Millaista työtä te teette?
Mitä työtä
3
638
Vastaukset
- Twister
Teemme ihan monipuolisia töitä. On puutarhureita, toimitusjohtajia, autonasentajia, lähihoitajia, viittomakielenopettajia, askarteluohjaajia, luokanopettajia jne. Vain niille ammattiin mitä vaaditaan ainoastaan kuuloa, emme pääse. Ei muuta.
- vammaistuki rules
työt on kuulevii varten
- vammattomien yksinoikeus
vammaistuki rules kirjoitti:
työt on kuulevii varten
Olet varmaan humalassa kun kirjoitit. Jos et ollut, niin olet pahatahtoinen ihminen. Työ on ammattitaitoisia varten, ei vain kuulevia varten.
Tiedät varmaan, että työtön riippumatta onko kuuro tai kuuleva masentuu ja pahimmassa tapauksessa tulee kalliiksi yhteiskunnalle kalliiden terapiakäyntien takia yms.
Olen aina ollut ainoa kuuro työntekijä. Olen hyvin pidetty työkaveri, ei tosiaan johdu kuuroudestani vaan luonteestani ja kovasta työnhalustani. Tähän asti pomo ei antanut uutta työsopimusta 3 eri tyypille, ne kaikki kuulevia. Syy ne olivat kovia valittamaan, riitelemään ja lintsaamiseen. Silti olivat järkyttyneitä työsuhteensa päättymisestä! Kai kuvittelivat voivansa savustaa minut pois... onneksi ylimmät esimiehet reiluja ja viisaita. No, en ajattele että kaikki kuulevat huonoja työntekijöitä. Minullahan on ahkeria kuulevia työkavereita. Sen takia toivon, että aloittaja muuttaa asenteita kuuroja kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764