andvanced windowscare v2

tuleeko sotkua?

Siis ihan vasta-alkajana kysyn että uskallanko tuota käyttää vai saanko koneen ihan solmuun sillä?
security defense: 30129
registry: 98
system analysis: 77
käytössä on jo spywareblaster, molemmat avg:t, zonealarm palomuurina ja ad-aware sekä ccleaner. Kuitenkin noin paljon korjattavaa?
Mitäs tapahtuu jos nyt painan "korjaa"?
palautuspisteen ohjelma loi alussa.
T.mumu65

10

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • käyttäjiltä

Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

• yölentäjä
        käyttäjiltä kirjoitti:

Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

käyttää kyseistä ohjelmaa.
        Ohjelma tekee myös backupin automaattisesti, eli JOS jotain kuitenkin menisi pieleen(mihin en usko), voit palauttaa backupilla koneen ennen puhdistusta olleeseen tilanteeseen

• ¨¨¨¨¨¨
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

• täällä
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

• täällä kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

Noita ongelmiahan oli ollut 2000 käyttäjillä..pitää aina lukea mille versiolla ohjelmat käy. Jos sulla xp on niin ei tule pulmia, itse 3:lla koneella käyttäneenä ei yhtään kertaa ole hävinnyt mitään minkä ei pitäisikään hävitä

• JoJo
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

"Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin."

Tietokonetta pitää uskaltaa käyttää,eikä kuunnella kaikkia pelottelua.
        Niin minä teen.

rohkeasti vaan mumu65

• Itse käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pari vuotta ja aina annan korjtata kaiken mitä ehdottaa, ei tule olemaan ongelmia sinullakaan siis. Ja sehän luo alkuun itse palautuspisteenkin kaiken varalle..anna mennä vaan :)

• toimii :)

eli suurkiitokset kaikille neuvojille, kaikki toimii niinkuin pitääkin.
      mumu65

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe