutuksella sinä määräät, kuka saa kirjoittaa ja miten?
"Muuten pidä pienempää meteliä ja ota opiksesi!"
Jokainen normaalijärjellä ja toimivilla aisteilla varustettu ihminen kykenee laittamaan vaikka minkälaisia asioita erilaisiin järjestyksiin tarpeen mukaan.
Melkoisen harvalla lavatanssijalla on yhtä paljon kokemusta erilaisten tanssijoiden kanssa tanssimisesta ja koko kentän osaamisen ja toiminnan seuraamisesta kuin minulla.
Paljonkin kauemmin tanssineita toki on valtavat määrät, mutta heidän toimintakenttänsä ja asiaan perehtyneisyytensä on valtaosiltaan paljon vähäisempää.
On tietysti luonnollista, että ne joilla on alemmuudentunteita menestymisensä suhteen, pyrkivät väittämään, että ihmisiä ei voida laittaa mihinkään järjestykseen.
Pidä ihmeessä käsityksesi, niin henkinen tasapainosi säilyy horjumattomana. Niin tekevät sinun tavallasi useimmat muutkin vähemmän tanssiin panostaneet.
Hyvä että niin mielenrauhanne eduksi teette, mutta se ei silti sitä tosiasiaa miksikään muuta, että ihmiset ovat erilaisia ja eri arvoisia jokseenkin kaikilla inhimillisen elämän alueilla.
Kuten aiemminkin olen usein tällaisessa tilanteessa sanonut: Menestyminen ja sitä kautta paremmuuskin lavatanssissa mitataan sillä, miten hyvin ja millaisten ihmisten kanssa pääsee lavoilla liikkuessaan tanssimaan (myös vastakkaisen sukupuolen hakuaikoina).- Väitellä
niinkuin sanottu: kirjoitti:
Noilla mainitsemillasi kriteereillä on turha edes lähteä PUHUMAAN mistään "parhaimmista" koska viihdyttävyys ja nautinnon tuottaminen partnerille on täysin subjektiivinen asia! Ei tuollaista voi mitenkään mitata eikä määrittää joten ei ole kertakaikkiaan mitään JÄRKEÄ edes puhua mistään "parhaimmista"!
Muuten pidä pienempää meteliä ja ota opiksesi!Tämän ubertanssijan kanssa, sillä mensalaisen ylemmyydellä sinutkin idiootiksi määritellään.
- Dohtori Sykerö
Väitellä kirjoitti:
Tämän ubertanssijan kanssa, sillä mensalaisen ylemmyydellä sinutkin idiootiksi määritellään.
Nimenomaan. Psykopaatti ei yleens tunnista sairauttaan, vaan jatkaa käyttäytymistään kunnes seinä tulee vastaan.
- Etpä kehu itseäsi....
Truehum kirjoitti:
...valtuutuksella sinä määräät, kuka saa kirjoittaa ja miten?
"Muuten pidä pienempää meteliä ja ota opiksesi!"
Jokainen normaalijärjellä ja toimivilla aisteilla varustettu ihminen kykenee laittamaan vaikka minkälaisia asioita erilaisiin järjestyksiin tarpeen mukaan.
Melkoisen harvalla lavatanssijalla on yhtä paljon kokemusta erilaisten tanssijoiden kanssa tanssimisesta ja koko kentän osaamisen ja toiminnan seuraamisesta kuin minulla.
Paljonkin kauemmin tanssineita toki on valtavat määrät, mutta heidän toimintakenttänsä ja asiaan perehtyneisyytensä on valtaosiltaan paljon vähäisempää.
On tietysti luonnollista, että ne joilla on alemmuudentunteita menestymisensä suhteen, pyrkivät väittämään, että ihmisiä ei voida laittaa mihinkään järjestykseen.
Pidä ihmeessä käsityksesi, niin henkinen tasapainosi säilyy horjumattomana. Niin tekevät sinun tavallasi useimmat muutkin vähemmän tanssiin panostaneet.
Hyvä että niin mielenrauhanne eduksi teette, mutta se ei silti sitä tosiasiaa miksikään muuta, että ihmiset ovat erilaisia ja eri arvoisia jokseenkin kaikilla inhimillisen elämän alueilla.
Kuten aiemminkin olen usein tällaisessa tilanteessa sanonut: Menestyminen ja sitä kautta paremmuuskin lavatanssissa mitataan sillä, miten hyvin ja millaisten ihmisten kanssa pääsee lavoilla liikkuessaan tanssimaan (myös vastakkaisen sukupuolen hakuaikoina)."Melkoisen harvalla lavatanssijalla on yhtä paljon kokemusta erilaisten tanssijoiden kanssa tanssimisesta ja koko kentän osaamisen ja toiminnan seuraamisesta kuin minulla.
Paljonkin kauemmin tanssineita toki on valtavat määrät, mutta heidän toimintakenttänsä ja asiaan perehtyneisyytensä on valtaosiltaan paljon vähäisempää."
Etpä kehu itseäsi. Et tosiaan... Jälleen lataat vaan pelkkiä faktoja...
"On tietysti luonnollista, että ne joilla on alemmuudentunteita menestymisensä suhteen, pyrkivät väittämään, että ihmisiä ei voida laittaa mihinkään järjestykseen."
Ja toisaalla kovasti mainostat, että koettakaapa löytää jostain esimerkki, jossa sinä luokittelet tanssijoita. Oletko sitten itse alemmuudentunteinen?
"Hyvä että niin mielenrauhanne eduksi teette, mutta se ei silti sitä tosiasiaa miksikään muuta, että ihmiset ovat erilaisia ja eri arvoisia jokseenkin kaikilla inhimillisen elämän alueilla."
On huomattu ja on monelle itsestäänselvää. Ei tätä tarvitse joka tuutissa toitottaa. Siinä sitten ihmettelet, kun sinuun suhtaudutaan vihamielisesti. Sitä saat mitä haluat.
"Kuten aiemminkin olen usein tällaisessa tilanteessa sanonut: Menestyminen ja sitä kautta paremmuuskin lavatanssissa mitataan sillä, miten hyvin ja millaisten ihmisten kanssa pääsee lavoilla liikkuessaan tanssimaan (myös vastakkaisen sukupuolen hakuaikoina)."
Etpä tainnut olla itse menestynyt ainakaan viime su omien sanojesi mukaan:
http://www.tanssi.net/keskustelu/184/188715.html#t
Se siitä sinun erinomaisuudestasi. Etpä kehu itseäsi.... kirjoitti:
"Melkoisen harvalla lavatanssijalla on yhtä paljon kokemusta erilaisten tanssijoiden kanssa tanssimisesta ja koko kentän osaamisen ja toiminnan seuraamisesta kuin minulla.
Paljonkin kauemmin tanssineita toki on valtavat määrät, mutta heidän toimintakenttänsä ja asiaan perehtyneisyytensä on valtaosiltaan paljon vähäisempää."
Etpä kehu itseäsi. Et tosiaan... Jälleen lataat vaan pelkkiä faktoja...
"On tietysti luonnollista, että ne joilla on alemmuudentunteita menestymisensä suhteen, pyrkivät väittämään, että ihmisiä ei voida laittaa mihinkään järjestykseen."
Ja toisaalla kovasti mainostat, että koettakaapa löytää jostain esimerkki, jossa sinä luokittelet tanssijoita. Oletko sitten itse alemmuudentunteinen?
"Hyvä että niin mielenrauhanne eduksi teette, mutta se ei silti sitä tosiasiaa miksikään muuta, että ihmiset ovat erilaisia ja eri arvoisia jokseenkin kaikilla inhimillisen elämän alueilla."
On huomattu ja on monelle itsestäänselvää. Ei tätä tarvitse joka tuutissa toitottaa. Siinä sitten ihmettelet, kun sinuun suhtaudutaan vihamielisesti. Sitä saat mitä haluat.
"Kuten aiemminkin olen usein tällaisessa tilanteessa sanonut: Menestyminen ja sitä kautta paremmuuskin lavatanssissa mitataan sillä, miten hyvin ja millaisten ihmisten kanssa pääsee lavoilla liikkuessaan tanssimaan (myös vastakkaisen sukupuolen hakuaikoina)."
Etpä tainnut olla itse menestynyt ainakaan viime su omien sanojesi mukaan:
http://www.tanssi.net/keskustelu/184/188715.html#t
Se siitä sinun erinomaisuudestasi.On teillä vajavaisilla ihmeelliset käsitykset: Jos kertoo asiat sellaisenaan kuin ne ovat (vaikkapa, että aurinko paistaa) se teidän mielestänne onkin itsetehostusta ja omakehua.
Uskokaa nyt vain, että useimmille muille moni sellainen asia, mikä teille on mahdotonta, onkin aivan helppoa ja jokapäiväistä leipää. Sammakkoperspektiivistä kaikki vain näyttää niin pelottavalta.
Ja taas tätä: "Ja toisaalla kovasti mainostat, että koettakaapa löytää jostain esimerkki, jossa sinä luokittelet tanssijoita."
Laita nyt sitten esimerkki tekstistä, jossa noin sanon!
Kaikki luokittelevat koko ajan kaikkea, minkä näkevät, kuulevat, haistavat, maistavat ja tuntevat -minäkin.
Omien kompleksiensa sumentamin silmin lukiessaan näkee kirjoitetun sellaista, mitä ei kuitenkaan ole.
Tähän viime sunnuntain raporttiin sitten: "Saldo vaatimaton, mutta olosuhteet huomioon ottaen kohtalainen: 18/6."
Lukeminen olisi hyvä harrastus. Saattaisi kehittää lukutaitoa -jopa ehkä sinullekin.
Olosuhteista siinä mainitsin. Huomattavan osan ajasta olin sosiaalisissa "tehtävissä" vammautuneen seurana. Muutenkin naistenhaulla poissa hakualueelta, kuten aina.
Muuten menestyin ihan mainiosti -sain tanssia juuri niiden kanssa, joiden kanssa halusinkin tanssia -jopa parin todella iloisen yllätysherkkupalankin kanssa (ilo oli molemminpuolista). Toinen oli ensikertalainen siellä, vaikka muualta hyvin tuttu. Toinen taas ei ollut vuoteen käynyt tanssimassa lainkaan, vaikka ennen nautittiin yhdessä lajista paljonkin.
Paikalla olleilta saisit vahvistuksen noihinkin faktoihin, ellet rehellistä puhetta muuten usko.
Muiden raporttien lukeminen myös saattasi auttaa asiassa.
Yritä kovemmin, ehkä vielä joskus onnistut!
- haavissa
Jani ja Jetsetters soittaa aika puuduttavaa rokkilinjaa. Vetää paikalle enemmän nuorisoa.
Varjokuva. Todella taitava ja monipuolinen bändi. Kaikkea tanssittavaa musiikia taidolla.
Annika Eklund kuuluu pikemminkin ruotsinlaivalle kuin tanssilavalle. Laulaa iskelmää huutamalla.
Finkut takuuvarmaa tanssikamaa. Ei tartte perustella.
Eija Kantola ja Omega. Monipuolista ja hyvää musiikkia.
Plogman. Hyvä ääni. Yksipuolista musaa.
Mattilan sisarukset. Tylsähköä iskelmälinjaa, kaikilla samaa. Pystyisivät parempaakin. Mainostavat aina levyjään. Seuraava kappale on uusimmalta levyltäni plää plää..
Tarja Lunnas. Ihan ok. Pitkänlinjan artisti.
Yölintu. Bilebändi. Levyllä parempi, kuin keikoilla. Olivat ennen tanssibändi.
Kari Tapio. Hmm no jaa. Yliarvostettu. Keikoilla hidasta ja hitaampaa ja vielä hitaampaa musaa.
Souvarit. Ei mitään sanottavaa.
1 finkut
2 varjokuva
3 eija kantola
4 tarja lunnas
5 plogman
6 anne mattila
7 anneli mattila
8 yölintu
9 kari tapio
999 annika eklund
9999 souvarit
Jep. Hyvää tanssikesää!- mjsall
markku aro joka on loistava laulaja
Eri orkesterit/artistit vetävät paikalle aina pääosin tietynlaista porukkaa. Omat mieltymykset tanssitettavien suhteen vaikuttavat paljon. Itse saatan välillä valita jotkut tanssit täysin normaaleista kriteereistäni poiketen hyvän musiikin tai jonkun muun syyn takia.
Tässä listaa tämän hetken suosikeistani:
1. Finlanders (setien vetovoima tuo tanssinaiset edelleen parhaiten paikalle)
2. Taikakuu
3. Neljänsuora
4. Varjokuva
5. Pekkaniskan Pojat
6. Markus Törmälä & FBI Beat
7. Kino Jake
8. Jani & Jetsetters
9. Köpi Koski & Projekti (uusi tuttavuus teki toukokuussa hyvän vaikutuksen)
10. Yölintu
Järjestys ei välttämättä ole ihan täsmällinen, mutta sinnepäin. Yölintu on listalaisista sellainen, jota menen katsomaan ja kuuntelemaan, enkä niinkään tanssimaan. Samoin osa näistä, jotka kuuluvat hieman laajemmalle suosikkilistalleni:
Kari Tapio, Mattilan siskoista Anne & Anneli, Agents (kunhan taas jatkaa), Paula Koivuniemi (mahtavaa naisenergiaa!!) ja Susanna Heikki.- sitll.
Melkein kaikkia on tullu kuultua. Ja kyllä noissa vanhoissa laulajissa riittää vielä ääntä. Markku Aro, Katri Helena ja K Tapio ovat vakuuttavia lava-artisteja. Heidän rauhallisuus esityksissä tuo hyvää lavafiilistä kesäiltaan.
Kun puhutaan tangolaulannasta, niin äänen puhtaus tuntuu olevan ongelma jollain naislaulajialla, no jollain miehillä myös. Usein taqngossa korkeat pitkät äänet tuovat esiin ongelman ja se tuntuu heti tanssiessa. Lavalla ei pärjää huutamalla, pitää olla se ääni.- Kokenut mies 34
Nimenomaan!!!
Karismalla vedetään kunnon tanssibileet. Aro, K.Tapio K.Helena. Kaikilla lyömätön lavakarisma ja ääni.
Menkööt tonttuhyppelijät kuuntelemaan Finkkujen läskiä nasaalilaulajaa niin meillä muila on enemmän tilaa kunnon tansseissa. - ja trallallaa
Kokenut mies 34 kirjoitti:
Nimenomaan!!!
Karismalla vedetään kunnon tanssibileet. Aro, K.Tapio K.Helena. Kaikilla lyömätön lavakarisma ja ääni.
Menkööt tonttuhyppelijät kuuntelemaan Finkkujen läskiä nasaalilaulajaa niin meillä muila on enemmän tilaa kunnon tansseissa."Menkööt tonttuhyppelijät kuuntelemaan Finkkujen läskiä nasaalilaulajaa niin meillä muila on enemmän tilaa kunnon tansseissa."
Näköjään tietämyksesi finkuista on hieman vajavainen. - sama ku äskenn
ja trallallaa kirjoitti:
"Menkööt tonttuhyppelijät kuuntelemaan Finkkujen läskiä nasaalilaulajaa niin meillä muila on enemmän tilaa kunnon tansseissa."
Näköjään tietämyksesi finkuista on hieman vajavainen.Miten niin? Rumpali on läski ja laulaa nenäänsä. Luulit ehkä että tarkoitin basistia, joka laulaa vielä enemmän nenäänsä muttaa onkin kääpiö?
- tiesitkin
sama ku äskenn kirjoitti:
Miten niin? Rumpali on läski ja laulaa nenäänsä. Luulit ehkä että tarkoitin basistia, joka laulaa vielä enemmän nenäänsä muttaa onkin kääpiö?
Ajattelin juuri sitä kun se basisti laulaa enempi nenäänsä ja on semmoinen kukkakeppi. Mutta hyvin ne laulaa molemmat sinne nenäänsä.
- lallaa.
tiesitkin kirjoitti:
Ajattelin juuri sitä kun se basisti laulaa enempi nenäänsä ja on semmoinen kukkakeppi. Mutta hyvin ne laulaa molemmat sinne nenäänsä.
Kyllä finkkujen laulu pelaa. Monet pitävät finkkujen musiikista juuri sellaisenaan. Finkkujen hitaissa biiseissä sellainen lauluääni toimii. Jenkeissä monella kuuluisalla rakkausbiisien laulajalla on hieman erikoinen ääni, ja juuri se myy.
- siistijä
tiesitkin kirjoitti:
Aika jännää kun ennevanhaan kaikki morkkas sitä yhtä tyttöduoa, joka veti komeesti nenäänsä. Hyi kauheeta millaista laulamista...! Vai oliko se edes laulamista?
Ja nyt kun "suomen suosituin" bändi, jonka laulajista kaksi laulaa samalla tavalla, se onkin vain erikoista? Ja hienoo? En ymmärrä tämän bändin suosiota, tanssipaikka on yleensä tupaten täynnä, ei mahdu kunnolla tanssimaan, hirveä tunku joka puolella. En todellakaan nauti moisesta. Kartan visusti tämän bändin tansseja.
Mutta nuo suosikkilistat on jokaisen oma mielipide. Yks tykkää äidistä toinen tyttärestä. Onko järkevää mennä arvostelemaan jotain toista sen vuoksi ettei mene hurmokseen finkkujen tai pnp:n edessä? Tanssitaito ei ole missään tekemisissä sen kanss, millaisesta tanssimusiikista pitää. PNP on mielestäni myös aivan yliarvostettu, aina samat jutut. Ja kuunnelkaa levyä, nasaalilaulantaa. siistijä kirjoitti:
Aika jännää kun ennevanhaan kaikki morkkas sitä yhtä tyttöduoa, joka veti komeesti nenäänsä. Hyi kauheeta millaista laulamista...! Vai oliko se edes laulamista?
Ja nyt kun "suomen suosituin" bändi, jonka laulajista kaksi laulaa samalla tavalla, se onkin vain erikoista? Ja hienoo? En ymmärrä tämän bändin suosiota, tanssipaikka on yleensä tupaten täynnä, ei mahdu kunnolla tanssimaan, hirveä tunku joka puolella. En todellakaan nauti moisesta. Kartan visusti tämän bändin tansseja.
Mutta nuo suosikkilistat on jokaisen oma mielipide. Yks tykkää äidistä toinen tyttärestä. Onko järkevää mennä arvostelemaan jotain toista sen vuoksi ettei mene hurmokseen finkkujen tai pnp:n edessä? Tanssitaito ei ole missään tekemisissä sen kanss, millaisesta tanssimusiikista pitää. PNP on mielestäni myös aivan yliarvostettu, aina samat jutut. Ja kuunnelkaa levyä, nasaalilaulantaa....ilmaista mielipiteensä. Ja sitten niitä, joilla ei ole tapoja lainkaan.
Siistijä: "Onko järkevää mennä arvostelemaan jotain toista sen vuoksi ettei mene hurmokseen finkkujen tai pnp:n edessä?"
Nimimerkki "niinkuin sanottu" ilmaisi näin: "Finlanders, Omega ja Syke on paskaa!"
Mielestäsi siis vallan asiallinen kommentti.
Olisi muuten mukava kuulla sinun puhdasta lauluääntäsi joskus jossakin.- siistijä
Truehum kirjoitti:
...ilmaista mielipiteensä. Ja sitten niitä, joilla ei ole tapoja lainkaan.
Siistijä: "Onko järkevää mennä arvostelemaan jotain toista sen vuoksi ettei mene hurmokseen finkkujen tai pnp:n edessä?"
Nimimerkki "niinkuin sanottu" ilmaisi näin: "Finlanders, Omega ja Syke on paskaa!"
Mielestäsi siis vallan asiallinen kommentti.
Olisi muuten mukava kuulla sinun puhdasta lauluääntäsi joskus jossakin.Jaa haluaisit kuulla mun ääntäni? Miksi ihmeessä?
No tule vaan kuuntelemaan, minä lauleskelen yleensä lenkillä ollessani, vaikka pöhköltä näyttää ja autolla ajaessani radiosta tulevan musiikin mukana. Jotkut sanat jää väliin, mutta ei se haittaa.
Missä sä muuten luit sen, että mä olen samaa mieltä kun se tyyppi, johon vertasit? Ihmettelen!
Vertasin mielestäni nasaaliääntä, joka tyttöduolla oli kovin tuomittavaa tähän jumaloituun bändiin, jossa se ei ole muuta kuin pikantti lisämauste.
Minä en henkilökohtaisesti pidä kahdesta mainitsemastani orkesterista kovinkaan paljoa. Se joka tykkää, siitä vaan. En minä sitä tuomitse. Meillä jokaisella on omat mieltymyksemme musiikin ja bändien ja solistien suhteen. Meillä kotona minä kuuntelen klassista ja mieheni suomi-iskelmää, ei meistä kumpikaan ole toista huonompi mieltymystensä takia. Yhdessä käymme tansseissa, mutta välttelemme todellakin joitain bändejä/solisteja. Ja se meille suotakoon.
- Minttu_
1. Eija Kantola & Omega
2. Varjokuva
3. Tapani Kansa
4. Finlanders
5. Souvarit
6. Tarja Lunnas
7. Tommi Soidinmäki
8. Taikakuu
9. Syke
10 Tomi Markkola - "Turakainen"
Tässä minun TOP10 :
1. TAPANI KANSA ( Mahtava lauluääni ja lavakarisma. Hyvä tunnelman luoja. Osaa otaa yleisönsä.
Tapsan laulamat Argenttiinalaiset tangot ovat parasta mitä kuvitella saattaa )
2. EIJA KANTOLA ( Takuuvarma tanssittaja yhdessä upean Omega-bändinsä kanssa )
3. JANI & JETSETTERS ( Pirteä poppoo. Kivoja biisejä tanssia )
4. TARJA LUNNAS ( Miellyttävä ääni. Hyvä ohjelmisto )
5. VARJOKUVA ( Uusi loistava ja ammattitaitoinen tanssibändi )
6. MARKKU ARO ( Varma konkariesiintyjä )
7. MIKKO MÄKELÄINEN & MYRSKYLYHTY ( Mikolla on ihana ääni )
8. YÖLINTU ( Tykkään Yölinnun meiningistä ja biiseistä )
9. MATTI JA TEPPO ( Viihdyttäviä esiintyjiä )
10. ANNELI MATTILA( Mattilan siskosten paras laulaja) - koukussa
Kiitos että jokunen sentäs vastasi listan merkeissä. Näyttää siltä että aika kitkaista porukkaa suurimaksi osaksi....
t. koukussa - on porukkaa vaan,
harvoin sitä menee yhtyettä katsomaan,monesti ei edes huomaa kuka siellä milloinkin soittaa,pääasia että on hauskaa ja pelti kiinni.
Niin, sama kai se missä ylipäätään toikkaroi, jos on pelti kiinni. Yhtä hyvin voisi vetää kalsarikännit kotona ja kuunnella vaikka Mattia ja Teppoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019