pääsykokeiden jälkeen? Helsingissä kävin ja suorastaan vähän yllätyin kyssäreistä :D Olin aika varma että kolmosluvusta eli kristologiasta sekä kolminaisuuden kehittymisestä tulisi kysymys vaan eipäs tullutkaan!! Vähän menin hoomoilaseksi hetken ajaksi...sitten se kysymys käyttiksen alueelta, uusi järkytys, vaikkailin systemaattista. Toki olin lukenut kaikkea mutta noita vähän enempi "silläsilmällä" ...opinpa seuraavaa; ei passaa olla viisastelija jos meinaa että ovi aukeaa yliopistoon :) Onneksi aineisto oli suht inhimillinen. Nyt vaan odotellaan sitä heinäkuun 20 päivää.
millä
1
1215
Vastaukset
- ei kestä odottaa
Moi!
Pelottaa, että tuli kirjoitettua aiheen vierestä. Ku lukion uskonnossa se vielä meni, mut tuolla ei varmaan hirveästi enää katsota läpisormien. Ei kyllä ole yhtää kiva odotella. Haluisi vaan niin kovasti päästä. Juu olin tosi yllättyny ku must noi ei ollu mitää keskeisimpiä asioita. Odotin et ois just tullu kristologiasta ja kolminaisuudesta. Must ne tulkintamallit oli ihan selkeät, mut se Raamatun asema olikin jo vaikeempi. En meinaa paljoa muista et siitä olis kirjassa puhuttu :S Onneksi käytännöllisen tehtävänanto oli tosi selkeä. Ehtoollistekstissä en ollu kyl iha varma, että mitä ne tarkalleen haki. Et voi olla hyvinki, ettei siitä pali pisteitä heru :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906