miesseuraa joensuusta ?

ukkomies

löytyiskö joensuusta seksiseuraa ok kaverista ok 45v ukkomiehelle. kaikki "normaali" käy. sulla paikka.

15

742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen

Muuten ok mutta paikkaa ei löydy. Minä 30 v.

• hanski

kirjottele, jos jotain keksittäis. kesällä vaikka luonnossa?

• hanski

mun mailiosote: kalle1957@suomi24.fi

• Vanha ilmotus mut oisko joensuun alueella vielä bi miehiä oon 25v haluaisin kokea ekan anaali seksin.

• Anonyymi

Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?

Mielellään kävis minun luona :) ihan mikä päivä vain. onko sulla iso muna ;)

• Anonyymi

Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)

tule minun luokse joku ilta niin saat panna pitkän kaavan kautta minua peppuun;) jos käy nii vaihetaan tarkempia tietoja :)

• Anonyymi

rupareikä trotajais väljyyttää

• Anonyymi

Joensuussa ois halukas mies kokeilee imeä.

• Anonyymi

Oiskohan Joensuussa siistille miehelle bi tai gay seuraa tarjolla, paikka tietysti on ja vaikka tänä iltana,en ole kovin kokenut mutta eiköhän se siitä.

• Anonyymi

Otetaanko tänään yhteys? tekee mieli.

• Anonyymi

Täällä ois siisti mies tarjolla ja paikka tietysti on,en kokenut mutta halukas kokeilemaan milloin tahansa sulle käy.

• Anonyymi

Itekkii aika kokematon mutta halua ottaa kunnolla suuhun, paikka tietysti on.

• Anonyymi

Vanha ilmoitus sulla mutta vieläkö ois tarjolla luotettavaa seuraa.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32