auttakie immeiset!!
On kaverin kans yritetty ettiä kauan sellasta renkutusbiisiä ku:
One, two, buckle my shoe
Three, four, shut the door
Five, six, pick up sticks
Seven, eight, lay them straight. joteski näin se menee. kuka sen esittää ja mistä löydetään??? sitä kuunneltiin joskus -95 eteenpäin...
oltais tosi ilosia jos joku osaa auttaa meitii.... :)
v. -95-96 renkutusbiisi
4
718
Vastaukset
- ...etsivä...
kiitos avusta,sanat kyllä tuntuis oikeilta, mutta onko esitäjä kuka...?
se tuntuu olevan hakusessa...tuli kyllä monenlaista musiikkia hevistä renkutukseen, mutta ei vielä löytyny oikeeta biisiä jota etsimme... :(
jospa se etsivä vielä löytäis... :) - Sehän on siinä alussa
...etsivä... kirjoitti:
kiitos avusta,sanat kyllä tuntuis oikeilta, mutta onko esitäjä kuka...?
se tuntuu olevan hakusessa...tuli kyllä monenlaista musiikkia hevistä renkutukseen, mutta ei vielä löytyny oikeeta biisiä jota etsimme... :(
jospa se etsivä vielä löytäis... :)Tuo on kyllä aika hevi biisi. Tossa video: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1416587322
- ..etsivä...
Sehän on siinä alussa kirjoitti:
Tuo on kyllä aika hevi biisi. Tossa video: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1416587322
juu,ei ole vielä tullu oikeaa biisiä esiin. sanat on kyllä aikalailla oikeat missä luetellaan niitä numeroita, mutta ei ole mikään hevibiisi.se on vanhaa teknorenkutusta...joka aikanaan soi joka paikassa ja kaikilla autossa jne... no,täytyy jatkaa etsimistä,kiitos teille kuitenkin näistä vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039