Kiitos urheilukanava

ex-exyjä

Urheilukanava hoiti hienosti Venlojen- ja Jukolanviestien lähetyksen. Pientä häikkää aina suorassa maastolähetyksessä aina voi olla, mutta kyllä pääsi sohvallakin jännitykseen mukaan. Jos joku joka tuntee ohjelman tekijöitä niin viekää suur Kiitokset! Vastaavaa medialähetystä en ole seurannnut kuin kauan sitten kun radio ja Yle pystyi samaan!

3

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukolassa oli muutama tuttukin, ja netistä mukava seurailla eri henkilöiden väliaikoja, sekä Urheilukanava tottakai auki koko yön. Ehkä Venlojen viestin jännittävä loppu sai minut valvomaan koko Jukola-yönkin vaikkei siinä sitten niin viimeiseen asti ollutkaan voittotaistelua. Hieno tapahtuma, joku kerta taidan haluta itsekin mukaan.

• Jässi

Kyllä olin ihan erí luokkaa kuin viimevuotinen nelosen lähetys. Varkoi on pihkuran hyvä selostaja ja Piirainen sujuvasanainen studioisäntä.

• Suunnistuksen ystävä

Urheilukanavan Jukola -viestien televisioinnit ovat olleet mahtavaa katsottavaa! Kiitos niistä! Itse en päässyt seuraamaan suoraa lähetystä, mutta nauhoitin koko lähetyksen ja nautiskelin siitä myöhemmin.

Toivottavasti Urheilukanava pystyy tulevinakin vuosina lähettämään Jukolan -viestin suorana, tunnelma on lähes käsin kosketeltava!

Kiitokset vielä kerran!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33