Urheilukanava hoiti hienosti Venlojen- ja Jukolanviestien lähetyksen. Pientä häikkää aina suorassa maastolähetyksessä aina voi olla, mutta kyllä pääsi sohvallakin jännitykseen mukaan. Jos joku joka tuntee ohjelman tekijöitä niin viekää suur Kiitokset! Vastaavaa medialähetystä en ole seurannnut kuin kauan sitten kun radio ja Yle pystyi samaan!
Kiitos urheilukanava
3
949
Vastaukset
Jukolassa oli muutama tuttukin, ja netistä mukava seurailla eri henkilöiden väliaikoja, sekä Urheilukanava tottakai auki koko yön. Ehkä Venlojen viestin jännittävä loppu sai minut valvomaan koko Jukola-yönkin vaikkei siinä sitten niin viimeiseen asti ollutkaan voittotaistelua. Hieno tapahtuma, joku kerta taidan haluta itsekin mukaan.
- Jässi
Kyllä olin ihan erí luokkaa kuin viimevuotinen nelosen lähetys. Varkoi on pihkuran hyvä selostaja ja Piirainen sujuvasanainen studioisäntä.
- Suunnistuksen ystävä
Urheilukanavan Jukola -viestien televisioinnit ovat olleet mahtavaa katsottavaa! Kiitos niistä! Itse en päässyt seuraamaan suoraa lähetystä, mutta nauhoitin koko lähetyksen ja nautiskelin siitä myöhemmin.
Toivottavasti Urheilukanava pystyy tulevinakin vuosina lähettämään Jukolan -viestin suorana, tunnelma on lähes käsin kosketeltava!
Kiitokset vielä kerran!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712