eli semmoi biisi minkä oon kuullu yökerhossa, aika trance pitoinen. kertsi menee jotenkn baada-ba-ba ba-ba baada-ba-ba.. et ei hirveesti apuja. mut se oli vaan ihan sairaan hyvä ja tahtois sen jostain saada itellekkin!! kyl siin jotain laulettiinkin, mut ei kyl pysty muistaa et mitä..
biisi hukassa!!
4
683
Vastaukset
- 1970-luvulla
todella suosittua. Hohhoijaa taas...
- bailannut
joo kitos taas tästäkin!!
- ...
bailannut kirjoitti:
joo kitos taas tästäkin!!
...että tämä osuus on discomusiikille, jonka valtakausi oli 70-80-luvuilla? Ja ei, etsimäsi musiikki ei ole discoa vaikka se siellä olisi soinutkin. Täällä on oma alueensa konemusiikille.
- Ajaton_kullinkarva
... kirjoitti:
...että tämä osuus on discomusiikille, jonka valtakausi oli 70-80-luvuilla? Ja ei, etsimäsi musiikki ei ole discoa vaikka se siellä olisi soinutkin. Täällä on oma alueensa konemusiikille.
Hyvä homma kun erotetaan kone ja musiikki ja konemusiikki toisistaan ja sitten vielä disco ja discomusiilkki toisistaan. Onhan meissä aina minunlaisia idiootteja, joille musiikkien toisistaan erottaminen voi toisinaan tuottaa munan paljastavia häpeän hetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699