No niin mielipiteitä kiitos!
Varadero v1000 vai dl v-strom 1000
20
4299
Vastaukset
- Turo--Inkeri
mitenkään järkiperäisesti tuommoiseen, pitäisi vähän tietää, mitä itse painotat pyörässä? Saman kategorian pyöriä ovat, ja se kumpi on "parempi" on hieman hiustenhalkomis-osastoa.
- silloin tarvitsisi
sitä kysyäkkään. Mielipiteitä vaan kysyttiin.
Molemmat aikamoisia möhköfantteja. Ehkä matkakruisailussa menettelevät. - Turo--Inkeri
silloin tarvitsisi kirjoitti:
sitä kysyäkkään. Mielipiteitä vaan kysyttiin.
Molemmat aikamoisia möhköfantteja. Ehkä matkakruisailussa menettelevät.voi molemmilla laittaa aika monen kyykkypyöräkuskin punastumaan mutkateillä, jos vaan on tuo ajopuoli hanskassa.
Ja olen eri mieltä siitä, tarvitseeko tällaisessa keskustelussa tietää, miltä kantilta alkup. kirjoittaja noita pyöriä punnitsee. Molemmat soveltuu todella monenlaisiin käyttötarkoituksiin. - ajomies....
Turo--Inkeri kirjoitti:
voi molemmilla laittaa aika monen kyykkypyöräkuskin punastumaan mutkateillä, jos vaan on tuo ajopuoli hanskassa.
Ja olen eri mieltä siitä, tarvitseeko tällaisessa keskustelussa tietää, miltä kantilta alkup. kirjoittaja noita pyöriä punnitsee. Molemmat soveltuu todella monenlaisiin käyttötarkoituksiin.laittaa punastumaan vaikka customilla tai satapiikillä, jos vastassa on äkkinäinen kuski.
- Turo--Inkeri
ajomies.... kirjoitti:
laittaa punastumaan vaikka customilla tai satapiikillä, jos vastassa on äkkinäinen kuski.
että isot matkaendurot ovat itse asiassa erittäin ripeitä laitteita moisessa ajossa. Vain vakiorenkaiden pito asettaa limittejä. Ja vallankin Suomen loppuunsäästetyillä routapattiteillä ne ovat elementissään. Jos sama (keskivertokuski) ajaa peräjälkeen saman pätkän ensin möhköendurolla, sitten kyykyllä, on aika todennäköistä että ensinmainitulla hän pääsee ripeämmin. Joku Erkka Korpiahon tasoinen sitten varmaan pääsee sillä kyykällä kovempaa.
- voi olla
Turo--Inkeri kirjoitti:
että isot matkaendurot ovat itse asiassa erittäin ripeitä laitteita moisessa ajossa. Vain vakiorenkaiden pito asettaa limittejä. Ja vallankin Suomen loppuunsäästetyillä routapattiteillä ne ovat elementissään. Jos sama (keskivertokuski) ajaa peräjälkeen saman pätkän ensin möhköendurolla, sitten kyykyllä, on aika todennäköistä että ensinmainitulla hän pääsee ripeämmin. Joku Erkka Korpiahon tasoinen sitten varmaan pääsee sillä kyykällä kovempaa.
monenlaista näkökantaa.
- Turo--Inkeri
voi olla kirjoitti:
monenlaista näkökantaa.
kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.
- kuvittelet
Turo--Inkeri kirjoitti:
kyykkäkuskeista 99% kuvittelee, että pesevät nuo mainituntyyppiset möhköenskat mutkaisilla suomalaisilla maalaisteillä, ja 1% oikeasti jopa tekee niin.
sitten peseväsi 99 % kyykkykuskeista?
- lähdemmekin
Turo--Inkeri kirjoitti:
Jussin viettoon maalaismaisemiin ja jätämme sinut tänne yksikseen turisemaan ja väittelemään.
HAUSKAA JUHANNUSTA! - 1150 GS
Turo--Inkeri kirjoitti:
Siirtymien pystyn ajoasennon enskaan hävitti hartialukot. Ei se tietysti pyörän ominaisuuksista kiinni ole mutta kyllä ite ajan Buimurilla kovempaa mutkat kuin kyykyllä.
Mutkissa mahdollisesti olevia asfalttivaurioita tai jopa hiekkaa ei pelkää ollenkaan samalla tavalla. ABSit tieytsti myös auttaa tuossa hiekka-asiassa ainakin tällaista tavallista kuskia.
Toisaalta korkea pyörä ja iso paino johtaa korkealla olevaan painopisteeseen joten hidasajossa saa olla paljon skarpimpana.
Ite tykkään möhköstäni kuin hullu puurosta. Ainoa vaihtoehto voisi olla uudempi GS ja Adventurena :-)
Meinaan kyllä hankkia jonkin vanhan kyykyn rakentelupyöräksi. On niissä se oma juttunsa.
Vieläköhän jostain löytäisi 350 RD:n :-) - vois olla...
1150 GS kirjoitti:
Siirtymien pystyn ajoasennon enskaan hävitti hartialukot. Ei se tietysti pyörän ominaisuuksista kiinni ole mutta kyllä ite ajan Buimurilla kovempaa mutkat kuin kyykyllä.
Mutkissa mahdollisesti olevia asfalttivaurioita tai jopa hiekkaa ei pelkää ollenkaan samalla tavalla. ABSit tieytsti myös auttaa tuossa hiekka-asiassa ainakin tällaista tavallista kuskia.
Toisaalta korkea pyörä ja iso paino johtaa korkealla olevaan painopisteeseen joten hidasajossa saa olla paljon skarpimpana.
Ite tykkään möhköstäni kuin hullu puurosta. Ainoa vaihtoehto voisi olla uudempi GS ja Adventurena :-)
Meinaan kyllä hankkia jonkin vanhan kyykyn rakentelupyöräksi. On niissä se oma juttunsa.
Vieläköhän jostain löytäisi 350 RD:n :-)Muistelen viikkoja takaperin huomanneeni nettimotossa 350 RD myynnissä.
- Turo--Inkeri
kuvittelet kirjoitti:
sitten peseväsi 99 % kyykkykuskeista?
moinen on ihan omaa päättelyäsi, ja virheellistä.
Väitin vain, että keskiverto kuski ajelee mutkatiet selkeästi ripeämmin isolla katuendurolla, kuin kyykyllä. Ne, ketkä kyykkyjä osaa oikeasti viedä, menee sitten vielä paljon kovempaa, mutta ovat tosiaan se n.1% kyykkykuskeista. - takaisin...
Turo--Inkeri kirjoitti:
moinen on ihan omaa päättelyäsi, ja virheellistä.
Väitin vain, että keskiverto kuski ajelee mutkatiet selkeästi ripeämmin isolla katuendurolla, kuin kyykyllä. Ne, ketkä kyykkyjä osaa oikeasti viedä, menee sitten vielä paljon kovempaa, mutta ovat tosiaan se n.1% kyykkykuskeista.ja vanhat kujeet myös. Sanoinpa taas sen viimeisen sanan :)
Mut kylläpä luulen et tuo 1 % on pikkasen niinkuin alakanttiin viritelty. - soder
Kun oon tuossa lukenu noita viestejä suzukista niin aika paljo on tota turbulenssi vikaa kovemmis nopeuksis.
Niin aattelin mahtaako hondassa olla,pitäis varmaan siirtää tämä keskustelu myös honda palstalle niin sais sieltäkin mielipiteitä.
Taitaa koe-ajo olla kuitenkin paras vaihtoehto.
- kertoo...
enemmän kuin tuhat sanaa.....
http://www.youtube.com/watch?v=7W9JRrdHg2Q&mode=related&search= - varadero..-
jos ei, kelpaa hiukan halvempi v storm. varadero on paras möhkö...
Kyllä se on eero,pysyy kintut kuivempina kun rapa roiskuu.
Täytyyhän äijällä olla äijän kokoinen fillari,V-strommi on vähän pienen oloinen meikäläiselle.
Sitten vielä:Jos on Hondamies niin on Hondamies,ei sille mitään voi.Muutkin ovat ihan hyviä mutta se on vaan sellainen fiilis.- motomake
aprilia caponord pesee kummankin ,käykääpä kokeilemassa.valitettavasti en vielä omista laitetta.
- Njiet
motomake kirjoitti:
aprilia caponord pesee kummankin ,käykääpä kokeilemassa.valitettavasti en vielä omista laitetta.
Varmaan hyvä peli Aprilia, mutta itse ajan Varaderolla, ja hyvä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959