MinneMinne...

Kertokaa!

Minne itse kukin tanssin harrastaja aikoo suunnistaa Jussina?

Itsellä nenä kääntyy perjantaina Hangan lavalle! Lauantai-ilta vielä avoin ...

-Nainen30v-

10

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannus...

Aattona Ämyrille ja lauantaina mitä todennäköisimmin Hangan lavalle... :)

• letkis siellä se on

Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa

• Kuulostaa hyvältä mun korvaan
        letkis siellä se on kirjoitti:

Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa

Kuulostaa hyvältä. EIhän siellä ole pääkaupunkiseudun, lahdenseudun eikä tampereen seudun mulkkuja yhtään kappaletta. Jos näin on niin mä tulen ainakin..

• Hangan lava ja Kukonhiekka minulla vahvimpina aaton vaihtoehtoina. Ei vaan osaa päättää. Hangan lava on niin ahdas, että ahdistaa, mutta Kukonhiekkakin on luultavasti tupaten täynnä. Esiintyjistä mikään ei ole erityinen suosikkini.

Juhannuspäivän suunta on vielä vähemmän selvillä.

• jihaa!

Aattona Esakalliolle! :D

• Itse Juhannus ihan perinteinen eli hyvin tanssivapaa juhla.

• kestääkö kunto

Mites olis tälläinen tripla länsisuomessa

to - merikievari : yölintu, plogman
      pe - valasranta : finlanders
      la - merikievari : anne mattila

• to-pe

elikkäs sinne m43 menee.

• mites olis

Kari Tapio ja Matti Teppo tänään merikievarissa, lippu 25€. Outoa on se, että tanssi.net kalenterissa on väärät tiedot, vaikka tälläinen satsaus on tehty.

Lipun hinta voi kuullostaa aika kovalta, mutta toisaalta huippuartistien konsertteihin joutuu maksamaan paljon enemmän. Miten tanssijat sitten suhtautuu tähän, vertaillaanko muihin tansseihin vai konsertteihin.

• tuolla hinnalla

Kari Tapio ja Matti & Teppo eivät ole mitään aktiivisten tanssinharrastajien suursuosikkeja. Satunnaisia tansseissa kävijöitä he vetävät enemmän puoleensa. Olisi hauska tietää minkä verran väkeä oli paikalla. Jos Merikievari olisi ollut minulle ylipäätään vaihtoehto, niin tuolla hinnalla olisi jäänyt menemättä. Kävin samalla rahalla kahtena päivänä tanssimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe